30 + Suokki-miitti, 18.8.2012 Lauantai

isukki-78

Otin oikeuden (ainakin yrittää) järjestää miitin kesälle Suokkiin (Suomenlinna på Savo). Alustava ehdotus ajankohdalle ois sama kuin otsikossa. Kesäkuu kiipee liian äkkiä silmille ja monella heinäkuu on lomaa. Siksi siis voitais olla sulassa sovussa "lapinpolttajien" kanssa suokissa elokuussa.... Laittakaa nyt ehdotuksia otsikon pvämäärän lisäksi, että voidaan katsoa että mitä ja milloin, ja vai pidetäänkö pikkujoulut hiihtämällä suokissa :)
Niin, ja samalla sellasta alustavaa listaa että kutka tulee ja kutka ei, vois hommata vähä "luutonta filettä" paikalle....

-DäDI-

15

1419

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • T.I.K jne..

Voisin tulla paikalle idlailee. :>

• Lomalla tuolloin nii ei osaa sanoo vielä mitään jos maisemissa nii eiköhän sitä kerkee ainakin käymään..

• Toi päivämäärä saattaa muuttuu viel, ja tod.näk. muuttuuki. Toi oli oikeestan ainoo vkonloppu millon ite pääsisin varmuudella paikalle. Katotaan nyt mitä tulee vai tuleko mitään.

• Voisin koittaa osuu saarelle samaan aikaan...

• Mäkin voisin koettaa tulla mukkaan:o)

• Suakiss o kivaa :) mutt nyt en kyll meinaa kuskina olla :P Sitäpaitsi mun pitää hommata se kypärä jos tuun ...

• mie en pääse 18.8 näyttäis olevan töitä :(

• Soudan mestoille, tietenkin.

• En pääsekkään oon muualla silloin...

• Jos olen paikkakunnalla sillon voisin tulla häröilee,elokuuhun on vielä pitkä matka.Kaikki voi muuttuu.

• Sitkeä huhu on liikkunut siitä että se oikea suokkimiitti joka järjestetään heinäkuussa on nyt 7.7 lauantaina. Ja se pitää paikkaansa. Nähdään klo 15 kauppatorin rannassa HSL:n suomenlinnan laiturin lipunmyynnin kupeessa. Klo 15:20 lautta on se jolla lähdetään ja päädytään taas sinne kesäteatterin lähistölle bastion Kunnialle jossa vessatkin on näppärästi liki. Pussikaljat ja evästä mukaan. Grillata ei voi. Ei edes kertakäyttögrillillä.

• Tsiisus ! Toiha o mun jäykkisrokotuksen vuosipäivä :D Ny en tarttekkaa kypärää ku oon röissä :P ... ehkä parempi vaa nii...

• Viättäkää hiano päivä vaikka väkisin :P siell o kivaa :)

• ahhrim
    • Voi ku oisin tienny!

TÄH?!! Voi miks en löytäny tätä ketjuu 1,5kk aikaisemmin?? MIKSI?? :( Oliko kivaa, oliko kaikki kauheessa kännissä..??

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      705
      2830
    2. Mopomiitti!

Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss
      Tuusula
      533
      1741
    3. Poliisi kiilasi mopoilijan

Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö
      Kiuruvesi
      316
      1395
    4. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      83
      1374
    5. Aina vaan mietin sua

Miksen saa sinua mielestäni pois
      Ikävä
      58
      933
    6. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
      Ikävä
      66
      812
    7. Raiskausyritys

Eilen laajallakankaalla lenkkipolulla.
      Kajaani
      39
      732
    8. Vetovoima

Onko välillänne suuri vetovoima ja miten se ilmenee? Onko siitä haittaa?
      Ikävä
      35
      715
    9. Nainen. Onko meissä

Sinusta jotain samaa? Näköä tai luonteenpiirteitä? Utelias
      Ikävä
      48
      704
    10. Onko täällä ketään

Joka kaipaa M alkuista? Millä kirjaimella nimesi alkaa?
      Ikävä
      46
      704
    Aihe