Oletko uupunut deittailuun?

SpedePasanen

Minä olen tai ainakin tällä hetkellä tuntuu siltä. Ei juuri kiinnosta järkätä deittiä kenenkään kanssa ja nyt on muutenkin kiireistä, työntäyteistä aikaa. Ehkä deittailumotivaatioon vaikuttaa osaltaan myös se, että kun löysin viimein sellaisen naisen josta olin oikeasti kiinnostunut niin juttu kuitenkin lopulta kaatui. Uupumus latistaa innostusta tavata uusia naisia, kun mielenkiintoisia tapauksia on niin vähän ja tämähän kielii siitä että sellaisille naisille on paljon kysyntää ja siksi heidän suhteen pitäisi toimia todella nopeasti joka taas on pitemmän päälle uuvuttavaa.

Jos on oppinut elämään pitkän seurustelusuhteen jälkeen yksin, niin kannattaako enää nähdä vaivaa sen eteen että löytäisi jälleen mieleisen naisen vai asemoituako ikisinkuksi ja jättää koko homma sattuman harteille?

32

1465

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rjuhani67

Hyvä kysymys. Näin eron myötä olen alkanut miettiä, että alkaisiko nettideittailla vai ei. Se, kuten kaikki muukin kahdenkeskinen kanssakäyminen vaatii panostamista. Ellei ole aikaa, niin turha sitä sitten on alkaa deittailla edes netissä.

Yksin elämisessä on toki puolensa, mutta ehkä vaakani kallistuu kuitenkin parisuhteen puolelle.

• Ei varsinaisesti uuvuta, en ole tänäänkään vielä edes käynyt katsomassa profiiliani koska kokemuksesta tiedän, ettei sinne ole tullut yhtään viestiä tai flirttiä. Mutta olkoon vielä esillä, välillä sen olen jo poistanutkin mutta heittänyt takaisin kun ei livenäkään ole vielä tullut mitään vakavampaa.

• Nettideitti on vitsi

No siis jos et ole naisten mielestä sitä A-luokan mies ainesta niin koko homma on sitten kiinni lähinnä sattumasta netissäkin.

Itse lopetin homman kun huomasin että kaiken ratkaisee vain yksi asia lopulta ja se on se pärstävärkki.
      Käytännössä siitä lasketaan se kerroin että onko seksikemioita vai että pääseekö treffeille vai ei.
      Ja nyt ne "olitko paidaton?" tai "ota hyvä kuva niin onnistuu" tyyppiset höpötykset pois. Kuva oli ihan hyvä jne. mutta kun ei ole luonnollista komeutta kasvoissa niin ei se siitä luonnistu.

Käytännössä kiinnostuneet ovat sitten ylipainoisia naisia jne. jotka minua ei kiinnosta vähääkään.

Joten kannattaa miettiä niitä kysynnän ja tarjonnan lakeja omalla kohdalla sekä miten paljon jaksaa sitten käyttää aikaa ja energiaa sen tyhjän etsimiseen.

Itsellä tosin netissä ei tullut vastaan tuollaisia tapauksia että sen jälkeen harmittaisi kovasti.
      Pahinta ehkä oli se että kommunikointi oli hyvin väkinäistä ja käytännössä se pallo koko ajan miehen puolella, naisilla ei paljon aktiivisuus kiinnostanut ja jos joku otti yhteyttä niin jos siihen vastasi niin sitten ei saattanutkaan kuulua mitään.

Itse en jaksa lähteä enää nettiin ottamaan naamapakkeja kuvasta vastaan tai sitten liehikoimaan ja kehumaan netin nirppanokkia. Saavat huomiota ihan tarpeeksi muutenkin ja ei se kumppani ole sen arvoinen että sen etsimiseen jaksaa tuhottomasti kuluttaa aikaa jos tarjokkaita ei ole miehelle paljoa.

Sitten kun tiedän että monella miehellä on ihan sama tilanne niin alkaa naurattaa nämä naisten valitukset (koskee lähinnä nuoria naisia) että miehet etsivät vain seksiä tai ovat sikoja netissä kun ihan hyviä miehiä on netissä vaikka kuinka paljon odottamassa sitä viestiä.

Mutta kun ei ole A-luokkaa niin ei ole.

Minua ei kiinnosta naiset jotka pitävät minua b- tai c-luokakna, pitäköön reikänsä.

• Hmmmmmmmmmmm........

Mutta totuushan on se, että jotkut on A-luokkaa ja jotkut ei... Usein sen pahan mielen saa just siitä, kun haluaa A-luokkalaisen, vaikka ite on B/C-luokkaa...

Mä etsin B-luokkalaisena naisena samanluokkasta miestä, mutta miehillä tuntuu olevan syvällä sisällä ajatus, että kuuluvat siihen A:han... Rehellinen vilasu peiliin kertoo kyllä totuuden. Jos sixpäkin paikalla on pömppö (vaikka ajatuksissa on kuntosaliharrastuksen alotus "ens viikolla"), hiukset on reilusti harventunu, naama valuu alaskäsin ja lisäks elatusmaksut rullaa parista lapsesta, EI enää kuulu A-luokkaan. Se pitää vaan hyväksyä. Meitä on paljon kivoja naisia täällä seuraavissa luokissa... =)

Vastaus ap kysymykseen, ei taida B-luokkalaisena maksaa vaivaa yrittää... =(

• Luokkia ei ole

Ei ole olemassa mitään A,B,C ihmisiä. Esim. elatusmaksut....miten tiputtaa ihmisen arvostusta? Vastaappa? Entä esim, jos nainen on yli 40v ja ei ole lapsia...uranainen...putoaako luokitus?

• Nettideitti on vitsi

Oletko sinä sitten niinkun B-luokkaa sen takia että sulla on pömppö, hiukset on harventunu, naama valuu alaskäsin ja jaloissa pyörii äpäriä?

Se ei kuulosta b vaan lähinnä ö-luokalta.

Missään en ole väittänyt että itse etsin A-luokan naista vaan että monet naiset vaikuttaa etsivän A-luokan urosta ja jos eivät sitten saa niin joka "ei a-luokan miehille" pitäisi kelvata sitten ne naiset jotka eivät saa a-luokan urosta.

En hae yksinhuoltajia, pömppövatsoja jne. koska minulla itselläni niitä ei ole myöskään.

Sinun kannattaa ehkä vilkaista siihen peiliin ja miettiä selviätkö edes siihen B-luokkaan. ;)

• Kyllä niitä on....

No mutta kun mä olen 41v yh... siksi muta on armotta tiputettu väh. B-luokkaan, mutta jopa jo C-luokkaan... =)
      Vaikka olenkin hyvännäkönen, hoikka ja käyn kokopäivätyössä, se vaan ei nykyään riitä.

Sitä A-luokkaa nykypäivänä taitavat olla juuri uraa tekevät, lapsettomat, menestyvät ihmiset, sekä miehet että naiset...

Olis hienoa, jos ihmisiä ei luokiteltais, mutta kyllä meille niin tehdään...

• A-luokkaa aina

Uranaiset on luokkaa D.....eivät edes lapsia ole pystyneet hankkimaan;D

• Nettideitti on vitsi

Naisten luokka tippuu aikalailla iän myötä, näin olen ymmärtänyt.

Minua vaivasi nettideitissä tosiaan se että naiset valittavat kuinka eivät saa A-luokan urosta tai että miehet etsivät vain A-luokan naista vaikka ongelmana on se että jos et ole A-luokan uros niin kuka tahansa kynnelle kykenevä nainen pitäisi sitten pitää varteenotettavana vaihtoehtona.

Kuten esimerkiksi monia vuosia vanhempaa naista tai naista jolla on ylipainoa tai on yksinhuoltaja.

