Olen nelikymppinen nainen, ja selaan 35-45 - vuotiaiden ilmoituksia lähinnä. Se ihmetyttää, että nuorimman päänkin miehet näyttää paljon vanhemmilta kuin minä tai minun ikäiset ihmiset yleensä. Kuvan perusteella voisi arvioida monen miehen iän ainakin kymmenen vuotta vanhemmaksi kuin mitä ilmoituksessa sanotaan. Voi olla, että jotkut valehteleekin ikänsä, mutta tuskin kaikki kuitenkaan.
Silti näilläkin miehillä haku on yleensä itseä nuoremmista naisista. Kai se sitten on niin, että jos ikäistään vanhemman näköinen mies haluaa nuoren naisen, niin helposti jää sinkuksi. Siten nämä olisi yliedustettuina sinkkujen joukossa. Muuta selitystä en keksi ainakaan.
Vanhan näköiset miehet
33
2070
Vastaukset
- seli seli
Mä olen 43 ja en todellakaan näytä 43 vuotiaalta,näytän nuoremmalta kuin sä,olen 24 kg laihduttanut ja kroppa treenatussa kunnossa,seli seli.
- aha vai niin
Joo, ja sinä näytät miesten mielestä ainakin 10 vuotta ikäisiäsi vanhemmalta. Näinhän se menee, en minä, mutta muut, ainakin jos naiselta kysytään. Tähän sitten se, että haluaa nuoremman miehen, takaa sen, että jää ikisinkuksi.
- Keski-iässä
No enpä kyllä näytä, vaan minut arvioidaan vähintään 10 vuotta liian nuoreksi. En kyllä usko että syy olisi minun nuorekkuudessa, vaan sinkku-ukot ei vain oikeasti tiedä, miltä minkäkin ikäinen nainen näyttää. Silleen voi käydä, kun on kauan ilman naista. :)
- sinua on huijattu
Keski-iässä kirjoitti:
No enpä kyllä näytä, vaan minut arvioidaan vähintään 10 vuotta liian nuoreksi. En kyllä usko että syy olisi minun nuorekkuudessa, vaan sinkku-ukot ei vain oikeasti tiedä, miltä minkäkin ikäinen nainen näyttää. Silleen voi käydä, kun on kauan ilman naista. :)
Ei kyse ole arvioinnista, vaan imartelusta. Se voi koskea lähes mitä ja ketä vaan ja tätä harrastaa tietty miestyyppi. Tähän haksahtaa helposti, jos nainen ei ole tekemisissä fiksujen miesten kanssa, maailmankuva ja mieskäsitys hahmottuu silloin vain idioottien antamien mallien pohjalta, toisaalta oikea tieto lisää tuskaa, valheessa on josku mukavampi elää.
- NiinaJaana
sinua on huijattu kirjoitti:
Ei kyse ole arvioinnista, vaan imartelusta. Se voi koskea lähes mitä ja ketä vaan ja tätä harrastaa tietty miestyyppi. Tähän haksahtaa helposti, jos nainen ei ole tekemisissä fiksujen miesten kanssa, maailmankuva ja mieskäsitys hahmottuu silloin vain idioottien antamien mallien pohjalta, toisaalta oikea tieto lisää tuskaa, valheessa on josku mukavampi elää.
Eivät naiset usko miesten ikäarviointeihin. Naisilla on yleensäkin realistisempi kuva itsestään kuin miehillä. Täällä monet miehet laittavat ikänsä profiiliin oikeaa ikää alemmas koska LUULEVAT näyttävänsä nuoremmalta. Joku on voinut sanoa ihan vittuillakseen että tosi komea ja nuorekas olet, ja mies uskoo sen. (Koska haluaa uskoa)
Kysymyksessä oli nyt miesten profiilit, joissa kuvassa oleva henkilö on paljon vanhemman näköinen kuin profiilissa on laitettu iäksi, ja näitä on paljon!
Naisten profiileissa kuva ja ikä näyttävät vastaavan toisiaan, joissakin nainen on jopa paljon nuoremman näköinen kuin hän on ilmoittanut iäkseen. Hyvät elämäntavat ja hyvät geenit vaikuttavat.
Voi tietysti olla niinkin, että miehissä on enemmän tupakoivia ja alkkiksia, niin sen takia he näyttävät ikäistään vanhemmalta? - 18+17
NiinaJaana kirjoitti:
Eivät naiset usko miesten ikäarviointeihin. Naisilla on yleensäkin realistisempi kuva itsestään kuin miehillä. Täällä monet miehet laittavat ikänsä profiiliin oikeaa ikää alemmas koska LUULEVAT näyttävänsä nuoremmalta. Joku on voinut sanoa ihan vittuillakseen että tosi komea ja nuorekas olet, ja mies uskoo sen. (Koska haluaa uskoa)
Kysymyksessä oli nyt miesten profiilit, joissa kuvassa oleva henkilö on paljon vanhemman näköinen kuin profiilissa on laitettu iäksi, ja näitä on paljon!
Naisten profiileissa kuva ja ikä näyttävät vastaavan toisiaan, joissakin nainen on jopa paljon nuoremman näköinen kuin hän on ilmoittanut iäkseen. Hyvät elämäntavat ja hyvät geenit vaikuttavat.
Voi tietysti olla niinkin, että miehissä on enemmän tupakoivia ja alkkiksia, niin sen takia he näyttävät ikäistään vanhemmalta?Vai naisten ikä ja kuva täsmäävät paremmin. Hehheh. Treffien etusivulta kuvia katseltuani totesin, että lähinnä pääkaupunkiseudulla on nuorekkaita naisia ja sielläkin hyvin vähän. Pääsääntöisesti nettinaiset ovat aika vanhan ja kuluneen näköisiä. Koskee varmaan myös miehiä.
- Kauniiksi luotu
NiinaJaana kirjoitti:
Voi tietysti olla niinkin, että miehissä on enemmän tupakoivia ja alkkiksia, niin sen takia he näyttävät ikäistään vanhemmalta?Minä olen huomannut saman ,eli monet 40 -> miehet näyttävät tosi vanhoilta..ainakin liki 60 vee arvioisin. Ihmettelen tätä, miten se voi olla niin. Ja moni on kuvassaan kuin riihen seinästä reväisty, tukka hapsottaa kampaamattomana, jnaama on turvoksissa juopottelun jäljiltä...ja ihan oikeesti turvenuijan näkösiä ovat. Ja sitten etsivät kaunista naista!! Hahhaa!!Moni on kuin poliisin pidätyskuvista..nimilappu vaan puuttuu ...
Alkkikset ja mt-ongelmaiset erottuu selvästi....
PS. Itse olen kaunis ,hoikka nainen ja etsin mukiinmenevännäköistä miestä...en turvenuijjaa... NiinaJaana kirjoitti:
Voi tietysti olla niinkin, että miehissä on enemmän tupakoivia ja alkkiksia, niin sen takia he näyttävät ikäistään vanhemmalta?Sain äskettäin kehitettyä objektiivisen testin, jonka avulla voi testata ihon nuorekkuutta. Voi hyvin sanoa että nuorekkuus perustuu pelkästään ulkokuoreen, jota monet eivät osaa arvioida objektiivisesti.
Ihon vanhentuminen perustuu itse asiassa siihen että ihon mikroeliöstö, eli sienet, hiivat ja bakteerit vanhentavat sitä. Kuten puut lahoavat lopulta luonnossa sienien ja muiden lahottajien toimesta, samoin käy ihmisen ihon. Kuitenkin on olemassa tehokkaita aineita, joiden avulla näitä anaerobisia mikrobeja voi tuhota iholta, ja yksi erityisen tehokas on vahvasti hapettava vetyperoksidi, jota täytyy käyttää vahvempana versiona kuin tavanomaista 3%:n liuosta.
