Sinulla on minua kohtaan?
Millaisia tunteita
23
429
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Syvää rakkautta. Aitoa sellaista, tunnen että kuulut vierelleni. Olet se oikea minulle, rakas minulle. Enkä halua elää ilman sinua. ❤️ naiselta
- Anonyymi00005UUSI
Sun pitää kertoa tuo hänelle❤️
- Anonyymi00011UUSI
Miehet aina tuntee himoa ja naiset ajattelee rahaa... vanha viisaus
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Luuk. 15:9 Ja löydettyään hän kutsuu kokoon ystävättärensä ja naapurinaiset ja sanoo: Iloitkaa minun kanssani, sillä minä löysin rahan, jonka olin kadottanut.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Riippuen kohteesta kumpikin tuntee himoa. Rahaakin ajattelee kummatkin. Köyhä mies siltä kantilta, että hänellä ei ole varaa tuohon naiseen, koska kuvittelee, että hänen tulisi kustantaa kaikki ja sovinistina luulee, ettei nainen ihan itse ansaitse omaa elsntoaan. Rikas taas luulee rahalla saavansa kenet tahansa. Nainen tietenkin toivoo, että mies ei ole täysin pa ja loinen.
- Anonyymi00002UUSI
Riippuu kuka olet?
- Anonyymi00003UUSI
Samanlaisia kuin sinulla minua. En vain yhtään tiedä millainen ihastuja olet yleensä.
Mutta niissä on ehkä sama pohja. - Anonyymi00004UUSI
Lämpimiä tunteita. Luottamusta ei kyllä ole joten jatketaan omilla teillämme...
- Anonyymi00006UUSI
Rakkautta ja ikävää. Hyvää yötä❤️
- Anonyymi00008UUSI
Jos tahdot tietää niin senkus kysyt suoraan.
- Anonyymi00009UUSI
Minä tunnen, että miehelläni on hyvin kuumat tunteet minua kohtaan ja en minä valita, koska lämmin on minustakin paljon miellyttävämpää mitä kylmä…
Olen kyllä miettinyt, että olisko hän ostanut semmosen LÄMPÖPEITON jonka kanssa hän opettelee olemaan lähekkäin… - Anonyymi00010UUSI
Aina kun näen Sut, haluaisin halata ja antaa Suukon poskelle.
- Anonyymi00013UUSI
Olen oikeasti ymmälläni. Tuntuu kuin olisit mustasukkainen.
- Anonyymi00019UUSI
Miksi siitä olet ymmälläsi?
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Miksi siitä olet ymmälläsi?
Juu ei. Ei se sitä ole. Se on vaan ilkeyttä. Hän vihaa ja inhoaa minua. Lähden täältä pois.
- Anonyymi00014UUSI
Ei ole mitään tunteita ei ole ikävä en tunne sääliä en yhtään mitään olet kuin ilmaa vain just sen takia miten käyttäydyit mua kohtaan onnittele siitä itseäsi
- Anonyymi00016UUSI
leppoisia ja lämpimiä joskin mustasukkaisia väliä. mieti sitä nii. ei ole koskaan ollu edes meitä. en ole koskaan nähnykkään sun pipels tai muuta.
- Anonyymi00017UUSI
välillä
- Anonyymi00018UUSI
Sydämessä taas vähän pistää.
- Anonyymi00020UUSI
Pelkkä sinun näkeminen saa minussa aikaan valtavan hellyyspuuskan. Voisin katsella sinua tuntikausia, olet kertakaikkisen ihana!
- Anonyymi00021UUSI
Ei pysty 😂
Tänään taas vtutuksen määrä on miljoona. Pitäs lopettaa vaan miettiminen! - Anonyymi00022UUSI
Hyviä tunteita ja rakkaudellisia. Mutta jatkan sinusta etäällä olemista koska lähelläsi koin, että vain käytit minua omiin tarpeisiisi. Sain osallistua sun elämään, mutta yhteistä meillä ei ollut. Ehkä tää on se tapa, jolla kykenet suhdetta tekemään. Että pidät tiettyä etäisyyttä koska varot, ettei sinuun satu. Mä taas olen heittäytyjä ja all-in tyyppinen. Haluan kaiken tai en mitään.
- Anonyymi00023UUSI
Taantumuksellisia😴
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176319Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3796135Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695930Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443962Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452365Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42345Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1191403- 121231
- 1851077
- 59887