On voimassa?
Vastaukset 95
- Anonyymi00003
Kysyy Kirjaston ikioma Shakaali Jussi? -sivu
- Anonyymi00004
Kuinka poitsu sinun megaverkostoituminen etenee? Jatka samaan malliin👍
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kuinka poitsu sinun megaverkostoituminen etenee? Jatka samaan malliin👍
Nummi-Pusulan kirkonraunioista Verkkopaitaa kaivelee. -femmanvaarit
- Anonyymi00088
Anonyymi00006 kirjoitti:
Nummi-Pusulan kirkonraunioista Verkkopaitaa kaivelee. -femmanvaarit
Joo ei sinun kannata mennä sinnekkähän
- Anonyymi00005
kasvatan nyt poikiani sen 15v sitten ne voivat tavata tyttäresi
- Anonyymi00007
Joo. Saat vielä puoleen hintaan.
- Anonyymi00008
ei kiinnosta miehet kuoriutu testoo entist enemmä tos rytäkäs
- Anonyymi00009
VIELÄ! Milloin? Huomenna?
- Anonyymi00010
On voimassa. Mitä vastaat ja kenelle?
- Anonyymi00011
Et osaa kuukkeloida ja katsoa kauppasi tarjoukset?
- Anonyymi00012
Tarjous on edelleen voimassa.
T-mies- Anonyymi00018
Mistä päin?
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Mistä päin?
Varsinais-Suomesta
- Anonyymi00013
Tarjous edelleen voimassa.
M nainen- Anonyymi00015
Mikä tarjous? Olen kiinnostunut tämmöisestä 👅.
- Anonyymi00028
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tarjous jota ehdotin Toukokuussa
- Anonyymi00031
Anonyymi00028 kirjoitti:
Tarjous jota ehdotin Toukokuussa
Ehdotitiko irl vai täällä?
- Anonyymi00034
Anonyymi00031 kirjoitti:
Ehdotitiko irl vai täällä?
Kasvotusten ❤️
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Kasvotusten ❤️
Mikä mahto olla? En muista nyt.
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Mikä mahto olla? En muista nyt.
Jos et muista niin antaa olla....
- Anonyymi00039
Anonyymi00036 kirjoitti:
Jos et muista niin antaa olla....
Jos on joku härski niin sitten menee ohi.
- Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
Jos on joku härski niin sitten menee ohi.
Ei ollut härski,ei ollenkaan
- Anonyymi00048
Anonyymi00015 kirjoitti:
Joku muu vastasi puolesta. Oikea tietää, mitä siitä huutelemaan :)
Mn - Anonyymi00056
Anonyymi00048 kirjoitti:
Joku muu vastasi puolesta. Oikea tietää, mitä siitä huutelemaan :)
MnNyt kuulostaa oikealta. Koska tarjouksen voi lunastaa?
- Anonyymi00064
Anonyymi00056 kirjoitti:
Nyt kuulostaa oikealta. Koska tarjouksen voi lunastaa?
Viikonloppuna?
Mn - Anonyymi00066
Anonyymi00064 kirjoitti:
Viikonloppuna?
MnPitäisi onnistua. Tuletko minun luo? Et ole vielä käynyt siellä. Sopii myös sinun luona.
- Anonyymi00071
Anonyymi00066 kirjoitti:
Pitäisi onnistua. Tuletko minun luo? Et ole vielä käynyt siellä. Sopii myös sinun luona.
Oletko käynyt luonani aiemmin?
- Anonyymi00073
Anonyymi00071 kirjoitti:
Oletko käynyt luonani aiemmin?
Olen ja ihan viime aikoinakin.
- Anonyymi00085
Anonyymi00073 kirjoitti:
Olen ja ihan viime aikoinakin.
Sitten ohi, valitettavasti...
- Anonyymi00014
E naiselle voimassa, hesen takana.
- Anonyymi00020
"Omat lapiot mukaan". -pellitukku
- Anonyymi00087
Anonyymi00020 kirjoitti:
"Omat lapiot mukaan". -pellitukku
On ollut taas näitä mielipahaan perustuvia pipipään unelmia? Tekis mieli sanoa jotain todella julmaa
- Anonyymi00016
lihapyörykkätarjous voimassa IKEA Family -jäsenille 30.8.2026 asti.
