E330 eli Sitruunahappo (Laitoskoneidenpesuaine)

Laitoskoneenputsaus

Miksi teollisiin ruoka valmisteisiin käytetään kyseistä ainetta, eli keinotekoinen Sitruunahappoa E330. Joka minulla aiheuttaa Silmien ja Nenän vuotamista. Riippuen määrästä mitä Ruan ja Juomien kanssa joutuu minun elimistööni.
Allergia oireet ovat tosi rajut, voi olla vuorokausi tai puolitoista yhtäjaksoista nenän vuotamista. Ei voi sinä aikana nukkua, ei ainakaan selällään, saati kyljellään, eritettä tulee niin paljon että siihen hukkuu jos on selällään.
Nyt ei voi enää mennä minnekkään Ravintolaan syömään, eikä ostaa Kaupasta mitään jalosteita, vaan on pakko valmistaa ruoka ja juomat kaikki itse, ainoa mitä valmiina voi hankkia on Voi jaJuustot, ne ei ole aiheuttaneet allergiaa ja myös jotkut Maitotuotteet jotka on Hapatettu.

3

187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ............

ihan samaa minulla, aina kun syön valmisruokia, tulee huono olo, kuin hengitys ei toimisi?

• teija.dunder
      • sitruunahappoinen

Sivustolla oli mainittu ainakin itselleni se syy, miksi sitruunahappo ei sovi eli se on valmistettu homeen avulla. Kyseinen home on Aspergillus niger ja halvimmissa sitruunahapoissa on jäämiä ko. homeesta. Homeista altistunut ja sairastunut joutuu valitettavasti karsimaan oireidensa mukaan ruokavalionsa, jotta vointi paranee. Niinhän se menee, ei pysty enää ravintoloissa tms oireetta syömään, vaan kaikki tehtävä itse. Ravintola tms ruokailu on aina riski, sen verran tullut maattua yöt wc:n lattialla oksennellen ja ripuloiden, ettei sitä enää jaksa. Valmisruokia en juuri voi syödä lainkaan ja kaiken esim. leikkeleen saa lukea todella tarkasti mistä sisältää. Ennen homeille altistumista en saanut mistään ruoasta mistään oireita, kyllä oli elämä helppoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3063
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2725
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2335
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2188
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2006
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      57
      1939
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1586
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1537
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1380
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      30
      1351
    Aihe