Yritin siirtää valokuvia kamerasta tietokoneelle, mutta kameran näyttöön tulee jatkuvasti teksti "yhteyshäiriö". Mitä se tarkottaa? Missä vika? Kamerassa, USB-liittimessä vai läppärissä? Kiitti avusta, jos joku osaa neuvoa :)
Canon Ixus 130 "yhteyshäiriö"
3
490
Vastaukset
oletko asentanut koneellesi sen kameran mukana tulevan softan mikä siirtää?
onko koneessasi kortinlukija? jos ei ole niin ulkoisen kortinlukijan saa kaupasta n kympillä. kokeile sitä.
kokeile jotain toista usbiporttia.
jos nuo ei auta niin vika voi olla fyysinen.- piste
Juu, olen asentanut sen kuviensiirto-ohjelman ja aina aikasemmin on siirto onnistunut. Nyt ekaa kertaa ongelmia. Koneessa 2 "koloa" usbille, kumpikaan ei toimi ja toi on ainoa usb-johto mikä mulla on. Läppärissä on myös kortinlukija, mutta en oo sitä koskaan käyttäny.En osaa käyttää =) Pelottaa, et alkaa vaikka alustaa korttia heti, ku laitan sen sinne tai jotain... Oon siis melko (lievästi sanottuna) tumpelo näissä hommissa =) Mitä tarkotat, et olis fyysinen vika?
tarkoitan laite/tekninen vika eikä softavika.
eipä se tietsikka ala alustaa sitä korttia vaikka laitatkin sen kortinlukijaan.
ja jos se ei toimi siinä niin luultavasti kortissa on vika.
kannattaa kokeilla myös jollain toisella kortilla koska nuo muistikortit saattavat vikaantua aika helpostikkin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle794134Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt2023352Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖473026Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle812732Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3812455- 1812092
- 381623
- 781615
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231418Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391402