- Anonyymi00017
Millainen tarjous?
- Anonyymi00021
Lau-Laulavan Lihapullan Puoljalkanen tuppaa varmasti seuraan. -hung.rylikethewolf
- Anonyymi00024
Anonyymi00017 kirjoitti:
Millainen tarjous?
Kaksi 8 lihapullan annosta family jäsenille yhteensä 12 euroo.
- Anonyymi00025
Anonyymi00021 kirjoitti:
Lau-Laulavan Lihapullan Puoljalkanen tuppaa varmasti seuraan. -hung.rylikethewolf
Älä ota enää!
- Anonyymi00032
Anonyymi00024 kirjoitti:
Kaksi 8 lihapullan annosta family jäsenille yhteensä 12 euroo.
Sinulla on vain vetta ja sokeria.
- Anonyymi00037
Anonyymi00032 kirjoitti:
Kävin eilen kaupassa joten mulla on viikoksi ruokaa ja juomavettä. Sokeria en käytä ollenkaan.
- Anonyymi00044
Anonyymi00037 kirjoitti:
Kävin eilen kaupassa joten mulla on viikoksi ruokaa ja juomavettä. Sokeria en käytä ollenkaan.
Tutkimuksen mukaan pieni sokerimäärä päivässä on hyväksi suolistolle!
- Anonyymi00046
Anonyymi00044 kirjoitti:
Tutkimuksen mukaan pieni sokerimäärä päivässä on hyväksi suolistolle!
Diabeetikon sokerit tulee marjoista, hedelmistä ja leivästä. Ei sitä tarvitse erikseen lisätä. Tulee vaan huono olo.
- Anonyymi00067
Anonyymi00046 kirjoitti:
Diabeetikon sokerit tulee marjoista, hedelmistä ja leivästä. Ei sitä tarvitse erikseen lisätä. Tulee vaan huono olo.
Tulee huono olo. Onneks olkoon. Olet henkisellä tiellä. Makea ei sovi pitkälle henkistyneelle. Aiks monella henkisen tien kulkijalla Ab veriryhmä. Läkkeetkään ei sovi. Ovat eritystä tähtiryhmää. Verenkierto solut kristallisoituu> kultainen aika💖
Voi tietenkin olla muidenkin veriryhmien kantajia.
Ihmiskuntaan kun luotiin eri rotuja, silloin piti luoda yleisveriryhmä 0. - Anonyymi00075
Anonyymi00067 kirjoitti:
Tulee huono olo. Onneks olkoon. Olet henkisellä tiellä. Makea ei sovi pitkälle henkistyneelle. Aiks monella henkisen tien kulkijalla Ab veriryhmä. Läkkeetkään ei sovi. Ovat eritystä tähtiryhmää. Verenkierto solut kristallisoituu> kultainen aika💖
Ihmiskuntaan kun luotiin eri rotuja, silloin piti luoda yleisveriryhmä 0.Rh+ 😁✌️ raido from siriys you want to know more?
- Anonyymi00084
Anonyymi00032 kirjoitti:
Onko paksulla bertalla ollut taas paha päivä? Gubelle ulisemasta menestyksen teologiasta päätellen on. T naiselta
- Anonyymi00086
Anonyymi00021 kirjoitti:
Kuule poika, sitä laulamista minä todella suosittelen eräille
- Anonyymi00093
Anonyymi00075 kirjoitti:
Rh 😁✌️ raido from siriys you want to know more?
Sama. Silti makea on riippuvuus.
- Anonyymi00100
Anonyymi00067 kirjoitti:
Ihmiskuntaan kun luotiin eri rotuja, silloin piti luoda yleisveriryhmä 0.Väärin eli huti vedit kirkkaasti kuten ab veret yleensäkin🫣
Alkuperäinen on 0. Kaikki muut on mutaatioita alkuperäisestä veriryhmästä.
Voi voi nyt tais sattua..
- Anonyymi00022
Nooh
- Anonyymi00023
"Kim Booking Best Fri End; Kassler-Haggelusta kolmella kastilla". Kuulemma.
- Anonyymi00083
Onko nämä tyypit sinun ystäviä, vihollisia vai vaihteleeko se laidasta toiseen? Verkosto tuntuu joka tapauksessa olevan ääretön
- Anonyymi00027
Voimassa on tarjous, yksi euro per sentti eli 20 euroa.
- Anonyymi00041
Metrilakua?
- Anonyymi00029
Mietin mitä lupauksia on tullut tehtyä, mutta ainakin hän saa tänne tulla jos tahtoo.
- Anonyymi00030
Uusilla ehdoilla.
- Anonyymi00042
Mitkä ne ehdot on ?
- Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
Mitkä ne ehdot on ?
Ehdot ovat sellaiset, ettemme koskaan tule olemaan missään tekemisissä toistemme kanssa!
- Anonyymi00047
Anonyymi00042 kirjoitti:
Mitkä ne ehdot on ?
Minun tieni tai valtatie.
- Anonyymi00049
Anonyymi00043 kirjoitti:
Ehdot ovat sellaiset, ettemme koskaan tule olemaan missään tekemisissä toistemme kanssa!
sulta kysynyt kukaan mitään.
- Anonyymi00038
Olenko kertonut jostain tarjouksesta jollekin kasvotusten, en ole! Joten mitään tarjousta ei ole koskaan ollutkaan!
- Anonyymi00098
Paitsi alepan kalja tarjous
- Anonyymi00045
On. Anytime.
- Anonyymi00050
sen tiedän et sä et oo ku mä mä oon se klitta kone
- Anonyymi00051
mitä tää maailma tarvii hmm
- Anonyymi00052
J-miehelle ei tule enään mitään tarjouksia, kun et aikaisemmin tarttunut siihen. Kaikella on aikarajoitus.
- Anonyymi00054
Ei mult.
Ps. Outoja nää aikarajoitusjutut. Varsinkin, kun/jos niistä ilmoitetaan vaan omassa päässä ja täällä. Tosin oma mielipide on tällaisesta yleensäkin, että lähentelee manipulointia, kun toisesta yritetään saada irti jotain painostamalla. Toki joissain tilanteissa ehkä pakkokin, mutta huolehdi että se toinen tietää ja ymmärtää.
Sivusta - Anonyymi00055
Anonyymi00054 kirjoitti:
Ei mult.
Ps. Outoja nää aikarajoitusjutut. Varsinkin, kun/jos niistä ilmoitetaan vaan omassa päässä ja täällä. Tosin oma mielipide on tällaisesta yleensäkin, että lähentelee manipulointia, kun toisesta yritetään saada irti jotain painostamalla. Toki joissain tilanteissa ehkä pakkokin, mutta huolehdi että se toinen tietää ja ymmärtää.
SivustaSivusta tämäkin. Jotkut eivät tee tänne niitä ilmoituksia tuon manipuloinnin vuoksi vaan pitääkseen ihmiset ajan tasalla, koska näin pystytään näyttämään myöhemmin toteen, että heillä olisi ollut aikaa "parantaa" tilanne ja korjata sen, mitä pitääkin. Nyt kun eivät siihen ryhtyneet, voidaan todeta, mikä olikaan homman nimi. Myös sen pitkäkestoisuus.
- Anonyymi00058
Anonyymi00055 kirjoitti:
Sivusta tämäkin. Jotkut eivät tee tänne niitä ilmoituksia tuon manipuloinnin vuoksi vaan pitääkseen ihmiset ajan tasalla, koska näin pystytään näyttämään myöhemmin toteen, että heillä olisi ollut aikaa "parantaa" tilanne ja korjata sen, mitä pitääkin. Nyt kun eivät siihen ryhtyneet, voidaan todeta, mikä olikaan homman nimi. Myös sen pitkäkestoisuus.
Silloin pitäisi vain olla varmuus siitä, että ne keille/kelle tuon osoittaa, näkevät sen ja muun tiedotuksen ja ovat tietoisia mitä tapahtuu.
Meinaan, että tänne anonyymipalstalle ilmoitusten tekeminen anonyyminä ja oletuksella, että oikeat näkee, tietää ja ymmärtää, on vähän riskaabelia. Eikä omasta mielestäni oikein ketään kohtaan. Mutta se vain mun näkemys asiasta.
Edellinen sivu - Anonyymi00065
Anonyymi00058 kirjoitti:
Silloin pitäisi vain olla varmuus siitä, että ne keille/kelle tuon osoittaa, näkevät sen ja muun tiedotuksen ja ovat tietoisia mitä tapahtuu.
