Vastauksia kaivataan !

Catzzzz

Hei! Minulla on 11kk vanha narttukissa, Milla, ja olen tässä jo vähän aikaa harkinnut ostavani toisen kissan. Milla on erittäin sosiaalinen ja leikkisä ja tulee toimeen muiden kissojen kanssa. Voinko siis ottaa samaa ikäluokkaa olevan kissan(tai vanhemman) vai pitääkö sen olla luovutusikäinen? Sopeutuuko uros ja narttu paremmin saman katon alle?

5

67

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cat

me otettiin meidän poikakissalle (oisko ollu sillon suunnilleen samanikänen ku sun kisu)kaveriks luovutusikänen narttupentu ja hyvin ovat tulleet toimeen... Nyt ovat 5v ja 6v...ovat kyllä parhaat kaverit..ja molemmat ovat leikattuja

• Catzzzz

Huoh, niin, pentu olis varmasti parempi. Olisin mieluusti pelastanut jonkun lopetusuhan alla olevan kissan, mutta eikai kannata ottaa riskiä.

• iiristypy

mulla oli ennestään noin kaksi vuotias kissa ja otin sille kaveriks viisi vuotiaan kissan. kannattaa vaan kokeilla ettiä saman henkinen kissa kun jo kotona oleva.

• dfbhrrdjrd

Täällä (Oulussa) ainakin mun kaveri sai kissan koti kokeilu käynnille sillee että ne hoitajat oli mukana sieltä eläinkodista

• Kyllä kannattaa harkita koditonta kattia; niitä olisi pilvin pimein...

Oma kissani(nuorena kissana tullut löytökissa) kulkee mukana kylässä. Esimerkiksi yhdessä paikassa on leikattu löytökolli, tutustumisvaiheessa kyllä vahdin pari päivää, ettei kumpikaan ala öykkäröimään. Toisessa taloudessa on leikatut kolli(tuttu kissalle pentuajalta) ja tyttökisu: missään vaiheessa ei ole tullut tilannetta että olisimme joutuneet harkitsemaan kissojen eristämistä.
      Eihän kaikkien kanssa suju helposti ja totuttelua vaaditaan jokunen viikko, mutta samahan se on jokaisen lemmikin kanssa.

Niin kuin tuossa aikaisemmin sanottiinkin jo: kyllä eläinhoitolasta kerrotaan jos kissa on vaikea tai mahdoton toisten kissojen kanssa. Kovin surullista tämä kodittomien kissojen määrä; itsellenikin tarjottiin juuri uutta kotia etsivää nuorta, kuritonta kissaa, alle 1v.... =(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4203
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      2915
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2828
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2603
    5. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2555
    6. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      324
      2551
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2129
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      1875
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1673
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1527
    Aihe