Miksi ajattelet

Anonyymi-ap

että et riittäisi kaivatullesi?

87

970

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Oon liian tyhmä ja estynyt.

• Anonyymi00003

Et ole.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Et ole.

Sinulla palstasetää patologisesti tukeva tapaus taitaa olla itsellä puutetta ymmärryksen suhteen. TT

• Anonyymi00051

Lapsuudessa koetut traumat, jotka johtuneet vanhemmista, sisaruksista tai kavereista voi synnyttää riittämättömyyden tunteita? Itse vertailin omaa isääni lapsena kaverien isiin ja aina kaverien isät tuntuivat paremmilta. Tämä vain yhden tarina, anteeksi haluaisin pyytää monilta, noloa ja häpeällistä. Pskan jätkän syndrooma, joka saanut alkunsa omasta isästä.

Isän arvoa alensi hänen huono käytös mm. äitiä kohtaan ja muutenkin se arvaamattomuus. Isä on lapsilleen idoli, jota fanitetaan, koska on se ainoa, joka on esimerkkinä lapsilleen ja kun se arvostus isää kohtaan laskee, laskee samalla se itsensä arvostaminen yhtä lailla.

Aina sitä samaistaa itseään isäänsä myös niissä huonoissa puolissa, vaikka ne eivät olisi niitä omia tapoja toimia muuta kuin ääritilanteissa suojatessaan itseään pahemmilta kokemilta. Toisarvoisuus syntyy jo sieltä lapsuudesta, joita eri roolein peittelee itsessään monin tavoin.

Ymmärtäjiä on monenlaisia, mut sen aidon ja oikean ymmärtäjän kohtaaminen olisikin mieltä ylentävä kokema, jota harvemmin uskoo kohtaavan. Oman isän myrkyttämä mieli sitä on vaikea muuksi muuttaa edes avioon menemällä, senkin saanut nähdä serkusta, joka sen kokenut. Ja siitä kärsinyt maaliin asti.

• Anonyymi00002

Ainakin hänellä on upea persoona, en ehkä pysty vastaamaan siihen🙂 Hän on parempi!

• Anonyymi00004

Ei ole parempi. Se että näet hänet noin upeana, kertoo hänelle että pidät hänestä paljon. Joten jos on yhtä fiksu kuin sinä, niin laskee itsensä sieltä mihin hänet olet nostanut, ja kohtaatte.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ei ole parempi. Se että näet hänet noin upeana, kertoo hänelle että pidät hänestä paljon. Joten jos on yhtä fiksu kuin sinä, niin laskee itsensä sieltä mihin hänet olet nostanut, ja kohtaatte.

Nyt esko turpa kiinni!

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Nyt esko turpa kiinni!

Meinaat että rahkeet riittää noilla sanoilla? Oisko eri liiga?

• Anonyymi00009
        Anonyymi00004 kirjoitti:

En ole hänen elämässään millään tavalla, mutta kiitos kauniista sanoista! Pidän hänestä kyllä aivan hirveästi, ehkä aika auttaa.

• Anonyymi00011

Jotkin kokee varastamiseksi sen, että itse pelaa väärillä motiiveilla ja joku tulee puhdistamaan talon. Silloin on ihan turha itkeä mistään varkaudesta jos kukaan ei vie keltää mitään pois. Suoristaa vaan taulut seinällä.

• Anonyymi00012

Luuletteko selviävänne tästä toisten kotiin murtautumisista ja hälytyslaitteen sulkemisesta,kuvat on toisessa paikassa! On teitä muitakin!

• Anonyymi00016
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Luuletteko selviävänne tästä toisten kotiin murtautumisista ja hälytyslaitteen sulkemisesta,kuvat on toisessa paikassa! On teitä muitakin!

Oma koti on oma koti, sinne ei muut tule. Yhteinen koti on eri asia. Sinne kävelee jokainen, ja jotkin katsoo että siellä ei kukaan sooloile omien intressien toivossa.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Jotkin kokee varastamiseksi sen, että itse pelaa väärillä motiiveilla ja joku tulee puhdistamaan talon. Silloin on ihan turha itkeä mistään varkaudesta jos kukaan ei vie keltää mitään pois. Suoristaa vaan taulut seinällä.

Ei teitä kukaan ole kutsunut siivoamaan,silloin ku ollaan,vaikka kaupassa!silloin rosvot tulee hälyttimien läpi!ja kiire on!

• Anonyymi00033
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Minne nä gubbe ne kuvat lähetit?

• Anonyymi00005

Siitä kuinka hän kohteli minua. Ei siinä sen kummempaa.

• Anonyymi00006

Miksipä niin ajattelisin?

• Anonyymi00013

Minulla on niin paljon huolehdittava ihmisiä, että aikaa ja läheisyyttä ei riittäisi hänelle niin paljon kuin hän sitä tarvitsisi.

• Anonyymi00014

* huolehdittavia ihmisiä ja asioita.

• Anonyymi00015

En osaa aina hallita omaa käytöstäni, kun tunteet nousee joskus rajustikin pintaan. Harjoittelen tunteiden hallintaa. Olen tunneherkkä ja traumatisoitunut. En millään asteikolla mikään helppo ihminen, mutten kai ihan kaikkein toivottominkaan tapaus. Mieleni pyrkii sopuun, en kestä olla riidoissa yhtään.

• Anonyymi00021

Ei kannata puolustella pahoja tekojasi,sulla ei lakien mukaan ole mitään oikeutta tulla toisten koteihin ilma n omistajien lupaa ja viedä tavaroita! Nyt ei mitkään puolustelut riitä!

• Anonyymi00083
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Ei kannata puolustella pahoja tekojasi,sulla ei lakien mukaan ole mitään oikeutta tulla toisten koteihin ilma n omistajien lupaa ja viedä tavaroita! Nyt ei mitkään puolustelut riitä!

Ihme triggeröintiä jonkun tekstistä 🤔

• Anonyymi00017

En ajattele niin. Riitän.

• Anonyymi00018

En ole kaunis enkä hoikka. Itse asiassa olen ruma.

• Anonyymi00019

Yritätte kiertää tosiasioita,mitä olette tehneet sille naiselle ja naapurille!

• Anonyymi00031
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Yritätte kiertää tosiasioita,mitä olette tehneet sille naiselle ja naapurille!

Onko palstasetä huono päivä jo ny?

• Anonyymi00022

Hän kyllästyisi minuun seksuaalisesti. Ja muutenkin.

• Anonyymi00044

Miksi ajattelet noin?

• Anonyymi00053
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Miksi ajattelet noin?

Mies yrittää varmaa kato sitä käänteispsykologiaa🥱 T naiselta meidän kohdalla riittää about että on

• Anonyymi00054
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Mies yrittää varmaa kato sitä käänteispsykologiaa🥱 T naiselta meidän kohdalla riittää about että on

Yrittääpi vedota tunteisiin kato, tähän me ei lähetä

• Anonyymi00073

Kuka kyllästyi? Oletko muistanit ottaa luulotaudin lääkkeet?Täähän menee oikeuteen,ei ole sanaakaan gubelle sanonut,eikä sano ja tämä puhuu seksistä yäk,ei ikinä!sairas ihminen tuo gubbe!menis sinne omiensa luo,näissä seksi azioizza!

• Anonyymi00023

Koska olen edelleen sinkku.
      Jos hän minut haluaisi, niin olisi jo ottanut omakseen.

• Anonyymi00087

Uskalsitko kyzyä?

• Anonyymi00093
        Anonyymi00087 kirjoitti:

Uskalsitko kyzyä?

Ei ole tarvetta kysyä. Kaikki muut kelpaa, mutta minä en.

• Anonyymi00024

Olen ja vassari. Hän on umpikokoomuslainen ja sotakiihkoilija. Olen rauhan ja ihmisarvojen puolustaja.

• Anonyymi00025

Olen duunari. Sana pyyhkiytynyt pois.

• Anonyymi00040

Enpä tiedä pystyisinkö rakastumaan johonkin sotakiihkoilijaan. Aika ikävät arvot tuollaisella ihmisellä.

• Anonyymi00026

Huono itsetuntoisten horinoita. Tokihan tuo on sellainen siemen mitä voi ja pitääkin yrittää projisoida muihin, jos kokee olevansa itse siellä riittämättömyyden aallokossa, kukapa siellä yksin haluisi keinutella.

