E330 eli Sitruunahappo (Laitoskoneidenpesuaine)

Laitoskoneenputsaus

Miksi teollisiin ruoka valmisteisiin käytetään kyseistä ainetta, eli keinotekoinen Sitruunahappoa E330. Joka minulla aiheuttaa Silmien ja Nenän vuotamista. Riippuen määrästä mitä Ruan ja Juomien kanssa joutuu minun elimistööni.
Allergia oireet ovat tosi rajut, voi olla vuorokausi tai puolitoista yhtäjaksoista nenän vuotamista. Ei voi sinä aikana nukkua, ei ainakaan selällään, saati kyljellään, eritettä tulee niin paljon että siihen hukkuu jos on selällään.
Nyt ei voi enää mennä minnekkään Ravintolaan syömään, eikä ostaa Kaupasta mitään jalosteita, vaan on pakko valmistaa ruoka ja juomat kaikki itse, ainoa mitä valmiina voi hankkia on Voi jaJuustot, ne ei ole aiheuttaneet allergiaa ja myös jotkut Maitotuotteet jotka on Hapatettu.

3

200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ............

ihan samaa minulla, aina kun syön valmisruokia, tulee huono olo, kuin hengitys ei toimisi?

• teija.dunder
      • sitruunahappoinen

Sivustolla oli mainittu ainakin itselleni se syy, miksi sitruunahappo ei sovi eli se on valmistettu homeen avulla. Kyseinen home on Aspergillus niger ja halvimmissa sitruunahapoissa on jäämiä ko. homeesta. Homeista altistunut ja sairastunut joutuu valitettavasti karsimaan oireidensa mukaan ruokavalionsa, jotta vointi paranee. Niinhän se menee, ei pysty enää ravintoloissa tms oireetta syömään, vaan kaikki tehtävä itse. Ravintola tms ruokailu on aina riski, sen verran tullut maattua yöt wc:n lattialla oksennellen ja ripuloiden, ettei sitä enää jaksa. Valmisruokia en juuri voi syödä lainkaan ja kaiken esim. leikkeleen saa lukea todella tarkasti mistä sisältää. Ennen homeille altistumista en saanut mistään ruoasta mistään oireita, kyllä oli elämä helppoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      63
      6190
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      63
      5599
    3. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      128
      4465
    4. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      57
      3889
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3795
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      32
      3219
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      68
      2989
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      59