Esim. 6-9%:n vetyperoksidiliuosta (saa apteekista) voi käyttää syylien hoitoon, ja ne tosiaankin muuttuvat ihan liidunvalkoisiksi, kun niitä altistaa vetyperoksidille. Vanhentunut iho, jossa on vaikkapa vain vähän ryppyjä, suorastaan leimahtaa, ja muuttuu osittain liidunvalkoiseksi joistakin kohdin, kun siihen laittaa voimakkaampaa vetyperoksidiliuosta. Tämä iho on vanhentunutta, eikä voi täyttää samoja kriteerejä kuin nuori iho! Terve iho ei reagoi vetyperoksidiin mitenkään, paitsi pigmentointi menee vaaleammaksi hetkeksi.
Tässä siis testi JA ratkaisu ihon vanhentumiseen. Iteroidaan n kertaa, kunnes iho ei enää reagoi vetyperoksidiin, jolloin ihossa ei enää ole vikaa, ja ihon nuorekkuus on saavutettu. Voi kestää aika kauan, mutta vetyperoksidin tehokkuuden ansiosta kuitenkin tuloksia tulee joskus.- Dr Obvious
m36-intj kirjoitti:
Sain äskettäin kehitettyä objektiivisen testin, jonka avulla voi testata ihon nuorekkuutta. Voi hyvin sanoa että nuorekkuus perustuu pelkästään ulkokuoreen, jota monet eivät osaa arvioida objektiivisesti.
Ihon vanhentuminen perustuu itse asiassa siihen että ihon mikroeliöstö, eli sienet, hiivat ja bakteerit vanhentavat sitä. Kuten puut lahoavat lopulta luonnossa sienien ja muiden lahottajien toimesta, samoin käy ihmisen ihon. Kuitenkin on olemassa tehokkaita aineita, joiden avulla näitä anaerobisia mikrobeja voi tuhota iholta, ja yksi erityisen tehokas on vahvasti hapettava vetyperoksidi, jota täytyy käyttää vahvempana versiona kuin tavanomaista 3%:n liuosta.
Esim. 6-9%:n vetyperoksidiliuosta (saa apteekista) voi käyttää syylien hoitoon, ja ne tosiaankin muuttuvat ihan liidunvalkoisiksi, kun niitä altistaa vetyperoksidille. Vanhentunut iho, jossa on vaikkapa vain vähän ryppyjä, suorastaan leimahtaa, ja muuttuu osittain liidunvalkoiseksi joistakin kohdin, kun siihen laittaa voimakkaampaa vetyperoksidiliuosta. Tämä iho on vanhentunutta, eikä voi täyttää samoja kriteerejä kuin nuori iho! Terve iho ei reagoi vetyperoksidiin mitenkään, paitsi pigmentointi menee vaaleammaksi hetkeksi.
Tässä siis testi JA ratkaisu ihon vanhentumiseen. Iteroidaan n kertaa, kunnes iho ei enää reagoi vetyperoksidiin, jolloin ihossa ei enää ole vikaa, ja ihon nuorekkuus on saavutettu. Voi kestää aika kauan, mutta vetyperoksidin tehokkuuden ansiosta kuitenkin tuloksia tulee joskus.Vetyperoksidin hajoamistuotteet (hydroksyyli-, superoksidianioni- ja muut radikaalit) reagoivat ärhäkkäästi kaiken kudoksen kanssa ja aiheuttanevat perimävaurioita ja vanhentavat ihoa. Samasta syystä en myoskään laittaisi kättäni vedellä täytettyyn ultraäänihauteeseen. Touhu ei kuullosta turvalliselta, itse en ainakaan uskaltaisi.
Dr Obvious kirjoitti:
Vetyperoksidin hajoamistuotteet (hydroksyyli-, superoksidianioni- ja muut radikaalit) reagoivat ärhäkkäästi kaiken kudoksen kanssa ja aiheuttanevat perimävaurioita ja vanhentavat ihoa. Samasta syystä en myoskään laittaisi kättäni vedellä täytettyyn ultraäänihauteeseen. Touhu ei kuullosta turvalliselta, itse en ainakaan uskaltaisi.
Immuunipuolustus käyttää muuten itsekin vetyperoksidia mikrobien tappamiseen - ja katalaasientsyymi, joka löytyy lähes jokaisesta elollisesta olennosta on erittäin tehokas hajottamaan vetyperoksidia vedeksi ja hapeksi:
"Catalase is a common enzyme found in nearly all living organisms exposed to oxygen. It catalyzes the decomposition of hydrogen peroxide to water and oxygen. It is a very important enzyme in reproductive reactions. Likewise, catalase has one of the highest turnover numbers of all enzymes; one catalase molecule can convert millions of molecules of hydrogen peroxide to water and oxygen each second."
Osoituksena siitä, miten paljon vetyperoksidia muodostuu elimistössä muutenkin, löytyy hiusten harmaantumisessa:
http://www.fasebj.org/content/23/7/2065
Katalaasientsyymin toiminta heikkenee vanhentumisen seurauksesta, jolloin hiuksiin kerääntyy vetyperoksidia, joka muuttaa hiukset harmaiksi. Määrät ovat melko massiivisia, eikä kukaan niihin kuole.
Vetyperoksidilla on hoidettu myös ihosyöpää, akneihoa ja syyliä onnistuneesti. Vetyperoksidi hoitokeinona ei kuitenkaan ole tutkittu lääketieteessä juuri lainkaan sen halpuuden vuoksi.
Löytyy toki havaintoja vetyperoksidin ja syövän korrelaatiosta, mutta tämä liittynee siihen että vetyperoksidia muodostuu immuunipuolustuksesta runsaasti kun se taistelee syöpäsoluja ja syöpää vastaan. Eli joka tapauksessa, kukaan ei voi välttyä altistumasta jatkuvasti vetyperoksidille, koska sitä muodostuu elimistössä jatkuvasti.
Toksikologisten tutkimusten mukaan ei olla saatu vahvaa näyttöä siitä että vetyperoksidi olisi syöpää aiheuttava aine.- Dr Obvious
m36-intj kirjoitti:
Immuunipuolustus käyttää muuten itsekin vetyperoksidia mikrobien tappamiseen - ja katalaasientsyymi, joka löytyy lähes jokaisesta elollisesta olennosta on erittäin tehokas hajottamaan vetyperoksidia vedeksi ja hapeksi:
"Catalase is a common enzyme found in nearly all living organisms exposed to oxygen. It catalyzes the decomposition of hydrogen peroxide to water and oxygen. It is a very important enzyme in reproductive reactions. Likewise, catalase has one of the highest turnover numbers of all enzymes; one catalase molecule can convert millions of molecules of hydrogen peroxide to water and oxygen each second."
Osoituksena siitä, miten paljon vetyperoksidia muodostuu elimistössä muutenkin, löytyy hiusten harmaantumisessa:
http://www.fasebj.org/content/23/7/2065
Katalaasientsyymin toiminta heikkenee vanhentumisen seurauksesta, jolloin hiuksiin kerääntyy vetyperoksidia, joka muuttaa hiukset harmaiksi. Määrät ovat melko massiivisia, eikä kukaan niihin kuole.
Vetyperoksidilla on hoidettu myös ihosyöpää, akneihoa ja syyliä onnistuneesti. Vetyperoksidi hoitokeinona ei kuitenkaan ole tutkittu lääketieteessä juuri lainkaan sen halpuuden vuoksi.
Löytyy toki havaintoja vetyperoksidin ja syövän korrelaatiosta, mutta tämä liittynee siihen että vetyperoksidia muodostuu immuunipuolustuksesta runsaasti kun se taistelee syöpäsoluja ja syöpää vastaan. Eli joka tapauksessa, kukaan ei voi välttyä altistumasta jatkuvasti vetyperoksidille, koska sitä muodostuu elimistössä jatkuvasti.
Toksikologisten tutkimusten mukaan ei olla saatu vahvaa näyttöä siitä että vetyperoksidi olisi syöpää aiheuttava aine.Vetyperoksidilla on toki roolinsa immuunipuolustuksessa patogeenien tuhoamisessa mutta toisaalta siita on haittaa (kudosten vanhentuminen) vapaiden radikaalien muodostumisen kautta. Katalaasikaan ei kykene näitä haittoja kokonaan estämään varsinkaan kun peroksidipitoisuus on korkea. Kyse on siis paljolti siitä mikä määrä on turvallista enkä itse käyttäisi kehoani koelaboratoriona sen selvittämiseen.
