Rakastat?
Vastaukset 39
- Anonyymi00001
Aata tietysti.
- Anonyymi00002
Ihastustani. Ihastuin koronarajoitusten aikaan.
- Anonyymi00003
J-miestä tietenkin.
- Anonyymi00016
E naista tietenkin J mieheltä... The gate is open to you my Beloved...You are on my daily mind
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
E naista tietenkin J mieheltä... The gate is open to you my Beloved...You are on my daily mind
Haluan rengastaa Sinut Rakkaani
- Anonyymi00005
Minä en rakasta ketään, ei ole mitään tarvetta enää rakastua ja rakastaa ketään!
- Anonyymi00011
Vesimeloneja ja appelsiineja
- Anonyymi00015
Kiivit kuitenkin parhaita. Ne ovat aivan herkullisia. *merkitsevä tuijotus*
- Anonyymi00044
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kiivit kuitenkin parhaita. Ne ovat aivan herkullisia. *merkitsevä tuijotus*
omenat ja viinirypäleet ovat nyt edullisia 🙂
- Anonyymi00012
Sitä joka rakastaa minua.
- Anonyymi00013
Miestäni.
- Anonyymi00014
Jumalaa.
- Anonyymi00018
Sinua:)
- Anonyymi00019
Lesboko on nyt jäänyt kyttäämään?
- Anonyymi00021
Siis häh?? Onko Ap joku lebso ja ilmeisesti katkera sellainen..? No niitä naisii on melkoisen vähän se ny vaan näin. Kannattaa mennä sinne omien piiriin pyörimään niin ei tartte täällä katkerana haikailla.
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Siis häh?? Onko Ap joku lebso ja ilmeisesti katkera sellainen..? No niitä naisii on melkoisen vähän se ny vaan näin. Kannattaa mennä sinne omien piiriin pyörimään niin ei tartte täällä katkerana haikailla.
Eikö heillä ole yhtä lailla oikeus ikävöidä? Et sit ole mennyt kertaakaan sanomaan samaa noille håmppeleille, joita tälläkin palstalla on. Syystä että? Entäs uskikset? Niillekin on oma palsta, ootko sanonut heille? Entä politiikkaa jauhavat? Niille? Entä ruuasta kirjoittavat? Niillekään?
- Anonyymi00028
Anonyymi00021 kirjoitti:
Kerro gubbe eli aapee lisää kiinnostavaa tietoa aikuisten asioista tuolle rajatapaukselle
- Anonyymi00029
Anonyymi00022 kirjoitti:
Eikö heillä ole yhtä lailla oikeus ikävöidä? Et sit ole mennyt kertaakaan sanomaan samaa noille håmppeleille, joita tälläkin palstalla on. Syystä että? Entäs uskikset? Niillekin on oma palsta, ootko sanonut heille? Entä politiikkaa jauhavat? Niille? Entä ruuasta kirjoittavat? Niillekään?
Todella uskottava debatti apäijä. Miljöö niin elää t jännäjenna 16v
- Anonyymi00032
Anonyymi00029 kirjoitti:
Todella uskottava debatti apäijä. Miljöö niin elää t jännäjenna 16v
Voi kuule. Sä lähdet mun mukana.
- Anonyymi00020
ei ole nyt ketään semmoista todellista kun ei se meillä erään rakkaan ihmisen kanssa ehkä onnistuisi vai mitä sinä olet mieltä opittaisko me olemaan parempia
- Anonyymi00023
Aina...
- Anonyymi00024
Sitä likkaa
- Anonyymi00030
Leeviä rakastan❤️
- Anonyymi00033
Elina on hyvä ja rakastaa häntä.
- Anonyymi00039
Anonyymi00033 kirjoitti:
Elina on hyvä ja rakastaa häntä.
👍
- Anonyymi00031
Filmaattinen ihanuus on normaalisti ajatuksissani.
On näyttävä.
Ihastuttaa hän aina nähdessämme aitoudellaan. - Anonyymi00035
Jack Cousteau- could go down for hours sailor
Lapsiani, vanhempiani ja jollain tavalla puolisoani. Aika on muuttanut tunteita samalla, kun etäisyys on kasvanut.
- Anonyymi00038
Menkää pariterapiaan.
Anonyymi00038 kirjoitti:
Menkää pariterapiaan.
Ei tarvetta. Pariterapiaan menee ne, joille tilanne on epämukava ja kaipaa muutosta.
- Anonyymi00036
Voi kuule.
- Anonyymi00037
Yhtä ihanaa vaaleatukkaa.
- Anonyymi00040
Varmasti hän sinua rakastaa, jos hän on se, jota rakastat ja molemmat olette vapaita sekä normaaleja ihmisiä.
- Anonyymi00041
Hyvin sanottu, totta! 👍
- Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
Hyvin sanottu, totta! 👍
Just just!
- Anonyymi00045
tyttäret ja minä itte. toiveissa löytää vielä yksi mies tai nainen tähän leikkikerhoon.
- Anonyymi00047
Sitten? Eikun nyt ❤️
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta361725- 901005
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil291852Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste75780Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii267751Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O45735- 69694
- 90645
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty59608- 33603