http://www.youtube.com/watch?list=LLqS2pvU88N1rk4HlwL_4t3Q&NR=1&feature=endscreen&v=0rBQY4gdjQY Bf3 sniping on parempi mut mitä penskat on miält
Bf3 sniping VS MW3 Sniping
15
164
Vastaukset
- tghtr
mw3 paras
- erkkimerkki123123
Taas näitä pazka pyssypelejä..Etttekö te jonnet muuta teekää ku juotte essiä ja pelaatte näitä piu piu pelejä
- joku vaaaaaaaaaaan
Mitäs ite pelaat? Runee ja wowii vai xD
- Erkkimerkki123123
joku vaaaaaaaaaaan kirjoitti:
Mitäs ite pelaat? Runee ja wowii vai xD
EN pelaa kumpakaan... hyi helvettti joku rune.. .tai joku WOW josta pitäs joka kuukausi maksaa maksua ei ei...
- sniper247
Bf3 on parass!!!
- Bf2
JT puhuu asiaa codit on samanlaisii massaräiskintää bf3 Teami peli codit 4 eteenpäi sooloilua jaa räiskimistä kc mw3 siit o tiimi työkaukana
- Kiokkiiokkj
1.Codit ei vät ole samallaisia 2.Bf3 team peli call of duty esim demolution ja dominationissa pitää pelata tiimipelinä esim demolutionissa jonkun pitää suojata pommin pistäjää ja toisessa tiimissä taas purkajaa.Dominationissa taas tiimin pitää auttaa lipun valtauksessa
- bf3 on paskaa
millä perusteela sä sanot et bf3 on muka tiimi peli 1.pelaajat menee tankilla spwanilta spawniin ja eikä toi snipaus ollu tiimityötä
- Joku tyypi vaa
Bf3 kämpitään ja haardataan mut mw3 ryysitää ei oo pokkaa men ryysitää snipul
- kakkkaa
mw3 on vitun paljon parempi ku bf3 mw3 mw3 mw3 mw3 mw3 mw3 mw3m
- two lollipops
Tais bf pojat hävit XD
- <$££$>
Vihonviimeinen paska tekosyy. Hardaus... vittu imekää paskaa morsot jonnet
- call of duty
<$££$> kirjoitti:
Vihonviimeinen paska tekosyy. Hardaus... vittu imekää paskaa morsot jonnet
Hyvä kutiiät mikä jonne tai morso on Bf on samallainen peli myös no esim black ops ja black ops 2 on erillaisia bo2 on scorestreak,uudet aseet,mapit,pari uutta peli muotoa ja uusia perkejä joten jos nyt voisit olla hiljaa
- Bf3
te kaikki rauhuttukaa bf3 vie kaikki pelit 100-0 bf3 kaikki ei sentään pienessä mapissa ryssi kun joku hullu ne on sentään järkeviä
BF
Bf sarja on kans pysyny aikas samanlaisina mutta niihin tulee aina jotan uudistuksia kitteien suhteen...
Bf on tiimityö peli mikä perustuu aitouteen, Kun taas Codi on enemmän Sooloilua....
CoD
Codit on aina niin samanlaisia...
Mw1 jälkeen kaikis on sama idea....
Vähän uusitaan kenttiä ja aseita perk taas on muksut innoissaan... "Jeee uus Cod äiti äiti osta mulle toi" Codit ei oo paljoo muuttunu Mw1 jälkeen.... Ohan niitä välillä ihan hauska kaverin kans pelata kun voi jaetulla ruudulla....
Näitä kahta peliä ei vi verrata toinen on nopeatempoinen FPS ja toinen on hidastempoinen FPS...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311364
- 102881
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13521ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417- 26389
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384