Pari viikkoa sitten sitten baarireissun jälkeen menin hesburgeriin ja siinä jonossa oli edessäni nainen valittamassa ystävälleen kuinka tässä kaupungissa ei ole hyviä miehiä ja että haluaisi muuttaa miesten perään isompaan naapurikaupunkiin jyväskylään.
Jotain 5-10min siinä jonossa keskustelivat tästä asiasta ja kertaakaan eivät kiinnittäneet mitään huomiota minuun siinä takana vaikka olen kunnollinen ja kiltti mies.
Koitin jopa yskäistä.
Mikä teitä naisia vaivaa?
Miksi naiset ette huomaa meitä hyviä miehiä?
89
3430
Vastaukset
- kiitos tästä
Ai koitit jopa yskäistä...? :D :D
- puunkarahka
Ei jumaliste.
Miehellä ärsytystä ylähengitysteissä = mies haluaisi lähestyä naista.
Olen sanaton. - realismus
puunkarahka kirjoitti:
Ei jumaliste.
Olen sanaton.Entä jos hän olisi niistänyt, miten se on tulkittavissa?
- no voi eeeei
realismus kirjoitti:
Entä jos hän olisi niistänyt, miten se on tulkittavissa?
Nirppanokkia olivat - selkeesti. Semmosia ne suomi-naiset.
Ei muuta kuin Taikkulasta morsianta tilaukseen. - ,....,
puunkarahka kirjoitti:
Ei jumaliste.
Olen sanaton.:D Pahimpana flunssakautena naiset saa paljon lähestymisyrityksiä..varsinkin arvauskeskuksen odotustilassa.
- puunkarahka
realismus kirjoitti:
Entä jos hän olisi niistänyt, miten se on tulkittavissa?
Niin, sanopa se.
Nyt nimittäin tuli sen tason informeissöniä, että tästedes miesten kaikenlaiset yskimis-, rykimis-, aivastus-, niistämis jne. refleksit ja toiminnot näyttäytyvätkin aivan uudenlaisessa valossa.
En enää ihmettelisi, jos seuraavaksi paljastuisi, että miehen silmien räpsyttely tarkoittaa vaikkapa sitä, että nainen ei ole kiinnostava.
Uusia reveleissöneitä odotellessa... - realismus
,...., kirjoitti:
:D Pahimpana flunssakautena naiset saa paljon lähestymisyrityksiä..varsinkin arvauskeskuksen odotustilassa.
Kunnon räkätauti = orgiat?
- woihele
Nyt ymmärrän miksi maamme syntyvyys on laskusuunnassa...
- klokrknstk
puunkarahka kirjoitti:
Niin, sanopa se.
Nyt nimittäin tuli sen tason informeissöniä, että tästedes miesten kaikenlaiset yskimis-, rykimis-, aivastus-, niistämis jne. refleksit ja toiminnot näyttäytyvätkin aivan uudenlaisessa valossa.
En enää ihmettelisi, jos seuraavaksi paljastuisi, että miehen silmien räpsyttely tarkoittaa vaikkapa sitä, että nainen ei ole kiinnostava.
Uusia reveleissöneitä odotellessa...Juuripa näin. Tuli todistettua ettei suomimies avaa suutaan kuin haukkuakseen.
Ja myös se, että naisten täytyisi pystyä tulkitsemaan miehiä lähinnä sanattomaan, merkilliseen koodikieleen perustuen, joka kaiken lisäksi on miehille itselleen selvää ja loogista. Kun naiset sitten erehtyvät tulkinnoissaan ja päätyvät vääränlaisen miehen kanssa yhteen, sekin on tottakai naisten oma vika. - klorklasrkla
klokrknstk kirjoitti:
Juuripa näin. Tuli todistettua ettei suomimies avaa suutaan kuin haukkuakseen.
Ja myös se, että naisten täytyisi pystyä tulkitsemaan miehiä lähinnä sanattomaan, merkilliseen koodikieleen perustuen, joka kaiken lisäksi on miehille itselleen selvää ja loogista. Kun naiset sitten erehtyvät tulkinnoissaan ja päätyvät vääränlaisen miehen kanssa yhteen, sekin on tottakai naisten oma vika.Kenenkähän sitä koodikieltä pitää osata? Eihän naiset nimenomaan tee aloitteita, joten miehen pitää tulkita naisen nenän asennosta onko kiinnostusta vai ei.
Mietipä vielä kerran.
- kunnollinennainennn
Minä huomaan kunnolliset miehet, mutta kunnolliset miehet eivät huomaa minua.
- Niin se vain on
Kun nainen puhuu kunnollisesta miehestä niin hän puhuu hunkseista ja kumppaneista.
- rumalla miehelle ei
Niin se vain on kirjoitti:
Kun nainen puhuu kunnollisesta miehestä niin hän puhuu hunkseista ja kumppaneista.
ATM-vässykkä ei tarkoita samaa kuin hyvä mies.
- kdsckdjdkj
Kunnolliset miehet usein elävät siinä käsityksessä, että se kunnollisuus on sellainen ominaisuus, mikä huokuu heistä ja yksittäisenä ominaisuutena riittää houkuttelemaan nostamaan naisen mielenkiinnon.
- puunkarahka
Ja mikä surullista, monet miehet näyttävät luulevan, että kunnollisuuteen riittää se, että vain sanoo itseään kunnolliseksi.
- ...
kiitos päivän nauruista
Ehkä et vaan ole niin hyvä mies kuin kuvittelet olevasi. ;)
PS. En nyt muuten ihan hirveesti pistäis painoarvoa parin kännikalan jorinoille aamuyöllä.. X)- dingding.
Mikä on känniKALA?
- .........
dingding. kirjoitti:
Mikä on känniKALA?
Kännikalaksi kutsutaan humalaista ihmistä jolla silmät seisoo päässä kuin kalalla.
- yksin kotona
No kun naiset rakastuu juoppoihin ja renttuihin jotka kohtelee huonosti. Kiltit miehet eivät pidä meteliä itsestään ja vaikka paidassa lukis et on kiltti ja hyvä mies niin naiset ei sitä huomaa kun kävelevät nokka pystyssä niiden juoppojen perässä.
- ole vaan
Oliko isäsikin juoppo renttu?
- kelvollista miestä!
AP!!! Miksi et kopauttanut siinä Hese-jonossa olkapäälle ja sanonut, että anteeksi että häiritsen mutta on niitä kivoja ja kunnollisiakin miehiä olemassa. Olisit voinut kysyä vielä vaikka, että huoliiko hän puhelinnumeroasi:)
Miehet: käyttäkää tilaisuuksia hyväksenne. Mitä sinäkään olisit menettänyt, vaikka nainen olisi suutahtanut? Silloin hän ei olisi ollut sinun arvoisesi nainen.- käytöst.
Öö, ei ole kovin kohteliasta kuunnella toisten keskusteluja? Saati sitten ilmaista keskustelijoille heitä kuunnelleensa...
- Valkkarit runkkaa
käytöst. kirjoitti:
Öö, ei ole kovin kohteliasta kuunnella toisten keskusteluja? Saati sitten ilmaista keskustelijoille heitä kuunnelleensa...
Kohteliaat ja kiltit miehet eivät uskalla tehdä mitään kun muut katsoo ja ei ole kohteliasta tehdä mitään.
- realismus
käytöst. kirjoitti:
Sodassa, rakkaudessa ja ruoanlaitossa on kaikki sallittua...
Valkkarit runkkaa kirjoitti:
Kohteliaat ja kiltit miehet eivät uskalla tehdä mitään kun muut katsoo ja ei ole kohteliasta tehdä mitään.
"Kohteliaat ja kiltit miehet eivät uskalla tehdä mitään kun muut katsoo ja ei ole kohteliasta tehdä mitään."
Tuo on varmaan jokin provo ja tarkoitettu vain heitoksi, mutta näkisin että tuossa on jonkin verran tottakin. Olen varsin monta kertaa - nuorempana, kun vielä jaksoin ihastua - yhyttänyt itseni ajattelemasta, ettei minun sovi lähestyä jotain naista, koska motiivini ovat saattaneet olla alhaiset, jolloin ei ole kohteliasta tehdä mitään. Olen joskus jopa kieltäytynyt (ihan totta, en muuten valehtele) jostain intiimihköstä kanssakäymisestä sen vuoksi, että tyttö on seurustellut tai eronnut vasta hiljattain. Mainittakoon silti, ettei niin ole sentään kovin montaa kertaa käynyt, enkä tietenkään tiedä mitä olisi tapahtunut, jos en tukahduttaisi (yleensä viisaasti) impulsiivisuttani niin tehokkaasti.
En tiedä, miten yleistä se on, mutta epäilen että monia naisten parissa kehnommin menestyneitä vaivaa pienoinen kyvyttömyys jonkinlaiseen carpe diem -asenteeseen ja itsekontrollin hallittuun menettämiseen (ööh...). Välttämättä sen ei tarvitse liittyä edes tyttöystävien tai seksiseuran löytämiseen, vaan itselläni on ylipäätään ollut hauskinta ylipäätään silloin harvoin, kun olen onnistunut pääsemään siihen tilaan, etten pelkää liikaa itseni nolaamista, mutta en kuitenkaan ole kaatokännissä. Yleensä tähän tosin liittyy jonkinlainen nousuhumala.- Dr Obvious
LordBoredom kirjoitti:
"Kohteliaat ja kiltit miehet eivät uskalla tehdä mitään kun muut katsoo ja ei ole kohteliasta tehdä mitään."
Tuo on varmaan jokin provo ja tarkoitettu vain heitoksi, mutta näkisin että tuossa on jonkin verran tottakin. Olen varsin monta kertaa - nuorempana, kun vielä jaksoin ihastua - yhyttänyt itseni ajattelemasta, ettei minun sovi lähestyä jotain naista, koska motiivini ovat saattaneet olla alhaiset, jolloin ei ole kohteliasta tehdä mitään. Olen joskus jopa kieltäytynyt (ihan totta, en muuten valehtele) jostain intiimihköstä kanssakäymisestä sen vuoksi, että tyttö on seurustellut tai eronnut vasta hiljattain. Mainittakoon silti, ettei niin ole sentään kovin montaa kertaa käynyt, enkä tietenkään tiedä mitä olisi tapahtunut, jos en tukahduttaisi (yleensä viisaasti) impulsiivisuttani niin tehokkaasti.
En tiedä, miten yleistä se on, mutta epäilen että monia naisten parissa kehnommin menestyneitä vaivaa pienoinen kyvyttömyys jonkinlaiseen carpe diem -asenteeseen ja itsekontrollin hallittuun menettämiseen (ööh...). Välttämättä sen ei tarvitse liittyä edes tyttöystävien tai seksiseuran löytämiseen, vaan itselläni on ylipäätään ollut hauskinta ylipäätään silloin harvoin, kun olen onnistunut pääsemään siihen tilaan, etten pelkää liikaa itseni nolaamista, mutta en kuitenkaan ole kaatokännissä. Yleensä tähän tosin liittyy jonkinlainen nousuhumala."monia naisten parissa kehnommin menestyneitä vaivaa pienoinen kyvyttömyys jonkinlaiseen carpe diem -asenteeseen ja itsekontrollin hallittuun menettämiseen (ööh...)"
Nyt olet Loordi asian ytimessä. Menestyjät uskaltavat panna itsensä peliin ja ottaa hallittuja riskejä (riski ko. tilanteessa esim. ivallinen vastaus). Sama kuin vaikkapa lätkässä tai jalkapallossa: ellei lauo (naatitaan, naatitaan KuPS-tyyliin), ei synny maalejakaan. Se on prosenttipeliä. Menestyjä myos kestää riskien realisoitumisen ilman itsetunnon romahtamista. Luuserit vatvovat tilannetta mielessään kaikkia kamalia seurauksia miettien uskaltamatta tehdä mitään ja sitten nainen onkin jo kadonnut horisonttiin. - Ei taida napata
Joo,hyvä alku...anteeksi,että olen olemassa..
- Depe__
käytöst. kirjoitti:
Öö, jos joku kailottaa Hesen jonossa mieliepiteitään, niin pakostakin joku kuulee... Varsinkin jos seisoo tämän henkilön takana niin kuin aloituksesta voi ymmärtää.
Ei siinä oo mitään epäkohteliasta, että ottaa asiallisesti osaa keskusteluun.
Mitäs ovat tulleet selvittämään miestilannettaan yleiselle paikalle.
Noista voi just lähtee ihan legendaarisia dialogeja, jos vaikka joku laitapuolenkulkija tulee ottaan osaa. :D
- uukaskas
Kaikilla hyvillä miehillä on jo miesystävä?
- jeejeejeee
^ :D Onhan se näinkin.
- koitin haukoitella
Ei se yskäisykään sitten onnistunut, kun jämi koittamisen asteelle?
- dkgjösdkgld
Nainen puhui hyvästä miehestä. Se ei ole naisten kielellä sama kuin kiltti ja kunnollinen mies.
- Naisasialooseri.
Se on mies joka aiheuttaa kihelmöintiä vitussa, se on se "hyvä"mies.
- Eri asiat, siat???
Naisasialooseri. kirjoitti:
Se on mies joka aiheuttaa kihelmöintiä vitussa, se on se "hyvä"mies.
Eikös se hyvän naisen määritelmä ole ihan just samanlainen teillä luuseri miehillä, sillä erotuksella että "hyvä nainen" nostattaa sitä "veitikkaa"????
- Kyrpä seisomaan
Eri asiat, siat??? kirjoitti:
Eikös se hyvän naisen määritelmä ole ihan just samanlainen teillä luuseri miehillä, sillä erotuksella että "hyvä nainen" nostattaa sitä "veitikkaa"????
Ei minulla mitään veitikkaa nosteta. Kyllä naisen ulkonäön pitää saada kyrpä seisomaan oikein kunnolla, rumalla naisella ei tee mitään.
- Noor mees
"Koetin jopa yskäistä" viittaa vähän siihen suuntaan, että avaus voisi olla kevytprovo.
