Hei käyttäjät,
Suomi24:n palveluissa suoritetaan lyhyt käyttökatko tiistaina 29.5.2012 klo 6.00-8.00 välisenä aikana. Käyttökatkon aikana teemme palveluihin päivityksiä ja teknisiä korjauksia.
Katkon aikana kaikki Suomi24:n palvelut ovat pois käytöstä. Pahoittelemme tästä aiheutuvaa haittaa.
Aurinkoisin terveisin,
Mari
Suomi24
Käyttökatko palveluissa 29.5.2012 klo 6.00-8.00

5
449
Vastaukset
Nyt on klo 18:09 enkä saa lähtevän postini liitteeksi valokuvaliitteitä. Miksi?
Huomenta @kis-kis-kukkula,
voisitko kertoa tarkempia tietoja liitetiedosto-ongelmastasi? Toistuuko ongelma kaikkien sähköpostiin liitettävien tiedostojen kanssa vai vain tämän tietyn valokuvan?
Terveisin,
Mari
Suomi24suomi24 kirjoitti:
Huomenta @kis-kis-kukkula,
voisitko kertoa tarkempia tietoja liitetiedosto-ongelmastasi? Toistuuko ongelma kaikkien sähköpostiin liitettävien tiedostojen kanssa vai vain tämän tietyn valokuvan?
Terveisin,
Mari
Suomi24en ole tämä kis-kis-kukkula,mutta mulla sama ongelma.ei mitään liitteitä saa laitettua se jää vaiheeseen ladataan tiedostoa....
zyryr kirjoitti:
en ole tämä kis-kis-kukkula,mutta mulla sama ongelma.ei mitään liitteitä saa laitettua se jää vaiheeseen ladataan tiedostoa....
Hei @zyryr,
kiitos palautteestasi ja pahoittelen samalla sähköpostissa ollutta ongelmaa. Pyydän sinultakin tarkempien tietoja liitteiden lisäämiseen liittyen. Toistuuko sinullakin ongelma kaikkien sähköpostiin liitettävien tiedostojen kanssa?
Terveisin,
Mari
Suomi24- entinen käyttäjä
suomi24 kirjoitti:
Hei @zyryr,
kiitos palautteestasi ja pahoittelen samalla sähköpostissa ollutta ongelmaa. Pyydän sinultakin tarkempien tietoja liitteiden lisäämiseen liittyen. Toistuuko sinullakin ongelma kaikkien sähköpostiin liitettävien tiedostojen kanssa?
Terveisin,
Mari
Suomi24Ylläpidon puolustukseksi on sanottava, että he toimivat näissä käytettävyysongelmissa:
todiste:
- 239 huomautuksen (ja kolmen vuoden) jälkeen he poistivat Uskonto ja uskomukset - palstaa häiriköivän pöpin.
Eli muistutttakaa vielä 155 kertaa omista sp-ongelmistanne, niin johan ylläpitokin älyää toimia..
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä
Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh744162Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?
Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli893411Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt
Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit1123223Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?
Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.733146- 1013052
Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä
Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi412694Seksuaalinen ahdistelu, naisten vähättely ja törkeä käytös naisia kohtaan kukkii rakennustyömailla
Tällainen lienee ihan tavallisista kaikilla "äijävaltaisilla" työpaikoilla. Kaikki miesvaltaiset alat eivät ole toksise2572619Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö832492Miten Yxäri iskettiin?
Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j2172466Rakkaalle J miehelle.
Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.922359