Meinaan, että tänne anonyymipalstalle ilmoitusten tekeminen anonyyminä ja oletuksella, että oikeat näkee, tietää ja ymmärtää, on vähän riskaabelia. Eikä omasta mielestäni oikein ketään kohtaan. Mutta se vain mun näkemys asiasta.
Edellinen sivuHE ovat nähneet.
- Anonyymi00081
Anonyymi00065 kirjoitti:
HE ovat nähneet.
Kaksitoista jumalan valittuako vai ketkä?
- Anonyymi00082
Anonyymi00054 kirjoitti:
Ei mult.
SivustaJopa sinä jiijollottelijagubbe kirjoitit pitkän insertin elämän iloa pursuavasta tekstistäsi. Ja nk jiifundamentalistit äänesti silmät kiiluen. T naiselta
- Anonyymi00053
Ei se ollut mikään tarjous.
- Anonyymi00057
Menneet on menneitä.
- Anonyymi00059
Hänelle ja KYLLÄ ❤️ 👫
- Anonyymi00074
👍
- Anonyymi00060
En tietääkseni ole perunut, jos tapahtunut muualla kuin täällä.
- Anonyymi00061
Niin mikä tarjous kenelle ei ole kukaan ainakaan osannu osoitetta saada selville suunnilleen suunnan ehkä
- Anonyymi00062
On voimassa mikäli et ole lihonut suunnattomaksi palloksi.
- Anonyymi00063
Nyt on sinun vuorosi kosia minua.
- Anonyymi00068
Siitä on tosiaan aikaa kun olen viimeksi saattanut itseni alttiiksi torjunnallesi. Tarjottavani on voinut ehtiä jo huveta mutta ehkä sen rippeet sitten vielä riittävät johonkin. Ja sinun arvosi silmissäni ei sekään enää aivan entisensä.
- Anonyymi00078
Ota ihmeessä sellainen, jolla näet olevan edes jotain arvoa.
- Anonyymi00069
Ajattelen kai enää vain kaikkia näitä sydämiä, yrittämässä löytää ties mitä rakkautta tai pitää sitä yllä. Kaikkia jotka ovat toistensa tiellä, ja miten se kestetään. Pärjäillään.
- Anonyymi00070
Se ei ole minun päätettävissäni. Tuolloin oli vaan harvinainen otollinen hetki. Seksi on tuntunut aina siltä, että se voisi tapahtua minulle vain sattumanvaraisesti, enkä voisi hallita sitä,ennakoida siirtojani, aivan kuten sään armoilla oleminen.
- Anonyymi00080
Ja mikä tässä nk peruspoikamiehen tilanteessa olisi erityistä tai sen semmosta gubbe?
- Anonyymi00072
Aloin huomata etten välittänytkään erityisemmin, ja silti jostain syystä yritin teeskennellä, peilata sinua takaisin puolelleni, mutta se uuvutti ja päädyin siihen tulokseen, etten ole omiaan ystävällisyyteen, ei, en ollut tarkoitettu sellaiseen. Muu kyllä käynee tietyin ehdoin jotka saattaneet jopa tarkentuakin sitten viime näkemämme.
- Anonyymi00076
asemasota painaa edelleen
- Anonyymi00079
Tilatkaa semmoinen tyänohjaaja joka saa liksaa pään aukomisesta
- Anonyymi00090
Anonyymi00079 kirjoitti:
Tilatkaa semmoinen tyänohjaaja joka saa liksaa pään aukomisesta
niii
- Anonyymi00077
Kyllä..❤️
- Anonyymi00089
Kuinka vanha tarjous?
- Anonyymi00091
Kesällä kerrottu.
- Anonyymi00092
Anonyymi00091 kirjoitti:
Kesällä kerrottu.
Okei, ohi sitten.
- Anonyymi00095
Anonyymi00092 kirjoitti:
Okei, ohi sitten.
Joulukuussa mun tarjius 😉
- Anonyymi00094
https://spinokkio.com/?ref=47cfa54 20 kierrosta ilman kierrätystä.
- Anonyymi00096
Tsekkaa lidlin tai muun tarjous eiks vaa?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061271
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku94888Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31794- 66693
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93632- 32625
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16584- 18568
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43523- 10476