Mutta olipa provo tai ei, niin kyllähän samantyylisiä "Minä olen kunnollinen mies" -kirjoituksia täällä näkee vähän väliä, melkein päivittäin. Tuo oman kiltteyden ja kunnollisuuden korostaminen ei kuitenkaan ole miehelle kovin suositeltava taktiikka. Siitä tulee sellainen vaikutelma, että ihminen pitää kiltteyttä ja kunnollisuutta niin harvinaislaatuisina poikkeusominaisuuksina, että niitä täytyy kauheasti hehkuttaa. Onko "kunnollinen mies" ehkä sitä mieltä, että miesten suuri enemmistö on rikollisia päihteiden käyttäjiä, jotka hakkaavat vaimojaan ja hyppäävät koko ajan vieraissa? Eiköhän suurin osa miehistä ole kuitenkin kohtuukunnollisia ja suht kilttejä. Ellei kunnollinen mies sitten katso, että viikottaisen imuroinnin jättäminen väliin, satunnainen baarivierailu tai neitsyyden menettäminen jonkun muun kuin aviopuolisokandidaatin kanssa tekee ihmisestä moraalittoman hylkiön.
Siksi siitä omasta kunnollisuudesta ei niin kauheasti kannattaisi lyödä rumpua. Naisten korvissa se helposti kuulostaa omahyväiseltä moralismilta. Naisethan voivat kyllä johonkin rentunoloiseen pelimieheen törmättyään sanoa, että etsivät kilttiä ja kunnollista miestä, mutta miehen ei pidä erehtyä luulemaan, että toivomuslistalla ei olisi mitään muita adjektiiveja kuin nämä kaksi.- ei sanat vaan teot
"Siitä tulee sellainen vaikutelma, että ihminen pitää kiltteyttä ja kunnollisuutta niin harvinaislaatuisina poikkeusominaisuuksina, että niitä täytyy kauheasti hehkuttaa. Onko "kunnollinen mies" ehkä sitä mieltä, että miesten suuri enemmistö on rikollisia päihteiden käyttäjiä, jotka hakkaavat vaimojaan ja hyppäävät koko ajan vieraissa? "
Itselleni tulee siitä sellainen vaikutelma, että yritetään sanallisesti "parannella" sitä vajetta, joka käytöksessä häviää. Ts. kunnollisen ja kiltin miehen ei tarvitse vakuutella olevansa kiltti ja kunnollinen, koska se huomataan muutenkin.
- niin niin
Olisit sanonut että olet kunnollinen mies siinä jonossa. :)
- Ei niin ykskertaista
Yskäisy olisi sitten merkki siitä että olisi heti pitänyt alkaa piirittämään ko. miestä joka seisoi jonossa? Ei se niin toimi. Monet ovat varattuja jolloin flirttailu sellaisen kanssa on jopa surkuhupaisaa...
- Tervettä menoa
Mikä miehiä vaivaa? Voi kysyä aivan samalla tavalla etteivät miehet kunnollisia naisia joten silloin on etsittävä muualta kuin omalta kylältä.
- suomihuora=15nussima
Monenkohan miehen nussimia nämä baarilutkat olivat.
- khiikihiikkih
Eivät ainakaan Naisasialuuserin nussimia.
- Riittää jo
Sinä se et osaa muuta hokea kuin tuota yhtä ja samaa lausetta ihan joka topicissa täällä, alkaa meinaan olla aika kulunut lausahdus.
- aseman mies
Toimit kovin naismaisesti. Monesti kun istun asemalla junaa odottelemassa, niin naiset tulevat istumaan viereisiin penkkeihin ja ottavat kännykän esille ja yskivät/haukottelevat toivoen, että alan puhua heille. Yleissääntönä siis, että jos haluat kontaktia, niin aloita puhuminen.
- Taudinkuva
Paranoidi-skitsofrenia.
- niin se vaan on.
ota lisää viinaan jotta pää selviää ja muista "ei makkeeta mahan täy'eltä".
- realismus
10 min. jonotus Hesellä? Ja jaksoit jonottaa?
Ja muuten, jos aiot useinkin yskiä jonoissa, niin muistathan yskiä nenäliinaan tai hihaasi, pöpöt lentävät kauas vastuuttomista köhijöistä.- M36.
m36-intj kirjoitti:
Olisin enemmänkin huolissani siitä mitä pöpöjä sinussa jo valmiiksi asuu.
Jos olet noin huolissasi realismusesta niin hanki tämmöinen suojapuku http://www.seitalahti.fi/tuote/images/kem_1.jpg
- Reipas Mies
No, voinko tiivistää asian siihen että jännä sekä seksikäs mies ei ole tullut yöelämässä tätä naista iskemään ja houkuttelemaan parisuhteeseen- naisen jekut ja ehdot hyväksyen ;)
- munkunnollinenmiesss
Jännä, seksikäs, huumorintajuinen,aito, reilu, vastuuntuntoinen, plus kaikkea muuta pientä särmää ja kivaa persoonassa ja tietenkin vaalea, suht roteva viikinki akateemisella loppututkinnolla.
