Esteet & Kepparit

estekeppari ;)

Kuka hyppii esteitä? Millä hypit? (Jaloilla, keppareilla?) Paljon hyppäät? Missä hypit?

Omistatko keppareita? Miten hoidat niitä? Menetkö mielummin koulua kuin esteitä? Mistä olet tehnyt kepparisi?

17

1974

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moneque

      joskus viime kesällä kepparilla, mut vaan jtn 80 cm... ja kotipihalla. omistan 4 kepparia, en hirveesti "hoida" kunhan nyt ehjänä pysyvät :D Esteet on kivempii. ja 2 sukasta, yks kaupan, ja yks kangaskeppari jol on pystäri (vuonoooo) Mut enää en nii paljoo niist välitä...

    • ahaha

      BITCH PLEASE!

      • kepuilija

        Mä oon hyppiny jo 4 vuotta kepparilla sekä ilman. Ilman kepparia menee 105 cm ja kepparil 90 cm. Hyppään asfaltilla tai nurmikolla. Mulla on 9 kepparia ja suurinosa itte tehtyjä. Tos mun sivut --> http://khtbailando.nettisivu.org/ Ja meen molempia, koulua sekä esteitä. Ja teen kepparit fleece kankaansta. Mutta nyt mulla on ollu taukoo tos keppariharrastukses ku mä oon pilannu mun jalat liialla hyppäämisellä ja ne on niin kipeet etten pysty hyppää. Ja joudun jo polvitähystykseenki et nyt on kyl ihan pakko pitää taukoo. (:


    • Kepparifani

      Itse hypin ilman kepparia ja kepparin kanssa esteitä. Tottakai hyppään myös oikeilla hepoilla. Hypin aika paljon, ja ennätykseni tänä kesänä kepparin kanssa on 110cm, en valehtele, oikeasti. Mutta sehän on ymmärrettävää koska olen hyppinyt jo 5 vuotiaasta. Hypin vaikka missä kunhan maasto on tasainen jotta vältyttäisiin turhilta venähtämisiltä. Eniten tykkään kuitenkin hyppiä kesämökkini pehmeällä nurmella bestikseni kanssa. Omistan 5 kepparia. Hoiden keppareita säännöllisesti: jokainen saa mahdollisesti joka päivä liikuntaa, harjaus ennen ja ratsastuksen jälkeen. Joskus letitän kepparin harjan, joskus jopa vähän ruiskaisen vettä päälle että harjauksessa lähtisi kaikki pahimmat roskat. Joka toinen viikko kepparin keppi "raspataan" elikkä hiotaan kepin pää tasaiseksi ja lopuksi nauloilla kiinnitetään rautakenkä. Tykkään mennä keppareilla kaikkea, lännenratsastusta, vikellystä, kouluratsastusta, esteratsastusta, ja kaikenlaista muuta sen sellaista. Yksi keppareistani on ostettu kaupasta, kaksi sukkakepparia ja kaksi ihanaa huopa kepparia

      • lol????

        Mitenhän aiot vikeltää kepparin päällä? :D sori


      • Just niin
        lol???? kirjoitti:

        Mitenhän aiot vikeltää kepparin päällä? :D sori

        Keppari laitetaan johonkin liikkuvaan tukeen ja vaikka kaveri työntää ja tehdään kaikenlaisia temppuja. Käytä mielikuvitusta hyvä ihminen!


    • Lila-

      Mulla tulee juurikin parin viikon päästä 4 vuotta keppareilla menon aloituksesta. Este-enkka miltei 130 cm, tykkään hyppäämisestä :3 Keppareitakin löytyy ihan liikaa. Kannattaa muuten rekisteröityä http://skh.foorumit.fi , itse olen siellä Lila-nimimerkillä.

    • Keppari kasvattelija

      Olen aika uusi keppari maailmassa. Olisinko harrastellut semmoset 1 ja puoli vuotta.Hypin esteitä nurmikentällä tai hiekkatiellä. Kepparin kanssa ainakin 95cm. Omistan semmoset 5 kepparia, joita ruokin, harjailen ja liikutan. Menen mieluummin esteitä. Hepat itse tehtyjä kaikki! Ison sukan ohjeilla tarkoituksella kepparille, eikä mistään vanhasta hikisukasta! xD

    • hilzu01

      mulla keppariblogi www.horseandponypark.blogspot.com

    • KhtDelaight

      Ite hyppään kepparilla 90cm ja ilman 95cm ja oon harrastanut keppareita 3 vuotta ja hypin nurmi kentällä tai hiekka enemmän nurmi kentällä ja mulla on 5 kepparii mutta tulee ehkä yks

    • lckckb

      En harrasta enää keppareita tai "hoida" niitä enää mitenkää mut hypin esteitä itse enkö millään. Kepparil

    • niinkylläjuu

      ei kuulosta normaalilta

    • Hhkflx

      Mul ei oo mitää keppareita vastaan ja katson paljon keppari videoita ja seuraan instagrammisssa paljon keppariharrastajia ja katon niitten instastoreja😂😂😂. Mut en enää harrasta keppareit enkä hoida ne lojuu leikkimökin nurkassa

    • harrastanratsastust

      hypin hevosella niinku kuuluuki enkä millää kepillä

    • okeiiiii

      ootteko jotenkin jälkeenjääneitä?

      • Miksi olisit noin ilkeä?
        :(


    • Anonyymi

      Hupin esteitä meidän pihassa annan hepoil mössöt harjaan ja muutenki perus semmosta hommaa ja mielummin meen esteitä ja hypin kepparilla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      202
      2133
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      22
      824
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      741
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe