Ja.. miks??
http://i36.photobucket.com/albums/e13/badkarama13/Icons/broken-heart.jpg
Millä sanoilla kuvailisit viimeisintä exääsi??
32
240
Vastaukset
- kylmä totuus
narsisti kusipää
No tietysti. Kaikki exät ovat narsisteja. Eihän kukaan halua omaa vastuutaan paskasta parinvalinnasta myöntää.
- , Jack kirosi
Tulivuori
järjetön meri
ja halkeillut maa
http://mediaserver-2.vuodatus.net/g/561/812102.jpg - ..
liar
Perus jamppa, vähän pihalla. Jaa tai siis kuka ex:istä siis? No, sopii kaikkiin... :)
- Yybee on
dazu kirjoitti:
Vähän pihalla... :DTaidat olla aika pinnallinen arvioimaan ihmisiä?
pinnallinen, aivan oikein siihen asti.
dazu kirjoitti:
Vähän pihalla... :DTaidat olla aika pinnallinen arvioimaan ihmisiä?
No, hän ketä varsinaisesti ajattelin (toisiksi pisin suhde, 4v.), niin hänellä todettiin skitsofrenia. Ei ollut oma arvio, vaan lääkärin.
Pinnallinen olen, totta kai, viimisen päälle :)Yybee on kirjoitti:
pinnallinen, aivan oikein siihen asti.
Ei ole minkäänlaista tavoitetta olla_ täällä_ syvällinen, ei ole koskaan ollut :)
yybee kirjoitti:
No, hän ketä varsinaisesti ajattelin (toisiksi pisin suhde, 4v.), niin hänellä todettiin skitsofrenia. Ei ollut oma arvio, vaan lääkärin.
Pinnallinen olen, totta kai, viimisen päälle :)Oli se sitten aikalailla pihalla. :)
Epävakaa nainen, helposti ukoaohjautuva ja sitä toisille kostava, epäaito.
- Genio..
Perustele!
- kustf
Sinuun sitten upposi epäaitous, koskapa olit hänestä niin otettu...
kustf kirjoitti:
Sinuun sitten upposi epäaitous, koskapa olit hänestä niin otettu...
En ollut ollenkaan otettu, mistä niin päättelit, että olisin ollut? Hän huijasi epäaitoudellaan vain itseään, kuvittelemalla, että se huijaa muita.
- 20+9
fobiaatikko, skitsofreenikko, työnarkkari.
- Huijattu sinisilmä
Epärehellinen, epäluotettava ja uskoton alkoholin suurkuluttaja. Sain tietää reilu vuosi erosta, että on hoidellut muita naisia poikaporukkansa kera jo vuosia. Hän ja ystävänsä olivat kaikki samanlaisia. Miehet huijasi meitä kaikkia puolisojaan. Minä luulin, että minulla on uskollinen ja rehellinen mies. Jälkikäteen ajateltuna ihmettelen omaa naiviuttani. Muuten kertoisitteko muille naisille vai olisiko järkevää antaa olla, kun itse ei tarvitse enää olla noin oksettavien tyyppien kanssa tekemisissä?
- Sä oot
unohtumaton :((
- sana ja sana
En ainakaan sanalla ex. Se viittaa ikävästi siviiliin.
Vilpitön, välitön, ystävällinen, iloinen, positiivinen, ruma, lihava...
- puskalisko
voi vittu Riku...
Ihan kiva nainen.
existä puhuminen saati ajattelu ei oo tietyssä mielessä terveellistä.
mutta no; tarra, omistushaluinen, ei osannu arvostaa mitä toinen sen eteen teki tai oli valmis tekemään, ei tullu vastaan mitenkään.. vaan noin muuten hyvännäköinen, fiksu, luotettava ja huumorintajuinen kolli :))- puskalisko
paksu
- paksu
Hirmuliskomainen
- //Mies//
Sami Saarta lainatakseni:
"yksi ja ainoa, ainutkertainen.." - Elämä on...
Muuten mukava, kiva ja hyvännäköinen nainen, mutta alkoholi ja biletys maistui liikaa. Joten sen vuoksi hänestä tuli ex. Valitettavasti päästin komean naisen vapaille markkinoille, mutta bilehileen kanssa eläminen oli liian vaikeaa.
No, elämä on täynnä valintoja..... - Jääsydän..
Mun exä ei ole perseestä, vaan vitusta!!
Itse asiassa koko ajan enemmän ja enemmän yhdentekevä ihminen minulle.. Mitä vähemmän ollaan tekemisissä, sitä paremmat on välit. Ja näin molemminpuolin.. niin minäki ajattelin tai uskottelin eron jälkihetkillä ja aika pitkään sen jälkeenki, varsinki ku sain tietää että se oli menny jo eteenpäin ennen mua.. kunnes eilenki puhuttiin eka pitkä puhelu pitkään aikaan jopa riitelemättä ja oli yrittäny soittaa myöhään illallaki.. onhan tuo ihan ok välit säilyttää mut se on liikaa pyydetty jos pitäis toisen jotain nykyistä ruveta näkemään tai tutustuun, ainakaan ite en kuulu niihin.
Lyhyesti sanottuna, maailman parhaimmat ja huonoimmat puolet samassa paketissa. Se teki hänestä ainutlaatuisen, eikä varmasti ne piirteet ole kaikille "huonoja" tai "hyviä", minulle ne olivat. Molemmat oli vähän tuuliviirejä ja jääräpäisiä. Minä enemmän tuuliviiri lopulta ja ex suoraselkäinen.
Herkkä, hellä, rakastava. Suoraselkäinen, lämmin, huomioonottava. Puhui vaikeistakin asioista, mutta ongelmia vältteli. Nykyään viisaampana ymmärrän häntä paremmin, sääli. Nuori ja kokematon, mutta samalla hellyyttävä. Hänessä oli kaikki mitä mieheltä halusin.
Oma menneisyyteni ei sopinut pakettiin enkä ollut valmis vaikka rakastin suunnattomasti. Olimme jossain asioissa toistemme vastakohtia ja joissain asioissa hyvin samoilla kannoilla.
Tulta ja räiskettä, ilotulitusta ja ovien paukuttamista.
Biisi kertokoon enemmän.
http://www.youtube.com/watch?v=DLjFGfiCPkA- :!:
Kaunis
- riuttala76
Fiksu selvinpäin kännissä ei osaa kuin lörpöttää puhelimeen ja sit jo käykin nukkumaan, vaikka vieraat ois vasta juuri kunnolla päässeet alkuun. No ystäviä ollaan edelleen ja 41-vuotiaana nyt sil vuosi insinööriopintoja takana. Aina vaan paremmin ja nopeammin leikkaa ilmaiseksi mun hiukseni. Onhan se ehtinyt niin jo tehdä melkein 10-vuotta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463212Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272820- 452574
- 311963
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391291