Kun kytkee tietsikan USBeehen niin lataa, tai kytken Yariksen USB liittimeen, niin lataa. Mutta kun laittaa sellaiseen USB liittimeen mikä on tarkoitettu erilaisten vehkeiden lataamiseen, niin ei lataa, esim 230v muuntaja ja siinä USB, tai 12v röökiplugi ja siinä USB, niin ei lataa. Taidan ottaa ton silikonikortsun veke ja "lataan" täysillä betoniseinään.
Ei se lataa, Gio ei lataa.
7
338
Vastaukset
- kyllä heläjää
Tee niin, se on parasta mitä Samsungilla voi tehdä.
- hoh hoi
heitä se erillisten laitteittenlaturi järveen ja kauas syvälle.Täytyis tajuta heti,että on rikki tai harakirilaite.
- gwerw
ei se nyt ihan noin raakaa kohtelua tarvitse samsungkaan,laita verkonpainoksi niin on vielä käyttöä vuosiksi eteenpäin
- gionmulkku.
En heittänyt seinään, tein autolla yliajotestin ja puhelimenpäälläsuditustestin. Auto on Dodge Magnum, ja Gio hävis savuna ilmaan, ehkä jotakin pientä silppua lensi takamaastoon.
- tuli kuntoon
Soitin Samsungille. Sanoivat, että ota Kiesillä varmuuskopio ja palauta puhelimen tehdasasetukset. Tein niin. Alkoipa puhelin toimimaan, sain ladattua Appsin ja muutakin. Sähköposti oli heti siinä missä on gmaili. Muistikorttiin tuli monta kansiota lisää. Eli toimii niin kuin pitääkin.
Suosittelen palauttamaan tehdasasetukset, jos puhelin ei toimi toivotusti.
Minulla ei siis Gio toiminut, mitään ei ladannut, sähköposti ei toiminut, muistikorttia ei löytynyt aina. Miten tyjennetään galleria kuvista?
- yksi kuva liikaa
No, ainakin minä saan siten, että valitsen gallerian ja sieltä kuvan jonka haluan poistaa. (napsautan sitä). Alle tulee teksti "valikko". Siitä kun napsauttaa, siinä on mm. roskakorin kuva ja lukee, että poista. Tulee vielä, että vahvista poistot. Poistin vain yhden kuvan, en tiedä saako kaikki kuvat poistettua yhdellä kertaa. Sitä en todellakaan viitsi kokeilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku665485Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti892789- 2742561
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362419Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191964Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2371626Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai571263Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131153- 881125
- 901116