Kotisivujen tekijä hakusessa?

Sivustoapaja

Hei.
Autan sinua mielelläni, jos hakusessa on kotisivut yritykselle tai yksityishenkilöille. Minulla on parin vuoden kokemus kotisivujen suunnittelusta ja toteutuksesta. Kotisivujen hinta riippuu sivujen määrästä ja haasteellisuudesta. Teen kotisivut alusta loppuun periaatteella. Tarvittaessa hankin/autan domainin ja kotisivutilan hankinnassa. Jos koet että voisin olla avuksi, ota yhteyttä niin kerron mielelläni lisää.

email: [email protected]

11

224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaa jaa, mikäs se sinun Y-tunnus olisi?

    • kotisivurunkkari

      Itse kaipaisin ensin referenssejä. On meinaan sellasia mämmikoodikouria ja puusilmiä liikkeellä että oksat pois.

      Kukaan ei ota ekaksi sähköpostiosoitteeseen yhteyttä, vaan ENSIKSI halutaan nähdä mitä kaveri on TEHNYT.
      JOS näyttävät hyviltä, joku saattaa kysellä jo hintaakin.

      • kotisivurunkkari

        Ja sitten vielä toinen juttu:

        Itse en henkilökohtaisesti tänäpäivänä luota juurikaan firmoihin, joilla ei ole edes omaa domainia. En ainakaan sähköisen median piirissä toimiviin.

        Herrajjestas. Kotisivuja tekevä firma GMAIL-osoitteen takana :D

        Huonosti menee bisnekset jollei ole varaa muutamaa kymppiä vuodesta sellaisesta maksaa.


      • kammarissa...
        kotisivurunkkari kirjoitti:

        Ja sitten vielä toinen juttu:

        Itse en henkilökohtaisesti tänäpäivänä luota juurikaan firmoihin, joilla ei ole edes omaa domainia. En ainakaan sähköisen median piirissä toimiviin.

        Herrajjestas. Kotisivuja tekevä firma GMAIL-osoitteen takana :D

        Huonosti menee bisnekset jollei ole varaa muutamaa kymppiä vuodesta sellaisesta maksaa.

        Eipä taida olla mikään firma kyseessä, vaan kotona vapaa-aikanaan sivuja tuhertelva jannu....


      • Nauranko täysillä?

        kukaan sivuston tarvitsija ei välitä pätkääkään mistään koodista!! tärkeintä on et sivut toimii niinkuin pitääkin toimia!! esim suomi24 sivustollakaan ei koodi tai validi kiinnosta yhtään ketään, ja silti on suomen suosituin :D
        toi on niiiiiiiiin eilistä ettei tosikaan.. tosin vieläkin löytyy niitä jotka ilkee ääneen sanoo et "sivut ei oo validia"

        t. :D


    • NakkilanGradPrix

      Kyllä se nykyään on jo niinpäin et jos haluat tehdä jollekkin kotisivun ni joudut maksamaan sille jolle teet ne..
      kaikki osaa itse "tehdä" kotisivut nykyään vauvasta vaariin ni alkaa olla jo aika kuollut bisnes :D

      • Niin no???

        Lähes kaikki osaa siivota, laittaa ruokaa, leikata nurmikon jne...

        Siitä huolimatta näitä palveluita tarjotaan ja ostetaan jopa ihan kotitalouksiin.

        Aika harva yritys tai yrittäjä lähtee itse vääntämään sivuja ja jos lähteekin, sivut on yleensä juuri sen näköiset. Moni ostaa jonkun halvan kotisivupalvelun ja murjoo sisällöt sitten sinne vinksinvonksin.

        Aika harva osaa - edes siedettävästi - päivittää valmiiksi sivuille syötettyä sisältöjä. Ei mene kovin kauaa kun sisällöt on hujan hajan ja käyttäjän oma visuaalinen silmä on somasti muistanut käyttää tekstiin kaikkia mahdollisia saatavilla olevia tyylejä.

        Toimivat sivut ovat sellaiset, jossa käyttäjä ei kykene pienimmässäkään määrin vaikuttamaan sivujen ulkoasuun. Valitettavasti aina se ei ole mahdollista.

        Eli tuohon "kaikki osaa" voi taas tässäkin tapauksessa suhtautua 100% varauksella.


      • Hyvin on mennyt

        No mielipiteitä on monia... Itse olen tehnyt sivuja pienyrityksille ja yksityisille muutaman vuoden ja keskimäärin n. 500-1000e kuussa tulee noita plussaa oman päivätyön päälle joten ihan ok bisnes, vaikka jotkin täällä kuolleeksi tituleeraavatkin. Kyllähän se harmittaa kun ei itse osaa...vai miten se menikään?


      • ainaonniitä
        Hyvin on mennyt kirjoitti:

        No mielipiteitä on monia... Itse olen tehnyt sivuja pienyrityksille ja yksityisille muutaman vuoden ja keskimäärin n. 500-1000e kuussa tulee noita plussaa oman päivätyön päälle joten ihan ok bisnes, vaikka jotkin täällä kuolleeksi tituleeraavatkin. Kyllähän se harmittaa kun ei itse osaa...vai miten se menikään?

        no tottakai on aina niitäkin jotka maksaa, olipa kyse mistä tahansa ..
        onhan esim jopa ufo asioillakin miljoona pätäkää tienaavia


    • MugenTurbo 4.4 v8

      keksi parempi nimi :d toi sivustoapaja antaa ainakin mulle kuvan et joku pitkäaikastyöttömien työpaja :D

    • Axelone_76

      Ei kait sillä nimellä niin väliä jos kaverilla töitä riittää sen verran kun jaksaa tehdä. Kyllähän tuo 1000€ kuussa oman päivätyön päälle on ihan mukava "bonus" kuitenkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      285
      19511
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      99
      3869
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      125
      2306
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      197
      2003
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1900
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      304
      1722
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1412
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      92
      1395
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      150
      1207
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      246
      1111
    Aihe