Kyllä sitä on aivan liikaa kaikkea, ja lisääntyy vaan. 😉

• Anonyymi00030

Tarkoitatko sinä nyt käytännössä sitä, että palstaäijä kalastelee muiden riittämättömyyden kokemuksia ynnä muita kipupisteitä? No sitähän nämä tollot gallupit o😏

• Anonyymi00034
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Tarkoitatko sinä nyt käytännössä sitä, että palstaäijä kalastelee muiden riittämättömyyden kokemuksia ynnä muita kipupisteitä? No sitähän nämä tollot gallupit o😏

Juuri sitä tarkoitan. Palstaäijä on tehnyt laajaa taustatyötä, joskin laittomin keinoin, mutta kuitenkin. Koko skitson elämä perustuu siihen että ottaa nippelitietoa sieltä täältä ja siirtyy webbiin hämmentämään muita esittäen, yrittäen pskoa muiden elämää eikä sillä ole väliä vaikka kyseessä olisi lapset.

Tämä nyt on vaikea joidenkin sisäistää, enkä ihmettele, sen verran sairas tapaus kyseessä. Varmaan kaikille suuri palvelus että joku kitkee tämänkin rikkaruohon juurineen.

Btw olen hyvin tietoinen miten tämä(kin) kommenttisi plus kaikki muu näkyy, eikä kyllä kiinnosta vttuakaan kansalaiset 😌

• Anonyymi00037
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Juuri sitä tarkoitan. Palstaäijä on tehnyt laajaa taustatyötä, joskin laittomin keinoin, mutta kuitenkin. Koko skitson elämä perustuu siihen että ottaa nippelitietoa sieltä täältä ja siirtyy webbiin hämmentämään muita esittäen, yrittäen pskoa muiden elämää eikä sillä ole väliä vaikka kyseessä olisi lapset.

Tämä nyt on vaikea joidenkin sisäistää, enkä ihmettele, sen verran sairas tapaus kyseessä. Varmaan kaikille suuri palvelus että joku kitkee tämänkin rikkaruohon juurineen.

Btw olen hyvin tietoinen miten tämä(kin) kommenttisi plus kaikki muu näkyy, eikä kyllä kiinnosta vttuakaan kansalaiset 😌

Huvittaa välillä lukea näitä kommentteja mitä saat ko narratiivin yhteydessä muiltakin epävakailta kuin palstaäijältä itseltään kun on niin säälittävää ja epäjärjestynyttä tekstiä ihan mm vain siitä syystä että tampion esitykset asettuu kyseenalaiseen valoon. Toinen syy on mielenvikaiset kuvitelmat, että aiheen on koskettava itseä, koska siinä mainitaan sama mies ja minä olen sellainen minäminäminä. Eipä näy samanlaisia reaktiota kun ko heppu esiintyy naisena tahallisen irrationaalisesti. T

• Anonyymi00039
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Huvittaa välillä lukea näitä kommentteja mitä saat ko narratiivin yhteydessä muiltakin epävakailta kuin palstaäijältä itseltään kun on niin säälittävää ja epäjärjestynyttä tekstiä ihan mm vain siitä syystä että tampion esitykset asettuu kyseenalaiseen valoon. Toinen syy on mielenvikaiset kuvitelmat, että aiheen on koskettava itseä, koska siinä mainitaan sama mies ja minä olen sellainen minäminäminä. Eipä näy samanlaisia reaktiota kun ko heppu esiintyy naisena tahallisen irrationaalisesti. T

Silmät näkee mitä haluaa nähdä 😉 Jos kokisin syvää antipatiaa naisiin tai jopa tiettyyn yksilöön ihan oikeasti pahantahtoisena, niin tokihan sitä yrittäisi etsiä ja keksiä ihan mitä tahansa mikä madaltaisi hänen arvoaan muiden silmissä..

Sinänsä inhimillistä, ei se tervettä ole, kuten harvoin persoonallisuushäiriöt ovat.. Jopa ymmärrän syyt ja seuraukset, vaikka lopputulosta muuta suuntaan taikka toiseen ja se raja ylitettiin kun alettiin sekoilla muiden lapsista yrittäen sitäkin pskaa vierittää muiden syyksi. Ei onnaa stana. Parempi hyväksyä se.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Silmät näkee mitä haluaa nähdä 😉 Jos kokisin syvää antipatiaa naisiin tai jopa tiettyyn yksilöön ihan oikeasti pahantahtoisena, niin tokihan sitä yrittäisi etsiä ja keksiä ihan mitä tahansa mikä madaltaisi hänen arvoaan muiden silmissä..

Sinänsä inhimillistä, ei se tervettä ole, kuten harvoin persoonallisuushäiriöt ovat.. Jopa ymmärrän syyt ja seuraukset, vaikka lopputulosta muuta suuntaan taikka toiseen ja se raja ylitettiin kun alettiin sekoilla muiden lapsista yrittäen sitäkin pskaa vierittää muiden syyksi. Ei onnaa stana. Parempi hyväksyä se.

” Silmät näkee mitä haluaa nähdä 😉 Jos kokisin syvää antipatiaa naisiin tai jopa tiettyyn yksilöön ihan oikeasti pahantahtoisena, niin tokihan sitä yrittäisi etsiä ja keksiä ihan mitä tahansa mikä madaltaisi hänen arvoaan muiden silmissä..” Niinpä- juurikin näin

• Anonyymi00027

Minä en pysty puhumaan. On tosi vahvoja estoja päällä mielessä. Vähän kuin ylitsepääsemätön muuri välissä. Mieheltä.

• Anonyymi00036

Joissain tapauksissa ei tarvitsisi puhua voisi vain koskettaa.

• Anonyymi00050
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Joissain tapauksissa ei tarvitsisi puhua voisi vain koskettaa.

Estoni ovat siinä alkuun pääsemisessä. Muuten olisin semmoinen höpöttelijä.

• Anonyymi00055
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Tuntoaistiinko mietit satsaavas ensin heh

• Anonyymi00090
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Eikö niuvakaan teitä huolinut? No on niitä muitakin paikkoja!

• Anonyymi00029

voin samaistu edelliseen että en itsekään pääse ns muurieni yli. olen vankina omassa päässäni ja kyllähän se heijastuu etenkin parisuhteessa!

• Anonyymi00035

En vaan kelvannut. Hän valitsi toisin.

• Anonyymi00046

olin liian vanha!

• Anonyymi00057

Faitteihin minä en jaksa skabaa minä olen vttu neljäviiis jo. Kiroilu ookoo on

• Anonyymi00064
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Faitteihin minä en jaksa skabaa minä olen vttu neljäviiis jo. Kiroilu ookoo on

ohi

• Anonyymi00041

No en ajattele! Olisin mukava kumppani.

• Anonyymi00043

En ajattele, etten riittäisi. Ajattelen, että voin olla juuri sitä mikä on hänelle hyvää.
      Mutta se ei tarkoita vielä että kaikki toimisi. Sellaista ei voi vielä tietää.

• Anonyymi00045

Riittäisin. Koska minä olen minä ja hän on hän.

• Anonyymi00047

Eli hän on vähään tyytyväinen?

• Anonyymi00048
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Luulen niin. On tämä inhottava paikka

• Anonyymi00058
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Kaks kertaa viikkoon on varmaan jo plussaa useimmille yo

• Anonyymi00059
        Anonyymi00058 kirjoitti:

Kaks kertaa viikkoon on varmaan jo plussaa useimmille yo

Arvasinko keskiarvon?

• Anonyymi00061

Ja vissiin narsisti- omaa asiaa vaan ajaa

• Anonyymi00049

Oon liian lihava

• Anonyymi00052

En ajattele noin. Olen tasokkaampi kuin hän, mutta se ei minua häiritse.

• Anonyymi00074

Miten niin tasokkaampi,et ole,kerronko miksi,ei siihen riitä tää sivu!

• Anonyymi00063

Väärä ikä

• Anonyymi00065

Miten jollain voi olla väärä ikä, ellei passiin ole tullut virhe?
        Sinulle toki voi olla "väärän" ikäinen, jos on alaikäinen tai ole rajoittunut, vaikka rakastunut!

• Anonyymi00066

Emättimeni on laskeutunut ja jotenkin tuntuu epävarmalta jos se näkyy.

• Anonyymi00075

Nosta ylemmäs! Tollo!

• Anonyymi00086

Ei epävarmuuksilla mitään väliä kun yhteenkuuluvuuden tunne ja intohimo. Epävarmuudet kaikkoaa nopeasti.

• Anonyymi00067

Ihmettelen tietysti, että miten niin ihana mies voisi olla minusta kiinnostunut. Vaikka tiedän, että minulla on puoleni, aina ollut. Mutta niin on hänelläkin.

• Anonyymi00068

Olen ruma, tylsä ja väsynyt. Haluun hänelle vain parasta ja mä en sitä ole.

• Anonyymi00078

Jos se vaimo on?

• Anonyymi00069

En ajattele niin. Olisin ihan riittävä.

• Anonyymi00070

Koska en ole eroamassa miehestäni. Hän luultavasti haluaisi sitä, jos hänellä olisi tunteita minua kohtaan.

• Anonyymi00076

Olet niin läpinäkyvä ,ett kerro itteztäs totuus!

• Anonyymi00077
        Anonyymi00076 kirjoitti:

Kenelle pitäisi kertoa ja mikä totuus?

• Anonyymi00079
        Anonyymi00076 kirjoitti:

Ei epäkohtia tarvi piilottaa,joskus ne tulee näkyviin!

• Anonyymi00080
        Anonyymi00079 kirjoitti:

Ei epäkohtia tarvi piilottaa,joskus ne tulee näkyviin!

Lopetat sen naapurin naisen ja sen miehen vaimon kateellisen ns.rääkkäämisen ja varastamisen häneltä,heiltä! Siitä näkee ettet ole psyykkeeltäsi terve,et läheskään!olet valheita kertonut siitä naisesta,jotka kaikki viittaa sinuun itsees!

• Anonyymi00081
        Anonyymi00080 kirjoitti:

Lopetat sen naapurin naisen ja sen miehen vaimon kateellisen ns.rääkkäämisen ja varastamisen häneltä,heiltä! Siitä näkee ettet ole psyykkeeltäsi terve,et läheskään!olet valheita kertonut siitä naisesta,jotka kaikki viittaa sinuun itsees!

Naapurit ei liity tähän mitenkään. Eikä edes ole miesnaapureita.

• Anonyymi00082
        Anonyymi00080 kirjoitti:

Kuka jaksaa tollasia naapureita,ei olekkaan pakko jaksaa,voivat muuttaa muualle,jos ei onnistu elää ilman rikollisuutta ja kiusaamista!

• Anonyymi00084
        Anonyymi00082 kirjoitti:

Kuka jaksaa tollasia naapureita,ei olekkaan pakko jaksaa,voivat muuttaa muualle,jos ei onnistu elää ilman rikollisuutta ja kiusaamista!

No helekutti nykkö oiz ollu koko jengi koolla!

• Anonyymi00071

Ei ole sellaista ajatusta nyt. Paremminkin luulen että moni juttu on mahdollinen kunhan meidän yhteys toimii ja luottamus toisiimme. Jos osoittautuu etten olisi riittävä, niin se on OK, kunhan kommunikointia❤️

• Anonyymi00072

Itseni kohdalla (nyt jo eksä)vaihtoin joka tavalla erilaiseen kuin minä.pituus, hiusten pituus väri,ikä jne😁no, ei kestänyt sekään.Jotkut etsii koko ikänsä, eivätkä löydä.

• Anonyymi00088

Ehkä siinä on jotain oikein jos ei ole voimakasta tunnetta sellaisesta

• Anonyymi00089

En ole innokas petipuuhien perään.

• Anonyymi00091

Miksi en ajattelisi riittäny tähänkään mennessä kelleen jonka kanssa ollu yhdessä

• Anonyymi00094

Samat ajatukset. Kun en ole riittänyt tähänkään asti, miksi nytkään?

• Anonyymi00092

Ei, kun mä olisin liikaa.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      92
      2157
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      44
      2117
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1845
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1370
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1261
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1151
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1080
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      57
      1033
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      67
      946
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      285
      910
    Aihe