Kysely suomalaisten asenteista Kiinaa kohtaan – osallistu!

劳拉

Hei!

Olen vaihdossa Kiinassa ja nyt minun pitäisi kirjoittaa kiinaksi kirjoitelma kyselytutkimuksen pohjalta. Pyydän nyt Sinulta apua, hyvä lukija. Mikäli liikenee 3 minuuttia, olkaa hyvä ja vastatkaa minikyselyyni.

1. Oletko koskaan käynyt Kiinassa?
2a. Jos et, haluaisitko käydä?
2b. Jos olet, haluaisitko käydä uudelleen?
3. Onko sinulla kiinalaisia kavereita?
4. Jos ei, onko sinulla kiinalaisia tuttuja?
5. Minkälainen on asenteesi Kiinaa kohtaan asteikolla 1-10? (1=hyvin negatiivinen, 10=hyvin positiivinen)
6. Kolme asiaa, jotka tulevat mieleen Kiinasta?

Kiitoksia suuresti! 谢谢!

15

381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jarkko1234

      Jee!

      1. Kyllä
      2b. Kyllä
      3. Kyllä

      5. 7
      6. Mao, tee, Shanghai

    • 1. kyllä
      2b. kyllä, heti kun pääsen täältä ensin pois
      3. kyllä
      5. 8
      7. syljeskely, kauniit naiset, tee
      不客气

    • PaavoXX

      1.Kylla
      2b. Kylla
      3. Kylla
      5. 5
      6. Tuotevaarennokset, tunkeilevat- ja aanekkaat ihmiset, halpa

    • PaavoXX

      1.Kylla
      2b. Kylla
      3. Kylla
      5. 5
      6. Tuotevaarennokset, tunkeilevat- ja aanekkaat ihmiset, halpa

    • vodko

      1. neljä kertaa
      2b. kyllä
      3. vaimo
      4. vaimon perhe ja ystävät
      5. 8
      6. elintason nousu, rakentaminen, suuri ihmismäärä

    • Dollarman

      1. kyllä
      2b. kyllä
      3. kyllä
      5. 9
      6. kauniit naiset, rakentaminen, "parturit"

    • 35tw

      1. Kyllä
      2b. Kyllä
      3. Ei
      4. Ei
      5. 8
      6. Talouskasvu, historia, ruoka

    • Vastaukseni saattaa olla myohassa, mutta tassa vastaukseni:

      1. Oletko koskaan käynyt Kiinassa?
      - Asun Kiinassa tallakin hetkella.
      2a. Jos et, haluaisitko käydä?
      -
      2b. Jos olet, haluaisitko käydä uudelleen?
      - Asun tallakin hetkella.
      3. Onko sinulla kiinalaisia kavereita?
      - On, jos lasketaan poikakaveri ja alunperin kiinalainen, mutta sittemmin muun passin saanut.
      4. Jos ei, onko sinulla kiinalaisia tuttuja?
      - On useampiakin.
      5. Minkälainen on asenteesi Kiinaa kohtaan asteikolla 1-10? (1=hyvin negatiivinen, 10=hyvin positiivinen)
      - 9 tai 10. Ennemminkin kiinnostunut kuin yltio positiivinen.
      6. Kolme asiaa, jotka tulevat mieleen Kiinasta?
      - Kiinan kieli, ruoka, historia

    • 1. en
      2.Kyllä
      2b-------------
      3. ei
      4. Kyllä
      5. 8
      6. a)Mao, tuleva b)mahti maa, c)Junalla pääsisi, siis lähellä
      -
      Kyllä ne ihmisoikeudet siellä taustalla pilkottaa...

    • Kohta Suomeeeeeen!!!

      1. Oletko koskaan käynyt Kiinassa?
      Asunut Kiinassa nyt 2,5 vuotta.

      2b. Jos olet, haluaisitko käydä uudelleen?
      Kunhan täältä pääsee pois, niin varmasti tulen shoppailureissuille.

      3. Onko sinulla kiinalaisia kavereita?
      On.

      5. Minkälainen on asenteesi Kiinaa kohtaan asteikolla 1-10? (1=hyvin negatiivinen, 10=hyvin positiivinen)
      5, aikamoista vuoristorataa!

      6. Kolme asiaa, jotka tulevat mieleen Kiinasta?
      Rahanahneus, moraalinpuute, logiikanpuute

      Tänään huono kiinapäivä ;)

    • ChineseloverM

      2a. ensi vuonna menen pitkäksi aikaa ja töitäkin enkun opettajana olisi kiva saada. Miten saada?
      3. On keihin matkoilla tutustunut. En tiedä johtuuko uskonnosta vaiko pelkästään kiinan kulttuurista miksi kiinalaiset ovat kaikin puolin niin ihania ja täydellisiä.
      5. 10
      6. Terve mieli, hyvyys, tulevaisuus

    • Tomppa_matkaaja

      1. Olen
      2a. -
      2b. Kyllä, ehdottomasti
      3. On (naisystävä)
      4. -
      5. 8
      6. kauniit naiset, hyvä ruoka, Peking

    • ensi kuussa 5 kerran

      1. Oletko koskaan käynyt Kiinassa?
      2a. Jos et, haluaisitko käydä?
      2b. Jos olet, haluaisitko käydä uudelleen?
      3. Onko sinulla kiinalaisia kavereita?
      4. Jos ei, onko sinulla kiinalaisia tuttuja?
      5. Minkälainen on asenteesi Kiinaa kohtaan asteikolla 1-10? (1=hyvin negatiivinen, 10=hyvin positiivinen)
      6. Kolme asiaa, jotka tulevat mieleen Kiinasta?
      ...............................................................................................................
      1. Kyllä
      2b.menen
      3.ei
      4.ei
      5.10
      6. ystävälliset ihmiset, halpa maa, kauniit vanhat rakennukset

    • samilähtikiinaa

      1. Kyllä 3 kertaa
      2b. Kyllä ja tulenkin käymään
      3. On
      4. On
      5. 9
      6. Tulinen hyvä ruoka, Mahjong, jännä kieli ja kulttuuri

    • hulihutu

      1. Kyllä
      2b. oui
      3. ei
      4. kyllä
      5. 8
      6. puolue, tehtaat, ihmisoikeuskysymykset

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      851
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      660
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      151
      427
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe