Onko penikseni normaalin kokoinen?

Penikseni normaali?

Hei, välillä tuntuu että penikseni on liian iso ja välillä että liian pieni, ei koskaa että olisi sopiva. Voisitteko sanoa onko minulla oikean kokoinen tai muistella minkä lainen teillä oli minun ikäisenä. Ja te saman ikäiset, vuotta vanhemmat tai nuoremmat, voisitteko täyttää saman minkä itse olen täyttäny nii näen niin parhaiten. Tiedän että se on vaikeaa ilman viivotinta ja peniksen käsittelyä. :D Kommatkaa ja vastatkaa ihan oikeesti!
Ikäni on 13 ja puoli vuotta.

Pituus: Vähän alle 15cm.
Leveys: Noin 3cm.
Siittimen pituus Vähän alle 4cm.
Siittimen leveys: noin 3.5cm.
Kassien pituus: Vähän alle 8cm.
Kassien leveys: Noin: 6.5cm.
Väri: Penis: Hieman rusehtavanpunaisempi kuin normi iho. Kassit: Lähes saman väriset kuin penis. Ehkä vähän tummemmat. Siitin: Helakanpunainen, juuresta tummanpunainen. Virtsa/sperma-aukko vähän punaisempi.
Käyryys: Penikseni on hieman käyrä jota ei lepo asennossa huomaa, 5cm kohdalla juuresta katsottuna penis kaartuu vasemmalle noin 1.5cm.
Karvoitus: Penis karvoja minulla on varren ympärillä paljon, kasseissa vähän vähemmän. Penis karvat ovat keskimäärin 1.5-2.5cm pitkiä, ruskeita.
Esinahan liukuvuus: Esinahkani liukuu vaivattomasti ja helposti kyrpanvarrella, runkkaamisen kanssa ei ongelmia.
Siitin näkyvissä: Siitintä ei näy lepoasennossa ellen vedä esinahkaa pois siittimen päältä, erektio asennossa siittimestä näkyy puolet. Voin kumminkin vaivattomasti vetää sen kokonaan näkyviin.
Näkyviä verisuonia: Väkyviä verisuonia varressa on noin 2-3, hieman näkymättömämpiä ehkä 4.
Siittimen pinta: Siittimen pinta on lepotilassa karhea, erektiotilassa se on kosteampi ja liukkaampi, monesti myös tummempi.
Peniksenvarren pinta: Peniksenvarren pinta ei ole niin karhea mutta sormi pehmeämpi ja silkkisempi. Lämmin kun sitä puristaa nyrkkiin. Juuressa karvoja.
Kassien pinta: Kassieni pinta on pehmeä ja silkkinen, siinä on pieniä näkyviä näppyjä ja karvoja. Karvat vähenevät mitä alaspäin mennään.
Esinahan tiukkuus: Esinahkani ei ole tiukka, se liukuu sulavasti ja on helppo runkattavaksi.
Sperman väri: Aika läpinäkyvän valkoinen, tullessaan siittimessä, muuttuu vähän sameammaksi kun valuu peniksestä.

24

3038

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Normi penis...

      On ihan normaalin kokonen, ehkä vähän ikäisiäs kehittyneempi mutta sen pitäis olla vaa plussaa. Eiks isot penikset ookki just se IN.?.

      • Isot penikset in...

        Isot penikset on in.. :) Ei toi paljoo eroo mun peniksestä mitä luin. Ite oon kumminki 14v. Mut juu... :) Oonhan mä vuoden vanhempi. Pillua tolla kyl pitäis saaha!


      • että että näin
        Isot penikset in... kirjoitti:

        Isot penikset on in.. :) Ei toi paljoo eroo mun peniksestä mitä luin. Ite oon kumminki 14v. Mut juu... :) Oonhan mä vuoden vanhempi. Pillua tolla kyl pitäis saaha!

        Ei sitä pillua varmaa loppujenlopuks sillä munan pituudella saaha :)


      • Kyl 13 vuotiast


    • xmäänx

      mulki tais olla sun ikäsenä ton kokonen ja nyt on 19-19,5cm pitkä ja halkasija 5cm

    • 15vuotias poju...

      Ikä 15 vuott...

      Pituus: Vähän reilut 18m.
      Leveys: Noin 4cm.
      Siittimen pituus Vähän alle 5cm.
      Siittimen leveys: Noin 4cm.
      Kassien pituus: Noin 10cm.
      Kassien leveys: Noin: 8cm.
      Väri: Penis: Stondatessa punaisempi kuin normaali iho, lepotilassa hieman ruskeampi... Kassit: Vaaleen ruskeet. Siitin: Punanen, juuresta punasempi. Virtsa/sperma-aukko tumman punanen.
      Käyryys: 7cm kohdalla juuresta katottuna kaartuu oikealle noin 0.5cm.
      Karvoitus: Penis karvoja on enemmän kun laki sallii, varren ympärys täynnä, kasseissa vähän vähemmän. Mustia!
      Esinahan liukuvuus: Liukuu aika hyvin munan varrella.
      Siitin näkyvissä: On näkyvissä ja onneks.!
      Näkyviä verisuonia: Näkyviä verisuonia on maybe 5.
      Siittimen pinta: Lepotilassa karhea ja täynnä pieniä ryppyjä. Stondatessa liukas ja kostea.
      Peniksenvarren pinta: Aika normaalin nahan tuntunen, vähän pehmeämpi. Juuressa karvoja.
      Kassien pinta: Aika saman tuntunen kun peniksen varsi, ehkä viellä vähän pehmeämpi.
      Esinahan tiukkuus: Esinahkani on aika tiukka sillä se on jo siirtynyt siittimen taakse...
      Sperman väri: Aika samean valkoinen tullessaan sperma-aukosta. Selkenee valuessaan.

      • troollllooooooooooo

        uuh(;


    • toksis

      Olipa kerran prinsessa joka istahti metsän keskellä olevan lammen rannalle. Hän leikki iloiten pienen kultaisen pallonsa kanssa. Kerran hän heitti pallon korkealle ilmaan - hän yritti tavoittaa sen pienillä sormillaan mutta pallo vieri suoraan veteen.

      Kauhistuneena prinsessa koetti tutkia lammen syvyyttä, mutta se oli niin syvä ja musta, ettei hän pystynyt näkemään pohjaan asti. Prinsessa puhkesi kyyneliin ja nyyhkytti: "Antaisin mitä tahansa jos saisin ihanan palloni takaisin: hienot vaatteeni, kauniit jalokiveni, helmeni, mitä tahansa."

      Silloin lammesta ilmestyi sammakko, joka kysyi: "Miksi itket?"

      "Voi miten sinä limainen sammakko voisit minua auttaa? Minun kultainen ihana palloni katosi veteen." sanoi prinsessa.

      Mutta sammakko vastasi, "En tahdo helimiäsi en jalokiviäsi enkä vaatteitasi, mutta jos otat minut kumppaniksesi, päästät minut viereesi, jaat sänkysi kanssani sekä rakastat ja kunnioit minua niin etsin pallosi."

      Prinsessa mietti "Mitä siitä jos lupaan sammakolle itseni? Sammakon kohtalona on joka tapauksessa jäädä tänne lammen rannalle. Mutta ehkä hän löytää suloisen palloni." ja niin hän sanoi, "Olkoon niin jos vaan tuot palloni takaisin niin annan kaiken minkä pyydät."

      Sammakko sukelsi lampeen ja palasi pienen hetken kuluttua kultainen pallo suussaan. Kun prinsessa näki ihanan pallonsa, otti hän sen sormiensa väliin ja tuli taas niin onnelliseksi ettei pystynyt ajattelemaan mitään muuta, vaan juoksi oikopäätä kotiin.

      Seuraavana päivänä prinsessa istui pöytänsä ääressä kun hän yht äkkiä kuuli kummallisia askelia: plip, plop. Sitten olikin joku jo oven takana kutsumassa, "Prinisessani, nuorimmaiseni, avaa ovesi minulle!"

      Prinsessa riensi avaamaan. Oven takana oli sammakko jonka prinsessa oli aivan kokonaan unohtanut. Pelästyneenä prinsessa löi oven kiinni ja palasi pöytään.

      Kuningas näki kuinka prinsessan sydän pamppaili ja kysyi, "Mitä pelkäät?"

      "Oven takana on inhottava, limainen, märkä sammakko joka pelasti kultaisen palloni vedestä." kertoi prinsessa, " Lupauduin hänen ikuiseksi kumppanikseen kun kuvittelin ettei hän voisi jättää lampeaan. Mutta tuolla hän nyt on ja vaatii päästä luokseni."

      Silloin kuului taas koputus ja pyyntö:

      Kuningaskunnan nuorimmainen ja kaunein
      Avaa ovesi minulle
      Etkö muista mitä lupasit minulle lammen rannalla?
      Kuningaskunnan nuorimmainen ja kaunein
      Avaa ovesi minulle

      Silloin kuningas sanoi, "Sinun tulee pitää lupauksesi. Päästä sammakko sisään."
      Prinsessa totteli ja sammakko loikki sisään prinsessan tuoli luo.
      Kun prinsessa istuutui pyysi sammakko, "Nosta minut vierellesi ja anna minun istua vierelläsi."
      Prinsessa vastusteli, mutta kuningas määräsi hänet tottelemaan.

      Kun he olivat syöneet sanoi sammakko, "Olen väsynyt ja haluan nukkua. Ota minut huoneeseesi, tee meille vuode niin että voimme olla yhdessä."
      Prinsessa kauhistui. Hän pelkäsi märkää, limaista eläintä eikä uskaltanut edes koskea sammakkoon saati sitten jakaa vuoteensa moisen otuksen kanssa; prinsessa puhkesi itkuun - kohtalo ei voi olla näin kurja.

      Mutta silloin kuningas tuli vihaiseksi ja määräsi prinsessan tekemään mitä oli luvannut.

      Ei ollut mitään pakotietä, hänen oli tehtävä mitä isä määräsi, mutta sydämessään hänellä oli viha ja kiukku. Hän kuljetti sammakon kahden sormen välissä huoneeseensa, kiipesi vuoteeseensa; mutta sen sijaan että olisi ottanut limaisen sammakon mukaan sänkyyn kanssaan heitti hän sen vihaisena seinää vasten - bang!!!!

      "Jätä minut rauhaan, sinä inhoittava sammakko!"

      Mutta kun sammakko uudelleen tuli sängyn luo, oli hän muuttunut kauniiksi prinssiksi, rakkaaksi kumppaniksi jota prinsessa ihaili ja kunnioitti kuten oli luvannut ja he nukkuivat yhdessä nautinnollisesi keskenään.

      Seuraavana aamuna prinssin uskollinen ystävä Heinrich saapui upeissa höyhenillä ja kullalla kirjailluissa vaunuissa. Hän oli ollut niin pahoillaan prinssin muuttumisesta sammakoksi että oli asetuttanut kolme rautavannetta sydämensä ympärille ettei se olisi särkynyt surusta. Nyt prinssi ja prinsessa kiipesivät vaunuihin ja uskollinen ystävä asettui ajamaan.

      Kun he olivat ajaneet pinen matkan kuuli prinssi takaansa kovan paukahduksen ja sanoi, "Heinrich, vaunut hajoavat."

      "Ei herrani" sanoi Heinrich, "vaunut eivät hajoa, se oli vain yksi sydäntäni kahlitsevista rautavanteista. Olin niin syvästi ahdistunut, kun sinä istuit siellä lähteellä, kun olit vain pelkkä sammakko."
      Vielä toistamiseen ja kolmanteenkin kertaan kuului paukahdus ikään kuin vaunut hajoaisivat, mutta ne olivat vain Heinrich:n sydäntä kahlitsevat rautapannat jotka katkeilivat. Heinrich:n isäntä oli nyt vapautunut ja onnellinen.

      • poju 01

        häääääääääh siis mitä vitt**!joku satu.heeeeeeehhheheheehhhhhheh!!!!!!! :) _______________ ;/ :\ ;-)


      • poju 01

        häääääääääh siis mitä vitt**!joku satu.heeeeeeehhheheheehhhhhheh!!!!!!! :) _______________ ;/ :\ ;-)


    • 14+88

      "Siittimen pituus Vähän alle 4cm.
      Siittimen leveys: noin 3.5cm."

      No pituus on melko normaali vauvaikäiselle, mutta aika erikoista, että paksuutta on lähes yhtä paljon.

      Termit kuntoon, helvetin jonne. Kyllä pitäisi jo 13-vuotiaana tietää mitä siitin tarkoittaa.

      • tyttöjokaluuleetietäväns

        Niimpää samaa ihmettelin, eikös siitin ja penis oo sama asia O.o ku sehä on terska se hommeli siinä jos en iha vääräs oo.....?


      • tyttöjokaluuleetietäväns kirjoitti:

        Niimpää samaa ihmettelin, eikös siitin ja penis oo sama asia O.o ku sehä on terska se hommeli siinä jos en iha vääräs oo.....?

        Ettoo vääräs


    • Ebin:D

      Hehheh siittimes pituus on alle 4 cm tolla ei pimppaa saada.

    • Miksiedesolentäällä?

      Ikä 14v Peniksen pituus pystyasennossa 21cm. Ympärysmitta 6cm. Peniksen mittaa ei todellakaan oteta kun se on lepoasennossa, joten myöskään uimahallissa kaverit eivät voi haukkua penistäsi pieneksi sillä he eivät tiedä sen oikeaa kokoa. Joillakin peniksen koko vaihtelee todella suuresti ja joillakin vain muutaman sentin. Teini ikäisellä pieni peniksen mitta on noin 6-8cm pystyasennossa, kun taas iso on 15cm . Siltä väliltä jos on 8-15, niin ei tarvitse murehtia. Ei muutenkaan tarvitse murehtia sillä ethän sille koolle voi mitään. Ja itsellenikin tuli joitain outoja rypyn tapasia karheuksia tohon terskaan ja esinahan loppupäähän vähä aika sitten. Kassieni väri on aika ruskeahko verrattuna penikseen.

    • justajah

      Ikä 16v ilma stondista 14cm ja stondiksessa 24cm :3

      • iso muna

        Eihän tuo ole mitään mulla on 36 cm muna


    • boyzone

      Kyllä kaikki penikset on ihan normaaleja,ei sellaista normaalia edes ole olemassa,kaikilla kun vähän erilainen.
      Pojat voisivat keskittyä johonkin olenaisimpaan,kun vaan oman kalunsa mittoihin.

    • Stadist

      Oon 13v ja mun penis on 18cm pystys onks se normi? Ja karvat kasvaa. Penis on tummempi ku iho

      • Boeeh

        Onko sulla kik?


      • Stadist
        Boeeh kirjoitti:

        Onko sulla kik?

        Ei


      • Stadist
        Boeeh kirjoitti:

        Onko sulla kik?

        Tai on nyt dansku_stadi


    • Stadist

      Haluuk joku panna?

      • Stadist

        Minä en laittanut tota haluuks joku panna mä oon se aito stadist.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      18
      1231
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1128
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1124
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe