Musiikkia kevääseen

Olen hieman alakuloinen ja yksin kotona, eikä kevät ota oikein ottettaan.. Kuuntelin vanhaa suosikkia Coldplayn - Paradisea, joka vastaa mielialaa, mut tuo se olisi ansainnut jonkun paremman videon. Kuka osaisi tehdä tai millainen olisi parempi? :)

http://www.youtube.com/watch?v=1G4isv_Fylg

117

154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tai no en tiedä.. :) Kai se ronsu on ok..Elämä on pellepuvussa kaunis musaki sisällä ja jossakin on samanlaisia.

      • Hyvää Yötä sulle :)



      • teevadit kirjoitti:

        Kiitos, hyvin maistui uni. Saanut raitisilma myrkytyksen päivän aikana. :-)

        Disco..

        http://www.youtube.com/watch?v=Y6q79_0_bcw&feature=endscreen&NR=1

        No niin, ei tästä historiaa kannata kirjoittaa - tulis vaan tosi ikävä lukea. Mut pää prosessoi eteenpäin yön aikana ja näin levottomia unia:

        Ostin kaksi turva-avainta. Hinta tuli painon mukaan hedelmäpuntarista ja maksoin ne kassalle, Menin vielä vanhalle kioskiluukulle vakuuttamaan et olen ostanut ne.Oli tärkeää, et ne painoivat 85g ja olin huolissani etten enää löytänyt painotositettä. Vanha nainen luukulla hyväksyi ne ja yritti jutella kanssani. Väitti että minun seuraaminen on ollut hauskaa. En halunnut jutella.

        Sitten olin talossa ja yritin tulla jäisiä rappuja alas. Pelotti kun ne kaareutuivat ja kaiteet puuttuivat. Pelkäsin että liukastun ja lähden syöksymään kuin nuorena taidottomasti lasketellessa. Yritin välillä oikaista reittiä, mutta tajusin että syöksyisin vain alas.

        Olin kotona ja isä oli vihainen äidille, joka oli pitänyt väärästä euroviisukappaleesta. Olin ihmeissäni. Isä katsoo jääkiekkoa, eikä kuuntele tavallisesti viisuja. Isän mielestä hävinneen viisun nelikolla oli ollut nuoresta iästään huolimatta taikoikkaammaksi harjoitettu lauluääni.

        Olin panssarivaunussa ja rauhoittelin poikaa nukkumaan. Muistin, miten itse olin nukkunut pahassa rytinässä. Nyt olin hereillä katsomassa tietä eteenpäin ja minua pelotti. Yksi täsmäosuma ja kaikkien elämä olisi mennyttä. Panssaria ohjasi joku tuntematon mies. Joka ainoan talon nurkka ammuttiin varuulta hajalle, vaikka kylä näytti tyhjältä. Jossakin vaani vaara.


      • Oliks toi sun
        sxthsens kirjoitti:

        No niin, ei tästä historiaa kannata kirjoittaa - tulis vaan tosi ikävä lukea. Mut pää prosessoi eteenpäin yön aikana ja näin levottomia unia:

        Ostin kaksi turva-avainta. Hinta tuli painon mukaan hedelmäpuntarista ja maksoin ne kassalle, Menin vielä vanhalle kioskiluukulle vakuuttamaan et olen ostanut ne.Oli tärkeää, et ne painoivat 85g ja olin huolissani etten enää löytänyt painotositettä. Vanha nainen luukulla hyväksyi ne ja yritti jutella kanssani. Väitti että minun seuraaminen on ollut hauskaa. En halunnut jutella.

        Sitten olin talossa ja yritin tulla jäisiä rappuja alas. Pelotti kun ne kaareutuivat ja kaiteet puuttuivat. Pelkäsin että liukastun ja lähden syöksymään kuin nuorena taidottomasti lasketellessa. Yritin välillä oikaista reittiä, mutta tajusin että syöksyisin vain alas.

        Olin kotona ja isä oli vihainen äidille, joka oli pitänyt väärästä euroviisukappaleesta. Olin ihmeissäni. Isä katsoo jääkiekkoa, eikä kuuntele tavallisesti viisuja. Isän mielestä hävinneen viisun nelikolla oli ollut nuoresta iästään huolimatta taikoikkaammaksi harjoitettu lauluääni.

        Olin panssarivaunussa ja rauhoittelin poikaa nukkumaan. Muistin, miten itse olin nukkunut pahassa rytinässä. Nyt olin hereillä katsomassa tietä eteenpäin ja minua pelotti. Yksi täsmäosuma ja kaikkien elämä olisi mennyttä. Panssaria ohjasi joku tuntematon mies. Joka ainoan talon nurkka ammuttiin varuulta hajalle, vaikka kylä näytti tyhjältä. Jossakin vaani vaara.

        uni? :)


      • sxthsens kirjoitti:

        No niin, ei tästä historiaa kannata kirjoittaa - tulis vaan tosi ikävä lukea. Mut pää prosessoi eteenpäin yön aikana ja näin levottomia unia:

        Ostin kaksi turva-avainta. Hinta tuli painon mukaan hedelmäpuntarista ja maksoin ne kassalle, Menin vielä vanhalle kioskiluukulle vakuuttamaan et olen ostanut ne.Oli tärkeää, et ne painoivat 85g ja olin huolissani etten enää löytänyt painotositettä. Vanha nainen luukulla hyväksyi ne ja yritti jutella kanssani. Väitti että minun seuraaminen on ollut hauskaa. En halunnut jutella.

        Sitten olin talossa ja yritin tulla jäisiä rappuja alas. Pelotti kun ne kaareutuivat ja kaiteet puuttuivat. Pelkäsin että liukastun ja lähden syöksymään kuin nuorena taidottomasti lasketellessa. Yritin välillä oikaista reittiä, mutta tajusin että syöksyisin vain alas.

        Olin kotona ja isä oli vihainen äidille, joka oli pitänyt väärästä euroviisukappaleesta. Olin ihmeissäni. Isä katsoo jääkiekkoa, eikä kuuntele tavallisesti viisuja. Isän mielestä hävinneen viisun nelikolla oli ollut nuoresta iästään huolimatta taikoikkaammaksi harjoitettu lauluääni.

        Olin panssarivaunussa ja rauhoittelin poikaa nukkumaan. Muistin, miten itse olin nukkunut pahassa rytinässä. Nyt olin hereillä katsomassa tietä eteenpäin ja minua pelotti. Yksi täsmäosuma ja kaikkien elämä olisi mennyttä. Panssaria ohjasi joku tuntematon mies. Joka ainoan talon nurkka ammuttiin varuulta hajalle, vaikka kylä näytti tyhjältä. Jossakin vaani vaara.

        Oivoi sua. :'-(

        Taidat käydä nyt isoa tunnepitoista prosessia lävitse, kun uniinkin tulee. Kurjaa, mitä luin sinun tilanteesta. Minä en ole hyvä lohduttamaan sanoin, mutta toivon sulle silti rutkasti voimia. Ja ison iso voimahalaus. Kunnon rutistus. :-)

        Minä uskon ja toivon, että elämä voittaa ja vielä iloksi muuttuu. Vaikka nyt tekeekin kovasti kipeää.


      • Oliks toi sun kirjoitti:

        uni? :)

        Oli :S
        Prosessi kuin prosessi,
        vaikka ei tuo kovin järkevältä näytä.


      • nouname

      • Hei kiitos paljon. Olen suojautunut pitkään mun himmenevän miehen uskottomuudelta ja sikailulta kovuudella ja kuorella, mut avasit padon. Teki hyvää itkeä. Auttaa, kun edes joku tuntematon sanoo jotakin kaunista ja kannustavaa. Kaipa se on just sellaista se taikapöly tässä palstailussa...


      • nouname
        sxthsens kirjoitti:

        Hei kiitos paljon. Olen suojautunut pitkään mun himmenevän miehen uskottomuudelta ja sikailulta kovuudella ja kuorella, mut avasit padon. Teki hyvää itkeä. Auttaa, kun edes joku tuntematon sanoo jotakin kaunista ja kannustavaa. Kaipa se on just sellaista se taikapöly tässä palstailussa...

        jaksamista sinulle..

        :)


      • nouname

      • nouname kirjoitti:

        Laitan vielä tämän minkä joskus olet itsekin linkittänyt ;)

        http://www.youtube.com/watch?v=wcv3v6XfEvM

        Hei! Johan oli kaunis yllätys :). Sinähän tunnet minut näköjään pitemmältä ajalta :)


      • nouname
        sxthsens kirjoitti:

        Hei! Johan oli kaunis yllätys :). Sinähän tunnet minut näköjään pitemmältä ajalta :)

        Jollain tavalla tunnen joo, vai pitäiskö paremminkin sanoa että jollain tasolla. Pitkästä aikaa tänne eksyin kattelemaan.. :)



      • nouname
        sxthsens kirjoitti:

        Kiitos vieläkin. Täällä "sataa lisää kaatamalla", mut tiedän että sitä pitkän talven jälkeen tarvitaan, jotta aurinko taas paistaisi.

        Sopivassa suhteessa sadetta ja aurinkoa..sieltä se kevät ja kesä tulee ja kaikki alkaa taas kasvaa uudelleen.

        http://www.youtube.com/watch?v=ps0kTV4AHc8&feature=related

        Hyvää yötä.


      • nouname kirjoitti:

        Sopivassa suhteessa sadetta ja aurinkoa..sieltä se kevät ja kesä tulee ja kaikki alkaa taas kasvaa uudelleen.

        http://www.youtube.com/watch?v=ps0kTV4AHc8&feature=related

        Hyvää yötä.

        Hyvää Yötä :) Minäkin lähden kohta. Koira odottaa makkarin ovella, kun sitä nukuttaisi, muttei se ei halua jättää minua(mennä yksin) nukkumaan.. laumaeläin kun on ja enää minä tässä jäljellä..


      • nouname kirjoitti:

        Jollain tavalla tunnen joo, vai pitäiskö paremminkin sanoa että jollain tasolla. Pitkästä aikaa tänne eksyin kattelemaan.. :)

        Harmi etten tiedä nimeäsi. Tuo teki vaikutuksen. Tavalla ja tasolla? Kun noin hyvin tunnet, niin voin kuin ihmetellä kuka olet.


      • sxthsens kirjoitti:

        Hyvää Yötä :) Minäkin lähden kohta. Koira odottaa makkarin ovella, kun sitä nukuttaisi, muttei se ei halua jättää minua(mennä yksin) nukkumaan.. laumaeläin kun on ja enää minä tässä jäljellä..

        Koissu kainaloon kaveriksi, karvakorvat on reiluja kavereita. Tykkää susta, vaikka naama olis kuinka mutrussa ja tukka takussa. :-)


      • nouname
        sxthsens kirjoitti:

        Harmi etten tiedä nimeäsi. Tuo teki vaikutuksen. Tavalla ja tasolla? Kun noin hyvin tunnet, niin voin kuin ihmetellä kuka olet.

        Se on vaan parempi kun et tiedä nimeäni.

        Siis "tunnetaan" täältä ennestään. En tunne sinua muuten. Ja se "jollain tasolla" tarkoitti, että tunnistan sinusta jotain samaa kuin itsestäni.....sama aaltopituus tai jotain. Voisin sanoa jotain muutakin, niin tietäisit kuka olen täältä, mutta kun en täällä halua sitä sanoa.


      • nouname
        nouname kirjoitti:

        Se on vaan parempi kun et tiedä nimeäni.

        Siis "tunnetaan" täältä ennestään. En tunne sinua muuten. Ja se "jollain tasolla" tarkoitti, että tunnistan sinusta jotain samaa kuin itsestäni.....sama aaltopituus tai jotain. Voisin sanoa jotain muutakin, niin tietäisit kuka olen täältä, mutta kun en täällä halua sitä sanoa.

