Miks pojat on niin ilkeitä?

harmistunuttyttö16

Eli otsikko kertookin, miks te jätkät ootte niin ilkeitä tytöille?
Tai varsinkin tytöille, jotka ovat mielestänne rumia tai lihavia?

Itsevarmuus on kuulemma seksikästä, vaikkei mikään fitness neitonen olisikaan. Miten kuvittelette että tyttö voisi olla itsevarma jos vain ilkeilette ja haukutte?

Ja toinen kysymys:
Tyttöjen silmissä ei-niin-hyvännäköinen jätkä komistuu, jos hän on mukava ja kohtelias yms.
Meneekö pojilla samalla tavalla?

Kiitän jo etukäteen, vastaukseen iät ja sukupuoli mukaan :)

40

2812

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1235679qwetyu

      joo lihavat tytöt jotka on vahvoja hyi saatana ne potkii se sattuu

      12v poika

    • vastauksii

      Itse oon tyttö, mutta haluan silti nyt vastata tähän.

      Eli luulenpa, että sellaset pojat jotka haukkuvat ovat ehkä n. 5-13 vuotiaita. Mut sit jos mennään ylös päin 14- 20, niin ei sellaset jätkät enää niin paljon. Tuommoset haukkuja jätkät on vaan sellasia 'ei niin kehittyneitä', enemmänkin lapsen tasolla.

      Ja toiseen kysymykseen..
      Tietysti katse osuu ensimmäisenä ulkonäköön, ja varmaankin sen perusteella tehdäänkin moni päätös. Mutta se riippuu paljon ihmisestä, minkä tyyppinen on ja mistä pitää ja mistä ei.

      Tietty sanotaan aina, että luonne on tärkein (niin kun varmaan onkin)
      Mutta en mäkään haluais esim. mitään rumilus poikaystävääkään..

      • Sabrina

        Se on yleisempää just 12-20 vuotiailla, todella harvinaista jos jopa 5-7 vuotiaat olisivat tai tekisivät niin, mutta 9-11 senon silti harvinaista.


    • Säälittävä

      Useimmat ajattelee, että isokokoisuuteen voi itse vaikuttaa ainaki jonku verran ja rumuuteen meikit. Kaikilla pojilla on eri kriteerit tyttöä etsimässä, jotkut pitää isommista ja jotkut myös erilaisesta naamasta. Itseluottamus on varmasti aika heikko erittäin monilla ja tietenki se on hyvä asia suhteiden luomisessa, mutta ei saa olla liikaa sitä. Ja ainakin itselläni kävi näin: tapasin tytön ja rupesimme juttelemaan, en ajatellut mitään suhdetta enkä pitänyt tyttöä viehättävänä, mutta kun opittiin tuntemaan toisemme ja rakastuin hänen luonteeseen aloin pitämään häntä maailman kauneimpana tyttönä nopeasti! :) riippuu täysin henkilöstä, mutta kaikilla on mahdollisuus, myös minulla.
      Poika kohta 16v.

    • afgghg

      Koska testosteroni.

    • Fold3r

      Mun koulussa tytöt haukkuu poikaja ja myös pojat tyttöjä.

    • poika234243

      No kyllä se herjan heitto ja ilkeily tuntuu sujuvan myös tytöiltä. Itse olen tämän poikana monesti kokenut, koska en ole suosittu enkä komea.

    • qirl-99

      no useimmat pojat jotka on tytöille ilkeitä niin ne tykkää niistä.

    • Juujuup

      No juu itte tyttönä tiiän että tulee haukuttua poikia,että on meissä tytöissäki vikaa.

    • hienotunteisuutta

      Kyl mekin tyttöporukassa joitaki poikii ollaan haukuttu, mut ei me niitä ilkeyksii sentään suoraa päin naamaa pamauteta ja pahoiteta toisten mieltä, toisin kuin useimmat pojat meiän koulussa!

