Nautintoa molemmille..?

Suruunpianhukkunut

Olemme naispari jolla seksielämä jäänyt liki unholaan vuosien varrella. Syy on lähinnä se, että kumppanini kokee olevansa enemmän mies kuin nainen eikä näin ollen hyväksy naisen vartaloon. Tämän takia ei myöskään halua seksiä, kun taas minulle tämä pakosta tullut selibaatti on tuskaa... Keksimme strap-on:in mutta kysymys kuuluukin: onko olemassa sellaista jossa kumpikin saisi nautintoa ilman, että kumppanini tarvitsee tunkea mitään sisäänsä (ei voi sietää sellaista vaan nautinto pitäisi saada hänellä klitoriksen kautta)?
Tämä taitaa olla viimeinen oljenkorsi saada kumppanini innostumaan seksistä, jos hän voisi tuntea ulkoisestikin olevansa se mitä hän sisältä on. En vain halua että seksi on yksipuolista vaan molempien pitää nauttia yhtä paljon! Olisin todella kiitollinen vastauksesta!

2

448

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaalimato.com

      Hei,
      Nk. perhosvibraattorin voi kiinnittää lantiolle kuminauhojen avulla. Sitä voidaan käyttää myös strap-on sauvan kanssa. Voit tutustua perhosvibraattoreihin seuraavasta linkistä: http://www.kaalimato.com/catalog/Perhosvibraattorit_c_592.html?m=1

      On myös hyvä muistaa, että nautintoa voi antaa ja saada monella tavalla. Voisiko mielihyvää tuottaa molemmat vuorotellen toiselle. Usein seksuaalinen kiihottuminen ja hyvä seksi vaatii myös oman kehon ja oman itsen hyväksymistä. Jos seksielämä kovasti tökkii voi asioita käydä keskustelemassa myös seksuaaliterapeutin vastaanotolla. Apua löytyy mm. http://sexpo.fi/

      Terveisin
      Kaalimato.com

    • tieto

      Kerroppa kun tapasi nuoruudessa naisen,joka halusi vain koskettella minua sieltä ,mutta
      ei itseään antanut kosketella.Hän ei halunnut oikeaa yhdyntää.Puhumattakaan koskea alapäähän.Vaikka esitin mitä ,ei sopinut.Minusta hän oli komea nainen,vaikka kyllä
      olen ajatellut monelaista tämän tiimoilta.Tapasin hänet vain kerran.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      70
      1362
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1090
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      957
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      772
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      712
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      711
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      369
      703
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      666
    Aihe