Miten kauan matkanjärjetäjien kyydillä tuo matka kestää? Pysähdytäänkö matkalla johonkin? Millainen valikoima ja hintataso voiko maksaa euroilla?
Sorry tarkat kysymykset, mutta mukana 2 diabetestä sairastavaa, niin täytyy vähän miettiä näitä.
Bussi lentokentältä Alanyaan
10
840
Vastaukset
- matkalta tullut
Tulimme juuri Nazaren matkalta johon kuului bussi kuljetus kentältä hotellille ja olimme Vasassa. Matka kestää tasan parituntia ja ainaskin päivän aikaan pysähtyi jossain kaupan kohdalla jossa kävin ostamassa juomista ja samalla vaihdoin euroja liiroihi. Kyllä siellä pienet eurot käy. Pienet siitä syystä että ne sumuttavat ostajaa kun vaihtavat liiroiksi tai miten vaan. Bussissa sai ostaa Sprai juomaa pienen tölkin joka maksoi 1.50e
- Joppisjoo
Se bensa asema jossa pysähtyy on todella kallis. Sieltä ei juuri kannata ostaa mitään.
- Ihan minimi
Liirat kannattaa vasta vaihtaa Alanyassa rahanvaihtopisteessä. Kurssi tänään 1Eur= 2.27TL .
Puolimatkan krouvissa kannattaa ostaa vain ihan välttämättömin. Kurssi tosi huono kentällä ja puolimatkan krouvissa. Euroilla selviää mutta ei kannta vaihtaa isoa euroa, koska saat vaihtorahan liiroina. Olisiko hedelmästä apua matkalle?- judjdkdkdkk
Siinä pysähdyspaikalla on niiden putiikkien vieressä huoltoasema. Sieltä ostin vesipulloja niin olivat halvempia kuin Alanyassa. Huoltoasema on siis siinä samassa pihassa ja siellä on myös vessat joihin pääsee jonottamatta. Levähdyspaikan pikaruokapaikassa ruoka on hieman epäilyttävän makuista ja näköistä... En suosittele.
- judjdkdkdkk
Siinä pysähdyspaikalla on niiden putiikkien vieressä huoltoasema. Sieltä ostin vesipulloja niin olivat halvempia kuin Alanyassa. Huoltoasema on siis siinä samassa pihassa ja siellä on myös vessat joihin pääsee jonottamatta. Levähdyspaikan pikaruokapaikassa ruoka on hieman epäilyttävän makuista ja näköistä... En suosittele.
- mummo
Omat eväät yleensä diabeetikko ottaa kotoa,näin meillä toimitaan.Suklaapatukka,siribirit,reissumiestä,keksiä ja hedelmä nämä menee lääkkeiden kanssa käsimatkatavaroissa.Koneesta saa juomapullon ja muutakin syömistä.
Heippa!
Bussimatka Antalyan lentokentältä Alanyan kaupunkiin kestää noin pari tuntia. Noin puolessa välissä matkaa pysähdytään huoltoasemalle, joss avoi maksutta käydä vessassa. Sillä huoltoasemalla myydään kaikkea pikkupurtavasta matkamuistoihin. Hintataso on aika korkea, joihinkin tuotteisiin Suomen hintatasoa tai reilusti korkeampikin, joten sieltä ei mitään kauhean kallista kannata ostaa. Huoltoaseman yhteydessä on jokunen kebabpaikka, josta saa pikaruokaa. Molemmissa paikoissa voi maksaa euroina, jotka kannattaa vaihtaa paikalliseksi valuutaksi (liirat) vasta itse kaupungissa. En suosittele ostamaan huoltoasemalta tai kebabpaikasta yhtään mitään ilman pakottavaa tarvetta, koska hinta on tosiaankin aika korkea ja laatu useissa tuotteissa heikkoa.
Huomioithan, että kaksi tuntia bussimatkaa kestää itse kaupunkiin, jossa sitten hotellinne sijainnista riippuen menee lisää aikaa bussissa istumiseen.- Muistan kyllä...
Kannattaa käydä lentokentällä veskissäkin, jos mahdollista. Matka on tuskallisen pitkä, jos oma hotelli sattuu vielä olemaan viimeisten joukossa...
- Hatsat
Muistan kyllä... kirjoitti:
Kannattaa käydä lentokentällä veskissäkin, jos mahdollista. Matka on tuskallisen pitkä, jos oma hotelli sattuu vielä olemaan viimeisten joukossa...
jep.
Bussilla köröttely kestää noin 2 tuntia sitten kun kentältä on kerätty kaikki matkustajat kyytiin nimenhuudon jälkeen ja bussissa yleensä myydään limukkaa,meillä kylläkään Opastar Tjäreborgin matkalla ei saanut suutansa avattua,viime syksynä Finnmatkojen matkalla kaikki toimi peremmin,ostimme limukkaa,vettä etc.....ja puolessa välin matkaa pysähdyimme vartin tauolle huoltoasemalle,....varatkaa ihmeessä hedelmiä mukaan!!!
Turkissa ei tarvitse liiroja, jokainen liike huoli eurojakin. Automaatelita ei kannata nostaa, koska ne ottaa jokaisesta nostosta palkkion. Lisäksi automaatti ei välttämättä anna rahoja, vaikka nostaisi pankin yhteydessä olevalta automaatilta. Euroja taskut täyteen ja osa safe boxiin talteen =)
Liikkeet ottivat huomioon kurssin, ne taskulaskimella laski liirat euroiksi jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221320
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä511259Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221183- 1381013
- 100879
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten325814Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602