Tuure Boelius rehellisenä Petolliset-kulissien takaa: "Herra Jumala..."

36

1056

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi tämä Suomen virallisena lapsihomona julkkikseksi noussut iljetys esiintyy enää yhdessäkään ohjelmassa! Mitä hän osaa? Mitä hänen päässään liikkuu? Vastaus kumpaankin kysymykseen on, että ei kerrassaan mitään.

• Anonyymi

Hyvin kirjoitettu.

• Anonyymi

Just näin kaikki homot pilaa kaikki tv ohjelmat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just näin kaikki homot pilaa kaikki tv ohjelmat

Homofobia on taas valloillaan. Häpeäisitte, kun aina haukutte nuoria ja fiksuja ihan vain heidän seksuaalisen suuntautumisensa takia.
        Ilmeisesti nämä päätänsä täällä haukkuvat kokevat heidät uhaksi.

• Anonyymi

Tosiaan. Hän ei enää ole mikään teinipoju, mutta käyttäytyy kuin olisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Homofobia on taas valloillaan. Häpeäisitte, kun aina haukutte nuoria ja fiksuja ihan vain heidän seksuaalisen suuntautumisensa takia.
        Ilmeisesti nämä päätänsä täällä haukkuvat kokevat heidät uhaksi.

Ei tuollainen rimpula ole uhka yhtään kellekkään. Varsinkaan kun ei osaa muuta kuin aukoa päätään.

• Anonyymi

hänkin on syntynyt..äidille voimia... en löydä sanoja......

• Anonyymi

Tuure on ihan paras! Tällaisen mummonkin yksi suosikkiesiintyjä. Hyvä Tuure!

• Anonyymi

On mummolla mieltymykset.

• Anonyymi

minämyös kova tuure-fani. Mä oon yli 40 -vuotias mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

minämyös kova tuure-fani. Mä oon yli 40 -vuotias mies.

Oot homo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oot homo

en ole vaan hetero. Sä varmaan käsitit väärin että oisin muka rakastunut Tuureen?? En ole vaab tarkoitin sitä että pidän niinku Tuuresta ihmistyyppinä. JA siis olen hetero. Onko siis outoa jos hetero fanittaa homoa tai lesboa? Onhan paljon sateenkaariporukassa myös heteroja jotka liputtaa homojen, transujen ja lesbojen puolesta että etkö muka tiennyt tuota faktaa ??

Missä tynnyrissä/umpiossa oikein asut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oot homo

ja tiedoksi myös se että minä olen perusmies että tykkään uskonnonasioista koska koen olevani uskovainen ja henkinen ihminen ja en ole hipsteri-ihmistyyppiä jos niin luulet enkä ole mikään taiteilijatyyppi jos niin luulet koska stereotyyppiset ja mustavalkoiset ajatukset on usein tuollaisia olettamuksia. Voi toki olla että niissä on jotain perää mutta ei kaikki homojen oikeuksien puolustajat ole stereotypialtaan aina niitä joita ensiksi kuvitellaan.

Minä esim likaan käteni usein perustyönteolla eli saatan mennä metsään kaatamaan puita joita omasta metsästä puita käytämme talonlämmityksessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

en ole vaan hetero. Sä varmaan käsitit väärin että oisin muka rakastunut Tuureen?? En ole vaab tarkoitin sitä että pidän niinku Tuuresta ihmistyyppinä. JA siis olen hetero. Onko siis outoa jos hetero fanittaa homoa tai lesboa? Onhan paljon sateenkaariporukassa myös heteroja jotka liputtaa homojen, transujen ja lesbojen puolesta että etkö muka tiennyt tuota faktaa ??

Missä tynnyrissä/umpiossa oikein asut?

Kyllä täytyy olla melkoisen outo nelikymppinen, jos tuotafanittaa🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

en ole ainoa nelikymppinen joka fanittaa häntä ja fanitan myös muitakin . Myös vanhan kaartin artisteja ja julkkiksia että ei katso ikään kunhan ei ole alaikäinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

nyt valoja ! Tunnen monia nelikymppisiä ja paljon vanhempia jotka fanittaa Tuurea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja lisäyksenä tunnen monia miehiä nelikymppisiä ja paljon vanhempia miehiä jotka fanittaa Tuurea.

voi tulla sulle yllätyksenä koska asut jossain tynnyrissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

minä myös kummaksun kommenttias.

Oletkohan kuinka älykäs ihminen??

• Anonyymi

TTK:ssa Anskua aikoinaan kai jostain syystä haluttiin tölväistä, kun hänelle työnnettiin tanssikaveriksi tämä Tuure. Oli kyllä vaivaannuttavaa katsoa miten tuo keskenkasvuinen reppana kiehnäsi itseään tuplasti vanhemman fiksun Anskun kyljessä kuin oidipuskompleksin riivaamana. Kävi Anskua sääliksi.

• Anonyymi

L O C O .

• Anonyymi

On kyllä erikoista että tämmösiä tyyppejä joiden ainoa lahja on itsekriitiikin puute (kyseinen pelle vain yksi monista) jotenkin vaan pidetään esillä...Ehkä olis sit hiljaista näissä turhissa tositv ohjelmissa...mikä menetys...

• Anonyymi

riippuu millaista ritiikkiä annettu Tuurelle. Jos se on ollu sitä homofoobista juttua , en ihmettele jos tuurea naurattanut ja olkaansa kohauttanu semmosille kommentille koska tuurella on hyvä itsetunto joka tarkoittaa sitä ettei hän noteeraa tuollaisia kommentteja.

En minäkään noteeraa tiettyjä kommentteja jos ne liittyy minuun tyyliin "olet paska tyyppi koska..."
        ei vois vähempätä kiinnostaa. Ei reaktiota. Jos joku tulis päin naamaa sanoon mulle jotain ilikeetä /typerää niin kävelisin vain kylmänrauhallisesti pois paikalta reagoimatta ollenkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

riippuu millaista ritiikkiä annettu Tuurelle. Jos se on ollu sitä homofoobista juttua , en ihmettele jos tuurea naurattanut ja olkaansa kohauttanu semmosille kommentille koska tuurella on hyvä itsetunto joka tarkoittaa sitä ettei hän noteeraa tuollaisia kommentteja.

En minäkään noteeraa tiettyjä kommentteja jos ne liittyy minuun tyyliin "olet paska tyyppi koska..."
        ei vois vähempätä kiinnostaa. Ei reaktiota. Jos joku tulis päin naamaa sanoon mulle jotain ilikeetä /typerää niin kävelisin vain kylmänrauhallisesti pois paikalta reagoimatta ollenkaan.

Sanoisin, että Tuurella on hyvän itsetunnon sijaan ylikorostunut ego, se ei aina ole hyväksi. Onneksi hän nyt sekosi omaan (luulemaansa) näppäryyteen, piti muita kilpailijoita pikkasen tyhminä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoisin, että Tuurella on hyvän itsetunnon sijaan ylikorostunut ego, se ei aina ole hyväksi. Onneksi hän nyt sekosi omaan (luulemaansa) näppäryyteen, piti muita kilpailijoita pikkasen tyhminä.

samapa tuo mut panin merkille tuuressa että ei hän oikein nauttinut tuossa ohjelmassa olostaan koska tuuren umpirehellinen ja oikeudenmukainen luonne ei oikein sovi tuohon ohjelmaan että hän kävi kyllä kierroksilla ja otti verbaalisesti yhteen siellä monien kanssa koska häntä ärsytti se toiminta mutta täytyy sanoa että vaikka ihailen tuuren moraalia ja arvoja, niin hieman ehkä liian tosissaan vakavasti otti ohjelman mutta toisaalta ymmärrän että voi ottaa pattiin kun oma perusluonne semmone ettei hyväksy kieroilua jne.

Noh varmaan joskus myöhemmin elämässään voi ajatella tuonkin hyvänä kokemuksena ja ihmisillä on myös iän myötä aikaa kasvaa ihmisenä.

Tuurella on huonoja piirteitä mutta on sillä hyviäkin piirteitä. Ei ainakaan ole mikään julma ihminen todellakaan mutta aika räiskyvä, tunteilla käyvä että sanallinen säilä heiluu jos kokee jotain semmosta mutta kyllä nuo luonteen kulmikkuudetkin kuuluu ihmisyyteen ja osa voi myös muuttua ihmisenä että kulmat voi hioutua ajan myötä pois.

en tuomitse tuurea enkä ketään jotka siellä ohjelmassa että mä en ainakaan lähde tuomitsemislinjalle.

hyviä' persoonia kaikki tosa ohjelmassa. Ehkä vaan ohjelma ei sopinut tuuren luonteelle.

• Anonyymi

Tuure on vain esillä sen takia että on luukkupöksy. Jos normaali ihminen käyttäytyisi noin televisiossa niin hänet olisi heitetty pihalle jo kauan sitten.

• Anonyymi

No on kyllä!!!

• Anonyymi

minusta tuure on huipputyyppi , ainut rehellisin ja oikeudenmukaisin luonne tosa ohojelmassa .

• Anonyymi

”Rehellisin ja oikeudenmukaisin luonne”
        Miten tämä ohjelmassa ilmeni?!
        Tuurehan loukkasi ja itketti kanssakilpailijoita tuolla, jos se on huipputyypin kriteeri niin herää kysymys millaisessa maailmassa elät?
        Huonon itsetunnon merkki on muiden tallominen ja vähättely ja sitä Tuure tuolla harrasti ja lisäksi kiukutteli mieltään osoittaen lähes koko siellä oloaikansa.
        Keskenkasvuinen kakara aikuisten keskellä se tuolla oli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuurehan loukkasi ja itketti kanssakilpailijoita tuolla, jos se on huipputyypin kriteeri niin herää kysymys millaisessa maailmassa elät?
        Huonon itsetunnon merkki on muiden tallominen ja vähättely ja sitä Tuure tuolla harrasti ja lisäksi kiukutteli mieltään osoittaen lähes koko siellä oloaikansa.

en kiistä noita asioita mitkä kerroit mutta koska tuure on rehellinen ja oikeudenmukainen niin ei hän oikein edes tuohon ohjelmaan sovikaan että siksi hän koki ohjelman kait niin vastenmielisenä koska hän on kait niin umpirehellinen jne että koki ohjelman ja siellä muiden toiminnat semmosina että ne ei sovi hänen perusluonteelle.

Ohjelma ei ole tuurelle tehty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

en kiistä noita asioita mitkä kerroit mutta koska tuure on rehellinen ja oikeudenmukainen niin ei hän oikein edes tuohon ohjelmaan sovikaan että siksi hän koki ohjelman kait niin vastenmielisenä koska hän on kait niin umpirehellinen jne että koki ohjelman ja siellä muiden toiminnat semmosina että ne ei sovi hänen perusluonteelle.

Ohjelma ei ole tuurelle tehty.

Sellaista ohjelmaa ei olekkaan, mikä olis tuurelle tehty......

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

puolustan tuurea edelleen koska minä näin tuon kuvion siten että Tuurea kohdeltiin huonosti jolloin hän kilahti (kuka tahansa olis voinut kilahtaa tuossa tilanteessa).

Ja iältäni olen yli 40 vuotias mies ja umpihetero.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

puolustan tuurea edelleen koska minä näin tuon kuvion siten että Tuurea kohdeltiin huonosti jolloin hän kilahti (kuka tahansa olis voinut kilahtaa tuossa tilanteessa).

Ja iältäni olen yli 40 vuotias mies ja umpihetero.

Läpinäkyvä transsu!

• Anonyymi

Miksi ihmisille opetetaan petoksien tekemistä ja petolliseksi huijariksi, eikö enää rehellisyys ole muotia?

• Anonyymi

no ei kait kannata ottaa vakavasti tota ohjelmaa että se on vain ohjelma joka tehty pilike silmäkulmassa =)

• Anonyymi

Ei voi paljon ärsyttävämpi tyyppi olla!!!!

• Anonyymi

Mistä johtuu, että NAISET jokaisessa PETOLLISET jaksossa alkavat äänestää "omia" eli Petollisia vastaan!!!!?????

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      125
      6610
    2. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      54
      5672
    3. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      79
      4426
    4. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      86
      4309
    5. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      104
      4081
    6. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      84
      1446
    7. Anteeksi kaikesta...

Olin tosi hölmö...
      Ikävä
      81
      1257
    8. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      337
      1253
    9. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      16
      1210
    10. Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana

Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?
      Ikävä
      35
      978
    Aihe