tänään?
Mitä ruokana
13
<50
Vastaukset
En oo päättänyt vielä. Ehdotuksia otetaan vastaan :)
Mulla on lautasella ihan just nyt verilettuja, perunasalaattia ja puolukkaa. Juomana sitruunainen kivennäisvesi. Joo on taas kauheat eväät. :-)
Ootko itse tehnyt veriletut ? Huomasin tässä just, että sitä verta myydään sittenkin vielä kaupoissa.
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Ootko itse tehnyt veriletut ? Huomasin tässä just, että sitä verta myydään sittenkin vielä kaupoissa.
En ole ite tehnyt. Sama homma kun kaalikääryleen kanssakin, valmiina ne nyt menee, mutta valmistaessa hajut tekee pahaa. :-)
Sen takia nyt olen päätynyt lämmitettäviin versioihin näissä ns. tuoksuvissa ruokalajeissa.
Kyllä mä oon kans nähnyt verta joissain kaupoissa lihatiskin yhteydessä pullossa. Harvemmassa kuitenkin. En kyllä ole ite tehnyt kun kerran verilettuja alusta pitäen.teevadit kirjoitti:
En ole ite tehnyt. Sama homma kun kaalikääryleen kanssakin, valmiina ne nyt menee, mutta valmistaessa hajut tekee pahaa. :-)
Sen takia nyt olen päätynyt lämmitettäviin versioihin näissä ns. tuoksuvissa ruokalajeissa.
Kyllä mä oon kans nähnyt verta joissain kaupoissa lihatiskin yhteydessä pullossa. Harvemmassa kuitenkin. En kyllä ole ite tehnyt kun kerran verilettuja alusta pitäen.Mä en ole tehnyt koskaan, mutta nyt harkinnut, kun esikoisella on nyt sellainen kausi, että syö pelkästään eines-verilättyjä, ei juuri mitään muuta.Mutta tuskin ne itse tekemät kelpaisi..
Mut nyt tuli vieras :O Täytyy mennä..yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Mä en ole tehnyt koskaan, mutta nyt harkinnut, kun esikoisella on nyt sellainen kausi, että syö pelkästään eines-verilättyjä, ei juuri mitään muuta.Mutta tuskin ne itse tekemät kelpaisi..
Mut nyt tuli vieras :O Täytyy mennä..Helppotekoisia itsekin tehdä. Hiukan kyllä eri makuisia. :-) Morjens.
- lunts
Munakasta söin.
- Kyöstix
Parilla jogurtilla ja kahvilla ruokatunnilla. Istumatyö ei paljon kuluta...eväät sen mukaan.
Katsotaan mitä tässä illalla loihtii. Aamulla 2 paahtista ja lasi appelsiinimehua.
Lounaaksi Saarioisten roiskeläppä
Välipalaksi 2 Pätkistä
Päivälliseksi 3 keskikokoista perunaa, noin 100 gr jauhelihaa, ruisleipäsiivu juustolla
Iltapalaksi ruisleipäsiivu meetvurstilla ja juustolla
Lisäksi noin 1 litra kahvia ja 5 sokerin palaa...- ?
Teitkö itse ruuan? 100g jauhelihaa? Ei missään kastikkeessa?
? kirjoitti:
Teitkö itse ruuan? 100g jauhelihaa? Ei missään kastikkeessa?
Yleensä mä olen se joka meillä ruoan tekee, kun se sattuu mua enemmän kiinnostamaan ja se multa paremmin luonnistuukin.
Laiskotti töiden jälkeen sen verran, että ei tullut mitään kastiketta värkättyä.
Tulee noit uusi perunoita syötyä toisinaan ihan sellaisenaankin suolan ja/tai voin kanssa...
Loimulohta torilta ja papan palvia mukaan leivän päälle. Mansikoita litra.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663382Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463202Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1232738- 442553
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871505- 391330
- 821199