Otin oikeuden (ainakin yrittää) järjestää miitin kesälle Suokkiin (Suomenlinna på Savo). Alustava ehdotus ajankohdalle ois sama kuin otsikossa. Kesäkuu kiipee liian äkkiä silmille ja monella heinäkuu on lomaa. Siksi siis voitais olla sulassa sovussa "lapinpolttajien" kanssa suokissa elokuussa.... Laittakaa nyt ehdotuksia otsikon pvämäärän lisäksi, että voidaan katsoa että mitä ja milloin, ja vai pidetäänkö pikkujoulut hiihtämällä suokissa :)
Niin, ja samalla sellasta alustavaa listaa että kutka tulee ja kutka ei, vois hommata vähä "luutonta filettä" paikalle....
-DäDI-
30 + Suokki-miitti, 18.8.2012 Lauantai
15
1418
Vastaukset
- T.I.K jne..
Voisin tulla paikalle idlailee. :>
Lomalla tuolloin nii ei osaa sanoo vielä mitään jos maisemissa nii eiköhän sitä kerkee ainakin käymään..
Toi päivämäärä saattaa muuttuu viel, ja tod.näk. muuttuuki. Toi oli oikeestan ainoo vkonloppu millon ite pääsisin varmuudella paikalle. Katotaan nyt mitä tulee vai tuleko mitään.
Voisin koittaa osuu saarelle samaan aikaan...
Mäkin voisin koettaa tulla mukkaan:o)
Suakiss o kivaa :) mutt nyt en kyll meinaa kuskina olla :P Sitäpaitsi mun pitää hommata se kypärä jos tuun ...
mie en pääse 18.8 näyttäis olevan töitä :(
Soudan mestoille, tietenkin.
En pääsekkään oon muualla silloin...
Jos olen paikkakunnalla sillon voisin tulla häröilee,elokuuhun on vielä pitkä matka.Kaikki voi muuttuu.
Sitkeä huhu on liikkunut siitä että se oikea suokkimiitti joka järjestetään heinäkuussa on nyt 7.7 lauantaina. Ja se pitää paikkaansa. Nähdään klo 15 kauppatorin rannassa HSL:n suomenlinnan laiturin lipunmyynnin kupeessa. Klo 15:20 lautta on se jolla lähdetään ja päädytään taas sinne kesäteatterin lähistölle bastion Kunnialle jossa vessatkin on näppärästi liki. Pussikaljat ja evästä mukaan. Grillata ei voi. Ei edes kertakäyttögrillillä.
Tsiisus ! Toiha o mun jäykkisrokotuksen vuosipäivä :D Ny en tarttekkaa kypärää ku oon röissä :P ... ehkä parempi vaa nii...
Viättäkää hiano päivä vaikka väkisin :P siell o kivaa :)
- ahhrim
Videoo viimeisimmästä kerrasta:
http://www.youtube.com/watch?v=T9G12aKdBDU - Voi ku oisin tienny!
TÄH?!! Voi miks en löytäny tätä ketjuu 1,5kk aikaisemmin?? MIKSI?? :( Oliko kivaa, oliko kaikki kauheessa kännissä..??
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103865"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483