        Niin, ja toivottavasti olet vähemmän alakuloinen tänään


      • nouname kirjoitti:

        Niin, ja toivottavasti olet vähemmän alakuloinen tänään

        Voin kiitos paremmin. Minä jään sitten vaan uteliaaksi, mut ymmärrän ettei aina tarvitse nimeään kertoa :)


    • //Mies//
      • Kiitos sinullekin. Sekin lohdutti ja avasi. Pato tässä tulvii. Mun koira uikuttaa epävarman näköisenä minua katsellen. Samat sanat kuin edelliselle sanottuja.



      • hahmotelma kirjoitti:

        Niin joo niitä piristyksiä... Ketä tuo nyt ei piristäisi, vaan ehkä tämä on parempi mielialan kohottaja...

        http://www.youtube.com/watch?v=4X4BNqE-mIE

        Erittäin sopiva piste Ii:n päälle joka tyrehdyttää itkemästä silmiään päästä :). Salaman murahdus ja nauramaan saava finntroll hurina :) :)


      • sxthsens kirjoitti:

        Erittäin sopiva piste Ii:n päälle joka tyrehdyttää itkemästä silmiään päästä :). Salaman murahdus ja nauramaan saava finntroll hurina :) :)

        Toisaalta jos osaa ruotsia, niin lyriikat eivät kyllä ole kovin pirteät.


      • hahmotelma kirjoitti:

        Toisaalta jos osaa ruotsia, niin lyriikat eivät kyllä ole kovin pirteät.

        No jotenkin arvasin. En onneksi osannut, mut ei se haittaa. Shit happens, mut ootas kun tarkistan :)


      • sxthsens kirjoitti:

        No jotenkin arvasin. En onneksi osannut, mut ei se haittaa. Shit happens, mut ootas kun tarkistan :)

        Tarkistin. Se oli oikein hyvä. :) Etenkin vaikutelmalta ja kokonaisuudessaan.


      • :) No niin niin. Väiin vaan tulee suru puseroon. Tai siis mun tapauksessa sitä on puuttunut liikaa parempaa eteenpäin menoa varten. Auts töks töks... mikä minuun sattuu, kun omaa elämää ei ole.


      • sxthsens kirjoitti:

        :) No niin niin. Väiin vaan tulee suru puseroon. Tai siis mun tapauksessa sitä on puuttunut liikaa parempaa eteenpäin menoa varten. Auts töks töks... mikä minuun sattuu, kun omaa elämää ei ole.

        Je sais, cherié. Suurten ryminöiden jälkeen vaan on vaikea alkaa omaa oikeaa elämää ja vuosikin on lyhyt aika. Mä olen aikataulullisesti vähän edellä mutta enpä juuri pidemmällä edelleenkään...


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Je sais, cherié. Suurten ryminöiden jälkeen vaan on vaikea alkaa omaa oikeaa elämää ja vuosikin on lyhyt aika. Mä olen aikataulullisesti vähän edellä mutta enpä juuri pidemmällä edelleenkään...

        Noinhän se on. Montako vuotta se oli avioliitovuotta kohden? Mun täyttä uutta vuotta ei ole vielä edes kunnolla eletty. Kaipa se sen ainakin vaatii. Sitä saa niin hyviä ohjeita kaikkialata, mut kun jotenkaan jaksa uskoa uuteen, eikä luota täysin elämään, ja entäs jos se jokin uusi onkin samanlainen kuin entinen..


      • sxthsens kirjoitti:

        Noinhän se on. Montako vuotta se oli avioliitovuotta kohden? Mun täyttä uutta vuotta ei ole vielä edes kunnolla eletty. Kaipa se sen ainakin vaatii. Sitä saa niin hyviä ohjeita kaikkialata, mut kun jotenkaan jaksa uskoa uuteen, eikä luota täysin elämään, ja entäs jos se jokin uusi onkin samanlainen kuin entinen..

        En tiedä montako vuotta, mutta hitaasti umpeutuvia henkiset avohaavat on. Aikaa tarvitaan, vaikka se kuluu tuskastuttavan hitaasti noissa hommissa.


      • bravo.bravi kirjoitti:

        En tiedä montako vuotta, mutta hitaasti umpeutuvia henkiset avohaavat on. Aikaa tarvitaan, vaikka se kuluu tuskastuttavan hitaasti noissa hommissa.

        No musta ainakin tuntuu, et tarvon tässä samassa suossa, mut jotenkin tänään oli paikka surulle jota on pitänyt odottaa. Näköalattomuus vain vaivaa, kun ei jaksa uskoa mihinkään parempaan. Et sellaista olis edes olemassa. Mut kai se menee ohi.. Tai se pelottaa että on tullut kyyniseksi. Ihminen kun vanhenee, niin ettei se usko enää mihinkään, vaan kaikki mitä tapahtuu on kuin sellaisten ihmisten teatteria jotka elää hetkessä ajattelematta sitä mitä tulee vastaan... Tai ne on paljon luottavaisempia, mut kun itseltään on luotto mennyt kaikkeen.


      • sxthsens kirjoitti:

        No musta ainakin tuntuu, et tarvon tässä samassa suossa, mut jotenkin tänään oli paikka surulle jota on pitänyt odottaa. Näköalattomuus vain vaivaa, kun ei jaksa uskoa mihinkään parempaan. Et sellaista olis edes olemassa. Mut kai se menee ohi.. Tai se pelottaa että on tullut kyyniseksi. Ihminen kun vanhenee, niin ettei se usko enää mihinkään, vaan kaikki mitä tapahtuu on kuin sellaisten ihmisten teatteria jotka elää hetkessä ajattelematta sitä mitä tulee vastaan... Tai ne on paljon luottavaisempia, mut kun itseltään on luotto mennyt kaikkeen.

        Menee se ohi. Samalla vähenee kyynisyyden tunne kun luotto elämään paranee. Ihmisen lyhyt elämä on kuitenkin pidempi kuin isonkaan kriisin käsittely kestää normaalilla ihmisellä. Keskellä prosessia sitä vaan on vaikea nähdä ja uskoa. Silti se on niin.


      • No käyhän se. Hyvin käykin. Vastaa hyvin ja ennen en ole kuullut.


      • sxthsens kirjoitti:

        No käyhän se. Hyvin käykin. Vastaa hyvin ja ennen en ole kuullut.

        Hienoa. Tiesin, että käy. Mullahan on täydellinen maku _kaiken_ suhteen.
        Diggaa tätä:

        http://www.youtube.com/watch?v=jdhSoPmnqI0&feature=relmfu


        Hahmovitulla on jotain ton Crosbyn takkia vastaan, tyhmä kun on. Ei tajua, että "Easy Rider" kertoi just tosta Crosbysta. Tyhmyydelle mehän emme voi mitään.


      • PlatosMorbidDust kirjoitti:

        Hienoa. Tiesin, että käy. Mullahan on täydellinen maku _kaiken_ suhteen.
        Diggaa tätä:

        http://www.youtube.com/watch?v=jdhSoPmnqI0&feature=relmfu


        Hahmovitulla on jotain ton Crosbyn takkia vastaan, tyhmä kun on. Ei tajua, että "Easy Rider" kertoi just tosta Crosbysta. Tyhmyydelle mehän emme voi mitään.

        Ole sinä paskanaama hiljaa.


      • PlatosMorbidDust kirjoitti:

        Hienoa. Tiesin, että käy. Mullahan on täydellinen maku _kaiken_ suhteen.
        Diggaa tätä:

        http://www.youtube.com/watch?v=jdhSoPmnqI0&feature=relmfu


        Hahmovitulla on jotain ton Crosbyn takkia vastaan, tyhmä kun on. Ei tajua, että "Easy Rider" kertoi just tosta Crosbysta. Tyhmyydelle mehän emme voi mitään.

        LEffa oli paska ja takki ruma vaikka kuinka kertoisi siitä...


      • PlatosMorbidDust kirjoitti:

        Hienoa. Tiesin, että käy. Mullahan on täydellinen maku _kaiken_ suhteen.
        Diggaa tätä:

        http://www.youtube.com/watch?v=jdhSoPmnqI0&feature=relmfu


        Hahmovitulla on jotain ton Crosbyn takkia vastaan, tyhmä kun on. Ei tajua, että "Easy Rider" kertoi just tosta Crosbysta. Tyhmyydelle mehän emme voi mitään.

        Ja musiikki perseestä.


      • hahmotelma kirjoitti:

        Ole sinä paskanaama hiljaa.

        No siinähän te olette molemmat taas kiistelemässä. Mitäs muuta kuin elämää teitä katsellessa senkin riitapukarit :)


      • hahmotelma kirjoitti:

        Ja musiikki perseestä.

        Mitä?


      • PlatosMorbidDust kirjoitti:

        Mitä?

        Ai sulla on toi sensuuri päällä? No jos näkyy ***********, niin se tarkoittaa jotain vitun positiivista tietenkin. Uskon sinun olevan tarpeeksi tyhmä, jotta et tiedä kyseistä asiaa.


      • .

        Silloin se on aina onnistunut kun se nostattaa lisää säveliä mieleen.

        Taisi olla.


      • sxthsens kirjoitti:

        No siinähän te olette molemmat taas kiistelemässä. Mitäs muuta kuin elämää teitä katsellessa senkin riitapukarit :)

        XX% uroksista uskoo tekevänsä naaraisiin vaikutuksen uhoamalla toisille uroksille :p


      • bravo.bravi kirjoitti:

        XX% uroksista uskoo tekevänsä naaraisiin vaikutuksen uhoamalla toisille uroksille :p

        Hahaha...

        Joo...

        Siksi.


      • . kirjoitti:

        Silloin se on aina onnistunut kun se nostattaa lisää säveliä mieleen.

        Taisi olla.

        Sehän soi viikon jälkikäteenkin, jos oikein onnistuu. Kyllä, toi Crosby on yks niistä. Kuuntele enemmän sen tuotantoa ja sieltä se löytyy. Puhdas Ilo :D


      • hahmotelma kirjoitti:

        Ai sulla on toi sensuuri päällä? No jos näkyy ***********, niin se tarkoittaa jotain vitun positiivista tietenkin. Uskon sinun olevan tarpeeksi tyhmä, jotta et tiedä kyseistä asiaa.

        Niin..? Jäi epäselväksi.



      • PlatosMorbidDust kirjoitti:

        Niin..? Jäi epäselväksi.

        Hyvä musiikki ei näyttänyt itsestään kuin pieniä välähdyksiä ennen 80-lukuaja pääsi vauhtiin vasta 90-luvulla.

        Eli Crosby... mikälie hippi nyt olikaan... teki huonoa musiikkia.


      • hahmotelma kirjoitti:

        Hyvä musiikki ei näyttänyt itsestään kuin pieniä välähdyksiä ennen 80-lukuaja pääsi vauhtiin vasta 90-luvulla.

        Eli Crosby... mikälie hippi nyt olikaan... teki huonoa musiikkia.

        Tämän olen kertonut sinulle jo monta kertaa... Koska sä opit. Hidas hemmo olet.


      • hahmotelma kirjoitti:

        Tämän olen kertonut sinulle jo monta kertaa... Koska sä opit. Hidas hemmo olet.

        http://www.youtube.com/watch?v=ZdL-wNwXPCg

        Toi ON Hyvää Musaa, ei mikään uudelleen lämmitetty laimee hevipaska helloween tai suomipaska, mitä sä yrität selittää. Sulla on vähän oppimista vielä mitä tulee Musiikkiin.


        Ps. Kaikki on tehty jo 60-luvulla.


      • PlatosMorbidDust kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=ZdL-wNwXPCg

        Toi ON Hyvää Musaa, ei mikään uudelleen lämmitetty laimee hevipaska helloween tai suomipaska, mitä sä yrität selittää. Sulla on vähän oppimista vielä mitä tulee Musiikkiin.


        Ps. Kaikki on tehty jo 60-luvulla.

        Paitsi se mikä tehdään huomenna. Surullinen maailma on sulla, jos ei uutta tule sulle.


      • bravo.bravi kirjoitti:

        XX% uroksista uskoo tekevänsä naaraisiin vaikutuksen uhoamalla toisille uroksille :p

        Toi toinenhan on homo, niin milläs uhoilet? Ja miks?


      • PlatosMorbidDust kirjoitti:

        Toi toinenhan on homo, niin milläs uhoilet? Ja miks?

        En osaa sanoa, herrat itse tietää parhaiten mistä spittari puristaa..


      • hahmotelma kirjoitti:

        Paitsi se mikä tehdään huomenna. Surullinen maailma on sulla, jos ei uutta tule sulle.

        Jos se uusikin on pelkkää paskaa..?

        http://stormcorrosion.com/media.html


        Surullistahan se vasta sitten on, jos mitään Parempaa ei ikinä odotettavissa. Ja eikä ole.


      • bravo.bravi kirjoitti:

        En osaa sanoa, herrat itse tietää parhaiten mistä spittari puristaa..

        Ei purista mistään. Ja mitä vittua sinä tulet siihen puuttumaan toisten jutusteluun. Mikä saatanan spittari. Painu helvettiin. Minä menen nyt nukkumaan.

        Näin oli mukava keskustella hieman sinunkin kanssasi... Arvoa persesilmä.


      • bravo.bravi kirjoitti:

        En osaa sanoa, herrat itse tietää parhaiten mistä spittari puristaa..

        No en minäkään. Tuntuu puristavan vähän joka puolelta tolla toi polla. Ei sille voi jutella:(


      • PlatosMorbidDust kirjoitti:

        No en minäkään. Tuntuu puristavan vähän joka puolelta tolla toi polla. Ei sille voi jutella:(

        Nuku pois hahmovituttelija siellä.


      • hahmotelma kirjoitti:

        Ei purista mistään. Ja mitä vittua sinä tulet siihen puuttumaan toisten jutusteluun. Mikä saatanan spittari. Painu helvettiin. Minä menen nyt nukkumaan.

        Näin oli mukava keskustella hieman sinunkin kanssasi... Arvoa persesilmä.

        Vastasin sxthsenselle. Spittari on kenkä. Kiitos keskustelusta, sen osaajan kanssa on aina ilo.




      • Kiitos. Se tuo mun ensin linkittämä musavideo alkaa näyttämään enemmän ja enemmän joltakin oikealta.


    • Siis tarkoitan, et kuulokkeet korvilla on irti elämästä ja silti kiinni elämässä. Mun eka linkittämällä ei ole ilman merkitystä, et samanlaisia on muutakin ja mikään mulle sattunut ei ole ennekin elettyä ja sattuu sitä muihinkin.

      • Siis modellille meni.


      • .
        sxthsens kirjoitti:

        Siis modellille meni.

        Hyvä että selvinsit taas.

        Olet aina niin selkeä artikuloinnissasi.


      • . kirjoitti:

        Hyvä että selvinsit taas.

        Olet aina niin selkeä artikuloinnissasi.

        Oukei selkokielellä vielä. Pitkäsoitto pitkään ikävään on sopivan pitkä. Muillakin on omat ikävänsä ja surunsa. Muutikin ansaitsevat kauniita sanoja, vaikka minä nyt tuijotin vaan omaan napaan :)


      • sxthsens kirjoitti:

        Oukei selkokielellä vielä. Pitkäsoitto pitkään ikävään on sopivan pitkä. Muillakin on omat ikävänsä ja surunsa. Muutikin ansaitsevat kauniita sanoja, vaikka minä nyt tuijotin vaan omaan napaan :)

        Noo ei se ole paha asia, vaikka joskus käpertyykin itseensä ja suree omia surujaan (tuijottaa omaa murheellista napaansa). Se on inhimillistä. Eikä aina ole muita varten ja voi jakaa muiden murheita ja symppailla täysillä muita, itsekin murheesta uupuneena.

        Sulla on selkeästi hyvä sydän ja ajattelet muita ihmisiä sydämellä ja ihmisinä. Kaunis sisin. Sellaisen näkeminen ilahduttaa. :-)


      • Kiitos Jazuli :,D Mielialan skaalaus oli onnistunut. Nauroin viimeiselle vedet silmissä. Ne onkin täs nyt aamusta kuin kaksi suurta tomaattia, mut jospa kahvi ja nauru sais ne pian entiselleen {O_o)


      • sxthsens kirjoitti:

        Kiitos Jazuli :,D Mielialan skaalaus oli onnistunut. Nauroin viimeiselle vedet silmissä. Ne onkin täs nyt aamusta kuin kaksi suurta tomaattia, mut jospa kahvi ja nauru sais ne pian entiselleen {O_o)

        Ole hyvä, kiva jos piristi. :-D


      • Niin, tuo on aina koskettava. Jotenkin kun loukkaa, ettei toinen vaan menee eikä välitä pysähtyä edes kysymään et miten olet jaksanut ja voinut, ja jos kysyiskin niin sekin loukkais, kun tietää ettei sitä edes liikutta se, mikä loukkais vielä enemmän. Ja ettei siellä ole edes tietä jäljellä. Täytyy itse jaksaa kävellä ja nostella "rynnimällä etenevän kaatamia tuoleja", että jäljelle jääneille on paikka jossa istua.


      • .

      • . kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=yt-ybUuZjLE

        "Keep an open heart and you'll find love again..."

        :) Tuo Tesla oli hyvä valinta. Nimi Tesla merkitsee minulle kahta musalla toisiinsa reagoivaa pilaria jotka käyvät resonoimaan ja soittamaan toistensa musakia. Eli hieman fysiikan aluperäistä lakia muunnellen se miten ne soivat :)


    • Noh niin. Voin sitten purkaa loputkin mieltä painamasta :) En ole koskaan kysynyt, et mitä mies tarkoittaa, kun se on vetänyt aina tilaisuuden tullen varvit naisten kanssa joita kohdannut ja väittää, ettei ne ole tarkoittaneet mitään. En ole myöskään kysynyt, et mitä se tarkoittaa, kun mies on nusutellut yhden sussun kanssa niin usein, et käytännössä sen aivot on pantu pihalle. Pitäiskö sitä suojella itseltään niin kuin alkukauhistuksen jälkeen tuntuu ja antaa kutea rauhassa siellä, jossa sen mielestä sitä kunnioitetaan ja rakastetaan, kun mä en pysty muuta kuin syyttämään sitä kaikesta, eikä se ymmärrä sitä millään. No oikeesti mulla on vaan paha mieli ja syytän kaikesta, kun on paha mieli. Ei oikeesti mitään muuta syytä syyttää. Metsä vaan kadonnu puilta. Olen minäkin paennut musakiin piiloon ja elänyt siten väärin.

      Cure - A Forrest
      http://www.youtube.com/watch?v=7ZwVgQ4Wq7E

      • :D

        Kohta tulee dazu ja luulee että puhut Geniosta ja alkaa hulabaloo...


      • :D kirjoitti:

        Kohta tulee dazu ja luulee että puhut Geniosta ja alkaa hulabaloo...

        Ahaa. No kerrotaan tästä geniosta loputkin painamasta, niin mun puolesta dazu saa potkia hiiliä ja nostaa koko hulaboloosta loputkin roihuamaan (mut ei ole kyse kuitenkaan palstan geniosta). Et mitä se mies tarkoitti, kun mun vakavan keskustelun jälkeen näytti saaneen oivallisen idean ja kysyi kauniisti minulta, et saisko hän mennä sussun luo yöksi, ja et minulla jäi vaan suu auki ja silmäripset räpisemään. Tai mitä se mies tarkoitti, kun päätin kävellä tilanteesta pois kärvistelemästä ja se soittaa perään innokkaasti, et miten sitä nyt jatkossa mennään :)


      • Mistä ja miten
        sxthsens kirjoitti:

        Ahaa. No kerrotaan tästä geniosta loputkin painamasta, niin mun puolesta dazu saa potkia hiiliä ja nostaa koko hulaboloosta loputkin roihuamaan (mut ei ole kyse kuitenkaan palstan geniosta). Et mitä se mies tarkoitti, kun mun vakavan keskustelun jälkeen näytti saaneen oivallisen idean ja kysyi kauniisti minulta, et saisko hän mennä sussun luo yöksi, ja et minulla jäi vaan suu auki ja silmäripset räpisemään. Tai mitä se mies tarkoitti, kun päätin kävellä tilanteesta pois kärvistelemästä ja se soittaa perään innokkaasti, et miten sitä nyt jatkossa mennään :)

        te löydätte sellaisia miehiä?


      • Mistä ja miten kirjoitti:

        te löydätte sellaisia miehiä?

        Koulumatkalla löytyi :) Ei se ollut tuollainen vaan huomaavainen, suojeleva ja huumorintajuinen. Mut niin kuin joku viisas kertoi, et ne samat asiat joihin toisessa on aikoinaan ihastunut tulee kuin kirous vastaan pitkässä liitossa. Jos mies on tuollainen, niin sitten se on sitä samaa jollekin toiselle.Oli niitä esimerkkejä paljon muitakin... Ja et jos jonkun ymmärtäväisyyteen ihastuu, niin sitten se ymmärtää ihan kaikkea liikaa. Jos toisen tempperamenttiin ihastuu, niin sitten sitä kiivautta tulee joka päivä, niin et hengen lepoa ei ole.

        Kyynistä tämä kai - ei enää luota mihnkään mistä löytää. Pitäis kai ottaa sellainen, josta pitää mahdollisemman vähän :\. No oikeesti luennolla kerrottiin parisuhteen hoitamisesta. Ei sitä voi kuitenkaan yksin hoitaa, jos sellainen on ikävää toisesta ja huuman sokaisemaa on kevyempi katsella.


      • Pieni vinkki
        sxthsens kirjoitti:

        Koulumatkalla löytyi :) Ei se ollut tuollainen vaan huomaavainen, suojeleva ja huumorintajuinen. Mut niin kuin joku viisas kertoi, et ne samat asiat joihin toisessa on aikoinaan ihastunut tulee kuin kirous vastaan pitkässä liitossa. Jos mies on tuollainen, niin sitten se on sitä samaa jollekin toiselle.Oli niitä esimerkkejä paljon muitakin... Ja et jos jonkun ymmärtäväisyyteen ihastuu, niin sitten se ymmärtää ihan kaikkea liikaa. Jos toisen tempperamenttiin ihastuu, niin sitten sitä kiivautta tulee joka päivä, niin et hengen lepoa ei ole.

        Kyynistä tämä kai - ei enää luota mihnkään mistä löytää. Pitäis kai ottaa sellainen, josta pitää mahdollisemman vähän :\. No oikeesti luennolla kerrottiin parisuhteen hoitamisesta. Ei sitä voi kuitenkaan yksin hoitaa, jos sellainen on ikävää toisesta ja huuman sokaisemaa on kevyempi katsella.

        jatkoon.

        Jos joku tyrkyttää(kai sä tyrkyttämisen, piilo sellaisenkin erotat) huomaavaisuuttaan, suojelevuuttaan ja huumorintajuaan, niin lähes poikkeuksetta sellaisissa jokin haisee. Yksikään ihminen ei ole oikeasti sellainen minkälaista kuvaa itsestään tietoisesti maalaa. Se kuva, mitä jokainen itsestään tietoisesti maalaa, on vaan jonkinlainen mielikuva ihanteesta minkä kaltainen mielikuvan maalaaja haluaisi olla.

        Jos taas kiinnostaa päästä perille toisesta ilman että toinen sitä huomaa, kannattaa tarkkailla toisen käytöstä sivusta niin ettei toinen huomaa sitä, että häntä tarkkaillaan. Koska sanat ja selitykset ei kerro toisesta todellisuudessa yhtään mitään. Ei kerro sellaisille, jotka eivät näe sanojen taakse. Sellaisille, jotka eivät näe sitä miksi ja miten toinen ajattelee niin kuin ajattelee. Ikinä ei ole tärkeää tietää mitä toinen ajattelee. Tärkeää on tietää miten ja miksi toinen ajattelee niin kuin ajattelee. Sillä tavalla voi lukea toisesta myös sen, mitä toinen mistäkin asiasta ajattelee. Toiset sanoo sitä telepatiaksi, mutta todellisuudessa se ei ole mitään muuta kuin kokemuksen tuomaa syyn ja seurauksen lainalaisuuden ymmärtämistä. Sen kaltainen ymmärtäminen voi taas olla suurimmalle osalle ylivoimaisen vaikeaa, joten kannattaa vaan seurata käytöstä. Elekieltä ja reaktioita eri tilanteissa ihmisten joukossa. Yksi reaktio puhuu aina enemmän kuin tuhat sanaa...

        Mut koitahan selvitä ja ole tyytyväinen, että pääsit moisesta paskasta. Jättäminen on joskus vaikeampaa jätetyksi tuleminen. Eikä petetyksi tuleminen ole aina niin paha, kuin petoksen tielle ajautuminen...

        Ps. Pysy lujana äläkä kosta toisille kokemaasi vääryyttä. Sellainen kääntyy lopulta aina itseään vastaan.


      • Pieni vinkki kirjoitti:

        jatkoon.

        Jos joku tyrkyttää(kai sä tyrkyttämisen, piilo sellaisenkin erotat) huomaavaisuuttaan, suojelevuuttaan ja huumorintajuaan, niin lähes poikkeuksetta sellaisissa jokin haisee. Yksikään ihminen ei ole oikeasti sellainen minkälaista kuvaa itsestään tietoisesti maalaa. Se kuva, mitä jokainen itsestään tietoisesti maalaa, on vaan jonkinlainen mielikuva ihanteesta minkä kaltainen mielikuvan maalaaja haluaisi olla.

        Jos taas kiinnostaa päästä perille toisesta ilman että toinen sitä huomaa, kannattaa tarkkailla toisen käytöstä sivusta niin ettei toinen huomaa sitä, että häntä tarkkaillaan. Koska sanat ja selitykset ei kerro toisesta todellisuudessa yhtään mitään. Ei kerro sellaisille, jotka eivät näe sanojen taakse. Sellaisille, jotka eivät näe sitä miksi ja miten toinen ajattelee niin kuin ajattelee. Ikinä ei ole tärkeää tietää mitä toinen ajattelee. Tärkeää on tietää miten ja miksi toinen ajattelee niin kuin ajattelee. Sillä tavalla voi lukea toisesta myös sen, mitä toinen mistäkin asiasta ajattelee. Toiset sanoo sitä telepatiaksi, mutta todellisuudessa se ei ole mitään muuta kuin kokemuksen tuomaa syyn ja seurauksen lainalaisuuden ymmärtämistä. Sen kaltainen ymmärtäminen voi taas olla suurimmalle osalle ylivoimaisen vaikeaa, joten kannattaa vaan seurata käytöstä. Elekieltä ja reaktioita eri tilanteissa ihmisten joukossa. Yksi reaktio puhuu aina enemmän kuin tuhat sanaa...

        Mut koitahan selvitä ja ole tyytyväinen, että pääsit moisesta paskasta. Jättäminen on joskus vaikeampaa jätetyksi tuleminen. Eikä petetyksi tuleminen ole aina niin paha, kuin petoksen tielle ajautuminen...

        Ps. Pysy lujana äläkä kosta toisille kokemaasi vääryyttä. Sellainen kääntyy lopulta aina itseään vastaan.

        Kiitos neuvoista. Viisaita puhut. En kosta. En ole sellainen. Sellaistakin polkua olisi ollut jo mahdollista mennä. Tuli vaan kamala henkinen pahoinvointi koko tilanteesta, kun vertasin sitä omaan kokemaani. Olin dominon viallinen pala :P


    • zisel

      Huomenta! :)

      Kuulin (ainakin muistaakseni) ekan kerran ton Paradise biisin, luin sanat ja mun visio musiikkivideosta olis tällanen:

      Alussa kuvataan kun nainen makaa sairaalassa letkuissa (koomassa ehkä), sitten kuva siirtyy sumeasti, unenomaisesti pikkutyttöön joka jahtaa tulikärpäsiä. Kohtaus on hidastettu ja Coldplay laulaa:

      When she was just a girl
      She expected the world
      But it flew away from her reach so
      She ran away in her sleep
      and dreamed of


      Kertosäe alkaa: Para-para-paradise, Para-para-paradise, Para-para-paradise
      Every time she closed her eyes.
      Siinä kohtaa naisen pitkistä hiuksista muodostuu esim. vesiputouksia, meri, pehmeä niitty jne.

      Sitten alkaa toinen säe:

      "When she was just a girl
      She expected the world
      But it flew away from her reach"

      Kuvataan pikkutyttöä vesipisarassa/kyyneleessä joka putoaa ja hajoaa maahan. Vesipisaran osuttua maahan, se hajoaa tuhansiksi perhosiksi jotka lähtee lentoon.

      "and the bullets catch in her teeth
      Life goes on, it gets so heavy
      The wheel breaks the butterfly"

      Loppu onkin sitä "paradise"- hokua. Ihan videon lopussa kuvataan jälleen naista joka makaa sairaalassa, hymyilee ja kuva siirtyy sydänkoneeseen joka alkaa näyttää suoraa viivaa. Nainen kuoli, hymyilee.

      Tällanen visio suunnilleen mulla :)

      Pitää ruveta nyt tiskaa ja syömään, kauhee nälkä. Oli pakko tulla vastaa tähän ensin :D

      • Arvostan kun ehdit. Sun visio oli upea kuvaus tuolle musalle! Se sopii siihen!! :) Paratiisi kun sydän ei itke enää tarpeetonta vaan on avoin uudelle ja paremmalle. Mun mielestä nainen hymyilee kun näkee ne hassut ronsut soittamassa siellä toisella puolella juhlimassa toistensa siirtymää :)


      • sxthsens kirjoitti:

        Arvostan kun ehdit. Sun visio oli upea kuvaus tuolle musalle! Se sopii siihen!! :) Paratiisi kun sydän ei itke enää tarpeetonta vaan on avoin uudelle ja paremmalle. Mun mielestä nainen hymyilee kun näkee ne hassut ronsut soittamassa siellä toisella puolella juhlimassa toistensa siirtymää :)

        Nälkä mullakin nyt. Se on hyvä merkki! :)


    • rainbow, my friend

      Hei sinulle.

      Olen miettinyt usein, millaista apua keskustelupalstat ihmisille antavat, ja millainen ihmisluonto kerta toisensa jälkeen hakeutuu sen lähteen äärelle heijastelemaan ja toisiaan kohtaamaan.

      Ei voi olla kukkua se, sillä useammat jalat kulkevat, silmä- ja käsiparit täällä naputtelevat. Varmasti tämä on terapeuttista.
      Itse kunkin tarpeisiin tulee jotakin, joskus se antaa valon pimeyteen.

      Sinunkin näkee seestyneen ja kenties tavoittaneenkin sen, miksi, minkä vuoksi lähdit tulta hakemaan itkun kipinästä...

      Valoa tulvien, pilkahdusta mukaan saattaen. Onnea elämääsi, hyvää kevätkesää.

      Tajusin juuri äsken, että minulla on sydämessä yhä tallella kaikki, mitä syvästi tarvitsen. Muun annan pois, enkä itselläni pitää halua.

      http://www.youtube.com/watch?v=LPn0KFlbqX8&ob=av2e

      • Niin. Kyllä tämä palsta on korvannut paljon ihmistä. Ei mistään muualta saa kerralla niin paljon tukea ja yhtä nopeasti. Jotenkin tämä palsta vaan elää oma elämäänsä. Sinäkin ja sun ajatukset on niin kannustava, et harvoin sellaisia kerralla keneltäkään saa. Musta on ollut aina ajattelematonta puhua liikaa omista asioista - mut se vaan pääsi purkaantumaan, mut kun annoin, niin sain paljon - ja trollit sit antaa mulle jatkoja palstan perinteitä kunnioittaen - kestänen sen ;)


      • sxthsens kirjoitti:

        Niin. Kyllä tämä palsta on korvannut paljon ihmistä. Ei mistään muualta saa kerralla niin paljon tukea ja yhtä nopeasti. Jotenkin tämä palsta vaan elää oma elämäänsä. Sinäkin ja sun ajatukset on niin kannustava, et harvoin sellaisia kerralla keneltäkään saa. Musta on ollut aina ajattelematonta puhua liikaa omista asioista - mut se vaan pääsi purkaantumaan, mut kun annoin, niin sain paljon - ja trollit sit antaa mulle jatkoja palstan perinteitä kunnioittaen - kestänen sen ;)

        Ai niin Cindyn musavideo oli upea, vaikka muuten oli tuttu. Oli varmaan eka kerta kun näin tuon version. Sai melkein haukkomaan väreissä henkeä :)


      • Ihanan rauhallinen ja kaunis :) Kiitos sun kaikista kauniista sanoista. Nikottelin ja luin niitä eilen, enkä sit osannut sanoa mitään vaikka vähintäänkin olisi pitänyt osata kiittää heti :)


      • Tais mennä sun vastaus toiseen ketjuun tai bittiavaruuten. .. Eikun juu tämä:

        >Se on muuten sitten täyden kympin vauhdikas kipale :) Kiitos. Onneksi pojat ainaskin pääsi karkuun. >


      • Juu. Mä yritän taistella. BUAA HAA..Hui! `´:)


    • Yritys :)

      En tiedä, miten osaisin piristää. Mutta yritetään. Itseä auttaa usein sellaiset puhdistavat, joskus rankatkin biisit. Sellaiset, joiden sanoituksen voi kuulla eri merkityksin ja aina eri tavoin, vähän tilanteen mukaan.

      Lähiaikoina oon kuunnellut Pariisin kevättä. Tää on synkkä, mutta myös puhdistava ja eheyttävä, oman kokemuksen mukaan:

      http://www.youtube.com/watch?v=OI4QSDq1Z-A&ob=av2e

      Ja tämä kertoo siitä, että purkautuminen auttaa ja selkeyttää:

      http://www.youtube.com/watch?v=5_2-TXUf7V8

      Oikein keväistä ja sateen ja paisteen raikastamaa viikkoa sinulle!

      • näin on

        Muistakaa, että Ukko Ylijumala on aito Jumala


      • näin on kirjoitti:

        Muistakaa, että Ukko Ylijumala on aito Jumala

        Ainakin Pariisin kevät tuli. Kiitos yb:lle :)


    • Söin eilen ja tein vähän pihahommia (mistä mainitsin) ja luin/kuuntelin loput viestit. Menin ihan sanattomaksi liikutuksesta (snif nyyh ) ja kävin vielä kerran valumaan lämmintä suolaista vettä. Otin päiväunet ja nukuin rauhallisesti, ja tänään on toisessa silmässä suuri verenpurkauma, et toissilmätomaattina nyt olen 8). Talletin kaikkien musat muistoksi. Kiitos kannustus sanoista ja musasta teille kaikille




      • Ok, kiitos. Odottelen täällä sun kurpitsajuhlia :)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      145
      1980
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      114
      1527
    3. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      92
      1350
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1282
    5. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      89
      1275
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      207
      1121
    7. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      47
      1057
    8. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      204
      1032
    9. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      98
      1027
    10. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      229
      861
    Aihe