Laittakaa TIETOA suomalaisille

Suoma Lainen

Laittakaa tietoa suomen suomalaisille sitten kun pulmanne loppuvat !

Odottelen tuolla toisella kirjoituspalstalla sen aikaa.

Pankaa hälyttäen jos nämä ikuiset pulmat loppuvat / edes vähenevät

10

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..djkasfö...

      On se omituista kun rekkaa sisään ja lähettää nii taas on ulkona ja pitää rekata uudestaan. öööööööööööööööö

      Monikaan ei tahdo kirjoittaa täällä just siksi koska kaikki nimet on varattu ja tämä rekkaaminen on työläs operaatio.

      Minä tosin joudun rekkaa uuden nimen joka päivä.

      Eilenkin taas olin häirinässä mikään ei kulkenut minnekään.

      Vaikka olin kirjoittanut 4 tuntia vastauksia niin en voinut lähettää niitä

      Joten se siitä
      _________________________________

      Mä vaan sanon että niin kauan olen täällä että te muutatte tämän valehtelevan käytäntönne.

      Säännöt on täyttä valetta niihin vedotaan vain jos joku vihaa jehovia tai islameja tai ruotsalaisia
      nimi suomi ei ole turvallinen se pitää muuttaa aller24 jotta ihmiset tietää minkä kanssa on tekemisissä.
      s-postista varastetaan kaikki
      jne jne ...........


      Jehovakirjoittajat ovat täällä vain häiriköimässä.
      jehovathan ei saa käydä töissä eikä opiskella, oman yhteisönsä ulkopuolella, joten niillähän on aikaa roikkua netissä kiusaamassa kaikkia muita.

      Ylläpidon sheriffit on jehova mafiaa!!

      Laittakaa tämän ypin sheriffit vaihtoon !

      Ottakaa henkilötiedot ja tarkistakaa uskontotausta.

      Täältä poistetaan kaikki normaalit tekstit.

      Vain perussuomalaisten ja suomalaisuuden haukkuminen on sallittua täällä.

    • suomi24 on valetta!

      nimi suomi ei ole turvallinen se pitää muuttaa aller24

      jotta ihmiset tietää minkä kanssa on tekemisissä.

      _____________________________________________________________





      nimi suomi ei ole turvallinen se pitää muuttaa aller24

      jotta ihmiset tietää minkä kanssa on tekemisissä.

      _____________________________________________________________





      nimi suomi ei ole turvallinen se pitää muuttaa aller24

      jotta ihmiset tietää minkä kanssa on tekemisissä.

      _____________________________________________________________





      nimi suomi ei ole turvallinen se pitää muuttaa aller24

      jotta ihmiset tietää minkä kanssa on tekemisissä.

      _____________________________________________________________

    • Hei @fenno.maani,

      Palautteesi on otettu vastaan.

      Kertaan vielä, että olemme ymmärtäneet oikein palautteesi:
      - mielestäsi emme ole suomalaisia
      - suosimme Jehovan todistajia, muslimeja ja ulkomaalaisia
      - syrjimme perussuomalaisia ja suomalaisuutta yleensä
      - sheriffit eivät ole mieleesi

      Olemme sisäistäneet palautteesi ja huomioimme sen kehittäessämme toimintaamme.

      Toivon, että ymmärrät tämän, eikä sinun tarvitse kirjoittaa palautettasi tänne enää uudelleen. Viestisi on mennyt perille. Vastaan sinulle mielelläni, kun sinulla on joku aito tekninen pulma palvelun kanssa.

      Terveisin,
      Elina
      Suomi24

      • .fenno.maani.

        Väärin !

        KAARINA HAZARDIN mielestä emme ole suomalaisia koska sen mielestä suomalaisuutta on tehdä kolme itsemurhaa ja kun me olemme elossa emme ole Kaarinan logiikan mukaan suomalaisia, minä ainakin luulen että sinäkin olet elossa, et siis ole suomalainen koska et ole tehnyt itsemurhaa. òó

        Tuon logiikan Johtaja Pauli Aalto-Setälä hyväksyi pyöreässä pöydässä.
        Ja samalla logiikalla te vihaatte suomalaisia puolustavia mielipiteitä.
        Sen todistaa se lupa jonka annatte sheriffeille poistaa ihan järkeviä jutteluita jos ne puolustaa suomalaisuutta ja vastustaa islamia vain Suomea saa vastustaa ja islamia puolustaa

        Sanotko miten somalit on söpöjä aloitus kuuluu rasismiin
        mutta terrorismi siirretään rasismista ?
        Terrori on yks isoimmista syistä rasismiin eli siihen että koko maailma tahtoo tappaa kaikki islamilaiset
        Mutta Moverille se ei ole rasismin syy mutta somalit on söpöjä on rasismin syy seuraus tai hoitoa.


      • .fenno.maani.

        Olen lähettänyt ne teille poistettuja kysyen miksi poistettu?
        te poistatte kysymyksenkin kertomatta miksi ne on poistettu

        Onko teistä kiva kiusata ihmistä joka tahtoo puhua omista kokemuksistaan?

        Te islamistatte Suomea me emme tahdo. Hallitus tahtoo tappaa suomalaiset

        - sheriffit eivät ole mieleesi
        Ne ei ole kenenkään mieleen, olen sen huomannut. Sheriffit ei saapoistaa oman mielensä mukaan kirjoituksia.
        Kun me olemme perustelleet islam vihamme ihan asiallisesti – niin silti ne poistetaan

        Esimerkiksi PerSujen palstalla muistutin ennen vaaleja ettei Timo Soinia voi äänestää Helsingissä - se poistettiin laitoin uudestaan jos oli vahinko niin se poistettiin

        Selkeästi tuollaista PerSujen vastaista toimintaa sheriffi perSujen palstalla
        ja moni muukin huomannut että kaikilla politiikka palstoilla saa vain haukkua ko aihetta, ja minä tyhmä luulin että siellä puhutaan paremminkin sitä mitä toivoo Persujen poliitikoilta.

        Tämän kaiken kun te sallitte, niin siitä valitan


      • .f.m.

        Eikö minulla ole teidän miestänne teknistä ongelmaa?

        minulla on se tekninen ongelma nimeltään ylläpito ja Mover ja niiden sadistiset rasistiset poistamiset
        Profiilini rikkominen ja sähköpostieni täydellinen tyhjeneminen vaikka käyn siellä joka päivä.
        Vaino jota jehovat harrastaa koska niiden palstalla on vain jehovien vastaista toimintaa
        Jehovat te hyväksytte ystäviksenne koska ne ”auttaa” teitä’ mutta ne vaan poistaa kiusallaan minua kuten huomasit ”Hyvää pyhäinpäivää” lähti Sanokaa jo mitä siinä on väärin? Miksi en saa toivotta huuhaalla Hyvää pyhäinpäivää?

        Eikö olisi kaikkien järkevintä että joka palsta olisi positiivisien asioiden käsittelyyn tarkoitettu
        Nyt joka palstalla sheriffit vain sallii ko aiheen herjaamisen ja poistaa kehut kuten näemmä on jehovien palstallakin saa vain haukkua jehovia ja siellä poistetaan hehelin yritykset puolustaa
        Minäkiin snaoin vain sen mitä ajattelen toiveissa saada mielipiteen vaihtoa asiasta mutta hellu vaan herjasi VAIN MINUA
        Se on säännöissä kielletty mutta minun mielipiteeni poistetaan

        Ja minulle on tullut hankaluuksia siitäkin että olen monella nicillä joten saan viis paluu viestiä nyt itseltäni jokaiseen kommenttiini Aika hankalaa ja vaan sen takia että te rupesitte minua kiusaamaan

        Ja se vielä että minä en ole kirjoittanut mitään sääntöjenne vastaista mutta teidän poistamisenne saa aikaan raivostumisen ja Mover on taas poistanut jotain kertomatta miksi? Minä kirjoitan kaiken siten että poliisi katsoo niskani takana – siis olen valmis perustelemaan kantani poliisille ja olen enemmän oikeassa kuin Mover ja Mover on poistanut tai joku siellä on poistanut liika paljon


      • .f.m

        Niin se tärkein pointti oli nimi suomi24 antaa virheellisen turvallisuuden tunteen
        _________________________________________________

        Ettekö te älyä että ruotsalaiset vihaa suomalaisia?
        Tämä firma on rutsalainen ette te te olette ruotsalaisen firman orjia.

        Teidän yhtiönne on ruotsalainen aller oy tottakai periaatteessa PAS on suomalainen mutta oikeesti jokainen joka tahtoo islamia Suomeen niin vihaa suomalaisuutta koska islam tuhoaa suomalaisuutta, islam tuhoaa kaiken islamilaisen . Meillä ei ole enää omaa maata ja monet naiset, et sinä, mutta monet naiset pelkää islamilaisia koska niillä on allahin lupa raiskata jos tahtoo

        Elämästä on tullut helvettiä eikä siitä saa nyt puhua
        Vain suomalaisuutta saa herjata kuten Kaarina Hazard teki radiossa 2010 keväällä jolloin myös ulkoministeri haukkui nettikirjoittajia rasisteiksi
        ja Umayya Abu-Hanna sanoi ettei suomalaiset voi edustaa maahanmuuttajia

        Noi kaikki sai aikaan sen että nyt sanon jo jotain minäkin

        Koko Suomen poliittinen eliitti on niin sekaisin islamista :
        Suomalaiset pelkää islamia ja poliitikot haukkuu suomalaisia rikollisiksi
        Ei voisi enää huonommin mennä

        Ja mamut saa sanoa herjata suomalaisia rasisteiksi vaikka me autamme niitä
        mamut saa raiskata suomalaisia sitä koko rasismi on täynnä islamilaisten raiskausten puolustamista.


        Tämä koko kuvio on se mistä te ette anna jutella ja minä olisin enemmän kuin mielelläni kirjoittanut vain ja ainoastaan minun omalla nimellä mutta senkin te tai joku rikkoi.

        Teidän sääntöjä on vaikea noudattaa koska te ette noudata omia sääntöjänne.
        Vaan te olette niitä sadisteja jotka teette väärin. Ja syytätte väärin Minä en kirjoita agressiivisesti te poistatte agressiivisesti ja te teette ihmisistä aggressiivisia poistoillanne.


      • .f.m.

      • f.m.

        Sanokaa se sama mun netti-ukolle, se näyttää olevan viihteellä, se niitä aiheellisia valituksia Moverista teille laittaa.

        Ja ihan hyvä että sanookin Eikä se toivottavasti lopeta ennekö peli muuttuu

        Niin ja laittakaa sinne sääntöihinne ne uudistetut sävelet @Mover kertoo loput


        ettei saa yleistää eikä pelätä ja islamilaisille pitää antaa jos ne tahtoo muuten on rikollinen

        uudistakaa nyt ne sääntönne vastaamaan todellisuutta ettei minun tarvi ;)


    • .fenno.maani.

      Minä olen saanut teistä pahan mielen
      Tulin tänne tarkoituksenani saada aikaa hyvää Suomen valtiolle.
      Mutta joku taho on rikkonut oman profiilini
      Minulta poistetaan ihan mitä tahansa
      Mover on kehittänyt rasitisen logiikan teidän luvallanne poistaa ihan mitä vaan olen kirjoittanut kauniisti ja hauskasti vakavista ongelmista

      Esim joku poliitikko hakkasi pyörätuolissa olevan vaimonsa
      Se poistettiin "Nyt meni hermo2 "
      Nyt meni hermo ssa kirjoitin esim näin :

      Onko hyvän tekeminen noloa?
      fenno.maani 25.1.2011 18:18
      Hei pliis, miksi on pakko vastaa pahasti?
      Entä jos -*.*.*.*.*- (en luvatta käytä nimeä) onkin joku todella vanha nainen ja opetellut englantia vanhoilla päivillä.
      Ajatelkaa nyt kun me ollaan ehkä yksi maailman pienimmistä roduista niin emmekö voisi olla ystävällisiä toisillemme?
      Joskus tuntuu kuin hyvän tekeminen olisi jotenkin noloa, onko?

      Minä tulin tänne vain siivoamaan Suomea, mutta te olette vihakone joka vainoaa aina jotakin. Olin sovittelija ei minua riitely kiinnosta.

      Ja miksi bannitte ne toiset kivat ja fiksut , mutta ette minua koska tiedätte nimeni koska en osaa suojata itseäni niinkuin muut.

      Siltikään poliisi ei tule ei vaikka pyydän.
      En kirjoita mitään väärin mutta te poistatte väärin
      Teillä on jehovia havaitsemieni keskustelujen todistein peruteella jotka kaikki olette poistaneet - siellä jokapaikassa.

      Olisin tahtonut olla nimelläni mutta kaikki poistetaan sillä nimellä

      UskonnotonLähimmäinen nimellä jälkeen en saanut ateismi-palstalla vastauksia se jätkä on jehova ja vihaa minua koska kävin jehoville lukemassa raamattua.

      Poliisille tiedoksi:
      Minä sanon vain totta ja voin mennä vankilaan senkun tulette hakemaan, rasistit.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      67
      2073
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      80
      1435
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      87
      1408
    4. 52
      1273
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      1032
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      1019
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      940
    8. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      908
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      41
      901
    10. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      893
    Aihe