Kautta aikojen tyhmin ja kansalaisille vahingollisin poliitikko

Reino´

Siis suomalainen poliitikko. Kirjoitelkaapa kuka täyttäisi tällaist kriteerit. Perustelu olisi paikallaan..

Kiinnostavaa olisi myös kuka tämän päivän poliitikko olisi jonkun mielestä...

Odotan keskustelua.

47

178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pär Pillhard

      Mielestäni kautta aikojen typerin poliitikko on ollut Taisto Sinisalo. Hän torpedoi puuhasteluillaan vasemmiston pieniksi täipuolueiksi.

      Sodan jälkeen SKDL´llä oli noin 25 prosentin kannatus. Hertta Kuusinen toi tiettyä jäntevyyttä ja linjaa työväen asiaan ja politiikkaan.

      Itse olen nyt myöhempinä aikoina ollut Jörn Donnerin ja Claes Anderssonin kanssa samoilla linjoilla. Vaikka en tiedäkään kuinka samoilla linjoilla keskenään ovat. Tuntuu kivalta olla älykköjen kanssa samoilla linjoilla.

    • susm.

      Hauska tyyppi oli myös tää Eino Poutiainen, mopomies. Muistanetteko ennää. Tai en niin hauskuudesta tiiä, sellanen maaseudun originelli.

      • Reino´

        Kuulehan susm.

        Mikä sinua vaivaa? Eino Poutiainen ei kuulu ´typerimpien ja vahingollisimpien poliitikkojen´ listalle. Jos olisit poliitikko, pääsisit itse mielipiteinesi listalle.


      • susm.
        Reino´ kirjoitti:

        Kuulehan susm.

        Mikä sinua vaivaa? Eino Poutiainen ei kuulu ´typerimpien ja vahingollisimpien poliitikkojen´ listalle. Jos olisit poliitikko, pääsisit itse mielipiteinesi listalle.

        voi hyvänen aika, miksi sitten kysyt toisilta, jos itse vain parhaiten tiedät.Kumma motiivi onkin tuoda palstalle näitä samoja jankkaavia alotuksia, kun lopputulos näyttää olevan aina sama, samat nimet.
        Ei ole mieleenikään koskaan tullut miettiäkään politiikkaa, epämiellyttävimpiä aiheita, mitä voi olla. Ittehän ootte sinne tyypit valinneet, minä en.

        Ajattelin ilahduttavani muita kirjoittajia mainitessani E.P:n , kyllähän hän jäi varmasti mieleemme ihan hyvää tarkoittavana uutterana miehenä. Tapani mukaan kirjoitin päin otsikkoa, ei pidä suuttuu mulle. Onhan minulla tuolla selitystäkin 3.6.

        Siis...mitä opimme tästä, ei pidä kirjoittaa jos ei mittään asiasta ymmärräkään.
        Anteeks Eikka P. siellä ikilevossasi, kovastikin tykkäsin sinusta.


      • Reino´
        susm. kirjoitti:

        voi hyvänen aika, miksi sitten kysyt toisilta, jos itse vain parhaiten tiedät.Kumma motiivi onkin tuoda palstalle näitä samoja jankkaavia alotuksia, kun lopputulos näyttää olevan aina sama, samat nimet.
        Ei ole mieleenikään koskaan tullut miettiäkään politiikkaa, epämiellyttävimpiä aiheita, mitä voi olla. Ittehän ootte sinne tyypit valinneet, minä en.

        Ajattelin ilahduttavani muita kirjoittajia mainitessani E.P:n , kyllähän hän jäi varmasti mieleemme ihan hyvää tarkoittavana uutterana miehenä. Tapani mukaan kirjoitin päin otsikkoa, ei pidä suuttuu mulle. Onhan minulla tuolla selitystäkin 3.6.

        Siis...mitä opimme tästä, ei pidä kirjoittaa jos ei mittään asiasta ymmärräkään.
        Anteeks Eikka P. siellä ikilevossasi, kovastikin tykkäsin sinusta.

        Voisit lukea avauksen siis lukea avauksen ja ottaa siihen kantaa. Ei kannata olla niin kuohuksissaan joka asiassa. Lämmöllä.


      • Makriina ek
        Reino´ kirjoitti:

        Voisit lukea avauksen siis lukea avauksen ja ottaa siihen kantaa. Ei kannata olla niin kuohuksissaan joka asiassa. Lämmöllä.

        Tässä ollaan siis oraakkelin linjoilla.
        Arvatkaamme yhdessä, keitä poliitikkoja Reino tarkoittaa.

        Vääristä vastauksista lämpimäiset sitten päin pläsiä.


    • Paavo Ahne!

      Ehdoton ykkönen on
      Paavo Lipponen.
      Tuhosi työväenliik-
      keen.

      • turha syytös

        Eino Poutiaisen nimi pois tältä listalta. Ei ollut typerä, eikä vahingollinen kenellekään. suora, rehti kansan mies.


      • susmorsian ek.
        turha syytös kirjoitti:

        Eino Poutiaisen nimi pois tältä listalta. Ei ollut typerä, eikä vahingollinen kenellekään. suora, rehti kansan mies.

        Mitenkäs minä Poutiaisen nimen voisin ruksata pois. Ja olenko maininnut mitään hänen poliittisesta kyvykkyydestään tai kyvyttömyydestään, sas se. Jos sanon hauskaksi tyypiksi, en tarkoita savolaesittain haaskaks. Suorastaan valopilkku oli salkkumiesten harmaassa massassa. Originelli nimitys on plussaa vaan.

        Äänestän siis Poutiaista positiivisena ilmiönä....samoin taas toiselta laidalta Donneria ja Claes Anderssonia mielenkiintoisina ihmisinä. Ite politiikka onkin mulle hepreaa. Mutta ottakaa toki minutkin huomioon, jos äänestys tullee,,,,siis jos pittää painaa nappeja...jaa, ei, poissa, niin voisin painaa poissaolevana vaikka vaarinhousut.


    • yhtenä joukkona

      RKP.

    • Ky.my.sys

      Otsikon mukainen tyhmyys asuu täällä sivullakin vaikuttavassa YHDESSÄ miehessä.
      Ratkaistaiskos se nyt tässä ensin?

      • toinen kysymys

        kyllä se tyhmyys ja myös ilkeys ja kateus asuu yhdessä naisessa joka tuon edellisenkin solavauksen kirjoitti.


      • SANTTU yläkulma
        toinen kysymys kirjoitti:

        kyllä se tyhmyys ja myös ilkeys ja kateus asuu yhdessä naisessa joka tuon edellisenkin solavauksen kirjoitti.

        KUKAS SE KISSANHÄNNÄN nostaa jos ei kissa ite. Napaansa tuojottaja "KUKKAHAMAE"


      • tuijottaskin
        SANTTU yläkulma kirjoitti:

        KUKAS SE KISSANHÄNNÄN nostaa jos ei kissa ite. Napaansa tuojottaja "KUKKAHAMAE"

        vaan omaan napaansa mutta joka puolella mollaa toisia kun ensin ite päästelee sammakoita suu värkistää.


      • vapaa sana
        SANTTU yläkulma kirjoitti:

        KUKAS SE KISSANHÄNNÄN nostaa jos ei kissa ite. Napaansa tuojottaja "KUKKAHAMAE"

        Kyllä tyhmiä saa ja pitää tuijottaa!


      • ainahan ne
        vapaa sana kirjoitti:

        Kyllä tyhmiä saa ja pitää tuijottaa!

        on tyhmät tynnyrit kolissu eniten.


    • Taxell ja Lipponen

      toimivat yhdessä RAHAN perässä ja Suomea vahingoittaen.

    • Niin, RKP yhtenä

      ... joukkiona, se on totuus! Vahingoittaneet Suomea eniten!

    • ¨åpojnm

      Ketä syytettäis??

      Kuka syyttää?

      Mixi?

    • tämän hetken vahing

      ollisimmat politikot,,, nänä kaksi,,



      Paavo lipponen ja Niinistö, he veivät suomen emuun vastoin kansan tahtoa,
      nyt olemme suurissa vaikeuksiaa heidän tehtensä,,,

      kukaan ei tiedä kuinka tästä EU sotkusta suomi selviää,,,

      varmasti sinnikkyydellä kuten enenenki, mutta moni tulee kärsimään suuriaki menetyksiä,,,

    • sinä _vaan

      Miten on ne Koiviston hommat pressakaudella sietäis miettiä!

    • .

      koivistosta alkoi suomen alasajo, Lipponen tuhosi loput niinistön kanssa,,

    • Tuo on totta,

      jo nuo tyypit Koivisto, Lipponen, Taxell ja muut RKP:n tyypit tietävät sen itsekin.

      MUTTA: vasta NYT.

    • hajup

      Ollaan sitä nyt niin jakautuneita persoonia...että.

    • kekkosta ikävä,,,

      TOTUUS alkaa pikkuhiljaa paljastua,

      epärehellisyys, eriarvoistaminen, kansan kyniminen on ollu seurausta sen jälkeen ku kekkonen poistui sairauden vuoksi kuvioista,,

      koivisto alotti piittamattoman poliittisen aikakauden ,,

      • Hän suree sitä

        itsekin...Ja ruotsalaiset käyttävät aina tilaisuutta hyväkseen, kun rahalla saavat etuoikeuksia lisää, kuten Lipposen ollessa pm.


    • ......

      luulempa että kokoomus jää nyt syrjään epäonnistuneen politiikkansa vuoksi, PERUS_SUOMALAISET keskusta ja sdp nousevat suomen johtoon, saapa nähdä mitä saavat korjattua kokoomuksen jäljiltä,,,
      ja viekö se kauan aikaa,,,

    • 76767

      Koivisto EI olisi sopinut pressaksi lainkaan, kyräilijä,jahkailija,
      loukkaantui sellaisesta josta ei olisi tarvinnut ja rupesi röyhistelemään,kuin vihainen sonni ikään!

      Seuraavina Puavo Lipponen,sitten Sauli Niinistö.

      He eivät ole katsoneet Suomen etua,Lipponen vain omaansa
      ja kyllä Saulillakin sama juttu,tosin ei niin räikeä kuin Lipponen.

    • siis tikulla silmään

      Kyllä niitä syitä on ollut sysissä jos sepissäkin, turha niitä nyt on kaivella ja nimiä esiin tuoda. Se kun ei asiaa paranna. Elämme tässä ja nyt, siitä on selvittävä.

    • Nimet esiin!

      Voimme ottaa oppia vääristä äänestämisistämme!

      Emmepä ainakaan Lipposta enää äänestäneet.

    • eipä voi ymmärtää,,,

      alotukseen viitaten, ne vahingollisimmat löytyy kokoomuksesta ja SDP:stä,

      ihme ja kumma ku nämä kasi on kaiken sotkun jälkeen vielä halitusvastuussa,,,

      tyhmää on suomen kansa,,,

      • Viisasten kivi

        ...niin, PS:tkin pelkäsivät hallitusvastuuta, koska olisivat joutuneet suostumaan Kreikan tukeen.
        Mieluummin menettävät jytkyn.

        Kuka se viisas siellä on? Ei ole vielä nähty Poutiaisen jälkeen.


    • hallitusvastuussa

      aina RKP, ottaa vain rusinat pullasta. Siitä esimerkkinä suomenkielisten varuskuntien lakkautus, näiltä kultalusikalla syötetyiltä ei koskaan mitän supisteta, päinvastoin.

    • ¨´+åpoak,

      Yksi on ylitse muiden, mainitsematon.
      Ei kaikkea kannata tuoda julki vaikka pitäis

    • suomen tuholaisia

      Katainen menee tänään ameriikkaan, TAAS,

      mitähän sopimuksia ne tekee,

      tekeeköhän yhtä hulluja kuin EU:n kanssa,, ?

      kokoomus ja SDP kauttaikojen huonoimmat puolueet,,,

    • tipsuntilulilulei

      Eipä tässä voi muuta kuin nauraa höröttää näille ylen fiksuille poliittisille puheille.
      Täältä niitä löytyisikin oikein tosi viisaita poliitikkoja. Kyllä asiat rullaisi, kun pääsisivät hoitelemaan noita kotimaan asioita.

      Harmi, että täällä vain moitteita syydätte, pitäisi olla hoitamassa asiat kuntoon. Olisikohan kenelläkään senjälkeen mitään moittimisen aihetta?

      • Makriina ek

        Eivät tietenkään mene itse mukaan. Eikö sananlaskukin sano, että rannalta on helppo huudella ohjeita, kun toiset ovat merihädässä.

        Mitä vähemmän asiasta tietää, sitä helpompi on neuvoa.


    • §§§

      KOKOOMUS js SDP kautta-aikojen huonoimmat puolueet suomessa.

      ovat johtaneet suomen valtavan suuriin vaikeuksiin,,

      eikö näitä kahta saada pois johtopaikalta, ???

      seuraavissa vaaleissa kaatuu molemmat !!

      • Makriina ek

        Vanhimmat Suomen puolueet.


    • ???????????

      Katainen on TAAAAASSSS ameriikassa, !!???

      MITÄ i h m e t t ä se Jutan kanssa siellä ravaa !!?????????

    • Onhan uutisissa tiedoitettu, mihin keskusteluihin maailman taloudesta Katainen ja Urpilainen osallistuu. Euroopan talouskriisi koskettaa myös Ameriikkaa, ja vaikuttaa näin ollen koko maailmantalouteen.

      Suomen ollessa yhtenä ns. vahvana talousmaana euroopassa, on selvää, että neuvotellaan jatkuvuudesta ja vakauttamisesta, ehkä myös mihin johtaisi EU:n hajoaminen.

      • linnus72v

        Eduskunnan herroista puolet pois. ei ennen ollut avustajia ja pärjättiin.
        Sai köyhätkin jotain , nyt vain ravatti kaulaset. Edes yksi herra päivässä pois.
        Kun aloitimme RÄDYSTÄ jatketaan samaan pinoon ryövärit. nÄMÄ RAHAN-AHNEET EIVÄT AJATTELE,KUIN ITSEÄÄN. kuljen muilla suiomi24 osastoilla.


    • he

      PAAVO VÄYRYNEN. Taas jakaa pohjanmaalla ilmaisia kahveja..
      Vaikka kelkasta putosi...

      ROHKEA LIMANILJUSKA.

    • KIITOKSET Paavo

      Väyryselle hienosta komeasta polittisesta urasta suomen hyväksi !!!



      Valtiotieteentohtori PAAVO VÄYRYNEN on suomen fiksuin politikko,

      vain tyhmät ei ole osannu antaa hänelle aikanaan arvoa silloin kun se olisi koko suomen kannalta erittän tärkeää,,,

      PAAVO VÄYRYNEN hieno politikko, KIITOS hänelle kaikesta hyvistä ajatuksista,

      yhtä niistä nyt ollaan toteuttamassa, eli pohjoismaitten yhteistyö, on harvinaisen älykäs idea ja se on PAAVO VÄYRYSELTÄ lähtoöisin jo kasikymmentä vuotta sitten,,,

      suomen piti tehdä kamala harharetki EU;n ennenekuin huomasi ettei sittä tule mitään, kaiken tämän tyhmyyden takana oli julmettu l i p p o n e n uhkailuineen,,,

    • Eikö se kuvasta,jonkunasteista tyhmyyttä,kun politikot levittelevät naisjuttujaan julkisesti.. Minusta se on noloa.

      • Onhan niitä ainkin kaksi, Kanerva ja Matti Vanhanen. Vanhasesta alkoi kepun alamäki, eiköhän kokoomuskin kärsi kun Kanerva saa tuomion rahoitus ja muista sotkuistaan,


      • vielä useampi salaa
        LateVaan kirjoitti:

        Onhan niitä ainkin kaksi, Kanerva ja Matti Vanhanen. Vanhasesta alkoi kepun alamäki, eiköhän kokoomuskin kärsi kun Kanerva saa tuomion rahoitus ja muista sotkuistaan,

        sotkunsa, ja lehdistö roskalehdistö näitä juttuja levittelee. Saisi enemmän levitellä esim. Kimmo Sasin rattijuoppoutta, jossa tappoi ihmisen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      266
      6420
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      148
      3723
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2649
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2506
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2072
    6. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      121
      1661
    7. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      83
      1655
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1493
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1310
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      108
      1174
    Aihe