Onkohan käymisen arvoinen? Matkaoppaissa ainakin näytti ihan mielenkiintoiselta. Jos on kokemuksia paikasta, niin olisi myös mukava tietää, miten menitte sinne. Myyvätkö paikalliset retkitoimistot retkiä tuonne?
Sapaderen kanjoni
10
969
Vastaukset
- IitaJustiina
Ehdottomasti käymisen arvoinen paikka! Itse teimme retken FM:n kautta, mutta varmasti paikallisetkin tekee sinne retkiä :)
- nhjr
Kyllä kannattaa käydä, itse vuokrasimme auton ja kävimme siellä jo ennen kuin se
nähtiin Matkaoppaissa. Blue Haven Hotellista kertoivat siitä, että on näkemisen ar-
voinen. - 102938
joo kannattaa käydä mut sovi jonkun taxin kanssa reissu halvempi kun matkanjärjestäjillä ja ei oo kiire mihinkään toisin kun valmismatkoilla juoksevat melkeen päästä päähän ja pois taksin hintoja kannattaa kysellä vähän syrjemmästä ovat yleensä halvempia.
- 360astetta
Googlaa sapaderen kanjoni löydät upeita kuvia netistä ja niiden nettisivut
Olemme käyneet siellä retkellä. Sapadereen kulkee kätevästi taksilla tai paikallistenkin myymillä retkillä. Aivan uskomattoman kaunis paikka! Ehdottomasti on käymisen arvoinen. Suosittelen aterioimaan kanjonin ravintolassa, josta saa erinomaista tuoretta ja hyvää ruokaa.
- mama78
varasin perheellemme (2aik 2lasta) kyseisen retken aurinkomatkojen kautta..hintaa tuli koko perheeltä 75e. Hintaa kuuluu kyyti, ruoka, sapadere, turkkilaiseen kotiin ja moskeijaan tutustuminen. Että ei se minusta ole paha hinta matkanjärjestäjänkään kautta. Samalla saa suomenkielisen opastuksen, lapsillekin helpompaa,
- Ketjun nosto
Upea paikka. Kovasti korkeanpaikankammoisille en ehken suosittelisi kuitenkaan;)
- kantsii mennä
Pelkään korkeita paikkoja, mutta ei siellä tarvitse pelätä, aita on vieressä koko matkan. Hieno paikka, hiukan pitkä matka, mutta mukavaa katseltavaa riittää, alkuperäistä menoa katsellessa matka sujuu.
- Ketjun nosto
Itselleni taksimatka jo itsessään oli melkoinen koettelemus kun niitä hurjia pudotuksia oli tien vieressä määränpäätä lähestyttäessä:)
Jalat menivät lopullisesti hyytelöksi puolessa välissä kanjonin kävelysiltaa..-en päässyt enää eteenpäin ja palaaminenkin oli tuskaisaa ku jalat eivät olisi halunneet liikkua mihinkään suuntaan:) Mutta siis mulla on todella paha korkeanpaikankammo.
Olen silti iloinen, että lähdin reissuun -eihän tollasia maisemia pääse kovin usein näkemään!
- -sapadere-
On käymisen arvoinen paikka. Itse menin sinne paikallisen järjestämällä retkellä ja sinne mentiin jeepeillä. Oli mahtava kokemus.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293135- 1191265
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu101145- 58981
- 70969
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26917Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu171899Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38891Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.66860Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75794