Tarkoitukseni on tehdä työkirja, jossa on 300 taulukkoa. Solussa D1 on numero 1.
Tarkoituksena olisi, että seuraavassa taulukossa, joka on tämän kopio olisi samassa solussa numero 2, jne.
Kaikki taulukot on siis ensimmäisen kopioita.
Onnistuuko jollain kaavalla vai täytyykö jokaiseen käydä laittamassa oikea numero?
Ihanne tapauksessa tuo juoksevanumero ilmestyisi vasta, kun soluun A1 on lisätty arvo.
Numerointiongelma
6
89
Vastaukset
http://www.kundepuu.com/viewtopic.php?f=155&t=510
Keep EXCELing
@Kunde- Pirkkooo
Koetin vaikka kuinka löytää yksinkertaista ohjetta miten tota antamaasi juttua käytetään. Osaan ainoastaan nauhottaa yksinkertasia makroja, mutta muuten en ymmärrä mitään.
En tiedä yhtään mihin mun pitäisi kopioida antamasi koodi.
Ihan ulalla. Pirkkooo kirjoitti:
Koetin vaikka kuinka löytää yksinkertaista ohjetta miten tota antamaasi juttua käytetään. Osaan ainoastaan nauhottaa yksinkertasia makroja, mutta muuten en ymmärrä mitään.
En tiedä yhtään mihin mun pitäisi kopioida antamasi koodi.
Ihan ulalla.ei selkeämmin voi sanoa...
ohjeena oli
ThisWorkbook moduuliin...
eli kopioi koodi ThisWorkbook moduuliin ja se on siinä ;-)
Keep EXCELing
@Kunde- Pirkkooo
kunde kirjoitti:
ei selkeämmin voi sanoa...
ohjeena oli
ThisWorkbook moduuliin...
eli kopioi koodi ThisWorkbook moduuliin ja se on siinä ;-)
Keep EXCELing
@KundeKiitos vastauksesta. Olin onnistunut tekemään juuri noin, mutta en hoksannut, ettei tarvitse mitään erillistä makron suorittamista.
Nyt tämä numerointitarpeeni on hieman muuttunut, ja aloittavan numeron pitäisi olla 12001.
Vieläkö uskaltaa apua pyytää?
Tässä työkirjassa tarvitsee myös olla muita taulukoita kuin noita ekan taulukon kopioita: yhteenveto yms. Miten voi välttää, ettei niihin myös tule tota numerointia? Pirkkooo kirjoitti:
Kiitos vastauksesta. Olin onnistunut tekemään juuri noin, mutta en hoksannut, ettei tarvitse mitään erillistä makron suorittamista.
Nyt tämä numerointitarpeeni on hieman muuttunut, ja aloittavan numeron pitäisi olla 12001.
Vieläkö uskaltaa apua pyytää?
Tässä työkirjassa tarvitsee myös olla muita taulukoita kuin noita ekan taulukon kopioita: yhteenveto yms. Miten voi välttää, ettei niihin myös tule tota numerointia?http://www.kundepuu.com/viewtopic.php?f=155&t=510&p=689#p689
Keep EXCELing
@Kunde- Pirkkooo
kunde kirjoitti:
http://www.kundepuu.com/viewtopic.php?f=155&t=510&p=689#p689
Keep EXCELing
@KundeKIITOS =)
Nyt on kaikki just niin kuin toivoinkin.
Alkoi kiinnostaa vba!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elina Valtosella täydellinen mahalasku Ylen Ykkösaamussa. Ei hallitse alkuunkaan tonttiaan.
Ulkoministerimme Elina Valtosen haastattelu Ylen Ykkösaamussa 25.1.2025 oli jotain niin kiusallista katsottavaa, ettei4763324- 1491506
- 851241
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL1191154- 2261093
Nainen, haluatko olla haluttava
Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,441011Kerro yksi positiivinen kokemus kaivatusta
Voi tunnistaa. Jos ei ole positiivista, voi kertoa negatiivisen. Ne ehkä jää mieleen paremmin.37981Olen niin pettynyt itseeni
Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi40980- 10940
- 102922