Millaisia tunteita

Anonyymi-ap

Sinulla on minua kohtaan?

121

1868

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Syvää rakkautta. Aitoa sellaista, tunnen että kuulut vierelleni. Olet se oikea minulle, rakas minulle. Enkä halua elää ilman sinua. ❤️ naiselta

• Anonyymi00005

Sun pitää kertoa tuo hänelle❤️

• Anonyymi00011

Miehet aina tuntee himoa ja naiset ajattelee rahaa... vanha viisaus

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Luuk. 15:9 Ja löydettyään hän kutsuu kokoon ystävättärensä ja naapurinaiset ja sanoo: Iloitkaa minun kanssani, sillä minä löysin rahan, jonka olin kadottanut.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Riippuen kohteesta kumpikin tuntee himoa. Rahaakin ajattelee kummatkin. Köyhä mies siltä kantilta, että hänellä ei ole varaa tuohon naiseen, koska kuvittelee, että hänen tulisi kustantaa kaikki ja sovinistina luulee, ettei nainen ihan itse ansaitse omaa elsntoaan. Rikas taas luulee rahalla saavansa kenet tahansa. Nainen tietenkin toivoo, että mies ei ole täysin pa ja loinen.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Sun pitää kertoa tuo hänelle❤️

Olen kertonut. Aikalailla kaiken ❤️😔

• Anonyymi00069
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Olen kertonut. Aikalailla kaiken ❤️😔

Onko se himoa, vai rakkautta.

• Anonyymi00070
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Riippuen kohteesta kumpikin tuntee himoa. Rahaakin ajattelee kummatkin. Köyhä mies siltä kantilta, että hänellä ei ole varaa tuohon naiseen, koska kuvittelee, että hänen tulisi kustantaa kaikki ja sovinistina luulee, ettei nainen ihan itse ansaitse omaa elsntoaan. Rikas taas luulee rahalla saavansa kenet tahansa. Nainen tietenkin toivoo, että mies ei ole täysin pa ja loinen.

Jestas ku 😤😡🤯
        Oonkohan mä jotenkin outo kun mulle on pskan haisee joku piiiiiip raha kunhan olis se oma rakas mies vierellä.

• Anonyymi00002

Riippuu kuka olet?

• Anonyymi00003

Samanlaisia kuin sinulla minua. En vain yhtään tiedä millainen ihastuja olet yleensä.
      Mutta niissä on ehkä sama pohja.

• Anonyymi00004

Lämpimiä tunteita. Luottamusta ei kyllä ole joten jatketaan omilla teillämme...

• Anonyymi00071

Miksei ole luottamusta? Kummalla?

• Anonyymi00073

Jooooo ei vieraisiin ihmisiin voi luottaa. Itsesuojeluvaistoa täytyy olla.

• Anonyymi00006

Rakkautta ja ikävää. Hyvää yötä❤️

• Anonyymi00008

Jos tahdot tietää niin senkus kysyt suoraan.

• Anonyymi00030

No millaisia tunteita sinulla on minua kohtaan? 🤩

• Anonyymi00062
        Anonyymi00030 kirjoitti:

No millaisia tunteita sinulla on minua kohtaan? 🤩

Ei täällä kysyminen nimettömänä oo mitään suoraa kysymistä.

• Anonyymi00078
        Anonyymi00062 kirjoitti:

Ei täällä kysyminen nimettömänä oo mitään suoraa kysymistä.

😞

• Anonyymi00009

Minä tunnen, että miehelläni on hyvin kuumat tunteet minua kohtaan ja en minä valita, koska lämmin on minustakin paljon miellyttävämpää mitä kylmä…

Olen kyllä miettinyt, että olisko hän ostanut semmosen LÄMPÖPEITON jonka kanssa hän opettelee olemaan lähekkäin…

• Anonyymi00059

Just just, palstaäijä. Sitä vaihetta oikeassa ihmissuhteessa kun tunteet ns väljähtää nimitetään mm avoliitoksi jne. Sori jos pilasin jotenkin huuhaagallupisi/aloituksesi tunnelmaa.

• Anonyymi00010

Aina kun näen Sut, haluaisin halata ja antaa Suukon poskelle.

• Anonyymi00051

Mikset jo anna? Heti seuraavalla kerralla? Ensin haöaus ja näet sen olevan toivottua niin sitten suukko.

• Anonyymi00084

Samaa ajattelen minäkin.

• Anonyymi00013

Olen oikeasti ymmälläni. Tuntuu kuin olisit mustasukkainen.

• Anonyymi00019

Miksi siitä olet ymmälläsi?

• Anonyymi00024
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Miksi siitä olet ymmälläsi?

Juu ei. Ei se sitä ole. Se on vaan ilkeyttä. Hän vihaa ja inhoaa minua. Lähden täältä pois.

• Anonyymi00058
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Juu ei. Ei se sitä ole. Se on vaan ilkeyttä. Hän vihaa ja inhoaa minua. Lähden täältä pois.

Aiotko idioo.,ihmisiä kuin litran mittaa vievä palstaäijä keksiä jo jotain uusia fraaseja/maneereja millä tuottaa ”kiintoisaa” tarinallisuutta minkä repertuaari ei ole vuosiin kovinkaan uudistunut?

• Anonyymi00014

Ei ole mitään tunteita ei ole ikävä en tunne sääliä en yhtään mitään olet kuin ilmaa vain just sen takia miten käyttäydyit mua kohtaan onnittele siitä itseäsi

• Anonyymi00016

leppoisia ja lämpimiä joskin mustasukkaisia väliä. mieti sitä nii. ei ole koskaan ollu edes meitä. en ole koskaan nähnykkään sun pipels tai muuta.

• Anonyymi00017

välillä

• Anonyymi00018

Sydämessä taas vähän pistää.

• Anonyymi00020

Pelkkä sinun näkeminen saa minussa aikaan valtavan hellyyspuuskan. Voisin katsella sinua tuntikausia, olet kertakaikkisen ihana!

• Anonyymi00075

Sama. Saan kyllä muutakin kuin hellyyspuuskan ja en jättäisi katseluun, jos tietäisin, että hänellä olisi samat tunteet minua kohtaan.

• Anonyymi00079

Oispa mulle.

• Anonyymi00021

Ei pysty 😂
      Tänään taas vtutuksen määrä on miljoona. Pitäs lopettaa vaan miettiminen!

• Anonyymi00022

Hyviä tunteita ja rakkaudellisia. Mutta jatkan sinusta etäällä olemista koska lähelläsi koin, että vain käytit minua omiin tarpeisiisi. Sain osallistua sun elämään, mutta yhteistä meillä ei ollut. Ehkä tää on se tapa, jolla kykenet suhdetta tekemään. Että pidät tiettyä etäisyyttä koska varot, ettei sinuun satu. Mä taas olen heittäytyjä ja all-in tyyppinen. Haluan kaiken tai en mitään.

• Anonyymi00052

Sinä et halua mitään. All in tarkoittaa sinulle kaikki miehet.

• Anonyymi00057
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Sinä et halua mitään. All in tarkoittaa sinulle kaikki miehet.

Oletko sinä yhtä epämääräinen hiippari kuin tämä omituisia skeemoja rakentava palstaäijä mielestäsi taas jotenkin asian ytimessä kun vastasit kummalliseen tekstiin vielä kummallisempaan tyyliin? Tarvitset ammattiapua IMHO😬

• Anonyymi00023

Taantumuksellisia😴

• Anonyymi00025

Monenlaisia. Kaihoisia, läheisyyttä ikävöiviä, haaveilevia…

• Anonyymi00027

Ihan samanlaisia 💘

• Anonyymi00026

Kenellä ketä kohtaan ja miksi olisi mitään tunteita

• Anonyymi00028

Rakastan, epätoivoa, hämmennystä, toivoa, surua.

• Anonyymi00031

Mistä epätoivo, hämmennys ja suru?

• Anonyymi00036
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Mistä epätoivo, hämmennys ja suru?

Ei olla enää yhdessä. Mietin, pettikö hän minua.

• Anonyymi00049
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Ei olla enää yhdessä. Mietin, pettikö hän minua.

Mietin samaa sinusta.

• Anonyymi00056
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Mietin samaa sinusta.

Oletko palstaäijälle hourehtiva erotomaanimies miettinyt jo niitä sedatiiveja?

• Anonyymi00029
    • Anonyymi00032

Häntä kohtaan lämpimiä, rakastavia ja ymmärtäviä.

Rakkautta on monenlaista.

• Anonyymi00034

Mitä tarkoitat "Rakkautta on monenlaista."?
        Tietysti on esim. Omiin lapsiin ja perheeseen rakkaus on erilainen, kuin romanttinen rakkaus. Olen niitä joiden mielestä romanttisessa mielessä ei voi rakastaa useaa.

• Anonyymi00076
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Tietysti on esim. Omiin lapsiin ja perheeseen rakkaus on erilainen, kuin romanttinen rakkaus. Olen niitä joiden mielestä romanttisessa mielessä ei voi rakastaa useaa.

Varmaan äidillisiä tai isällisiä sitten.

• Anonyymi00103
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Tarkoitin kyllä nimenomaan romanttista rakkautta. Voi rakastaa vaikka ei voi olla yhdessä.

• Anonyymi00033

Want to be with her. Love.

• Anonyymi00035

Mietin koko ajan sinua, haluaisin että kohtaisimme. Jos niin kävisi, saisinko ottaa sinua kädestä?
      Tänään oli.. no tunteet pinnassa kun ajattelin sinua.

miehelle ❤️

• Anonyymi00038

Saat ottaa.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Saat ottaa.

💖

• Anonyymi00040

Mietin että kuvittelenko vaan lämpimät tunteesi. tiedäthän että olet ihaninta mitä tiedän💖

• Anonyymi00041

Kuka on ihaninta?

• Anonyymi00042
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Kuka on ihaninta?

Yksi nainen jonka tapasin ja jota mietin paljon. Mietin myös kaikkia aiempia juttuja.

• Anonyymi00043

Joskus tuntuu että tulet ajatuksiin niin yllättäen, että ehkä ajattelet minua lämpimästi. Äsken olin iltakävelyllä ja tunsin onnea, lämpöä häntä ajatellessa.

• Anonyymi00044

Kenellä ketä kohtaan

• Anonyymi00045

Kerron ne nainen sinulle mielummin henkilökohtaisesti. Onhan meillä yhteys. 😊❤️

• Anonyymi00047

Ihana vastaus! Hän voisi ajatella noin. Meillä on mutkaton yhteys❤️
        En halua käydä täällä, tulee paha olo.

• Anonyymi00064

Mikset sitten kerro jo hänelle?
        Tuollaiset asiat kannattaa kertoa heti,
        ettei käy niin ikävästi kuin joillain on käynyt,
        ettei olekaan mahdollista ikinä kertoa.
        Se jää ikuisesti vaivaamaan mieltä joillakin
        jos ei kertonut kun pystyi.

• Anonyymi00120

Tämä oli sinulle, jota taas pääsin ihastelemaan. ❤️

• Anonyymi00124
        Anonyymi00120 kirjoitti:

Tämä oli sinulle, jota taas pääsin ihastelemaan. ❤️

Oliko nätti?

• Anonyymi00046

lämpimiä :3 .

• Anonyymi00089

Kuumia :3

• Anonyymi00048

Ei minkäänlaisia. Enhän tiedä kuka olet.

• Anonyymi00050

minulla on aika lämpimiä tunteita kaikkia ikävä-palstan tyttöjä kohtaan.

kerron jutun mitä tarkoittaa "is packing", siis sanonta että on joku ase mukana nooh

• Anonyymi00053

Kuudesti laukeava ja ladattuna?

• Anonyymi00054

Kenellä ketä kohtaan eikö olisi jotenkin outoa täällä kertoa henkilökohtaisista tunteistaan toista kohtaan onko ne tällöin enää henkilökohtaisia jos niistä tietää joku muukin kuin se/hän ketä kohtaan ne tunteet on ihan noi nii kuin ajatuksena

• Anonyymi00055

Eihän tuossa aloituksessa ollut sitä sanaa "henkilökohtainen."

