Ihan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mutta vielä ei ole sitä mitä halitaan hyllytetty.
Enää viisi yötä Sannan kirjaan
18
3646
Vastaukset
- AnonyymiUUSIEi tarvitse ryntäillä mihinkään, kun ostaa diginä. Siitä jää kirjalijallekin vähemmän, aivan kuten metsänomistajille. Se on niille aivan oikein. - AnonyymiUUSIKirjastosta saa ilmaiseksi, jos hommaavat. 
- AnonyymiUUSIAnonyymi kirjoitti:Kirjastosta saa ilmaiseksi, jos hommaavat. Nyrkki-Sauli laittaa kirjastot maksullisiksi. 
 https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/niinisto-kirjastot-maksullisiksi/5439062
- AnonyymiUUSIAvaajalla taitaa olla wc paperi loppu? 

- AnonyymiUUSI"Muistelmateokseni Toivo on tekoja ilmestyy ensi viikolla samaan aikaan kirjana, e-kirjana sekä äänikirjana. Olen iloinen, että minun oli mahdollista lukea äänikirjan suomenkielinen versio itse. Nauhoitukset saatiin maaliin sopivasti tällä viikolla. 
 Vaikka kirjan lukeminen ääneen oli haastava ja oman aikansa vievä tehtävä, oli alusta asti selvää, että haluan kertoa tarinani henkilökohtaisesti. Toivottavasti viihdytte sen parissa!"
 Äänikirjana se pitää tietenkin lukea.
- AnonyymiUUSIVoi viddu:))) roska ! 
- AnonyymiUUSIOnko jauhonenä kirjoittanut kirjan.. - AnonyymiUUSIEi. 

- AnonyymiUUSIVoit vemputtaa siihen asti ja kun saat kirjan voit vemputtaa kaksin käsin. 
- AnonyymiUUSIlaita sitten valikoituja lainauksia tänne kirjasta 
- AnonyymiUUSISANNA SANNA SANNA SANNA SANNA SANNA 
- AnonyymiUUSIympäri pyöreät tekoäly hourut ja mitä lie? no marraskuussa rahaa tulee, pakkohan se tuokin kirjahyllyyn ja lahjaksi kaikille sukulaisille ostan. pitäähän jauhojengin rahoissa pysyä.. - AnonyymiUUSISanna sen on kirjoittanut ja lukenutkin. 

- AnonyymiUUSIAiotko rahoittaa Sannan ryyppäämistä ja kolaamista? - AnonyymiUUSIMitähän kaikkea kansanedustajien palkkioilla rahoitetaankaan. 
 Nutta Multala ja Orpo saivat bilepäihtymykset lahjuksena

- AnonyymiUUSIKirjassa Sanna näyttää kaiken värikuvin, edestä ja takaa... - AnonyymiUUSIVarmaan odotat saavasi kuvakirjan mutta jos tekstin lukeminen on vaikeaa voit äänikirjana kuunnella Sannan äänellä sen kirjan 
 Hyvä lahjaidea isänpäiväksi.

- AnonyymiUUSIentiiä mutta 
 olen keksinyt tavan voittaa jokaisen väittelyn johon osallistun syyttää vastapuolta joko naitseiksisi tai kommunisteiksi
 kokeilkaapa miten hyvin toimii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset424905
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut183646
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693443
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012798
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral862670
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302620
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa161693
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161536
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2011428
- 1521311