Mitä hän on tehnyt sinulle?
Vastaukset 46
- Anonyymi00001UUSI
Kutsui kotiinsa. Aika laihaa, mut tähän on tyytyminen.
- Anonyymi00009UUSI
No menitkö?
- Anonyymi00015UUSI
Joillakin kotiin kutsuminen merkitsee paljon enemmän kuin vaan, noh jonkun pyytäminen kylään. Itselleni koti on pyhä paikka, johon ei kutsuta tai edes pyydetä melkeinpä ketään. Ainoastaan sellainen saa kutsun/pyynnön taikka luvan tulla mun kotiini jonka käsiin voin antaa henkeni. Ainoastaan ne jotka pääsee "perheeseen" pääsee mun kotiin.
Melkein voinsanoa että jos kutsun kotiini, sen voi sanoa että on lähes Intiimeintä mitä voi olla kahden välillä.
Eli älä väheksy jos joku on kutsunut sut kotiinsa. Se voi olla isokin juttu hänelle, mutta ei näköjään sulle. - Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Joillakin kotiin kutsuminen merkitsee paljon enemmän kuin vaan, noh jonkun pyytäminen kylään. Itselleni koti on pyhä paikka, johon ei kutsuta tai edes pyydetä melkeinpä ketään. Ainoastaan sellainen saa kutsun/pyynnön taikka luvan tulla mun kotiini jonka käsiin voin antaa henkeni. Ainoastaan ne jotka pääsee "perheeseen" pääsee mun kotiin.
Melkein voinsanoa että jos kutsun kotiini, sen voi sanoa että on lähes Intiimeintä mitä voi olla kahden välillä.
Eli älä väheksy jos joku on kutsunut sut kotiinsa. Se voi olla isokin juttu hänelle, mutta ei näköjään sulle.Se on romanttisinta, mitä hän on minulle tehnyt. Ja kutsu on käynyt kaksi kertaa.
Minulle se on merkinnyt paljon, mutta ehkei se monille muille ole viittaus mihinkään. - Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Se on romanttisinta, mitä hän on minulle tehnyt. Ja kutsu on käynyt kaksi kertaa.
Minulle se on merkinnyt paljon, mutta ehkei se monille muille ole viittaus mihinkään.Toivottavasti hän tietää että ajattelet asiasta noin.
- Anonyymi00002UUSI
Ei ole sellaista tapahtunut.
- Anonyymi00003UUSI
Jaloilla jäälle suuren sydämen. Otti kuvan siitä ja toi näytille. 🤍
- Anonyymi00004UUSI
Ilmestyi mun oven taakse yllättäen. Hän tuskin ymmärtää mitä se merkitsi mulle
- Anonyymi00012UUSI
"She came to me one morning..."
- Anonyymi00024UUSI
Päästitkö sisälle?
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
"She came to me one morning..."
Yllätä uudestaan, kadotaan maailmalta hetkeksi. Täällä olen Eemelin päivään saakka.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Yllätä uudestaan, kadotaan maailmalta hetkeksi. Täällä olen Eemelin päivään saakka.
^miehelle tämä
- Anonyymi00005UUSI
ei tule nyt mieleen mitään xd
- Anonyymi00006UUSI
Paljonki. Mut kaikki tuntuu nyt vaan esitykseltä et sai mitä halusi minusta.
- Anonyymi00008UUSI
Sänkyynkö päädyitte
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sänkyynkö päädyitte
Monesti sekä sohvalle ja lattialle.
- Anonyymi00007UUSI
Laittoi kätensä ulosteeseen. 🫳💩
Kyse ei ollut meidän kummankaan ulostuksesta. - Anonyymi00010UUSI
Katsoi minua söpösti. Toivottavasti minua.
- Anonyymi00014UUSI
Harittiko vai?
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Harittiko vai?
Ei harita.
- Anonyymi00013UUSI
Silitti minua.
- Anonyymi00016UUSI
Hankki minulle yhden jutun, kun pyysin. Se on romanttisinta, mitä minulle ikinä tehty. Vaikka ei hän sitä niin ajatellut. Hän teki sen ystävällisyyttään.
- Anonyymi00017UUSI
Arkipäivän esine?
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Arkipäivän esine?
Ei, se ei tosiaan ole arkipäivän esine.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ei, se ei tosiaan ole arkipäivän esine.
Ok, ajattelin josko esim kännykkä.
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ok, ajattelin josko esim kännykkä.
Ei. Se ei ole arkinen esine. Paitsi harvoille ja valituille.
- Anonyymi00020UUSI
Hän hipsutti vatsaani
- Anonyymi00022UUSI
Alkuun toi tapaamisiin pieniä juttuja joilla huomioi… Nyt kun miettii niin sen jälkeen kaikki oli lähinnä taivaan maalailua ja puheita siitä mitä tulee tekemään.
- Anonyymi00023UUSI
Ei oikeestaan mitään romanttista, siksi en tykkääkään. Tyhjiä sanoja ei lasketa.
- Anonyymi00028UUSI
En kerro ♥️
- Anonyymi00029UUSI
Ei mitään, mutta se ei haittaa. En ole kovin romanttinen luonne.
- Anonyymi00030UUSI
Mun sims mies maalas seinän täyteen täysin sponttaanisti rakkaustauluja ja oli melkein aina pelkästään keskittynyt
- Anonyymi00032UUSI
Se ensimmäinen mies oli huono lasika ja läski nii potkin sen pois
- Anonyymi00033UUSI
Ja sit sä heräsit ja aloit teippaamaan.
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Se tapahtui mulla on siitä valokuvatodisteita mun simssissä tallennettuna ja jaoin niitä muutamalle tyypillekkin
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Haluutko nähä? Voin näyttää?
- Anonyymi00034UUSI
nähdä täydessä kuussa, ostorissa melkee paimentaa minut kottii...
J<3L - Anonyymi00035UUSI
Hän näki vaivaa nähdäkseen pintaa syvemmälle. Se on liikuttavaa. Toivottavasti hänkin nukkuu tänä yönä levollisin mielin.
- Anonyymi00036UUSI
Hyvää yötä 😘
- Anonyymi00037UUSI
Vei tähtitornille ja suutelin ensimmäisen kerran. Kuiskasi korvaan että rakastan sinua. Ilmeistyi ruusun kanssa ovelleni. Toi minulle ison nallen lahjaksi. Lauloi minulle. Heräsin siihen kun hän silitteli minua ja veti kiinni itseensä. Kantoi läpi kaupungin reppuselässä Jne jne..
- Anonyymi00038UUSI
Yrittää osoittaa välittämistä ja tulla lähemmäksin kai.
- Anonyymi00039UUSI
Keskustellu palstalla kanssani.
- Anonyymi00041UUSI
Se taulu jonka teki meistä.
- Anonyymi00044UUSI
Tiedoksi naiselle: niin että osaan kyllä olla kiltti mammanpoika.
- Anonyymi00046UUSI
Ei kiitos. Mammanpoika on perässä vedettävä kivireki naiselle.
- Anonyymi00045UUSI
Se hetki Loviisan asuntomarkkinareissu ja talo jossa yövyimme. Aamulla katselin ikkunasta ulos pihalla olevia hevosia. Hän tuli halaamaan takaapäin minua ja suukotti kaulalle. Pieni mutta äärettömän rakas hetki ❤️. Kaipaan niin Paljon sinua Pm! ❤️
Mn tumma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri381118- 71848
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40710Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi40686Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus197564- 43499
- 46498
jumala ei auta hittojakaan..
kuka tahansa voi kirjottaa lapulle mitä vaan ja väittää että jumala olisi sen kirjoittanut... onko yksikään raamatun kir204473Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,174462Onneksi en ole riippuvainen Kuhmo Oy:stä
Lähinnä naurattaa, kun ylipainoiset, punakat kuljetus ja muutkin yrittäjät yrittävät lohdutella itseään uuden omistajan6447