• Anonyymi00060

Olet niin negatiivinen ollut kuukausia että lähden meneen . Minua varten on varmasti kivoja ja välittäviä ihmisiä jossain muualla.
      Mies et osannut kun vain valittaa kaikesta mitä olen tai teen !
      Sarastamiselke tai minun ongelmillenn
      Tai ajatuksilleni ei tukea eikä ymmärrystä
      Koskaan löytynyt.
      Olin ja olen ypöyksin kanssasi.
      Jatkossa mieluumin aidosti yksin
      Kun kuvittelen että rakasti tai välit yhtään mistään muusta kun itsestäsi .
      Näkemiin ...
      Naiselta

• Anonyymi00061

Intohimoisia, haluavia, lämpimiä ym. Tuttua ihanuutta kohtaan. Se flirttini silloin jo sen hänelle varmaan osoitti mitä tunnen, miten hän herättää kuumat ajatukset. Olisipa nyt tässä hyväiltävänä!🔥

• Anonyymi00063

Minkälaista flirttiä oli? Kaikki naiset eivät ymmärrä flirttiä.

• Anonyymi00065
        Anonyymi00063 kirjoitti:

Minkälaista flirttiä oli? Kaikki naiset eivät ymmärrä flirttiä.

Silmäniskuja

• Anonyymi00066
        Anonyymi00065 kirjoitti:

Silmäniskuja

Silmäniskut on pahoja, kun jotkut tekee sitä lähes muuten vaan. Siitä ei siis käy mitenkään ilmi, millä mielellä mies on liikkeellä.

• Anonyymi00068
        Anonyymi00065 kirjoitti:

Silmäniskuja

Ei liity tähän tapaukseen.

• Anonyymi00085
        Anonyymi00066 kirjoitti:

Silmäniskut on pahoja, kun jotkut tekee sitä lähes muuten vaan. Siitä ei siis käy mitenkään ilmi, millä mielellä mies on liikkeellä.

Ja joissain maissa se ei tarkoita mitään muuta kuin että vitsaillaan. Iskevät silmää ihan jatkuvalla syötöllä. Aluksi oli hämmentävää, kunnes totuin.

• Anonyymi00067

Ei yhtään mitään.

• Anonyymi00072

Sellaisia vaaleanpunaisia ja pörröisiä. Ja sit enempi sellaisia... lihallisia. 😇

• Anonyymi00074

Mitä mä niistä täällä tai muuallakaan kun ei ole tullut mitään kaikua.

• Anonyymi00077

Kellä lie kauniimmat tulisijat.

• Anonyymi00081

Lämpimiä. Kuumeneminen riippuu sinusta.

• Anonyymi00082

Laitan saunan lämpiää. 😅

• Anonyymi00083

Laiva lähtee pian laulu antoi ymmärtää Järviradion mukaan.

• Anonyymi00086

Pöliää kysyä täällä, missä aivot?

• Anonyymi00087

Ei mitään kun tietäs ensin omansakkin

• Anonyymi00088

Mä uskon, että mä saan tän tykkäämisen käännettyä kaverilliseksi. Mä kaipaan hirveästi miehen kosketusta, mut tajusin, ettet se voi olla sinä. On yksinkertaisempaa, että se on joku muu.

• Anonyymi00090

Olisi ihana pitkästä aikaa rakastella. Rietastella niin että lähtisi taju.

• Anonyymi00092

Olisi erään ärrän kanssa. Tekisi hyvää molemmille.❤️‍🔥

• Anonyymi00091

Joku kirjoitti että on sama ketä koskettaa kun tarve kohtaa, ehkä ihmiset eivät sittenkään ole samankaltaisia, tai heistä se mikä tuntuu joltakin, laimenee tai suodattuu johonkin toiseen tunteeseen tai haluun. Toista kohtaan olisi hyvä tuntea lämmin läikähdys katsoessa ja ikuisen joulun herkkyys ja haikeus odottaessa, halatessa sielun irtaantuminen sormen päitä myöten ja suudellessa hänen huuliaan ja poskiaan, hänen pehmeä ihonsa kietoutuu vähän sormiesi tai huultesi ympärille.

https://www.youtube.com/watch?v=oN2GiBzyUuk&list=RDoN2GiBzyUuk&start_radio=1

• Anonyymi00093

Aika tyhjä.

• Anonyymi00094

Miks vastaatte näihin autistisii feikki alotuksiin

• Anonyymi00095

Ainoastaan myönteisiä muistelen.

• Anonyymi00096

Tykkään vaan, vaikka miten oon yrittänyt olla tykkäämättä ja kuuntelematta näitä tunteita. Mä en kestä. 😭

• Anonyymi00104

Ongelmasi on aika helppo korjata, ellet sitten ole varattu ihminen.

