Olen lähetynyt tämän vuoden puolella 5 eri naista. Saldona 3 tylyt pakit ja kahden naisen kanssa parit treffit. Toinen naisista teki aika kolmannelle tapaamiskerralle oharit, ja toinen naisista katkaisi yhteyden pidon neljännen tapaamisen jälkeen, vaikka sovittiin vielä elokuviin lähdöstä. Kaikki naiset olivat 25-30 vuotiaita ja mielestäni normaalin näköisiä ja hieman pyöreitä.
Nyt olen taas ymmärtänyt paikkani ja ymmärrän pysyä naisista erossa ainakin loppuvuoden. Toivottavasti pidempäänkin, mutta asioilla on tapana unohtua. Se on kuitenkin fakta, että alempaa tasoa olen, ja en tule ikinä naisille kelpaamaan.
Tämän vuoden saldo
14
275
Vastaukset
Minulla on ollut sikäli omituinen vuosi, että minua on suudeltu kaksi kertaa. Siis niinku pussattu suulle, kummallakin kerralla eri nainen.
Nyt olen viime aikoina harkinnut taas nettideittiprofiilia, mutta muiden järkisyiden lisäksi mietin, olenko jo ns. tyhjentänyt pajatson, eli ei kannata enää tänä vuonna yrittää mitään.- Hämärän rajoilta
Mitään en sano, pätemään vain tulen. Puutun tällä kertaa kohtaan "muiden järkisyiden lisäksi", mitä seuraa ns. pelurin virhepäätelmä. Sellainen on melko outo lähestymistapa jopa tähän asiaan loogiselle luonnontieteilijälle.
Otetaan siis ainakin se "muiden"-sana pois. Hämärän rajoilta kirjoitti:
Mitään en sano, pätemään vain tulen. Puutun tällä kertaa kohtaan "muiden järkisyiden lisäksi", mitä seuraa ns. pelurin virhepäätelmä. Sellainen on melko outo lähestymistapa jopa tähän asiaan loogiselle luonnontieteilijälle.
Otetaan siis ainakin se "muiden"-sana pois.Höh, se mikään virhepäätelmä ole, ei ainakaan tässä asiayhteydessä!
- Hämärän rajoilta
LordBoredom kirjoitti:
Höh, se mikään virhepäätelmä ole, ei ainakaan tässä asiayhteydessä!
Pöh, tietenkin naisiin liittyvät asiat noudattavat niitä samoja matemaattis-loogisia ja fysikaalisia lainalaisuuksia kuin kaikki muutkin asiat maailmankaikkeudessa. Siksi insinöörit ja matemaatikot tunnetusti parhaiten tietävät, mistä naruista vedellä naisten kanssa.
- miehenkuvotus
Kävi minullakin mielessä nettideittiprofiili, mutta olenhan jo käynyt muutamilla treffeillä tänä vuonna, joten lisää ei varmasti ole luvassa. Ja sitten muistin vielä nettideittailun ihanuuden, yhtään viestä ei tule. Ja itse lähetettyihin viesteihin ei kukaan vaivaudu vastaamaan.
- Pidä varasi
Joo, voi olla että loppuvuosikymmen menee näitä kahta suudelmaa ihmetellessä. Ei ainakaan kannata yrittää mitään.
Totta. Jos lasketaan että "sukupuolisuuteni" on alkanut vaikka 18-vuotiaana, niin minulta meni noin 4 vuotta että sain ensisuudelmani. Sen jälkeen suutelin joskus 3-4 vuoden päästä seuraavan kerran, ja siitä meni sellaiset neljä vuotta seuraavaan kertaan. Ja kun kerran kaksi kertaa tänä vuonna on näin päässyt käymään, voidaan ajatella että 8 vuotta saa odotella seuraavaa, eli joo, loppuvuosikymmen on aika selvä peli.
- hape_
LordBoredom kirjoitti:
Totta. Jos lasketaan että "sukupuolisuuteni" on alkanut vaikka 18-vuotiaana, niin minulta meni noin 4 vuotta että sain ensisuudelmani. Sen jälkeen suutelin joskus 3-4 vuoden päästä seuraavan kerran, ja siitä meni sellaiset neljä vuotta seuraavaan kertaan. Ja kun kerran kaksi kertaa tänä vuonna on näin päässyt käymään, voidaan ajatella että 8 vuotta saa odotella seuraavaa, eli joo, loppuvuosikymmen on aika selvä peli.
Seksologi Osmo Kontulan mukaan ensimmäisestä suudelmasta kuluu noin neljä vuotta yhdyntöjen aloittamiseen. Tarkkaa lähdettä en tähän hätään löydä, mutta kannattaa tutustua herran tuotantoon, http://www.kontula.fi/.
Sain myös ensi suudelmani 22-vuotiaaana, mutta sen pidemmälle en ole päässyt. Täytän ensi vuonna 30 vuotta. Mutta teoriathan ovatkin aina yleistyksiä todellisuudesta. - kaukanatäydellisestä
hape_ kirjoitti:
Seksologi Osmo Kontulan mukaan ensimmäisestä suudelmasta kuluu noin neljä vuotta yhdyntöjen aloittamiseen. Tarkkaa lähdettä en tähän hätään löydä, mutta kannattaa tutustua herran tuotantoon, http://www.kontula.fi/.
Sain myös ensi suudelmani 22-vuotiaaana, mutta sen pidemmälle en ole päässyt. Täytän ensi vuonna 30 vuotta. Mutta teoriathan ovatkin aina yleistyksiä todellisuudesta.Eikai nyt sentään, itse kun olen 26 ja ei ensisuudelmaa niin aika heikolta näyttää :(
Ja pah, en usko tuollaisia tilastoja :) - vanha-atm
kaukanatäydellisestä kirjoitti:
Eikai nyt sentään, itse kun olen 26 ja ei ensisuudelmaa niin aika heikolta näyttää :(
Ja pah, en usko tuollaisia tilastoja :)mulla meni ensisuudelmasta alle vuosi yhdyntään, mutt olinkin jo 24 silloin ja vahvasti atm.
- miehenkuvotus
vanha-atm kirjoitti:
mulla meni ensisuudelmasta alle vuosi yhdyntään, mutt olinkin jo 24 silloin ja vahvasti atm.
Ensi suudelmasta yhdyntään pari viikkoa. Siitä jatkui muutaman kuukauden seurustelulla. Sen jälkeen ollut 10 vuotta hiljaisempaa.
- gergwrg
Totta kuitenkin pi.llua sait treffeillä ? Aika luuseri jos ei läskiltä naiselta saa toisilla treffeillä.
- miehenkuvotus
En saanut. Enkä edes yrittänyt, seksi tulee mukaan sitten kun toisen tuntee paremmin ja voi luottaa toiseen henkilöön. Kukaan naisista ei ollut läskejä, paitsi ehkä "palstan standardien" mukaan. Mielestäni he olivat normaaleja kauniita naisia, joku hieman pyöreämpi, mutta juuri sellainen mistä pidän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.212654Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1092586- 2021384
- 1261293
- 941281
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig3041260Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,301037Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �131011Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211979- 64920