      • Onhan se kivempi puhuu paskaa selätakan eikö sit se kuulee asiasta ja on entistä vittuuntuneempi


    • eikäole000

      ite oon 15 ja oon kaikille tytöille mukava siis on meiänki luokalla niitä läskejä emoja jne mutta oon niinku kaikkien kaveri

    • mmmoii

      Kyllä muaki haukuttii ties mikskä huoraks vuossitte, nyt nuo on vissii sen verra kasvanu et osaa pitää pääsä kii. :D
      Jaa-a oon sen verra 'kova' mimmi et turpaan tulee jos liikoja heittelee (;

    • Aiheeton yleistys .

      Äly hoi nyt. Ei kaikki pojat ole samanlaisia. Varsinkaan varttuneemmat. Monet tytötkin osaavat olla aivan yhtä ilkeitä, juoruilevat ja haukkuvat selän takana kaikki liian laihat ja lihavat ja epäsuositut pojat. Kyllä minä tiedän, että moni tyttö juoruilee, olen sattunut kuulemaan monestikin... Mutteivät onneksi kaikki tytötkään ole niin typeriä.

    • aloittajaajajajaja

      Minä täällä, joka aloitti tämän keskustelun. En ole missään vaiheessa kieltänyt etteivätkö tytötkin haukkuisi ja juoruilisi, älkää alkako siitä väittelemään. Molemmissa sukupuolissa on ihmisiä jotka haukkuvat toisiaan, mutta halusin nyt lähinnä kuulla jonkun syyn, miksi pojat haukkuvat tyttöjä jotka eivät ole haukkuneet heitä tai muutenkaan olleet ilkeitä. Ja KYLLÄ, tytöiltä voisi kysyä tätä samaa.

      • Seksistisiä pellejä

        Lyhyesti ja ytimekkäästi: he ovat typeriä teinejä. Tai toinen vaihtoehto on, että he ovat aivottomia pellejä, jotka eivät siedä sitä, että kaikki eivät näytä samalta eivätkä osaa pitää typeriä ajatuksiaan päänsä sisällä. Tätä tyyppiä löytyy valitettavasti jonkun verran myös aikuisista (ennen kaikkia miehistä, luulen että tytöillä se jää useammin siihen teini-ikään).


    • ITSEENSYRJIKETÄÄN

      No voi että haukutaan miehiä. EI TODELLAKAAN, Ei tyttöjen silmissä ei-niin-komeat koristu yhtään jos on mukava! Tytöt ajatelkaa itsenne siihen tilanteeseen. Useita vaivaa se tilanne, olla tytön kanssa. Pelkureita ovat.

    • jep jep

      Itse olen 14 ja kiusasin erästä tyttöä vähän 3 vuotta sitten ja nyt olen hänen kanssa suhteessa =D

    • kokemusta_aiole

      oishan se hauskaa nähä, miten tytöt reagois suhteeseen mukavalla käytöksellä varustettun hieman rumemman pojan kanssa kuten itseni saatan jossain määrin nähdä... Paitsi että täällä jumalan selän takana kaikki tytöt on vähintään pikkuserkkuja... :/

      • no hyi

        mitä serkumpi sen herkumpi..


    • enenen1

      en kiusaile kethään

    • 2fsdda

      Jos poikaa jännittää ja jännittyneenä vaa sanoo kaikkee ajattelematonta varmaan
      mutta en kiusaa olen poika

    • ...moi...

      Ei nuo pojat nyt 15 v eteenpäin oo haukkunut..läppää heitetään suuntaan jos toiseen kaikesta ja kaikista mut varsinainen ulkonäön haukkuminen on jäänyt. ex poikaystäväni, nykyään hyvä ystäväni, aiemmin puolitosissan haukkui ja vitsaili pukeutuminen perusteella. Selvistä että se merkkas kiinnostusta

    • aaaaaaaaa2

      enn hauku ketään mut ei tytöt muokaan hauku mut kyllä ne mun kavereille vittuilee ku se on vähän juntti

    • fiksulolpoika

      eijei khyl on erilaisii poikiiki olemas siis on joo tollasii poikii mut on myös tälläsii järkevii poikii niinkun minäLOL ;D mut siis viel et kyl luonne vaikuttaa PALJON tykkäämises ja tälleee............ et onneee:)

    • boyy16

      Ulkonäköön se huomio ekana kiinnittyy jos näkee kauniin tytön, luonne tulee sitte ajan kanssa kun tutustuu :) Jos ei naama miellytä niin ei sitä luonne kyllä pelasta, koska suhteessa joutuu kattomaan toista aika usein.

    • tyttönen

      meidän kaveriporukassa on sillai(siinä on siis tyttöjä ja poikia) että kröhöm... haukutaan vähän molempia sukupuolia just niitä rmia ja lihavia :DD Itse asiassa se on meidän yks ajanviete porukalla kommentoida ohikulkevien ulkonäköä toki kehutaan jos on tosi komea tai kaunis kivat vaatteet yms

      • Ave Maria

        Eli perus aivotonta teini pelleilyä. HNKKIKAA AIVOT JA LOPETTAKAA TOISTEN ARVIOINTI!!! Kai sitä nyt muutakin tekemistä on, kun katsella nenä pystyssä toisia ihmisiä... Ei ole kyllä turha sekään tutkimus parin vuoden takaa, jossa kerrottiin kuinka 14 vuoiaan älyprosentti on alhaisempi kuin kymmenvuotiaalla... päivänjatkot...


    • paperheartt

      Oon kyllä ihan samaa mieltä alottajan kanssa, siitä että ulkonäkö paranee luonteen avulla. Mä esimerkiks rakastuin jätkään, joka ei todellakaan ollut sitä mun ihannetyyppiä ulkonäöllisesti. Eipä kukaan muukaan sitä koskaan kehunut hyvännäköiseksi, mutta hän oli niin mukava ja kiltti ja hauska ja...
      Puolitoista vuotta sitä suhdetta kesti, luonne vaan muuttui sen mukaiseksi, ettei siitä tullut enää mitään :( Harmittaa, luulin että oltais ikuisesti yhdessä.. :(

    • Hyi teitä

      Voi kyllä varmaan tytötkin kattoo luonnetta niin moni läski poika meidänkin koulussa seurustelee! Kato omalle kohdallesi ja yritä samaistua!!!! Poika 15 v.

    • girllllllllll

      oon ite tyttö ja kun tykkäsin yhest jätkäst josta tykkäsin n.2 vuotta nii mun entine kamu kerto sen sille jja sit ku mä lähetin sille viestinä "moi" ku sanotaa nii et jätkät haluu et tytöt tekee ekan askeleen nii ku olin lähettäny sen moi nii se vastaa "moi ja painu vittuu saatanan huora " että nii .... .... jätkät ootte hyvii loukkaa !!

    • Mies17v

      Naisethan on paljon herkempiä kuin miehet ja siks varsinki mulla menee hermot sellasii egoilijoihin jotka huutelee tytöille mitä sattuu. Mä en ite ainakaan saa siitä hyvää fiilistä, jos loukkaan jotakin naista. Ei kaikki miehet ole sellaisia mulkkuja, jotka satuttavat naisten sydämmet eivätkä sen jälkeen pyydä edes anteeks. Ite en ainakaan koskaan halua satuttaa ketään herkkää kedon kukkasta. Vaan vois jos voisin vain lohduttaa elämän vaikeissa tilanteissa. Ja jos joskus löydän sen oikean puolison, toivon että saisin rakastaa häntä koko elämän ajan. Ja aina silittää yöllä niin hellästi uneen, että hän tuntisi olevansa rakastettu.

    • 244544

      Miksi te naiset aina pilaatte miesten elämän, kun haluatte että poikaystävä ostaa teille kaikkea, ja sitten olette aina niin EPÄKIITOLLISIA, joka suorastaan vituttaa.

    • Niinmiksi

      Siis tiiän tää on sika vanha keskustelu mutta kuitenkin. :D Niin siis tänään kun istuin just rappusilla koulussa ja sitten mun ohi kulki kaks poikaa joita mä vaan nopeesti vilkasin, niin sitten se toinen poika sano jotain tällästä samalla kun käveli ”mitä vittua sä oikein tuijotat mua palaa kotiin vammanen paska” ja aloin vaan miettiin että mitä mä sille oon tehny ja tuli paha mieli siitä koska mä vaan vilkasin sitä enkä oo tehnyt mitään sille kun en edes tuntenut henkilöö sit se sen kaveri vaan naurahti. Niinkun miten voi olla tommonen hauskaa kuinka lapsellinen täytyy olla. (Oon yläkoulussa)

      • Niinmiksi

        Mut oikeesti siitä tulee paha mieli eikö jotkut ymmärrä että tällässistä loukkaantuu. On mulla kyllä aika huono itsetunto kun tällässestä loukkaannun mutta ei se ainakaan tommossesta parane. :/


    • BanaanikeittoWTF

      Oon 13v. Ja yks meidän luokkalainen sanoo mulle koko ajan että läski tapa ittes, no eihän tää haittaa mua koska oon lopettamas syömisen ja tiiän et oon läski joten joo...

      • MEGA_KULLI

        Nojoo ok mutta eihän kukaan noin sais sanoo


    • MeikkivoideripsariiQZXBC

      Oon 13v tyttö, mut any way.


      Mun motto on: ole sellainen kun olet. Älä muutu ja esitä vaan toisten takia, vaan jos et miellytä sellaisena kun olet, kulje naama pystyssä sullä olet arvokas juuri sellaisena kun olet. Sillä kukaan ei ole samanlainen kuin sinä. Eikä kukaan ole samasta muotista revitty, jos olisi, tulisi aika tylsäksi ja pitkäksi.

      Ps. Useimmiten se on niin, että ruma ja läski, on fiksu ja sisäisesti kauniimpi kuin se joka on laiha, ja kaunis. Tämä kannattaa muistaa, ennenkuin lyö jonkun kanssa hynttyyt yhteen tai alkaa kaveriksi.

      Näin se on, eli silleen siis.

    • Pikku_Tyttö

      Mä en tykkää yhtään niistä tytöistä jotka on toi nättejä siis hotteja tai tykkään siis ne on kauniita pinnalla mutta voi olla ei tartte mutta voi olla ylimielisiä ja vittumaisia mutta en semmosta tyttöä haluis tyttöystäväkseni mielummin jos tyttö on ok näköinen ja killtti niin mielellään semmonen, on löytänyt aivan ihanan tytön netistä en oo vielä tavannu sitä mutta voihan se olla vitun ilkee vittumainen sekin ku tavataan ei sitä tiiä

      Miks pojat on ilkeitä tytöille tai toisille pojille leikkakaa pallit pois pojilta niin rauhallisiksi ne tulee niin rauhallisiksi että ne halailee ja nuolee toistensa kasvoja nojoo nyt meni yli... :D :D

      Joo ja sukuouoli: omistan pippelin

    • Anonyymi

      Oon tyttö 14v.
      Yks poika oli mun luokalla siitä asti kun mentiin kouluun. Se on vain mulle aina kamalan ilkee, enkä oo koskaan ennen naljaillu sille takas.
      Mutta vähän aikaa sitte oltiin menos liikkatunnille (ei oltu enää samal luokal). Nii se tönäs mua, kun mentiin ovesta ja lensin seinään. Sitten mä haukuin sitä naitenhakkaajaks ja se sano mulle ettei tiedä edes mikä mää oon...
      Ja en tiiä tajuuko pojat, seinään lentäminen sattuu, mutta vielä enemmän sattuu, jos nimittelee.
      Oikeesti haluisin pyytää siltä anteeks, kun haukuin sitä naitenhakkaajaks mut en uskalla puhuu sille, koska se tasan vihaa mua!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1625
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1066
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe