Bf3 sniping VS MW3 Sniping

bf3 sniper

15

164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tghtr

      mw3 paras

    • erkkimerkki123123

      Taas näitä pazka pyssypelejä..Etttekö te jonnet muuta teekää ku juotte essiä ja pelaatte näitä piu piu pelejä

      • joku vaaaaaaaaaaan

        Mitäs ite pelaat? Runee ja wowii vai xD


      • Erkkimerkki123123
        joku vaaaaaaaaaaan kirjoitti:

        Mitäs ite pelaat? Runee ja wowii vai xD

        EN pelaa kumpakaan... hyi helvettti joku rune.. .tai joku WOW josta pitäs joka kuukausi maksaa maksua ei ei...


    • sniper247

      Bf3 on parass!!!

    • Bf2

      JT puhuu asiaa codit on samanlaisii massaräiskintää bf3 Teami peli codit 4 eteenpäi sooloilua jaa räiskimistä kc mw3 siit o tiimi työkaukana

      • Kiokkiiokkj

        1.Codit ei vät ole samallaisia 2.Bf3 team peli call of duty esim demolution ja dominationissa pitää pelata tiimipelinä esim demolutionissa jonkun pitää suojata pommin pistäjää ja toisessa tiimissä taas purkajaa.Dominationissa taas tiimin pitää auttaa lipun valtauksessa


    • bf3 on paskaa

      millä perusteela sä sanot et bf3 on muka tiimi peli 1.pelaajat menee tankilla spwanilta spawniin ja eikä toi snipaus ollu tiimityötä

      • Joku tyypi vaa

        Bf3 kämpitään ja haardataan mut mw3 ryysitää ei oo pokkaa men ryysitää snipul


    • kakkkaa

      mw3 on vitun paljon parempi ku bf3 mw3 mw3 mw3 mw3 mw3 mw3 mw3m

    • two lollipops

      Tais bf pojat hävit XD

      • <$££$>

        Vihonviimeinen paska tekosyy. Hardaus... vittu imekää paskaa morsot jonnet


      • call of duty
        <$££$> kirjoitti:

        Vihonviimeinen paska tekosyy. Hardaus... vittu imekää paskaa morsot jonnet

        Hyvä kutiiät mikä jonne tai morso on Bf on samallainen peli myös no esim black ops ja black ops 2 on erillaisia bo2 on scorestreak,uudet aseet,mapit,pari uutta peli muotoa ja uusia perkejä joten jos nyt voisit olla hiljaa


    • Bf3

      te kaikki rauhuttukaa bf3 vie kaikki pelit 100-0 bf3 kaikki ei sentään pienessä mapissa ryssi kun joku hullu ne on sentään järkeviä

    • BF

      Bf sarja on kans pysyny aikas samanlaisina mutta niihin tulee aina jotan uudistuksia kitteien suhteen...
      Bf on tiimityö peli mikä perustuu aitouteen, Kun taas Codi on enemmän Sooloilua....

      CoD

      Codit on aina niin samanlaisia...
      Mw1 jälkeen kaikis on sama idea....
      Vähän uusitaan kenttiä ja aseita perk taas on muksut innoissaan... "Jeee uus Cod äiti äiti osta mulle toi" Codit ei oo paljoo muuttunu Mw1 jälkeen.... Ohan niitä välillä ihan hauska kaverin kans pelata kun voi jaetulla ruudulla....






      Näitä kahta peliä ei vi verrata toinen on nopeatempoinen FPS ja toinen on hidastempoinen FPS...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe