Mitä osaketta seuraavaksi?

mikron pertti

Yit, Orion ja Sampo salkussa. Mietin ostanko seuraavaksi Stora ensoa vai UPM? Vai olisiko Fortum hyvä tai Nokia?

5

274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sampo o.k pitkällä aikavälillä. Stonesoft rikkoo perjantaina 2 euron rajan..tulos Q1 ilmoitetaan klo.09.15. Vuoden kovin nousija ja se valtaa tietoturva-markkinat ; visa, Google, Usan viranomaiset, 60 ministeriötä maailmalla käyttää sen tietoturvaa. Ainut mistä evaasiot eivät mene läpi, uskomaton kilpailuasetelma!
      Nokiaa voit saada viellä eurollakin, unohda se. Loistava menneisyys ei pörssissä takaa mitään.
      Stonesoft on Juoluun mennessä 4-5 euron välissä, nykyhinta on -98 annin merkintä-hinta vasta.

    • veikkaaja 10+

      Hei,
      nyt osakkeet ovat keskimäärin poikkeuksellisen korkealla, eivät tästä paljoa enää takuuvarmasti nouse,
      eli,
      neuvo
      nyt eikä enää kuukausiin ole todella tavallisen tallaajan aikaa,
      jos yksikin menee kymmenestä vikaan se syö kaiken tuoton.

      (ovat toki olleet korkeammalla, mutta mailma oli silloin erilainen,
      alle puolen vuoden on taas melkoinen laskusuhdanne,
      se on toisten etu.

    • Riskibisnes

      YIT:hen ei ehkä kannata ihan hetkeen satsata. Kauppa ei käy ja ilmeisesti isot YT:t taas tulossa. Mutta voiko Nokia enää laskea vai onko kohta pakko nousun alkaa? Kas siinä pulmä, josta voisi jotain tienatakkin.

    • la voiture exclusive

      PCAC 40:stä Peugeot !

      Osakekurssi heinäkuussa 2011 €27,76, nyt 09.05.2012 vain €8,14 !!
      Kun talous lähtee nousuun Ranskassa, PSA:n osakkeilla nousu moninkertainen !!

      • Patonki kuivahtaa

        Arveletko että Ranska selviää Hollanden lupaamasta lisävelanotosta? Ensimmäisestä politiikan löysäyksestä putoaa luottoluokitus eikä siihen mene kauankaan. Mutta kun demokratiassa ei tehdä ikäviä päätöksiä ennen kuin on aivan pakko.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1429
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      324
      1032
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      875
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      38
      722
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      156
      710
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      43
      652
    7. 52
      561
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      558
    9. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe