Vappuna voi ateistit, juutalaiset ja kristityt muistella Jumalan kansan Israelin vapautusta Egybtin sorrosta ja orjuudesta. Helpompi on kamelin käydä neulansilmän läpi kuin rikkaan päästä Jumalan valtakuntaan! (luuk.18:25)
Juutalaiset kertoo....
Luuk.18
Ja eräs hallitusmies kysyi häneltä sanoen: "Hyvä opettaja, mitä minun pitää tekemän, että minä iankaikkisen elämän perisin?"
19 Jeesus sanoi hänelle: "Miksi sanot minua hyväksi? Ei kukaan ole hyvä, paitsi Jumala yksin.
20 Käskyt sinä tiedät: 'Älä tee huorin', 'Älä tapa', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta', 'Kunnioita isääsi ja äitiäsi'."
21 Mutta hän sanoi: "Tätä kaikkea minä olen noudattanut nuoruudestani asti".
22 Kun Jeesus sen kuuli, sanoi hän hänelle: "Yksi sinulta vielä puuttuu: myy kaikki, mitä sinulla on, ja jakele köyhille, niin sinulla on oleva aarre taivaissa; ja tule ja seuraa minua".
23 Mutta tämän kuullessaan hän tuli kovin murheelliseksi, sillä hän oli sangen rikas.
24 Kun Jeesus näki hänen olevan murheissaan, sanoi hän: "Kuinka vaikea onkaan niiden, joilla on tavaraa, päästä Jumalan valtakuntaan!
25 Helpompi on kamelin käydä neulansilmän läpi kuin rikkaan päästä Jumalan valtakuntaan."
26 Niin ne, jotka sen kuulivat, sanoivat: "Kuka sitten voi pelastua?"
27 Mutta hän sanoi: "Mikä ihmisille on mahdotonta, se on Jumalalle mahdollista".
28 Silloin Pietari sanoi: "Katso, me olemme luopuneet siitä, mitä meillä oli, ja seuranneet sinua".
29 Niin hän sanoi heille: "Totisesti minä sanon teille: ei ole ketään, joka Jumalan valtakunnan tähden on luopunut talosta tai vaimosta tai veljistä tai vanhemmista tai lapsista,
30 ja joka ei saisi monin verroin takaisin tässä ajassa, ja tulevassa maailmassa iankaikkista elämää".
http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Luuk. 18:1&rnd=1335872701775
SAK "Ruokapöytä"
http://www.youtube.com/watch?v=gLx-xnBEswo
Vaikka Abba pelasti ja vapautti kansansa Egybtin sortajista ja orjuudesta on ateistit, juutalaiset ja kristityt sortaneet työväestöä ja köyhällistöä.
Saman uskonsuuntauksen ja srk:n jäseniä, omia sisariaan ja veljiään jo sukupolvien ajan. Vastoin Raamatun opetusta. Vuosina 1917-18 Arkkipiispa Papisto sanoi jopa köyhällistön tappamisen heidän jumalansa tahdoksi kun he halusi määräosan leipää. (Isä meidän anna meille meidän joka päiväinen leipämme, anna).
Miik.3:11
Sen päämiehet jakavat oikeutta lahjuksia vastaan, sen papit opettavat maksusta, ja sen profeetat ennustelevat rahasta. Mutta Herraan he turvautuvat, sanoen: "Eikö Herra ole meidän keskellämme? Ei tule meille onnettomuutta."
Neh.5
http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Neh. 5:1&rnd=1335872303212
Hes.34
http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Hes. 34:1&rnd=1335872320614
Mal.3:5
Ja minä lähestyn teitä pitääkseni tuomion ja tulen kiiruusti todistajaksi velhoja ja avionrikkojia ja väärinvannojia vastaan ja niitä vastaan, jotka sortavat palkkalaista palkanmaksussa, leskeä ja orpoa ja vääntävät vääräksi muukalaisen asian eivätkä pelkää minua, sanoo Herra Sebaot.
http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Mal. 3:1&rnd=1335872345743
ps.hyvää ja hauskaa päivää ja iltaa! :)
Yst.terv: klara vappen ! :)
Pääsekö kapitalisti porvari taivaaseen?
5
<50
Vastaukset
- klara vappen
versio.2
Pääsekö porvari kapitalisti ja tai ateisti taivaaseen? Vappuna voi ateistit, juutalaiset, kristityt ja muut muistella Jumalan kansan Israelin vapautusta Egybtin sorrosta ja orjuudesta. Helpompi on kamelin käydä neulansilmän läpi kuin rikkaan päästä Jumalan valtakuntaan! (luuk.18:25). Voi voi hallitsijaa joka pidättää kaiken viljan itsellään, vanhurskaus kansakunnan nostaa, ahneuden ja rakkaudettomuuden synti sen tuhoaa.
Juutalaiset kertoo....
Luuk.18
Ja eräs hallitusmies kysyi häneltä sanoen: "Hyvä opettaja, mitä minun pitää tekemän, että minä iankaikkisen elämän perisin?"
19 Jeesus sanoi hänelle: "Miksi sanot minua hyväksi? Ei kukaan ole hyvä, paitsi Jumala yksin.
20 Käskyt sinä tiedät: 'Älä tee huorin', 'Älä tapa', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta', 'Kunnioita isääsi ja äitiäsi'."
21 Mutta hän sanoi: "Tätä kaikkea minä olen noudattanut nuoruudestani asti".
22 Kun Jeesus sen kuuli, sanoi hän hänelle: "Yksi sinulta vielä puuttuu: myy kaikki, mitä sinulla on, ja jakele köyhille, niin sinulla on oleva aarre taivaissa; ja tule ja seuraa minua".
23 Mutta tämän kuullessaan hän tuli kovin murheelliseksi, sillä hän oli sangen rikas.
24 Kun Jeesus näki hänen olevan murheissaan, sanoi hän: "Kuinka vaikea onkaan niiden, joilla on tavaraa, päästä Jumalan valtakuntaan!
25 Helpompi on kamelin käydä neulansilmän läpi kuin rikkaan päästä Jumalan valtakuntaan."
26 Niin ne, jotka sen kuulivat, sanoivat: "Kuka sitten voi pelastua?"
27 Mutta hän sanoi: "Mikä ihmisille on mahdotonta, se on Jumalalle mahdollista".
28 Silloin Pietari sanoi: "Katso, me olemme luopuneet siitä, mitä meillä oli, ja seuranneet sinua".
29 Niin hän sanoi heille: "Totisesti minä sanon teille: ei ole ketään, joka Jumalan valtakunnan tähden on luopunut talosta tai vaimosta tai veljistä tai vanhemmista tai lapsista,
30 ja joka ei saisi monin verroin takaisin tässä ajassa, ja tulevassa maailmassa iankaikkista elämää".
http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Luuk. 18:1&rnd=1335872701775
Vaikka ihminen ei äänestäsi on hänellä EU-suomen perustuslailliset oikeudet ja ihmisoikeudet.
Vaikka ihminen ei äänestäisi on Yahweh:en tahto, sana ja opetus voimassa.
SAK "Ruokapöytä"
http://www.youtube.com/watch?v=gLx-xnBEswo
Vaikka Abba pelasti ja vapautti kansansa Egybtin sortajista ja orjuudesta on ateistit, juutalaiset ja kristityt sortaneet työväestöä ja köyhällistöä.
Saman uskonsuuntauksen ja srk:n jäseniä, omia sisariaan ja veljiään jo sukupolvien ajan. Vastoin Raamatun opetusta. Vuosina 1917-18 Arkkipiispa Papisto sanoi jopa köyhällistön tappamisen heidän jumalansa tahdoksi kun he halusi määräosan leipää. (Isä meidän anna meille meidän joka päiväinen leipämme, anna).
Miik.3:11
Sen päämiehet jakavat oikeutta lahjuksia vastaan, sen papit opettavat maksusta, ja sen profeetat ennustelevat rahasta. Mutta Herraan he turvautuvat, sanoen: "Eikö Herra ole meidän keskellämme? Ei tule meille onnettomuutta."
Neh.5
http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Neh. 5:1&rnd=1335872303212
Hes.34
http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Hes. 34:1&rnd=1335872320614
Mal.3:5
Ja minä lähestyn teitä pitääkseni tuomion ja tulen kiiruusti todistajaksi velhoja ja avionrikkojia ja väärinvannojia vastaan ja niitä vastaan, jotka sortavat palkkalaista palkanmaksussa, leskeä ja orpoa ja vääntävät vääräksi muukalaisen asian eivätkä pelkää minua, sanoo Herra Sebaot.
http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Mal. 3:1&rnd=1335872345743
ps.hyvää ja hauskaa päivää ja iltaa! :)
Yst.terv: klara vappen ! :) Eiköhän kapitalismi ja kristillisyys kulje käsi kädessä? Orjat on saatu aina tekemään työtä uskottamalla niihin tarinoita jne. Totuus on kuitenkin tämä, että paikkaa nimeltä "Taivas" ei ole olemassakaan ja se kuuluu tarinaan, jossa saatiin ihminen tekemään kapitalistille työtä käskettynä!
Kristillisyys on kapitalisteille suurta herkkua! Muiden ihmisten elämä tärvellään, kunhan itellä menee vain hyvin!
Jos kommunismista ja kapitalismista tulisi valita niin se lienee ainakin minulle vaikeeta, koska toinen ottaa kaiken ihmisiltä pois ja toisessa koitetaan saada kaikki miltein "ilmaiseksi". Oma aatteeni on kuitenkin se (ennen kuin joku hihhuli alkaa haukkumaan mua kommunistiksi), että mitään ei voi saada ellei sen eteen tee työtä ja mitään ei kannata ottaa vastaan jollei sitä ole ansaittu työllä!- klara vappen
Kommunismi tai kapitalismi onko niiden lopputuloksella eroa, ei ole !
Heikoimpia sorrettaan molemmissa järjestelmissä ja ilmaiseksi, ruokapalkalla tai minipalkalkalla pitäsi työtä tehdä. (hyvä esimerkki nykyajan bolitbyroosta on takinkääntäjä Vasemmistoliitto).
Molemmissa valtaeliitti ja heidän käsikassarat vie valtiosta ja yhteiskuunasta rusinat pullasta. Samalla he elää leveästi kansan kärsiessä köyhyydessä.
Neuvostoliitossa politbyroo valtaeliitti eli yltäkylläisyydessä ja kehui kommunismia ja ateismia.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Neuvostoliiton_kommunistisen_puolueen_keskuskomitean_politbyroo
Valtaosan kansan nähdessä nälkää ja kristittyjen koetessa vainoja.
Ei uutta auringon alla rikkaat sortaa köyhiä!
EU-suoemn evlut suuntaus on valtiojohdon kontrollissa oleva valtionuskonto, jonka eri paikkakuntien vanhemmisto valitaan poliittisin perustein eduskuntapuolueitsta kirkollisvaaleissa. Piispat ja arkkipiispat valitaan temppelinherrojen ja vapaamuurarien keskuudesta.
Ekumeenisen evlut suuntauksen kirkkoruhtinaat saa huimia työsuhde etuja (asunto), palkkoja ja eläkkeitä.
Esim; porvari kapitalisiti okkultisti vapaamuurari akkipiispojen palkka on ollut yli 100.000€/vuosi ja kirkkoruhtinaiden top20 palkat on huimia 50.000-138.000€/vuosi.
Ei ole ihme että hekin ovat kallelaan kokoomus ja sdp porvarien ideologiaan!
antaahan valtio evlut suuntauskelle miljoonia euroja vuosittain joista ei edes murusia tule Jeshuan vähimmille sisarille ja veljille.
Menestysteologien ohjaaman evlut suuntauksen omaisuus on noin 3-4.miljardia euroa. (käärinliinoissa ei ole taskuja).
Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän tulot oli vuonna 2006 250milj/€ josta summasta annettiin Turun ja Kaarinan seudun diakonia ja leipäkassityöhön vain 250.000€ !! Eli reilusti alle 1% vuoden tuloista. Parin papereita pyörittelevien piispojen palkka on jo enemmän kuin se diakonia apuun laitettu rahamäärä.
Diakonia ja leipäjakelu on viimeisä paikkoja josita voi apua saada.
Maallinen avustusjärjestö jos keräis rahaa paikkakunnan köyhille niin, miten kävisi?
Jos tavallinen avustusjärjestö antaisi keräämistä rahoista vain 1% paikkakunnan köyhille siitä nousisi aikamoinen mediasirkus mutta ei nyt kun tekijänä on hyväveliverkostojen ohjaama valtionuskonto....
"näinhän on aina tehty tämä on maantapa!"
- logoksen mukana
Raamatun mukaan on työmies palkkansa ansainnut. Siinä on ohje niin kapitalisti- kuin kommunistiuskovallekin!
Olitpa minkä ismin kannattaja tahansa Jeesuksen tulo elämään muuttaa kaiken!
Muuten olet oikeassa, ainakin jotakuinkin, sillä syntiinlangenneelle ihmiselle kuului käsky:" Otsasi hiessä on sinun leipäsi hankittava!"Lisäksi."Että sinulla on, mitä itse tarvitset ja ANTAA tarvitseville."
"Lahjaksi olette saaneet, lahjaksi antakaa!" "Autuaampi on antaa kuin ottaa."
Taivas on olemassa ja Taivaan kuningas ei luonut orjaa vaan vapaan ihmisen. Orjuus ja kaikenlainen alistaminen on ihan jonkun muun hitti,ja hänen perässään tämän maailman rahanahneet juoksevat.- klara vappen
Erehtymättömän Jumalan Sanan mukaan määräosa leipää kuuluu kaikille, on työssä tai ei!
Aina on ollut ja oleva ihmisiä jotka ei saa tai löydä töitä mutta heille kuuluu määrä osa leipää !
Isä meidän joka olet taivaassa anna meille meidän joka päiväinen leipämme, huomatkaa tämä sana ANNA !
Valitettavaa on että aina ekumeeniset pohjolan ja EU:n kirkkoruhtinaat ja palkkapaimen papisto on oman edun ja katovan ihmiskunnian tähden mielistellyt valtaapitäviä. Vaikka valtaapitävät on sortanut koko köyhällistöä.
Omia heimoveljiä ja sisaria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu751758- 591708
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu3371467Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1681419Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle671290Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1081269Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä621117- 601099
KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin981050Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä57990