- der kommentator
Naisten kunnollinen mies = mm. jännä, seksikäs ja särmää
miesten kunnollinen mies = jotain muuta - 32
der kommentator kirjoitti:
Naisten kunnollinen mies = mm. jännä, seksikäs ja särmää
miesten kunnollinen mies = jotain muutaMun kunnollinen mies:
- ei humalajuo (minäkään en)
- yliopisto-opintoja/akateeminen tutkinto (kuten itselläni)
- mielellään maalta, osaa "maalaishommia" kuten metsänistutus yms (minä myös)
- ei vihaa naisia (kuten suolen sinkku-palstan miehet :b)
...ja tottakai sen mun kunnollisen miehen on oltava haluttava, seksikäs, seksuaalinen ja hellä. En ole ajatellut selibaatissa elää kuitenkaan.
- Vitunkuivattaja
Joo ei se auta. Olen monta kertaa yskäissyt, eikä ne paskatussut mitään antaneet. Pitää olla joku aivoton kikkelisankari jos haluaa päästä panemaan. Kunnon mies -> kuiva vittu, ihan sama mitä tekee.
- realismus
Aivastin etsiessäni maustetta, samaa hyllyä oli tutkimassa mies. Toivottavasti en saa syytettä seksuaalisesta ahdistelusta.
- Hyvä nainen
realismus kirjoitti:
Aivastin etsiessäni maustetta, samaa hyllyä oli tutkimassa mies. Toivottavasti en saa syytettä seksuaalisesta ahdistelusta.
Kaikki me naiset eivät olla samanlaisia.
- Hyvä nainen
Hyvä nainen kirjoitti:
Kaikki me naiset eivät olla samanlaisia.
Mitenköhän aloittais,kun ei olla näyttelijöitä(en itse ole).Miehet! Mitä kuuluu?Oikeesti!Itselleni.Päivä kerrallaan.Olen sinkku nainen ja sattumoisin "junailin"eksyin tänne vaikka katselin maanjäristys sivustoa.Olen hoitoalalla.Toivoisin,että minulla ois se ihana perhe,mutta näyttää siltä,että en tiedä kerkiänkö sitä saamaan,kun "kolmatta maailman sotaa kohti ollaan menossa".Olen hyvä,fiksu,kaunis,lemmikkejä ja lapsia rakastava.En juo enkä polta.Uskon Jumalaan.Osaan tehdä ja tykkään hoitaa kotiani.En ole siivous friikki(; Omaan hyvän huumorin,pitkät hiukset ja olen rintava.Tärkeintä olisi rakkaus ja kunnioitus.Tykkäisin tehdä "kivoja juttuja aviomieheni" kanssa.(; Jos et ole koiralle allerginen,uskot Jumalaan vakaasti,olet hengellinen ja tykkäät tutkia kanssani Raamattua,niin "hyppäätkö kelkkaani mukaan?" (; Jätä viestiä tänne tai "etsi ja löydä minut" (; Ikäsi: 25-50v. Terv. Hyvä nainen.(EI VITSI)
- Hyvä nainen
Hyvä nainen kirjoitti:
Mitenköhän aloittais,kun ei olla näyttelijöitä(en itse ole).Miehet! Mitä kuuluu?Oikeesti!Itselleni.Päivä kerrallaan.Olen sinkku nainen ja sattumoisin "junailin"eksyin tänne vaikka katselin maanjäristys sivustoa.Olen hoitoalalla.Toivoisin,että minulla ois se ihana perhe,mutta näyttää siltä,että en tiedä kerkiänkö sitä saamaan,kun "kolmatta maailman sotaa kohti ollaan menossa".Olen hyvä,fiksu,kaunis,lemmikkejä ja lapsia rakastava.En juo enkä polta.Uskon Jumalaan.Osaan tehdä ja tykkään hoitaa kotiani.En ole siivous friikki(; Omaan hyvän huumorin,pitkät hiukset ja olen rintava.Tärkeintä olisi rakkaus ja kunnioitus.Tykkäisin tehdä "kivoja juttuja aviomieheni" kanssa.(; Jos et ole koiralle allerginen,uskot Jumalaan vakaasti,olet hengellinen ja tykkäät tutkia kanssani Raamattua,niin "hyppäätkö kelkkaani mukaan?" (; Jätä viestiä tänne tai "etsi ja löydä minut" (; Ikäsi: 25-50v. Terv. Hyvä nainen.(EI VITSI)
Tykkään katsoa leffoja,lukea,käydä kävelemässä,kyläillä jne...Tykkäätkö sinäkin?Action,kauhu,tiede ja fictio leffat ovat hyviä.(: (JATKOA EDELLISEEN VIESTIINI.)
realismus kirjoitti:
Toi oli hyva!
oon uus jasen ja taalla aamuyolla nauraa kikatan naille viesteille...Hyvä nainen kirjoitti:
No nyt kyllä pistit tuolla tekstillä sanattomaksi...vähäksi aikaa, mutta voisimpa hypätä kelkkaasi...ja toivon että yletyn siihen...ikävää vaan pudota sitten siitä kelkasta.
- Rottweil
Mitäpä jos oisit yksikimisen sijaan sanonut vaikka: "Tässä olisi yksi, mutta mitenkähän te mut jakaisitte?" :D
Kyllähän naiset hyvän miehen huomaa, mutta ei jonossa yskivää tuppisuuta. Eiväthän ne naisparat voineet tietää, että olet joka naisen unelma, jos vaan seisot yskien :D On aika harvinaista, että nainen avaa keskustelun ja vie keskustelua eteenpäin tuntemattoman miehen kanssa. - näi
Oliskohan se siinä, että naisillekin ensinnäkin mies=komea, hyvännäköinen mies. Ja niistä sitten pitäisi löytyä niitä kunnollisia. Koska ainakin miehille ilman muuta nainen=hyvännäköinen nainen. Vaatimattoman tai ruman näköiset ja/tai lihavat eivät ole Naisia.
Vaikka tietty miehiä on ne joilla on peeenis ja naisia ne joilla vaaagina - aiheeseen liittyen.
- prut
yskäisit? no pieraise ensi kerralla, saat aivan taatusti huomiota.
- Gay ja Arjuna
Ei sekään välttämättä riitä, mutta eiköhän oksentamalla sen edessä olevan naisen selkään saa jo huomion herätettyä.
- Sinkkukinkku55
Gay ja Arjuna kirjoitti:
Ei sekään välttämättä riitä, mutta eiköhän oksentamalla sen edessä olevan naisen selkään saa jo huomion herätettyä.
Juu, kyllä se oksennus olisi jo saanut naisen huomion täydellisesti. Siis miehet, puhukaa, yrittäkää jos haluatte, ettekä vaan vilkuile ujoina ja mieti.. mieti.. Vaikka niinhän minäkin teen, odotan vaan milloin joku mies iskisi mut. Saan odotella ja odotella...
- Herätys
Sinkkukinkku55 kirjoitti:
Juu, kyllä se oksennus olisi jo saanut naisen huomion täydellisesti. Siis miehet, puhukaa, yrittäkää jos haluatte, ettekä vaan vilkuile ujoina ja mieti.. mieti.. Vaikka niinhän minäkin teen, odotan vaan milloin joku mies iskisi mut. Saan odotella ja odotella...
Vuosi on 2012 ja naisetkin voi jo miehiä iskeä.
- 68776844334
Herätys kirjoitti:
Vuosi on 2012 ja naisetkin voi jo miehiä iskeä.
Höpö höpö. Se on sellainen ensimmäinen testi miehelle. Jos siitä ei selviä niin mitenkä jatkossa? Sellainen perässä vedettävä hissukka ei ole naisten mieleen. Tehkää miehet niitä aloitteita ja sillä selvä. MIKSI MENNÄ MUUTTAMAAN hYvää toimivaa tapaa.
- 14+12
Samasta syystä kun miehet eivät huomaa hyviä naisia, ulkonäkö ei ole parasta a-ryhmää.
Et ole komea, huoli siis vaatimattomamman näköinen nainen.- Kunnollinen mies
Mutta kun minä en petä, en lyö enkä ryyppää ja olen kiltti niin eihän mun kaltaisen ainutlaatuisen kultakimpaleen tarvitse tyytyä vaatimattoman näköiseen naiseen.
Naisten kunnollisuudella ei ole mitään merkitystä
En ymmärrä miksi naiset eivät palvo minua.
- nö
Mut eihän kunnolliset miehet tee baarireissuja ja syö vielä hesen roskaruokaa päälle.
- Kunnollinen mies
Juuri niin.
- gdfgdgs
Ykskään nainen ei ole vastannut kysymykseen. Mahdoton tehtävä naiselle.
- Janet The
Kyllä hyvän ja kunnollisen mihen huomaa kun sellainen kohdalle osuu. Nämä "luulijat" on asia erikseen.
- Oot ihan hassu
Mihin kysymykseen? Siihen miksi edessä seisoneen naiset eivät huomanneet, että takana hiljaa möllöttävä tuntematon mies oli kunnon mies, vaikka mies meinasi jopa yskäistä? Heh! :D
- Vastausta vailla
Oot ihan hassu kirjoitti:
Mihin kysymykseen? Siihen miksi edessä seisoneen naiset eivät huomanneet, että takana hiljaa möllöttävä tuntematon mies oli kunnon mies, vaikka mies meinasi jopa yskäistä? Heh! :D
Selkeä kysymys oli? Se on tuo naisen "putkinäkö".....vaikeeta huomata kunnollinen mies....ulkokuorikriteerit niin korkealla:(
- nainen vapaalla
Ehkä he olivat hoitsuja ja heitä kiinnostaa ainoastaan työaikana yskivät miehet;)
- jeremiash
Koitas seuraavaksi röyhtäistä, se saattaa herättää naisessa alkukantaista kiimansekaista kunnioitusta. Jos se siinä vaiheessa kääntyy katsomaan, ota leveä haara-asento ja kouraise huomiotaherättävästi muniasi leveän pieraisun säestyksellä. Jos sekään ei auta, nainen on todennäköisesti liian nunna taikka lesbo eikä siksi kiinnostu kaltaisestasi intellektuellista yskähtelijästä.
Vakavammin:
Musta tuntuu että naisilla, siis ei kaikilla mutta noin niinku kaikilla kiinnostavannäköisillä, on jonkinlainen eläimellinen vaisto siinä parinvalinnassa. Lisääntymiskello tikittää, ja vaikkakin nykyaikana suositaan muissa toimissa älykkyyttä ja jopa henkevyyttä, se paritteluvaihe kuitenkin suosii alkukantaisia, kovia, myskinhajuisia ja paisuneella egolla varustettuja miehiä. Nainen tietää että Virtasen Ville on kunnon mies, fiksu ja ahkera, empaattinen ja jopa taiteellisen syvällinen eli oikein harvinaisen täydellinen puolisoehdokas, mutta kun Markkasen Masalla on iso hauis ja narsistin itsevarmuus. Otetaan siis Masa.
Masa heittää vähän imartelevaa lepertelyä, sitä samaa jota on heittänyt kahdellekymmenelle aiemmallekin, hässii kuin eläin ja on niin ihanan raju. Lapsi lähtee alulle ja syntyy, sitten Masalla menee hermo ja tuleekin turpaan. Välillä Masa käy ryyppyreissulla panemassa muita, ja välillä paneskelee ihan selvinkin päin muita. Turpaan tulee vähän väliä ja sitten lopulta liian pitkän ajan päästä lähdetään turvakotiin, tai ehkä Masa lähtee linnaan.
Itsetunto on naisella mennyt, samoin ne kauneimmat ajat ja painoakin on tullut. Nyt kiinostaisi se ihanan hellä ja mukava Ville, mutta kun Villeä ei enää kiinnosta, hölmö ruma nainen ja pari kieroonkasvanutta mukulaa...
Minulla on jo nuorena miehenä kokemusta tästä, vaikka tämä siis oli kieli poskessa kirjoitettua. Eräs eksäni seurusteli aiemmin linnakundin kanssa, jonka jälkeen meillä oli jonkin aikaa juttua, ja kun erosimme, otti "menestyjämiehen", komean ja rikkaan ja henkisesti tyhjän ihmiskuoren. Välillä facebookissa sitten itkee minun perääni kun suhde on pelkkää näyttelyä ja kun minä olin niin huomaavainen ja ihana.
Toinen eksä oli aiemmin seurustellut myöskin ongelmamiehen kanssa joka piinasi vielä meidän aikanammekin tuota naista aikansa, sitten kun meidän suhteemme päättyi, tämä valitsi yllättäen isokokoisen, karunnäköisen kankikallen ja aikansa seurusteltuaan tuli petetyksi, jätetyksi ja vieläpä ryöstetyksi; oli kundi ilmestynyt kämpille piripäissään ja lähtiessä vienyt kortit ja parilla tonnilla vinguttanut tiliä mennessään.
Semmosta se.
Vaan enpä tuosta ainakaan itse stressiä ota, kun onhan maailmassa naisia. Jonain päivänä kohtaan järkevän, ihanan naisen joka valitsee kaltaiseni, tai jos en, niin kyllä tässä poikamiehenäkin kelpaa elellä. Sivusta sitten katsella toisten hölmöilyä ja itkua, ehkä vähän hihittää partaansakin siinä joutessaan. - ...........
Naiset ovat vaistojensa varassa toimivia elukoita eivätkä inhimillisiä, ajattelevia olentoja.
- ruikuttajamiehet
Olisiko herralla esittää inhimillisiä, ajattelemista osoittavia lauseita elukkamaisten mölinöiden sijaan...?
- ....................
ruikuttajamiehet kirjoitti:
Olisiko herralla esittää inhimillisiä, ajattelemista osoittavia lauseita elukkamaisten mölinöiden sijaan...?
Mitäpä sitä totutta kaunistelemaan.
- noh...
Olisit kunnolla tukehtunut niin olisivat huomanneet sinut. ::D tai sitten ihan vain rohkeasti liittynyt keskusteluun :) Mulle ainakin kelpais jos joku "kunnonmies" tulisi kertomaan itsestään, niin tietäisi, että sellaisiakin on olemassa :) t. tyttönen
- näin se menee
Omasta mielestään kunnollinen ja kiltti mies on yleensä naisten mielestä vähän onneton vässykkä ja tylsänpuoleinen.
Ellei sitten ole paksua lompakkoa, kuuluisuutta tai etelämaalaista ulkonäköä tahi akateemista koulutusta vähintään tohtorin oppiarvolla. - naisen himo on raju
Nainen haluaa rajua seksiä, mutta kunnollisen elättäjän. Isoaseinen mies saa olla vaikka linnakundi, hänhän käy silloin tällöin vain painamassa kun kunnollinen elättäjä on työreissussa.
- Romukauppias
Koska "hyvyys" ja "hyvyys" ovat kaksi eri asiaa.
En ole koskaan ollut näissä "olen kiltti," olen kunnollinen" ,"olen hyvä" -mutten kelpaa ringeissä mukana koska en erityisesti pidä itseäni kilttinä, kunnollisena tai hyvänä.
Kuitenkin naisten mielestä olen kunnollinen, hyvä ja mukava. Se vain ei tarkoita että he haluaisivat seksiä ja sitä kautta suhteeni kanssani.
Katsos kun se saatko suhteen naisen kanssa tai seksiä riippuu siitä onko sinulla muita ominaisuuksia kuin että olet kunnollinen, hyvä tai mukava. Ne ovat vain ekstraa naisille.
Tärkeintä naisille miehessä on tietynlainen ulkoinen olemus ja käytös eli puhtaasti ulkonäkö joka panettaa heitä sekä tietysti taustalla oleva sosiaalinen status.
Lopuilla ominaisuuksilla mies ei oikeastaan tee mitään kun tavoittelee naista, suhteessa nainen voi sitten odottaa sitten sitä että mies olisi kunnollinen, hyvä ja mukava, mutta sitä ennen suhteeseen on päästävä.
Toki vuosien myötä lähempänä 40 vuotta nainen on jo oppinut jotain ja ehkä tajuaa että se hyvä, kunnollinen ja mukava olisikin se oikea tyyppi suhteeseen.
Tietysti siinä vaiheessa on jo kahlattu iso liuta miehiä läpi tai yksi pitkä avioliitto, on lapsia, on arvo pudonnut ps-markkinnoilla, on ehkä pyöristytty yms.
Jos jaksat hyvänä ja kunnollisena miehenä odotella tuonne asti sitä naista niin varmasti natsaa.
Itteä ei innosta vaan olen mieluummin yksin ja/tai paneskelen vaikka prostituoituja loppu ikäni. - sus(k)i
Kyllä mä huomaan ne hyvät ja kiltit miehet, ei siinä mitään. Mutta olen sitä mieltä että kiltti mies ansaitsee ja tarvitsee sellaisen kivan ja iloisen naisen. Siihen muottiin en sovi, minä olen vain tällainen maanantaikappale...
- Mursumarsu
Koska se nahkarotsia piteävä nuorisorikollistaustanen kaveri jolla on pari pahoinpitelysyytettä just vetämässä vain vetää huomattavasti paremmin ku se laiskanpulskea tunnollisesti koulussa/töissä käyvä kohtelias ja kiltti "nössö".
Miksi ihmeessä kuvittelette että se vain yleistyy ja yleistyy että suomalaiset miehet käyvät hakemassa vaimon itselleen esm. venäjältä tai thaimaasta? Noh, tietystihän sen voi selittää silläkin että kaikki Suomalaiset miehet ovat täysin lapasia ja nössöjä...niin ja siinä kun hakee ulkomaalaisen vaimon niin on jo sovinistisikakin, vai mitä? :) - kehäkukkanen)
Näkyykö se kilttiys muka päällepäin? Minusta se ei näy. Ihan samoin koulutusta tai ammattiakaan ei välttämättä siviilissä näy päällepäin, että tuossapa sitä on kassajonossa ensiksi autonasentaja, sitten juristi, sen jälkeen työtön ekonomi, sen jälkeen kunto-ohjaaja, sitten roskakuski ja viimeisenä vankilasta juuri vapautunut väkivaltarikollinen.
Tottakai sitä vedetään johtopäätöksiä pukeutumisen ja hiustyylin perusteella esim. pukumiehet mielletään heti toimistotyötä tekeviksi miehiksi ja pitkätukkaiset rokkarit ovat jotakin elämäntapaintiaaneja tai jotain. Jos pukeutuu neutraalisti, niin se ei kerro mitään kiltteydestä, koska kiltteys ei ole sidoksissa ammattiin (jollei nyt ammattina ole esim. mafioso, jonka tehtävänä suorittaa polvien naulausta lattiaan tms. Siitä vois ehkä vetää jo suoran johtopäätöksen, että tää jätkä on kaukana kiltistä).
En ole koskaan seurustellut huumeidenkäyttäjän, rikollisen tai muuten ilkeän miehen kanssa. Seurustelukumppanini ovat kaikki olleet ihan tavallisia miehiä eivätkä he sen kiltimpiä/ilkeämpiä ole kuin muutkaan. Kiltteyskin kun on subjektiivista. Moni kiltiksi itseään sanova saattaa tosielämässä parisuhteessa olla ihan samanlainen kuin muutkin ja sanoa esim. ilkeästi puolisolleen riidellessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.212654Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1092586- 2021384
- 1261293
- 941281
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig3041260Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,301037Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �131011Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211979- 64920