Ikä: 13
Pituus: 169cm
Paino: 77kg
-Joo että jos teitä yhtää piristää nii oon tämmöne vitun saasta ruma läski paska möntti joka ei kehtaa ees mennä kaupungille ja pelkään viel etten ikinä saa isona tyttöystäväää tätä menoo muutenkaa. Mun itsetunto on iha perseestä.
Läski oon älä yritäkkään kiistää.
19
202
Vastaukset
- 14girl
Paino ei merkkaa kaikkee ;) oo oma ittes, ni joku varmasti tykkää.. Sussa on vrm hyvii puolii paljo, nauti elämän hyvist puolist ;);)
- Läskikasa
Joo kiitos =) Noi mäki oon kyl miettiny tai on mulle niin sanottukki mut tää ylipaino häiritsee vaa ja mite sit pärjään armeijas? =(
- Jeep,Kyllä
Läskikasa kirjoitti:
Joo kiitos =) Noi mäki oon kyl miettiny tai on mulle niin sanottukki mut tää ylipaino häiritsee vaa ja mite sit pärjään armeijas? =(
Et sä armeijaan pääsekkää, armeijalla ei oo varaa kustantaa tarpeeks isoo sänkyä sulle.
- +????
Jeep,Kyllä kirjoitti:
Et sä armeijaan pääsekkää, armeijalla ei oo varaa kustantaa tarpeeks isoo sänkyä sulle.
Repesin XD Kiitos nauruista, olihan sittenkin tän sivun lukemisest hyötyy!
- laihduta.
Naiset pärjää armeijassa. Ei ne muuten läskejä sinne huolikkaan.
- mitenois?
et oo ees pahasti läski, jos muhu vertaa. Missä päin asut? Kelpaako seura? Oon 14 ite ja tyttö.
- Läskikasa
Asun Hyvinkääl, sä?
- mitenois?
Läskikasa kirjoitti:
Asun Hyvinkääl, sä?
asun ainakin 150 km päässä susta :P kelpaako silti jutteluseura ainakin? Voin pistää ehkä s-postiosotteen tänne... Tai sit sä voit, jos kiinnostaa vielä
- 12312312312312
No joo oot kyl saatanan lihava
- vvvvnn
Höpö et ole mikkään lihava!! Vähän vaan `pyöreä´.
- LeveäKuljetus
Jaa vähän pyöreä? =D =D Sehän on leveempi kun mitä on pitkä =D =D
- Lenkille!.
Läski sä ootkin =D Mä oon 170 cm ja painan 42kg =D Jos haluut hoikaks, mee lenkille =)
- 14girl
armeijaahan on viel aikaa.. Jos et oo ulkonäköös tyytyväine, ni alota syömää terveellisemmi. Jos syöt karkkii, ni vähennä. Armeijassa ulkonäkö ei ole mitenkään tärkeää, kuhan kuntoa löytyy ;) ja viimestää siel ne liikakilot lähtee :)
- LÄtyn viski......
Vitun läski.......
- joojooojooo
ulkonäkö ei merkkaa kaikkea, eikä varsinkaan paino!
Olen itse 18v tyttö. Ylipainoinen (siis en mikään järjettömän läski, mutta kuitenkin..), en nyt mikään erityisen kaunis yms. Itsetunto ei koskaan ole ollut ihan pohjilla, mutta kyllä tämä ulkonäköasia on stressannut.
Nyt olen alkanut aikuistua ja hoksannut, että olen onnellinen tälläisena kuin olen. Minulla on ystäviä, minulla on ihana elämä, työ, yms... Ei se, etten ole mallin mitoissa tai koulun kaunein tee minusta yhtään sen huonompaa kuin muutkaan. Elämässä ovat aivan muuta asiat niitä tärkeitä! Koittasit ottaa vaa iisisti ton suhteen, naiset tykkää myös pienist pömppiksist. Tietenki vähä riippuu, mutta tuskin se päällepäin hirveemmin näkyy. Ei sul oo paljo melkee mitään ylimääräst, että sen suhteen on iha hyvä mahis saada muijii. Oot just oma itses kuten ainaki toi yks tyttöne sano. Jooh laita postii mulle tähä nimimerkkii ois muutama asia vaihdettavana tos.
- Fatty
Mikä tän pointti oli? Joku vaan sanoo olevansa läski xD Elämää suurempi tieto
- Lapland,madness
Oletko kuullut miehestä nimeltä Jope Ruonansuu. Pikkusen pulleahko, mutta näyttää pärjäävän
- cjusxnbu
Ku säännöllisesti liikut etkä päästä painoos nouseen ollenkaan vaikka iän myötä saatat viä esim 15 senttiä kasvaa. Esim 185cm ja 77kg on iha normi paino. Tosin jos annat painon nousta ja kasvat pituutta niin sit paino voi huidella jo siä 90 ... Itte oon 187cm ja 75kg. Säännöllisen urheilun loputtua mun paino on pudonnu 5 kiloo. Kai se on sitä ku lihakset rupee pienenee pikku hiljaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 42457
- 47427