• Anonyymi00097

Just täl hetkellä taas joku raivonpuuska valtaa alaa. Pitää miettiä jotain ihan muuta ja kuunnella hyvää musiikkia. VMP!

• Anonyymi00098

🫂💜😘

• Anonyymi00100

Laimenemaan päin.
      Ei mainittavaa enää, ottikin aikaa tämä!

• Anonyymi00101

Rakkaudellisia ja intohimoisia ❤️😘🫂🤩

• Anonyymi00102

Mä mietin, et jos sä et halua mua, niin haittaako sua, jos mä ihastun johonkin toiseen? Ei sen pitäisi sit olla mikään ongelma sulle.

• Anonyymi00106

Ei haittaa. Johan tota on vierestä katseltu kin.

• Anonyymi00107

Haittaa. Haluan, että ikävöit mua loppuelämän ja sun olo on kurja koko ajan.

• Anonyymi00108
        Anonyymi00107 kirjoitti:

Erittäin hyvin sanottu.
        Sivusta

• Anonyymi00109
        Anonyymi00107 kirjoitti:

Aika reilua.

• Anonyymi00105

Sellaisia ku yleensäkin opettajaa kohtaan ruukaa olla 🤭😍😉🤪❤️

• Anonyymi00110

Yleensä en vastaa näin pitkiin ketjuihin. Mutta luin "Millaisia tunneleita sinulla on minua kohtaan?" 😂😂😂 Tällaista tänään.

• Anonyymi00111

Kenellä ketä kohtaan ne on henkilökohtaisia asioita ei kuulu tällaisille palstoille ja mä en osaa perinteisesti kertoa tunteistani toista kohtaan enkä halua sitä edes tehdä mun mielestä aitoja tunteita toista kohtaan ei pysty kertomaan edes ne on jotain mahdottomia selittää/kertoa sen ehkä pystyy kuvailemaan kai jotenkin miltä tuntuu kun on toisen lähellä

• Anonyymi00112

Monimutkaisia. Mä oon ihastunut/rakastunut suhun ja arvostan sua ihmisenä. Tästä seuraa se, että mä häpeän mun tunteita, koska ne on väärin, koska olet varattu. Sit mä tajuan, että ei me varmaan edes sovittais yhteen, kun ollaan niin erilaisia, mut se ei poista näitä tunteita. Ja sit mä en halua loukata sua tai menettää tätä jonkinlaista kaveruutta. Niin mä tasapainoilla ja sekoilen ja vaikutan varmaan tosi kummalliselta. Mun ainut toivo on, että nää tunteet menee joskus ohi.

• Anonyymi00113

Ja sinä olet sinkku?

• Anonyymi00114
        Anonyymi00113 kirjoitti:

Ja sinä olet sinkku?

En, mutta en halua avata tilannettani tarkemmin.

• Anonyymi00115

Yritän tasapainoilla...

• Anonyymi00116

Samantyyppinen tilanne

• Anonyymi00117

Onko se tosiaan ainut toivo?. Eikä mekään hänen kanssa varmaan sovittaisi, mutta jos on niin voimakas ajatus kuin rakastaminen niin ei se ole väärin, sanotaan se näin. Mä häpeän omiani, koska olen niin ristiriitainen sen kanssa miltä tuntuu itsestä ja mitä tuntee. Tähän voisi jatkaa, mutta ei kuulu tänne.
        Ei mulla ole oletuksia, yrittänyt koko ajan prosessoida niin. Mut haluan pitää kiinni siitä arvostuksesta.

• Anonyymi00118
        Anonyymi00114 kirjoitti:

En, mutta en halua avata tilannettani tarkemmin.

En minäkään halua avata tilannettani tarkemmin.

• Anonyymi00119

Eikä musta varmaan olisi tähän nyt. Siispä pää hajoaa jossain vaiheessa.

• Anonyymi00122

Joo, noin myös täällä.
        Naiselta, varatulta

• Anonyymi00121
    • Anonyymi00123

syviä

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      308
      5534
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      73
      5093
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4176
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3850
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      43
      3514
    6. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      89
      3143
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      73
      3016
    8. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      42
      2207
    9. Voitko sanoa jotain

Hellää?
      Ikävä
      49
      2138
    10. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      27
      2098
    Aihe