KERPELEEN Java

Shakin ystävä

Minulla oli 32 bittinen Java mutta päivityksen yhteydessä kielitaidottomana klikkasin väärää painiketta ja Java katosi.

Javaa tarvitsen pääasiassa Aapelin Shakki peleihin. Asensin 32 bittisen Javan uudelleen mutta en pääse silti Aapelin Shakkiin, kesken pelin latauksen tulee ruskea taulu ja siinä jonkinlainen lataus joka jää kesken. Erroria siinä lukee.


Olen yrittänyt poistaa Javan yrittääkseni ladata uudelleen, poistaminen ei ole onnistunut.

9

198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Shakin ystävä

        Ohjauspaneelilla olevaa Java kuvaketta klikatessa tulee vain Java Control Panel se on Engjannin kielinen.

        Auttaisiko järjestelmän palautus.

        Kieltä ymmärtämättömälle hankala tämä Java


      • järjestelmän
        Shakin ystävä kirjoitti:

        Ohjauspaneelilla olevaa Java kuvaketta klikatessa tulee vain Java Control Panel se on Engjannin kielinen.

        Auttaisiko järjestelmän palautus.

        Kieltä ymmärtämättömälle hankala tämä Java

        palautus yleensä auttaa ja ku8n sitten koikeilee niin voi ladata javan uudestaan


    • Järjestelmän palautus voisi auttaa asiaan. Palauta se siihen palautuspisteeseen, jolloin ongelmaa ei vielä ollut.

      • pär keckman

        Miten se muka onnistuu, sehän on jo poistanut javan ja yrittänyt asentaa uutta joten aivan turhaa touhua palautella.


    • Windows tekee aina välillä palautuspisteitä. Koneen voi esimerkiksi palauttaa edelliseen Windows päivitykseen.

    • tisbo savale

      Javaa ei poisteta ohjauspaneelin java kuvaketta klikkaamalla, vaan ohjelmat poista osion alta.

      • Shakin ystävä

        Järjestelmän palautus auttoi nyt pääsee Apelin Shakkiinkin. Tein palautuksen siihen päivään kun vahingossa poistin Javan joka silloin toimi.

        Hiukan ihmeellinen oli se Java jonka asensin sitä ei saanut pois, pikakuvakkeen kylläkin mutta sehän ei ongelmaa poistanut.

        Miksiköhän Javaan ja Flashiin ei saa Suomenkielisiä päivitysohjelmia, Kieltä ymmärtämätön ei aina muista mitä pitää klikata.. Flashia ja javaa tarvitaan ainakin Veikkauksen peleissä.

        Vaikka minulla on Flash niin IE8 selaimella ei veikkauksen Syke peliä voi pelata kuin yhden kerran vuorokaudessa, kaikki muut veikkauksen pelit kyllä IE8 toimivat. Chromella kyllä sykettä voi pelata vaikka niin usein kuin 100 € raja tulee vastaan


      • Shakin ystävä kirjoitti:

        Järjestelmän palautus auttoi nyt pääsee Apelin Shakkiinkin. Tein palautuksen siihen päivään kun vahingossa poistin Javan joka silloin toimi.

        Hiukan ihmeellinen oli se Java jonka asensin sitä ei saanut pois, pikakuvakkeen kylläkin mutta sehän ei ongelmaa poistanut.

        Miksiköhän Javaan ja Flashiin ei saa Suomenkielisiä päivitysohjelmia, Kieltä ymmärtämätön ei aina muista mitä pitää klikata.. Flashia ja javaa tarvitaan ainakin Veikkauksen peleissä.

        Vaikka minulla on Flash niin IE8 selaimella ei veikkauksen Syke peliä voi pelata kuin yhden kerran vuorokaudessa, kaikki muut veikkauksen pelit kyllä IE8 toimivat. Chromella kyllä sykettä voi pelata vaikka niin usein kuin 100 € raja tulee vastaan

        Java on todella mutkikas. Vanhalla läppärilläni XP-järjestelmallä toimi pitkän aikaa hyvin. Koneen täyttyessä poistin ohjelmia mm. Javan, niin Shakki ei tietenkään pelittänyt. Uudelleen ladattaessa koin samat ongelmat. Jonkin aikaa pelit kulkivat, mutta sitten harmaa ruutu "peli ladataan".

        Toukokuusta uudessa Win 7 ja uusi kone, en ole päässyt sinuiksi Aapelin kanssa. Shakkilauta on pieni enkä ole keksinyt miten laudan saa isommaksi.

        Oppia ikä kaikki. Aina jotain oppii vahingossa ja jotain haluamiaan kohtia ei saa toimimaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1024
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      128
      920
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe