Mistäs löytää halvimmat harmaasuotimet nikon D5100-kameraan?
Harmaasuodin
6
290
Vastaukset
- vaikee sannoo
"Mistäs löytää halvimmat harmaasuotimet nikon D5100-kameraan? "
ei niitä siihen kameraan laiteta, vaan siihen objektiiviin.- morjensta pöytään!
Rennosti vaan ja morjensta pöytään! Tuossa edullisemmasta päästä, päätin suodinkierteen halkaisiankin puolestanne. http://www.verkkokauppa.com/fi/product/56861/dgbkq/Hoya-NDx32-Pro1-Digital-67-mm-harmaasuodin
- kysyn vaan
morjensta pöytään! kirjoitti:
Rennosti vaan ja morjensta pöytään! Tuossa edullisemmasta päästä, päätin suodinkierteen halkaisiankin puolestanne. http://www.verkkokauppa.com/fi/product/56861/dgbkq/Hoya-NDx32-Pro1-Digital-67-mm-harmaasuodin
Miksi maksaa yhdestä, kun kolme saa samalla rahalla? UV, harmaasuodin ja pyöröpolarisaatiosuodin:
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/38345/cxhdk/Hoya-52-mm-suodatinpaketti - morjensta pöytään!
kysyn vaan kirjoitti:
Miksi maksaa yhdestä, kun kolme saa samalla rahalla? UV, harmaasuodin ja pyöröpolarisaatiosuodin:
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/38345/cxhdk/Hoya-52-mm-suodatinpakettiVähensit arvausmillejä. Totean että minulla on tuollainen paketti tosin 67 millisenä. Pyöröpolarisaatio oli kohtalainen, mutta ainaksin UV oli aivan luokaton. Muutenkin pimeästä telestä teki vieläkin pimeämmän. Mutta nuo onkin valmistettu muistaakseni Philippiihneillä, kun kunnon Hoyat on valmistettu Jaappanissa.
- Ja aina vaan
Mistä halvalla, paras ja halvin, voi jumalauta, pitääkö vielä yksi harmaasuodatinkin
saada halvalla? Mitähän kaikkea Halpaan Markettijärkkäripakettiin vielä pitäisi
halvalla? http://www.telefoto.fi/index.php?open=6684
tuolta tuo ylin tarjouspaketti. siinä on kolmea eri vahvuutta puoliharmaata pidike. siihen n kympin maksava soviterengas. siitä kätevä jos objektiivin koko vaihtuu niin selviää pelkällä soviterenkaalla. ja siihen sitten lisää esim koko harmaita tai muita.
huutonetistä löytyy uusia harmaasuotimia, jotain random merkkisiä mutta eivät välttämättä ole hyviä. ostin sieltä 77 milliseen vähän yli kympin maksavan pyöröpolan ja täytyy sanoa että ei se mikään ihmeelinen ole :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416