Outo lento

234h234

Istuin koneessa ikkunapaikalla, ja viereen tuli n. 45v nainen. Kun oltiin lennetty 3 tuntia, nainen alkoi pälyillä minua, jolloin kysyin että onko sulla jotakin asiaa. Nainen sanoi että minulle on tulossa ongelmia Ingliksessä, ja että minun tuttava ei tule minua kentälle vastaan kuten oli sovittu. Järkytyin hänen sanomisistaan ja menin koneen käytävälle, jolloin lentoemo tuli kysymään että mikä hätänä, johon vastasin että haluaisin vaihtaa istuinpaikkaa, mutta kaikki tuolit olivat täynnä. Lentoemo kysyi että onko minulla ongelmia, johon vastasin että vieressä istuva nainen ei ole mukavaa matkaseuraa. Lentoemäntä ilmoitti että vieressäni istuva nainen on Aurinkomatkojen opaskouluttaja, ja hän on vetämässä kurssia Ingliksessä viikon ajan. No, palasin paikalleni ja ja istuttiin hetken hiljaa, mutta sitten vieressä istuva nainen sanoi hiljaisella äänellä " Sinun tuttava Olympia hotellissa on viety ruumishuoneeseen LasPalmasiin". Mistä hän tiesi että minulla oli kaveri, jonka piti olla saarilla, ja tulla vastaan kentälle? Ja että hän oli kuollut? Otin taksin kentältä vaikka bussikin olisi ollut, ja ajoin suoraan Olympia hotelliin. Ja siellä oleva henkilökunta kertoi että kaverini oli hirttäytynyt edellisiltana parvekkeeseen sidottuun köyteen. Siis olen nainen ja kaverini oli mies, ei kuitenkaan oltu suhteessa sillei. Iltapäivällä tuli hotelliin tuo Aurinkomatkojen kouluttaja, ja tuli minulle sanomaan selkeällä suomen kielellä " Sinun tarvitsee oppia mitä kuolema tarkoittaa, ehkä itsekkin tulet sen täällä kohtaamaan" . Vähän tuli pelko ja kauhu mieleen, miten päästä saarilta pois, ja vähän nopeasti, kaveri oli jo kylmäkellarissa. Ja lisäksi kun olin hotellin edessä olevalla rantatiellä, tuli juttusille tuntematon mies, joka sanoi " Kaverisi hirtti itsensä, pitäisköhän sun kokeilla hukkumista" Lähdin samantien erään oppaan tapaamiseen, mutta asiaa selvitettyäni hän sanoi että kuumuus tekee tepposet, ja kannattaa ottaa rauhallisesti. Soitin kaverini omaisille, ja he kertoivat että (Eero) oli tullut Suomeen edellispäivänä ja on hengissä ja voi hyvin, mutta ei jaksa puhua kanssani puhelimessa. Mitä tämä kaikki tarkoittaa, mitä nyt pitäisi tehdä, en usko että pääsen täältä hengissä kotiin.

77

7420

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hetiheti

      Mene kiiiireeeellä lääkäriin.

      • uhkaavia tilanteita

        Minua vainottiin kaupunkini kirkkopuistossa. Ihmisjoukot viikonloppuiltana tuntuivat uhkaavan minua. En enää kestänyt. Lähdin juoksuun läheisen nuorisojoukon ohitse. Huusin: minut on ryöstetty, toistaen sitä jatkuvasti. Heitin lopulta vanhan hajonneen lompakkoni ilmaan (siellä oli vain vanhoja käytöstä poistuneita Venäjän yhden ruplan seteleitä). Poliisien maija ajoi lähikadulla valot välkkyen, kun jatkoin juoksuani puistikossa hautausmaalla... onneksi sain harhautettua vainoojiani...


      • pellemiljoona12
        uhkaavia tilanteita kirjoitti:

        Minua vainottiin kaupunkini kirkkopuistossa. Ihmisjoukot viikonloppuiltana tuntuivat uhkaavan minua. En enää kestänyt. Lähdin juoksuun läheisen nuorisojoukon ohitse. Huusin: minut on ryöstetty, toistaen sitä jatkuvasti. Heitin lopulta vanhan hajonneen lompakkoni ilmaan (siellä oli vain vanhoja käytöstä poistuneita Venäjän yhden ruplan seteleitä). Poliisien maija ajoi lähikadulla valot välkkyen, kun jatkoin juoksuani puistikossa hautausmaalla... onneksi sain harhautettua vainoojiani...

        Mulle on käynyt ihan samalla tavalla!!!! Missä puistikossa juoksit? Ranualla?


      • ....................
        uhkaavia tilanteita kirjoitti:

        Minua vainottiin kaupunkini kirkkopuistossa. Ihmisjoukot viikonloppuiltana tuntuivat uhkaavan minua. En enää kestänyt. Lähdin juoksuun läheisen nuorisojoukon ohitse. Huusin: minut on ryöstetty, toistaen sitä jatkuvasti. Heitin lopulta vanhan hajonneen lompakkoni ilmaan (siellä oli vain vanhoja käytöstä poistuneita Venäjän yhden ruplan seteleitä). Poliisien maija ajoi lähikadulla valot välkkyen, kun jatkoin juoksuani puistikossa hautausmaalla... onneksi sain harhautettua vainoojiani...

        Anna mä arvaan... Mutsis, faijasi tai kaverisi soittaa ja puhelu kaikuu jokapaikassa? Katseet seuraa ja alkaa kuulumaan ilotulitteiden tai vastaavan paukuttelua.


    • 20+9

      Liian monta ohrapirtelöä tai hyvät kirjoittajan lahjat :D

      • Eh

        Ei ole edes hyvä kirjoittamaan. Aika kliseinen tarina ja sillei.


    • vba5858

      Taitaa nainen ollakin Thaimaassa...

    • provot kiipeliin

      Luulisi Aurinkomatkojen kiinnostuvan jos työntekijänsä häröilee työmatkoillaan.

    • lukija--

      Ihan satua koko tarina. Ei lentoemännät toimi tuolla tavalla koneessa. Ei ne ilmoittele vierustoverin ammattia, eikä käy kysymässä mikä hätänä tuolla tavoin.

    • jutimakkarat

      Oli kesäinen ilta. Muuan jouluaattona syntynyt mahakas mies meni mökkinsä terassille loikoilemaan alushousuissaan. Hänen housuissaan pullotti mahtava tapolan makkara jo valmiina tositoimiin. Sitten hän sanoi : ny rillataa.

    • dfhh

      otapa nyt kiltisti ne lääkkeet, mitä sulle on määrätty.

    • pelleteeee

      MIKSI VIT**** TÄLLAINEN ON PÄÄSSYT ETUSIVUN OTSIKOKSI? JÄRKI KÄTEEN YLLÄPITO....

      • Kunto

        Ihan samaa mieltä. Pitäs nyt ylläpidon porikallakin vähän olla jotain järkee näiden suhteen. Tai sitten homma onkin niin, ettei kukaan oo heittäny mitään juttuu, niin pitää jotain tällästa ihan levotonta keksiä :D


    • Artsinikkari

      Kun kysyt suoraa vastausta niin saat sen eli vastaukseni on: Avohoitopotilaiden pitäisi pysyä kiltisti kotimaassa lähellä sitä tuttua tohtoria jolta saa nopeasti reseptin siinä vaiheessa kun valaisinpylväät saavat siivet, sadevesiviemärien kannet tulevat kyselemään reittiä lähimpään alkoon etc....

    • -.-
    • pppper.vers

      Menikö tämä väärälle osastolle ?
      Siis kirjoitus.
      Tai voisihan se tarkoittaa sinuakin.
      Osaston saat arvata itse.

    • 14+3

      Aikamoinen mielikuvitus.

    • No man can...

      Et ole turvassa siellä. Älä luota kenehenkään. Älä edes ystävääsi...

      Matkasi ei lopu hyvin. Et voi muuttaa kohtaloasi. Ei kukaan voi...

    • Nyt sinun täytyy...

      Ottaa lääkkeesi tai kitjoittaa kirja, koska tuo on aika hienosti kirjotettu tarina, eikä tuota voi uskoa todeksi ja äläkä huoli kyllä sinä pääset kotiin hengissä.

    • just joo

      just joo

    • 19+15

      Aivan huuhaata...joku hullu testaa kuinka paljon tulee vastauksia...

    • aurinkomatkojen opaskouluttaja psykiatrin puheille ja äkkiä.

    • hullumikähullu

      vai että noin 45v. nainen -ootko ihan varma?

    • delirium....

      Älä vaan sano, että sen naisen nimi on Ivana Fukalot ?

    • Bööööö

      Olipas jännittävä kummitustarina, ei mikään tositarina kuitenkaan.

    • c8

      psykoosi puhkes, nauti hulluudestasi

    • Oho.

      mikä on tämä inglis?

    • HenkinenHuru-ukko

      Minäkin keskustelen usein henkimaailman olentojen kanssa. Ne ilmoittivat minulle ennakkoon kaksi Suomen kouluampumista ja viime viikonlopun Hyvinkään ammunnat ennakkoon. Kukaan ei uskonut vaan mut raahattiin Peijakseen. Tunnen henkimaailman aina läsnä. Ympärillämme elää näkymätön maailma. Vain Pyhä Sielu voiu saada yhteyden maailmankaikkeuden henkiin. Sinunkin kanssasi jotelleet ihmiset olivat näkyväisyyden hetkeksi ottaneita henkiä. Joskus he lähestyvät meitä ihmismuodossa..varsinkin paikassa missä on muita. Yksin ollessa ne kohtaavat meitä ääninä päässä joita kuulen nytkin..

    • iohtyvcfr

      älä välitä vaan nauti lomastasi :) Happy girls

    • joo unohdit varmaan lääkkeesi kotiin

    • bekka

      Voi hyvät hyssykät. Harhaisuuten on apua saatavilla.

    • sadematkat

      Aurinkomatkat ei järjestä opaskoulutuksia Inglesissä :) Mutta ihan hyvä kauhuleffan juoni..

    • Ainamieleslama

      Lähettäkää kaikki avohoidokit maailmalle niin kyllä luonto heidät hoitaa ja säästyy kotomaassa rahat

    • Juusto

      Tytö iha kujilla lääkkeet...

      • !!!

        OOT PELLE½


    • jaajonen

      Mielestäni toi oli ihan normaalia seuramatkasekoilua - nosta matkustamisen tasoa.

      • seiväsmatkat

        Joo, perus turistiluokkameininkiä, porukka ottaa pohjia lentokentälle matkaavassa bussissa jo 6.30 aikaan, lentokoneessa drinkkiä naamaan viisi tuntia ja hotellissa täys putki päälle viikoksi pariksi. Ei ihme, että henkinen tietoisuus alkaa avartua.


    • orhiros

      satumaan taannnnggooooo.......... on ne kanarian saaret sitten lumoava paikka, ilmankos pöpipäät sinne rahaa kantavat reppukaupalla

    • *******

      Kuulostaa siltä, että nyt kaikki ei ole kohdallasi okei. Ymmärrät varmaan itsekin, ettei kertomasi kaltaisia asioita yksinkertaisesti tapahdu. Kaikki on oman mielikuvituksesi tuotetta.

      Et varmastikaan kuole reissulla, ellet tietoisesti etsiydy vaarallisiin tilanteisiin tai käyttäydy itsetuhoisesti.

      Ota ihan rauhallisesti, älä juopottele tai riehu holtittomasti. Mene ajoissa nukkumaan, käy säännöllisesti aamiaisella ja syö tiettyihin aikoih. Luo itsellesi rutiineja (vaikka kyse on vain lyhyestä lomasta) ja käy vaikka aamulenkillä dyyneillä.

      Aika kuluu nopeasti ja pian olet kotona. Sitten on aika hakeutua lääkärin puheille.

      Kaikki on hyvin, eikä sinulla ole mitään hätää. Kivaa ja aurinkoista lomaa!

    • Calle Ukkeli

      Elekee hörhöt menkö sinne inglesiin. Siinä Kasbash/metro ostarin ympärillä ne tummat naiset vie teidän rahat joka ilta tossa klo 20.00-07.00 välillä. Ne on täydellisiä taskuvarkaita.

      • Ja taas...

        Voi calle Ukkeli parkaa. Otapa nyt vaarin neuvosta: Älä mene sinne Kaspah-Metro -ostarille joka ilta! Fiksummat tajuavat kerralla:)


    • Outoitsekinmutsilti

      Jos aloittaja olisi oikeasti hädässä( psykoosi tms) niin muutamien kommentit on tosi ällöjä. Minkälaiset ihmiset kirjotttaa jotain kurkku ym. juttuja.
      Vaihdan viimeiinki tän sivun pois näköpiiristäni. Joskus erehdyn lukemaan mitä ihmiset ovat mieltä asioista, ja tuntuu,että tänne kirjoittaa jotenkin super agressiiviset ym. kommentoijat.
      Melkein aina tulee ällö olo useimpien ihmisten kommenteista.

    • Ajan merkki

      Toinen on psykoosissa ja toiset kirjoittaa sille ihan vain vittuillakseen.
      Ei tarvi ihmetellä mistä nämä ammuskelijat tulevat kun yhteiskunnallinen ilmapiiri on tälläinen.

      Paljon turvallisemman yhteiskunnan saisi jos nämä kurkkumiehet vietäisiin suljetulle pois täältä normaalien, empatiakykyisten elämää häiritsemästä. Sinne voisivat sitten perustaa oman ihanneyhteiskuntansa ja ottaa vaikka valjakkalan kuninkaakseen.

      • Pimeä?

        Senkin imbesilli.

        Etkö ajattelekkaan mahdollisuutta, että asioita voidaan keksiä aivan päästä hatusta vetämällä? Keksiä tarinoita miten ihmiset reagoivat siihen?

        Työnnä nyt joku esine perärööriin, pidä sitä siellä niin kauan että tuntuu kuin ulostaisit allesi, ja sitten ota se esine pois. Ja toista tämä uudelleen. Oletko sinä ääliö?


    • oikeaa asiaa

      Tämähän on mennyt aivan pilalle! Täällä ei enään ole mitään oikeita asioita. Näitä keksittyjä juttuja kyllä löytyy joka päivä. Sairaitten/lapsellisten ihmisten kirjoittelu paikka tämä on. Kannattaisi ylläpitäjien jo puuttua tähän!

    • Ylläpito

      Minä olen ylläpidosta.

      Voin silti kertoa eri perä-aukon kiihotusmenetelmistä, kunhan käytän siistiä kielenkäyttöä.

      Itsetyydytykseen voi käyttää mm. kaksihaaraista sähkömoottorista heiluria.

      Jos haluaa käyttää aivan arkista jokakodista löytyvää esinettä, suosittelen esimerkiksi suola/pippurisirotinta, pöydän/tuolin jalkaa, vessa/pölyharja (ei harja pääty) tai eri ovenkahvat (ne joutuu kyllä ruuvaamaan irti).

    • Vladimir Putin

      Hei. Minä olen Vladimir Putin. Minä opettelin suomen kielen, että voin kirjoittaa suomi24.fi sivuille kommenttejani. Se on maailman hauskin juttu!

      PS. Vielä hauskempi on jäinen kurkku takapuolessa!

      • Hei sinulle!

        Hei Vladimir. Näköjään on, kun olet, kun näytät olevan keskenkasvuinen vajaaälyinen uuno, kenen äitiä ollut mukava käydä lykkimässä!

        P.S Ja siltä vaikutti äidistäsikin!


    • yksjukkis

      heheh johan myrkyn lykkäs, kannataa mennä heti hoitoon. Tai jos paha juopumus loppuu ja alkaa paha krapula, se sitten voi selvitä.
      Kukahan näitä keksiii?

    • Kunto

      VOI VIT.... ETTÄ VOI OLLA SAKEE TÄÄ KOKO KESKUSTELU ALUSTA LOPPUUN. JA YLEENSÄKKIN NÄÄN SUOMI 24:SEN JUTUT. NÄISTÄ EI SIIS ENÄÄ REVI EES HUUMORII. TÄÄ SIVU KATOO SUOSIKEISTA NY, NOTTA MORJENS.

      • hernepaprikamaissi

        Oot sairas jos se on ollu edes koskaan suosikeissa......!


    • minä vaan

      Kerrohan miten kävi, vieläkö henki pihisee?

    • rtygr

      Aloittajan sopise tehdä hamppuköydestä kiva kravatti myös!

    • ldjfdslmfjli

      Käytä vähemmän niitä aineita.

    • JärkiHoiÄlyÄläJätä!

      Satusetä vai tätikö se sepittää sairasta tarinaa. Ei ole täällä mitään valvontaa näköjään mikä juttu tulee vielä oikein otsikoihin. Todellista asiaa tänne kaivataan eikä P.a.s....aaa! Järjetöntä hourutarinaa. Eihän tätä usko kukaan selväjärkinen.

    • hupsista keikkaa

      *napsauttaa sormia* näin, toivottavasti heräsit unesta/koomasta.

    • ExCanariatipu

      Minä olen kerran Kanarialle erehtynyt, enkä toista kertaa erehdy. Tässä on hyvä esimerkki Espanjan matkaajasta. Vaikka tarina ei ole tosi, se kuvaa tämän tyypin sivistystasoa ja matkakohdetta. Minulle riitti, että n. 800 ihmistä menetti henkensä Kanarian lennonjohtajien töppäilyistä v. 1977.

      • Ei lennonjohto

        Kyllä se oli tämän "kokeneen ja ammattitaitoisen" KLM:n koneen kapteeni joka lähti sumussa kiitotielle ilman lennonjohdon lupaa.


    • 7609876

      Miksi näitä trollollooooolleja otetaan tosissaan?

    • surkeeeeta

      PALJASTUIT!. Aloittaja ei selvästikkään ole edes kanarialla, koska hänen viestissään on kaikki ääkköset. Jos olisit esm. kirjoittanut viestin hotellin respan koneella tms. ei olisi näppäimistössä ollut ääkkösiä,

      • Voi ressukkaa

        No voi sinua ressua! Jokainen joka osaa edes perusasiat tietokoneista pystyy minuutissa vaihtamaan sen hotellin respan koneen asetukset niin että sillä pystyy kirjoittamaa vaikka bulgariaa! Puhumattakaan ääkkösistä.

        Eihän sillä, miltä se koneen fyysinen näppämistö näyttää, ole mitään tekemistä sen kanssa, minkä kielen virtuaalisen näppäimistön siihen saa (ainakin Windowsissa lähes minkä hyvinsä kielen).

        Joskus (erittäin harvoin) noissa koneissa on asetusten muuttaminen estetty, mutta se on poikkeustapaus.


      • Orja 60271

        Mulla on aina oma kone mukana reissussa - myös Kanarialla.


      • opsis!

        Mikä paljastui? Jos olikin oma läppäri mukana?
        Minä asun Kanarialla nytkin, ja koko ajan on äät ja ööt käytössä, häh. Omassa läppärissä.

        Sitten tietääkseni voi jokaisessa läppärissä vaihtaa peruskielen ja käyttää sen kielen aakkosia.


    • mies 86

      Hah, aika paksua... "kolmen tunnin lennon jälkeen nainen alkoi pälyillä minua ja ilmoitti, että minulle tulisi ongelmia Ingliksessä etc". Aika omituiselta oppaalta kuulostaa -.-

      Joo ei, kyllä tää taitaa trolli olla, mut en voi olla satavarma. Mikäli on trolli, niin aika hyvin pelitetty siinä mielessä, että tarinaa on liioiteltu vain siinä määrin että ylläpito ottaa sen todesta mutta kuitenkin että se samalla herättää joissain lukijoissa kauhistusta.

      Ehkä tästä kehittyykin ajan mittaan jonkinlaine uusi trendi, kun tylsistyneet ihmiset alkavat kirjoitella tänne omia, päästärevittyjä kauhusepustuksiaan.

      En toki kiistä, etteivätkö tapahtumat olisi voineet olla totta, mutta kyllä tuossa nyt vaikuttaisi olevan vähän liikaa kauhuleffoista vedettyä genreä.

    • Joga joga mies

      Dejavu ilmiöitä henkinen puoli horjuu on elimistö stressitilassa yleisiä harha - aistimuksia. Kannattaisi rauhoittaa elämän tilannetta muuten muuten johtaa vaikeaan psykoosiin, lääkkeet jos on kannattaisi ne jättää pois ja hakea apua vaikka joogasta.

    • jaapa jaa

      Mitä opimme tästä?

      - Ei kannata nuolla vääränlaisia sammakoita..?

    • ulosteinen

      Lääh puuh vanha tahtoo lisää!

      • missä huumori

        Voi herran jesta teitä pöllöjä, jotka intoudutte jostain tällaisestä selvästä provosta.
        Onko teidän maailmanne niin pieni ja oletteko tosiaan niin huumorintajuttomia, että otatte tosissanne tällaisenkin läpän? Täytyy vain ihmetellä.
        Ottaakaa jo hyvät ihmiset järki käteen näitä kirjoitukisia lukiessanne, muutenhan voimme syöttää teille mitä skeidaa tahansa ja te vain nielette ne ja olette sitten niin tohkeissanne. Huom. Suodatin käyttöön tätä palstaa lukiessanne, älkääkä provosoidu kaikesta huumorilla heitetystä läpästä. Tai siitä vain, saammehan taas mukavat naurut.


    • Matti Damon

      Plääh!

      Tämähän on meidän seuraavan Bourne-leffan (Bourne Mediocracy, suomeksi Meduusan verkkopaita) kässäri. Mistä sait? Kantsiiko meidän nyt enää edes aloittaa kuvauksia, kun kaikki on lukeneet sen Suomi24:stä. Taidan lähteä lomalle sen sijasta. Kiitti vaan hirveesti - olisin tarvinnu ne miljoonat.

    • 2+13

      Odotan fiktiolle jatkoa :DDDD

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      78
      1500
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1257
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      120
      1227
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1156
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1024
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      82
      823
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      762
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      755
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      377
      731
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      686
    Aihe