Yritin siirtää valokuvia kamerasta tietokoneelle, mutta kameran näyttöön tulee jatkuvasti teksti "yhteyshäiriö". Mitä se tarkottaa? Missä vika? Kamerassa, USB-liittimessä vai läppärissä? Kiitti avusta, jos joku osaa neuvoa :)
Canon Ixus 130 "yhteyshäiriö"
3
433
Vastaukset
oletko asentanut koneellesi sen kameran mukana tulevan softan mikä siirtää?
onko koneessasi kortinlukija? jos ei ole niin ulkoisen kortinlukijan saa kaupasta n kympillä. kokeile sitä.
kokeile jotain toista usbiporttia.
jos nuo ei auta niin vika voi olla fyysinen.- piste
Juu, olen asentanut sen kuviensiirto-ohjelman ja aina aikasemmin on siirto onnistunut. Nyt ekaa kertaa ongelmia. Koneessa 2 "koloa" usbille, kumpikaan ei toimi ja toi on ainoa usb-johto mikä mulla on. Läppärissä on myös kortinlukija, mutta en oo sitä koskaan käyttäny.En osaa käyttää =) Pelottaa, et alkaa vaikka alustaa korttia heti, ku laitan sen sinne tai jotain... Oon siis melko (lievästi sanottuna) tumpelo näissä hommissa =) Mitä tarkotat, et olis fyysinen vika?
tarkoitan laite/tekninen vika eikä softavika.
eipä se tietsikka ala alustaa sitä korttia vaikka laitatkin sen kortinlukijaan.
ja jos se ei toimi siinä niin luultavasti kortissa on vika.
kannattaa kokeilla myös jollain toisella kortilla koska nuo muistikortit saattavat vikaantua aika helpostikkin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1256510Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631604112Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503366Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4902924Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2831916Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341606- 871436
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141413Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1741399Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151386