Olemme naispari jolla seksielämä jäänyt liki unholaan vuosien varrella. Syy on lähinnä se, että kumppanini kokee olevansa enemmän mies kuin nainen eikä näin ollen hyväksy naisen vartaloon. Tämän takia ei myöskään halua seksiä, kun taas minulle tämä pakosta tullut selibaatti on tuskaa... Keksimme strap-on:in mutta kysymys kuuluukin: onko olemassa sellaista jossa kumpikin saisi nautintoa ilman, että kumppanini tarvitsee tunkea mitään sisäänsä (ei voi sietää sellaista vaan nautinto pitäisi saada hänellä klitoriksen kautta)?
Tämä taitaa olla viimeinen oljenkorsi saada kumppanini innostumaan seksistä, jos hän voisi tuntea ulkoisestikin olevansa se mitä hän sisältä on. En vain halua että seksi on yksipuolista vaan molempien pitää nauttia yhtä paljon! Olisin todella kiitollinen vastauksesta!
Nautintoa molemmille..?
2
521
Vastaukset
- kaalimato.com
Hei,
Nk. perhosvibraattorin voi kiinnittää lantiolle kuminauhojen avulla. Sitä voidaan käyttää myös strap-on sauvan kanssa. Voit tutustua perhosvibraattoreihin seuraavasta linkistä: http://www.kaalimato.com/catalog/Perhosvibraattorit_c_592.html?m=1
On myös hyvä muistaa, että nautintoa voi antaa ja saada monella tavalla. Voisiko mielihyvää tuottaa molemmat vuorotellen toiselle. Usein seksuaalinen kiihottuminen ja hyvä seksi vaatii myös oman kehon ja oman itsen hyväksymistä. Jos seksielämä kovasti tökkii voi asioita käydä keskustelemassa myös seksuaaliterapeutin vastaanotolla. Apua löytyy mm. http://sexpo.fi/
Terveisin
Kaalimato.com - tieto
Kerroppa kun tapasi nuoruudessa naisen,joka halusi vain koskettella minua sieltä ,mutta
ei itseään antanut kosketella.Hän ei halunnut oikeaa yhdyntää.Puhumattakaan koskea alapäähän.Vaikka esitin mitä ,ei sopinut.Minusta hän oli komea nainen,vaikka kyllä
olen ajatellut monelaista tämän tiimoilta.Tapasin hänet vain kerran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t826251- 353421
- 443028
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402252Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282161- 1202043
- 1901972
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291969Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241588Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna171468