Sitä huomaa että muuten suhteellisen normaali lapseton mies joka ei ole a-luokkaa on sitten verrattavissa kaikkiin naisiin jotka eivät lainkaan sovi hänen hakukriteereihinsä.

Kyllä siellä netissä aika kauniit ja rohkeat meininki oli ja toisaalta tuon A-luokan ulkopuolella sitten vaikuttaa monella olevan aika epätoivoinen meininki päällä.

• A,B,C

Aika ranakasti yleistät... maailma harvoin on musta tai valkonen, suurin osa on harmaata... taidat olla aika nuori...?

Mä tiedän, että jos laittaisin ammattini ja kuvani, yhteydenottoja olis vaivaksi asti. Vaan kun olen kerran jo ollu naimisissa ihmisen kanssa (A-luokan uros) jolle olin pelkkä koriste, en enää sitä halua. Haluan ensin, että minuun tykästytään!

Ainaki joillain miehillä tuntuu ajatus toimivan niin, että jos nainen on kaunis, korvat ja mieli kiinni. Kunhan näyttää hyvälle, ei mikään muu enää kiinnosta. Siksi mielummin olen 41v yh, jonka turhimukset hylkää, ku nainen, jonka moni haluaa, mutta vaan siksi, että näyttäis itse sankarille...

Vähän harmittaa tuollainen ajatus, että ylipainoinen/yh-äiti/vanha nainen ovat roskiskamaa. Joo, ehkä sulle, mutta on paljon toisin ajattelevia miehiä...

• Nettideitti on vitsi

"Vähän harmittaa tuollainen ajatus, että ylipainoinen/yh-äiti/vanha nainen ovat roskiskamaa. Joo, ehkä sulle, mutta on paljon toisin ajattelevia miehiä... "

Varmaan ikäisissäsi.
        Mutta ihan oikeasti mitä sinua 10 vuotta nuorempi, lapseton mies löytää sinun kanssa yhteistä?
        Siinä mielessä se on totta että on "roskiskamaa".

Eikä kiinnosta alkaa kiinnostumaan naisesta joka on nuorena tehnyt ne virheet (eli lapset yms.) sen a-luokan kusipää uroksen kanssa ja nyt sitten etsii toisella tavoin urosta.

Ehkä sä mokasit.

• Väsyttää jo

Poistin profiilini, koska olen eronnut nainen, jolla on lapsi (en kuitenkaan yksinhuoltaja), ikää on yli 40 vuotta ja ylipainoakin muutama kilo = pohjasakkaa. Uskomatonta.

Ei ihme, että homma on vaikeeta. Ihan yhtä paljon on yli 40-vuotiaita eronneita miehiä, joilla on lapsia ja muutam kilo ylimääräistä. Mutta nämä miehetkä eivät etsikään samanikäistä, samankaltaisessa elämäntilanteessa olevaa naista, ehei. He haluavat 25-35-vuotiaan, hoikan, lapsettoman naisen.

Ihan omaan arvoonsa jätän Nettideitti on vitsi -tyyppisten nuorten miesten viestit, joissa halveksitaan minunkaltaisiani naisia. Onneksi en edes haluaisi tuollaista kokematonta nuorukaista, joka luulee olevansa parempi ihminen vain koska on nuori, lapseton ja hoikka.

Taidanpa myös lopettaa näiden kirjoitusten lukemisen. Uskon, että löydän itselleni sopivan miehen jostain muualta kuin netistä. Jos mies on minunikäiseni, minulle sopii mainiosti, että hänellä on ollut elämää ennen minuakin: hän on todennäköisesti eronnut ja hänellä lapsia. Hänellä voi mainiosti olla myös painoindeksi 26, kuten minullakin, vaikka vähän enemmänkin. Hänellä on terveet elämäntavat ja hän harrastaa liikuntaa säännöllisesti, kuten minäkin. Ja en jaksa väitellä enää yhtään kertaa siitä aiheesta, että ihminen ei voi harrastaa liikuntaa ja olla ylipainoinen. Ei minullakaan ollut ylipainoa, kun olin nuori, aineenvaihduntani oli vilkkaampi ja minulla oli aikaa käydä salilla ja lenkillä vaikka joka päivä.

• Nettideitti on vitsi

Mikä teitä nyt näissä asioissa vaivaa?
        Mehän painitaan aivan eril ikäryhmissäkin?

"Onneksi en edes haluaisi tuollaista kokematonta nuorukaista, joka luulee olevansa parempi ihminen vain koska on nuori, lapseton ja hoikka."

Kyllä, koska etsin nuorta, lapsetonta mielellään suhteelisen hoikkaa naista vierelleni.
        Eikä siinä ole mitään hävettävää ettei koe 40-vuotiasta itseään vanhempaa naista jolla on joko lapsia tai ylipainoa kovinkaan hyvänä kumppaniehdokkaana itselle?

On sillä kokemuksellakin merkitystä etten minäkään tahdo liian kokeneita naisia jotka ovat maanneet puolen kylän kanssa tai olleet naimisissa pitkään.

Ehkä te teitte niitä virheitä nuorempana miehiä valitessa ja ne suhteet eivät kantaneet sen pidemmälle.

• plonti

Kyllähän tämä alkaa ihan vitsiltä tuntua. Olo on kuin lehmällä jota kaupitellaan markkinoillta vuodesta toiseen. Sarvet lerppuu jo ja utareetkin kohta kuivuu umpeen tätä menoa.

Ketjussa on otettu kirjainluokitus käyttöön ihmisen ulkonäöllisen tason mukaan. Itse tiedän pärstäkertoimeni perusteella olevani B-ihminen, korkeintaan tavallisen ja keskinkertaisen näköinen. Ei auta että kaulasta alaspäin on A-luokkaa, koska sillä ei saa mitään muuta kuin seksiä. Kumppanikseen miehet haluavat naisen jolla on tosi nätti naama, joutuuhan sitä pärstää katselemaan parhaimmillaan loppuelämän ajan. Kun itse haeskelen miestä joka olisi B eli tavallinen, mutta ei C eli läski, niin turhaa työtä, koska miehet haluavat että naisen pitää olla kauniimpi kuin mies on itse. Omaa luokkaa oleva nainen ei kelpaa.

Pelkän ilmoituksen perusteella ei kiinnostu kukaan. Suomi24:ssä ei ole muistaakseni tänä vuonna vastannut yksikään mies johon olen ottanut yhteyttä. Silloin joskus aikoinaan kun vastasi, heti ensimmäisestä viestistä näki rivien välistä innottomuuden ja innostumattomuuden.

Miehet joiden kanssa olen päätynyt juttuihin jotain muuta kautta netissä, ei siis deitti-ilmojen kautta, ovat kehuneet että olen mielenkiintoinen ja hauska ihminen. Harmikseni näistä vaan ei vielä yksikään ole ollut minun tyyppiäni. Mutta tuollaiset muuta kautta kohtaamiset ovat hyvin harvinaisia ja sellaisia sattumuksia että saa varmaan loppuelämänsä odottaa että sitä kautta ketään löytäisi.

Vaan eipä löydä vartavasten hakemallakaan, ei nettideitti-ilmojen avulla. Koska tosielämän puolella kehenkään törmäämisen mahdollisuus on puhdas nolla täällä junttilassa ja elämäntapani vuoksi, ei rohkene ilmoituksiaan poistaakaan vaikka oksettaa jo se oman ilmoituksen näkeminenkin kun tuntee itsensä täydelliseksi ääliöksi tuputtaessaan itseään turhaan.

Ja sitten vielä väitetään että miehet himoitsevat naisia. Eivät ainakaan kumppanikseen.

• vapaa kansa

Parempi on et kaikki on sinkkuja ja ne ketkä on parisuhteessa, alkavat kans sinkuiksi. Ei kukaan ole kuitenkaan tyytyväinen oli parisuhteessa tai sinkkuna.

• rjuhani67

Nämä luokkapuheet jos ottaisi kirjaimellisesti, niin tässähän olisi vaara masentua. Olen varmaan itse jotain B tai C luokkaa kun pää kaljuuntuu, käytän silmälaseja, pituutta on 174 ja yksi lapsikin on aikaisemmasta liitosta. Ylipainoa ei kylläkään ole, mutta sillä ei taida plussapisteitä saada. Kohta nelivitosena en etsi todellakaan mitään nuorta naista. Mielellään vanhempi nainen, jolla on lapset tehtyinä. Aika näyttää, että löytyykö edes väljemmillä kriteereillä kumppania.

• höh ja pöh

En ainoastaan nettideittailuun, vaan deittailuun ihan kokonaan. Se on turhaa touhua, kun on raitis eikä se äänekkäin päällepäsmäri eikä omaa narsistista luonnetta. Rauhallinen kotielämä rulettaa mun kohdalla, mutta naisille se ei kelpaa, kun pitää olla jännitystä ja draamaa. Naiset sitte poraa, kun "kaikki" miehet on sikamaisia pelimiehiä, mutta itsehän he suurelta osin suosivat juuri tällaisia.

• en yleistä mutta

No eipä miehetkään tunnu arvostavan tällaisia takarivin tyttöjä, pitäisi olla paljon harrastuksia ja koko ajan menossa.

• höh ja pöh
        en yleistä mutta kirjoitti:

No eipä miehetkään tunnu arvostavan tällaisia takarivin tyttöjä, pitäisi olla paljon harrastuksia ja koko ajan menossa.

Minä kyllä arvostaisin hyvinkin paljon, kun en itsekään "jaksa" olla kokoajan menossa jonnekin eikä juuri harrastuksiakaan. Joskus on kiva käydä leffassa ja kerran tai pari jossain festareilla kesällä ja sielläkin ihan selvinpäin.

Jos tuollaisia rauhallisempaakin elämää arvostavia "takarivin tyttöjä" jostain ihan aikuisten oikeasti löytyy, niin aika perhanan hyvin olette onnistuneet itsenne piilottamaan... :(

• myyrä123

No juu, aika toivottomalta tämä netin kautta etsiminen näyttää. Viestittely on vähäistä ja innotonta. Olen itsekin laittanut viestiä menemään kiinnostaville miehille, mutta saan niukkia vastauksia jotka eivät johda mihinkään. Ehkä löydän sen oikein joskus jostain ihan muualta.

Ja tuo luokittelu A- ja B-luokan ihmisiin on kuin hevosten kantakirjaamista. Vastenmielistä. No, ehkä minua ei kantakirjauksessa korkealle noteerettaisi. Luonne on yhteistyöhaluinen, mutta rakenneviat vie pisteitä:)

• kiirettä pitää

Ne pelimiehet ei ehdi vastailemaan, kun niillä pitää kiirettä massapostittaa viestejään jokaiselle A naiselle ja pitäisi ehtiä samana iltana vielä juosta 15 treffiäkin läpi.

• Laatuhan on tärkeää. Pitää olla älykäs ja jotenkin hyvännäköinen ja terveys täysin kunnossa. Muista asioista ei kannata asettaa vaatimuksia, kuten varallisuudesta tai vaatetyylistä, tai muista pinnallisista asioista. Useimmiten työ ja vähäinen vapaa-aika on suurin este monelle asialle, joten senkin vuoksi varallisuuden perässä ei kannata juosta.

Jotakuinkin parhaat omainaisuudet mitä itse voisin listata tähän ovat:

-Älykkyys, hyvä koulutus oikeilta aloilta (tohtorin tutkinto, tai useita maisterin tutkintoja)
        -Hyvännäköisyys (keskitasoa parempi, mutta ei tarvitse olla täysin loistava)
        -Rahat saatu muuta kuin työn kautta, vaikka perintönä, ei tarvitse miettiä töitä niin paljon (työt ovat suurilta osin oikeasti tylsiä)
        -Kunnianhimoisuus saisi kohdistua eniten itsensä kehittämiseen oikealla tavalla kuin mihinkään muuhun

• pässinpää

En ole varsinaisesti uupunut, mutta perin kyrsiintynyt tähän systeemiin. Ei vastata
      viesteihin ja jos vastataankin,, niin sitten kadotaan jälkiä jättämättä.

Ihan sama mistä yhteiskuntaluokasta on ja onko kiertänyt muutakin, kuin
      tahkoa. Samat tavat kaikilla... No kyylätään sitten porukalla.

• 11+13

Tämä touhu on kyllä ihan käsittämätöntä. Tuntuu kuin sama tyyppi olisi aina toisessa päässä. Ainakin niissä tapauksissa, joissa vain kadotaan sanomatta mitään. Ymmärrän vielä jollain tavalla, että kaikkiin aloitusviesteihin ei ehkä vastata etenkään jos nainen saa paljon viestejä. Mutta että äärimmäisen harvalla tuntuu olevan sen verran käytöstapoja ja halua välittää hyvää mieltä, että sanoisivat edes jotain jos eivät enää halua keskustelua jatkaa. Mielestäni on aikalailla pöyristyttävää, että muutaman vuoden aikana, jona olen nettideittailua enemmän tai vähemmän vaihtelevasti kokeillut, niin oma-aloitteisesti kiinnostuksen hiipumisesta ovat osanneet ilmoittaa noin yhden käden sormin laskettava määrä naisia. Lähes kaikkien mielestä on siis ennemmin ok olla hiljaa. Samaan aikaan kuitenkin haetaan muita huomioivia ihmisiä ja pitäisi osata keskustella ja puhua asioista. Miten nämä ihmiset voivat tällaista hakea, jos he eivät edes itse osaa toimia niin näinkin alkeellisessa tilanteessa kuin kiinnostuksesta kertomisessa. Mitenköhän nämä ihmiset aikovat hoitaa siinä havittelemassaan parisuhteessa monin verroin vaikeampiakin asioita. Ilmeisesti olemalla hiljaa.

• kolmekymppinennainen

Olen kyllä tympääntynyt enenmmän kuin paljon tähän nettideittitouhuun. Täällä on niin helppo olla muuta kuin on. Valehdellaan, jätetään vastaamatta, tehdään ohareita jne..itse vastaan kaikkiin asiallisiin viestiin edes muutamalla sanalla mutta en kyllä enää edes odota samaa miehiltä! Mulla ei ole kuvaa profiilissa mutta ne kenelle sen olen lähettänyt ovat kaikki olleet enemmän kuin kiinnostuneita sen jälkeen, harmi vaan että yleensä siinä vaiheessa ovatkin jo itse niissä muutamassa viestissä pilanneet mahdollisuutensa olemalla ylimielisiä ja jopa töykeitä. Minua kun ei kiinnosta miehet, jotka eivät voi edes muutamalla viestillä ensin hieman tutustua että onko mitään yhteistä, mielestäni kun vasta sen jälkeen tulee ulkonäkö joka joko paranee luonteen myötä tai menee pilalle lopullisesti. Se on ihan sama kuinka hyvännäkönen on mutta jos on ihan p*ska luonne niin ei täyspäistä aikuista naista kiinnosta, koska sen luonteen kanssa pitäis tulla toimeen seuraavat 50 vuotta!!!

• 1+14

Kyllä minäkin miehenä voisin kirjoitella muutamat viestit alkuun ilman kuvaa. Olen myös kirjoittanut monet kerrat. Olen kuitenkin päätynyt siihen, että ne kuvat on syytä vaihtaa mahdollisimman pian, ettei turhaan kuluta aikaa viestittelyyn, joka ei johda kuvien vaihtoa pidemmälle. Tosiasia kun on se, että suurin osa naisten kanssa viestittelystä kaatuu siihen kuvaan ja nimenomaan naisen puolelta. Ihan sama missä vaiheessa sen kuvansa näyttää. Niinpä on parempi, että se kuva tulee esille mahdollisimman pian kun se kuitenkin on selvä karsintatekijä nettideitissä. Yleensä näytän oman kuvani ensin jos kuvien vaihdon otan esille. En siis pyydä naiselta kuvaa näyttämättä omaani ensin. Toivottavasti et nyt ainakaan sellaisissa tapauksissa menetä omaa mielenkiintoasi. Tosiasia nyt kuitenkin on, että ulkonäöllä on oma merkityksensä kiinnostuksen osalta jos seurustelusuhdetta haetaan. Mutta kuinka kriittinen asia se on kenellekin on eri asia. Voisin kuvitella, että aika moni mies haluaa ne kuvat vaihtaa aika alkuun juurikin siitä syystä, että se kuva on etenkin naisille juuri se kriittinen kohta ja ovat tämän huomanneet.

• ruma mies
        1+14 kirjoitti:

Kyllä minäkin miehenä voisin kirjoitella muutamat viestit alkuun ilman kuvaa. Olen myös kirjoittanut monet kerrat. Olen kuitenkin päätynyt siihen, että ne kuvat on syytä vaihtaa mahdollisimman pian, ettei turhaan kuluta aikaa viestittelyyn, joka ei johda kuvien vaihtoa pidemmälle. Tosiasia kun on se, että suurin osa naisten kanssa viestittelystä kaatuu siihen kuvaan ja nimenomaan naisen puolelta. Ihan sama missä vaiheessa sen kuvansa näyttää. Niinpä on parempi, että se kuva tulee esille mahdollisimman pian kun se kuitenkin on selvä karsintatekijä nettideitissä. Yleensä näytän oman kuvani ensin jos kuvien vaihdon otan esille. En siis pyydä naiselta kuvaa näyttämättä omaani ensin. Toivottavasti et nyt ainakaan sellaisissa tapauksissa menetä omaa mielenkiintoasi. Tosiasia nyt kuitenkin on, että ulkonäöllä on oma merkityksensä kiinnostuksen osalta jos seurustelusuhdetta haetaan. Mutta kuinka kriittinen asia se on kenellekin on eri asia. Voisin kuvitella, että aika moni mies haluaa ne kuvat vaihtaa aika alkuun juurikin siitä syystä, että se kuva on etenkin naisille juuri se kriittinen kohta ja ovat tämän huomanneet.

Omien havaintojeni pohjalta olen kyllä todennut, että se kuva ja ulkonäkö on niitä tärkeimpiä kriteerejä naisille, jotka ratkaisee, että tuleeko mistään mitään...

• ruma mies kirjoitti:

Omien havaintojeni pohjalta olen kyllä todennut, että se kuva ja ulkonäkö on niitä tärkeimpiä kriteerejä naisille, jotka ratkaisee, että tuleeko mistään mitään...

Tottakai on! Siis tärkei m p i ä.

Miehille naisten paino ja ulkonäkö ovat tärkei m m ä t.

Mutta ei kai nyt kukaan ota yhteyttä ihmiseen, jota kohtaan ei tunne ollenkaan vetovoimaa?

• N39
        1+14 kirjoitti:

En ole kertaakaan oma-aloitteisesti pyytänyt mieheltä kuvaa. Itselläni on kuvallinen profiili, mutta en näe mitään estettä vaihtaa ajatuksia miehen kanssa, jota en olen nähnyt edes kuvassa. Jos vastapuoli on viestiensä perusteella kiinnostava, ei sillä ulkonäöllä ole merkitystä. Yleensä mies on jossain vaiheessa kysynyt, haluanko kuvan nähdä ja tähän olen vastannut, että hän saa itse päättää, lähettääkö kuvan nähtäväkseni vai ei. No onhan se tietysti mukavaa "saada kasvot" niille viesteille, mutta ei se koskaan ole noussut esteeksi viestittelyn jatkamiselle.

Jos sitten mennään siihen, että viestien tulo loppuu kuin seinään. Itse ainakin välillä mietin, kumman pitäisi seuraava viesti laittaa. Jos esimerkiksi edellisellä kerralla ollaan toivotettu hyvät yöt, niin kumman "velvollisuus" on laittaa seuraava aloitusviesti? Tai jos itse laitat toiselle viestin ja saat takaisin niukan vastauksen, niin onko enää soveliasta yrittää virittää keskustelua vai pitäisikö tämä osata tulkita haluttomuudeksi jatkaa kanssakäymistä?

Itse olen päätynyt toivottamaan esimerkiksi "Hyvää kesää" tmv. jos olen tullut siihen tulokseen, ettei kiinnostukseni riitä pidempään yhteydenpitoon. Voi olla, että tämä on väärä taktiikka, mutta ajattelen, että jos saisin kyseisen pitkälle ulottuvan toivotuksen itse, henkilö ei meinaa/halua kanssani enää olla tekemisissä.

Pitkän parisuhteen (21v) jälkeen sitä tuntuu välillä, että ei edes osaa deittailla ja siksi kai sitä itsekin välillä toimii toista kohtaan epäoikeudenmukaisesti ja tökeröstikin. Sitä vaan ei uskalla heittäytyä ja antaa tunteen viedä, kun pelkää, että lopuksi saa saavillisen jääkylmää vettä niskaan!

• ruma mies
        simasuuneiti kirjoitti:

Tottakai on! Siis tärkei m p i ä.

Miehille naisten paino ja ulkonäkö ovat tärkei m m ä t.

Mutta ei kai nyt kukaan ota yhteyttä ihmiseen, jota kohtaan ei tunne ollenkaan vetovoimaa?

Tuo ei kyllä pidä paikkaansa. Mulle on ihan sama minkälainen missi joku nainen on, jos sillä ei muuten ole järkeä päässä tai on muuten vaan ikävä ihminen luonteeltaan (itsekeskeinen, narsisti). Enkä ole varmasti ainoa mies tätä mieltä... Tietty tuo ulkonäkö on tärkein sille miestyypille, jota te naiset eniten suositte, mutta älkää yleistäkö sitä kaikkiin miehiin. Kiitos.

• Totuus on karu

Koko nettideittailu on täysin jälkeenjääneiden puuhastelua....eivät saa muutoin suutaan auki!!!

• aikakultaamuistot

Ennen nettiä, oli lehtien kirjeenvaihto osastot ja monen vetonaulaksi laitettu.
      "Vastaan varmasti kaikille".

Niin on ajat ja tavat muuttuneet, mutta luulis, että kun ei tarvitse tuhrustaa ensin paperille, nuolla postimerkki ja kipaista viellä postilaatikolle, niin olis aikaa vastata, edes jotain. Luulo ei olekkaan tiedon väärtti.

Kirjekyyhky aikakaudella ei sentään haistateltukaan päin naamaa. Nyt se kyllä
      onnistuu alta aika yksikön, vaikka muu ei toimikkaan. Huh huh ja LOPPU.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      235
      45040
    2. Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella

Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole
      Maailman menoa
      114
      25887
    3. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      312
      15581
    4. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      161
      10752
    5. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      122
      9667
    6. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      8501
    7. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      54
      8371
    8. 237
      6782
    9. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      214
      6445
    10. Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä

Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri
      Maailman menoa
      53
      6039
    Aihe