- TurhaVaiva
Mitäs sitä pohtimaan jos geenit antaa myöden ja ikä ei näy kuten muilla yhtä hyvin.
Itse kuulun samaan jengiin, mutta en mä sillä näillä foorumeilla ala Elvistelemään.
Kaikki nähdään sitten livenä miten hommat todella menee.- Keski-iässä
En oikein usko, että täällä monikaan näkee livenä, miten se homma todella menee.
- Keski-iässä
Enkä oikein käsitä, että mistä elvistelystä puhut. Oletat siis jotenkin, että nuoren näkösyys olisi automattisesti myönteinen asia? Luulisin, että harva haluaa ihmisen, joka näyttää ihan eri ikäiseltä kuin itse on, vaikka olisikin oikeasti melko saman ikäinen. Vai olisiko sinusta kiva, jos sinua luultaisiin vaimosi pojaksi tai ihmeteltäisiin, miten rupsahtanut olet vaimoosi verrattuna?
- PIstäpä se kuvas
jakoon , niin katsotaan kuinka nuoren näköinen todellisuudessa olet.
- Keski-iässä
Siis jos mulle puhut, niin minä olen omasta mielestäni ihan tasan tämän ikäisen näköinen. Mutta suomi24:n papat näyttää kymmenen vuotta vanhemmilta. :)
- tght5h65
Miehet eivät meikkaa, eikä photoshoppiakaan ole käytetty kuvan pehmentämiseen.
Tupakointi lisää ikään 10 vuotta. - MADOT Syövät kyllä
Minä saatan näyttää ikäistäni vanhemmalta, osa syy tietenkin on kaljuuntumisessa mutta ehkäpä se kun elämä on ollut niin rankka aina. Kyllä se alkaa näkymään kuontalossa.Ehkä sitten olen juonutkin tuskaani, tosin en enää , ja polttanutkin ja sekin on jäänyt..
Tasan ei käy onnenlahjat, MUtta ei masennuta, madot eivät katso kenen naamaa kaluavat siinä kelpaa ruma mies ja nätti nainen.Kyllä madot syövät....
34v.- kymmenen pistettä
Mutta inhoraelismi kaunistaa aina!
- Keski-iässä
Ei tässä nyt ole kauneudesta kyse, vaan iästä. Ei nuoren näköinen tarkoita automaattisesti kaunista eikä vanhan näköinen rumaa.
- NiinaJaana
Hassua, juuri tänään ihmettelin samaa!
Katselen miesten ilmoituksia ikähaarukassa 40-45v ja kuvien perusteella miehet ovat noin 10v vanhempia kuin kertovat profiilissaan olevansa!
Eikä tähän kyllä paino vaikuta, siellä on hoikkia ja tukevia miehiä ja kuvissa näyttävät paljon vanhemmalta kuin ikä profiilissa.
Itselläni on kyllä sellainen periaate, että jos ikä valehdellaan niin tutustuminen jää kyllä minun puoleltani siihen! - rjuhani67
Aika lailla tuo iän ja näön suhde on ihmisestä kiinni. Jotkut itseni ikäiset naiset näyttävät jo ihan mummeleilta. Väkisinkin on tullut mieleen, että millaista elämää he ovat viettäneet. Kovaa ja kuluttavaa nähtävästi. Se kuka valehtelee ikänsä, ei selviä vain profiileja tuijottamalla ja kuvia arvostelemalla. Pitää mennä tapaamaan ja pyytää paperit. Jos taas ikänsä valehtelee, niin se on moro! Mikäli ikäasiassa ei voi olla rehellinen, niin tuskinpa muutenkaan.
- KOMEA...
Netissä on helvetisti rumia ihmisiä, niin naisissa kuin miehissäkin..Mont rumilukset sanoo iteseään kauniiksi ja taas törkyturvat kehuu itseään komeaksi..
Toista se on mulla kun on oikeasti..
- inkku iik
Reppana.
- Nainen yli 50v
Kyllä yli 40v miehet on 10v vanhemman näkösiä.
- Nainen yli 50v
Nainen yli 50v kirjoitti:
Kyllä yli 40v miehet on 10v vanhemman näkösiä.
Nettitreffeillä sen näkee livenä.
- Vesa_Viikate
Taas tämä sama vanha aihe on nostettu esille..Osa miehistä ja samoin myös naisista saattaa todellakin valehdella seuranhaussa ikänsä,mutta vain pieni osa ja maalaisjärjellä ajatellen,eikö kannattaisi laittaa mieluummin vanha kuva ja oikea ikä seuranhakuun,jos kyseiselle tielle lähdetään..
Se että miehet näyttävät kuvissa vanhemmilta kuin saman ikäluokan naiset johtuu suurelta osin juuri meikkaamisesta,jos samanikäiset meikkaamaton nainen ja mies ovat rinnakkain,niin ei voi läheskään aina sanoa kumpi on iäkkäämmän näköinen,tarkoitan nyt suhteellisen normaalin elämäntavan omaavia ihmisiä,en alkon mannekiineja,ketjupolttajia ym.vastaavia henkilöitä.
Miesten kuvat ovat lisäksi yleensä itse peilin välityksellä otettuja,nainen saa helposti kuvausapua ystäviltä tai omilta lapsiltaan,sekin vaikuttaa paljon kuvan laatuun,liian läheltä itseotettu kuva tekee harvoin oikeutta esim.kasvojen piirteille.- NiinaJaana
Ei ole muuten mikään pieni osa miehistä, joka täällä valehtelee ikänsä!
Nykyään kysyn aina ennen treffejä miehen oikean iän ja onko valmis näyttämään henkkarit. Jos on valehdellut, niin tutustuminen jää siihen. - so what?
"Miesten kuvat ovat lisäksi yleensä itse peilin välityksellä otettuja,nainen saa helposti kuvausapua ystäviltä tai omilta lapsiltaan,sekin vaikuttaa paljon kuvan laatuun,liian läheltä itseotettu kuva tekee harvoin oikeutta esim.kasvojen piirteille."
Kertoo vain siitä, että mies on liian tyhmä tai arka ratkaistakseen tuon ogelman. Tällainen mies ei ole tutustumisen arvoinen.
- Netistä löytyi
Älä luota kuvaan vaan käy heidän kanssaan kahvilla!
Itse olen ihan samaan törmännyt naisten kohdalla, siksi etsinkin vain reilu 10 v nuorempia naisia ja niinpä vaimo löytyi myös netistä, joka on parikymmnetä vuotta nuorempi.
Mutta sen huomasin usein, että valokuva valehtelee ja paljon, eikä siihen ole luottamista. - jnbhygvxxd
Meinasin itekkin ottaa kantaa tuohon näköasiaan. Kun vertaa kirjautuneita,
niin miten 20 ja 40 kymppinen voi näyttää niin päinvastaisilta. Huuh
Nuoret näyttää paljon ikäistään vanhemmilta (usein). - rjuhani67
Valokuvaan ei todellakaan kannata luottaa liikaa jos nettituttu muuten tuntuu miellyttävältä ja täyspäiseltä tuttavuudelta. Minulle on käynyt yleensä niin, että naiset ovat olleet livenä paremman näköisiä mitä valokuvissaan.
- 3+18
Sama juttu. Moni nainen on livenä ollut paremman näköinen kuin kuvassa. Johtuu yksinkertaisesti siitä, että valokuvassa kaikki eivät välttämättä ole edukseen. Helposti myös vääränlainen valo saa aikaan sen, että ihminen näyttää oudolta tai vanhemmalta. Kuvia ei siis kannata tuijottaa liikaa, vaan käydä tsekkaamassa ihminen ihan kasvotusten, jos ei nyt ihan totaalinen turn-off ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti23945198Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole12325976SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude32315654Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy16410791Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1229707Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369481Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!309383Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858468Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.2426814Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2216476