Odotan tuomitsevia kantoja terrori-iskusta?

Am ysrael,chai.

Olen jo kaksi päivää odottanut irtiottoja ns maltillisita muslimeilta juutalaisia kohtaan tehdystä terrori iskusta Bulgariassa jossa raukkamaisesti toteutetussa iskussa kuoli viisi juutalaista.

Raukkamaista kuten aina ovatntälläiset iskut,raukkamaista ovat myös ne muslimit jotka eivät uskalla sanoutua irti ja vastustaa tälläistä terroria.

Seisooko koko muslimimaailmamnäiden iskujen tukena, jos ei sanoudu irti niin osoittaa tukensa.

Jään odottelemaan kannanottoja, iskusta ilahtuneita varmaan löytyy enempi kuon sen tuomitsevia.

Vai miten on?

53

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • equalizer1

Ei niitä ole, koska niitä ei ole.
      Kysytään, lisäksi toimiiko punainen puolikuu aktiivisesti auttaakseen ei-muslimiuhreja?

Tietääkö kukaan?

• 19+2

kaikki muslimit on pelkurimaisia paskakasoja.

• QqqqUhugyyc

Niin on.

Kukaaan Suomen muslimeista ei ota askelta taaksepäin juutalaisten murhasta vaan salaa hykertelevät moskeijoissaan heidän kuolemistaan.

Muhammed on koiran paska, ei muuta.

• LINNUNLEHTI

Tarkoitit siis minuakin. Kiitokset. :) Toivottavasti asun pk-seudulla ja jos tarvitset joskus apua ja ambulanssia, pääsen sinua hoitamaan/pelastamaan henkes ja näin näyttämään, että tuo sun väite on sitä miksi tituleerasit siinä muslimeja. Salam. :)

• LINNUNLEHTI

Koko Islamilainen maailma tuomitsee kaiken terrorismin! Jos yksilö/yksilöt/heistä koostunut tärähtänyt ja totuutta vääntelevä ryhmittymä tekee jotain esim. Allahin (SWT) nimeen, niin ei kai se Allahista pahaa tee? Jos minä vaikka hyppään katolta joulupukin nimeen, niin eiköhän se niin ole, että mun otsassa se idiootin leima on sen jälkeen, eikä mr. julgubbenin.

• LINNUNLEHTI

halahtube.com ja sieltä osio terrorismi. Siinä oikeiden, Allahia seuraavien muslimien kanta.

• .

Jotkut yksilöt vai, oita yksilöitä tuntuu teissä olevan miljoonia.

Nii ette kait edes juutalaisten murhaamista laske terrorismiksi koska noudatttae vain kakka jumalanne sanaa

• 12+17

Miksi sitten kaikki islamilaiset koulukunnat kehottavat muslimeja sotimaan ei-muslimeja vastaan? Miksi lähes kaikissa moskeijoissa lietsotaan vihaa ja väkivaltaa?

• 12+17 kirjoitti:

Miksi sitten kaikki islamilaiset koulukunnat kehottavat muslimeja sotimaan ei-muslimeja vastaan? Miksi lähes kaikissa moskeijoissa lietsotaan vihaa ja väkivaltaa?

Oletko koskaan edes käynyt moskeijassa?

• Olen,...
        a.yahya kirjoitti:

Oletko koskaan edes käynyt moskeijassa?

...useita kertoja.

Tässä eräs USA:ssa tehty tutkimus siitä, mitä muslimit todellisuudessa tekevät moskeijoissaan: http://www.youtube.com/watch?v=WPyTy1PXoBM

• Olen,... kirjoitti:

...useita kertoja.

Tässä eräs USA:ssa tehty tutkimus siitä, mitä muslimit todellisuudessa tekevät moskeijoissaan: http://www.youtube.com/watch?v=WPyTy1PXoBM

Mikäli väitteet väkivaltaisesta jihaadista ovat totta, kyseiset moskeijat eivät ole islamilaisia.

• Vanha...
        a.yahya kirjoitti:

Mikäli väitteet väkivaltaisesta jihaadista ovat totta, kyseiset moskeijat eivät ole islamilaisia.

...valehtelija a.yahya yrittää väitää meille, että lähes kaikki moskeijat sekä suurin osa Koraanista ja sunnasta eivät ole islamilaisia. xD

• Al
        a.yahya kirjoitti:

Pyh, hahahah miä paskaa suollat vatipää

• Vanha... kirjoitti:

...valehtelija a.yahya yrittää väitää meille, että lähes kaikki moskeijat sekä suurin osa Koraanista ja sunnasta eivät ole islamilaisia. xD

En sanonut niin.

• Sitä...
        a.yahya kirjoitti:

En sanonut niin.

...sinä yrität sanoa, sillä lähes kaikki moskeijat lietsovat vihaa ja väkivaltaa, ja luotettavimmat hadithit ovat täynnä kertomuksia siitä, kuinka Muhammad tappoi ja alisti viattomia ihmisiä.

• Sitä... kirjoitti:

...sinä yrität sanoa, sillä lähes kaikki moskeijat lietsovat vihaa ja väkivaltaa, ja luotettavimmat hadithit ovat täynnä kertomuksia siitä, kuinka Muhammad tappoi ja alisti viattomia ihmisiä.

Olen kumonnut kaiken tämän.

• Islam on paskaa.
        a.yahya kirjoitti:

Ainoa mitä olet kumonnut on tuopillinen kamelinkusta.

• Islam on paskaa. kirjoitti:

Ainoa mitä olet kumonnut on tuopillinen kamelinkusta.

Tässäkö on taso, jolla kykenet käymään keskustelua?

• Olet...
        a.yahya kirjoitti:

...ainoastaan esittänyt valheitasi, jotka olen ampunut alas heti kättelyssä.

• Miksi...
        a.yahya kirjoitti:

Tässäkö on taso, jolla kykenet käymään keskustelua?

...päästään vialla oleva henkilö, joka valehtelee jatkuvasti ja kannattaa ei-muslimien teurastamista, odottaa, että ihmiset käyttäytyisivät asiallisesti häntä kohtaan?

• En ole kuullut tai lukenut uutisia iskusta.

Terrorismi on kuitenkin syntiä islamin mukaan.

• Jew boy

Vaan miksi laskette terrorismin, juutlaisten tappaminen sitä eimvoi olla koska mitätön jumalanne käskee niintehdä.

• Äläpäs...

...valehtele. Todellisuudessa terrorismi ei-muslimeja vastaan on täysin hyväksyttävää, jopa pakollista, islamissa. Itse asiassa islamilaiset koulukunnat ovat kaikki yhtä mieltä mus­limien kollek­tiivisesta velvollisuudesta käydä sotaa muuta maailmaa vastaan.

• Jew boy kirjoitti:

Vaan miksi laskette terrorismin, juutlaisten tappaminen sitä eimvoi olla koska mitätön jumalanne käskee niintehdä.

Mitä tarkoitat?

Ei islamilla ole mitään kaunaa juutalaisten kanssa.

• Äläpäs... kirjoitti:

...valehtele. Todellisuudessa terrorismi ei-muslimeja vastaan on täysin hyväksyttävää, jopa pakollista, islamissa. Itse asiassa islamilaiset koulukunnat ovat kaikki yhtä mieltä mus­limien kollek­tiivisesta velvollisuudesta käydä sotaa muuta maailmaa vastaan.

Mihin unohtui lähdekriittisyys ja oma ajattelu?

• Niih,...
        a.yahya kirjoitti:

Mitä tarkoitat?

Ei islamilla ole mitään kaunaa juutalaisten kanssa.

...muuten vain muslimit ovat tappaneet ja alistaneet juutalaisia aina profeettansa päivistä asti. Profeettansa, joka tappoi tai karkoitti kaikki Arabian niemenmaan juutalaiset.

• Meinaatko,...
        a.yahya kirjoitti:

...että Koraani ja sunna eivät pidä paikkaansa?

• niin.
        a.yahya kirjoitti:

A. yahya!! Etkö lue ibn Ishaqia (Muhammedin sirat=elämänkerta)? Sehän on islamilainen lähde. Robert Spencer käyttää sitä yhtenä lähteenään ja sirat on aika karu, jos olet sitä koskaan lukenut.

Muhamed kiduttaa shafian miestä sytyttämällä tulen miehen rinnalla. Shafian mies ei silti suostunut kertomaan Muhammedille missä kulta-aarteet ovat ja hän kuoli. Shafia otettiin orjaksi ja Muhamed harrasti hänen kanssa seksiä samana iltana jona oli tappanut shafian isän, miehen, veljen... Miten tälläiseen uskontoon voi uskoa? Kerro minulle !

• niin.
        a.yahya kirjoitti:

Islamissa ei ajatella oman mielen ja pään mukaan. Tiedät sen itsekin. Lähdekriittisyys otetaan huomioon; Ibn Ishaq (sirat), shahih hadithit ja Koraani ovat luotettavia. Niitä muslimit käyttävät.

• Kerttu.

Koko maailma puhui siitä etkä kuule.
        Tyypillinen ulkomaailmalta sulkeutunut fundamentalisti muslimi, eilö muhis anna lukea uuisia?

• Niih,... kirjoitti:

...muuten vain muslimit ovat tappaneet ja alistaneet juutalaisia aina profeettansa päivistä asti. Profeettansa, joka tappoi tai karkoitti kaikki Arabian niemenmaan juutalaiset.

Tuo ei ole totta. Juutalaisia tulee suojella.

• Tuo...
        a.yahya kirjoitti:

Tuo ei ole totta. Juutalaisia tulee suojella.

...on kulunut valhe. Todellisuudessa juutalaiset ovat muslimeille vapaata riistaa, ja viimeisinä päivinä islamin tekstien mukaan muslimit tulevat suorittamaan juutalaisiin kohdistuvat kansanmurhan.

• Tuo... kirjoitti:

...on kulunut valhe. Todellisuudessa juutalaiset ovat muslimeille vapaata riistaa, ja viimeisinä päivinä islamin tekstien mukaan muslimit tulevat suorittamaan juutalaisiin kohdistuvat kansanmurhan.

Sinä et ole muslimi. Koraanissa on selkeästi ilmoitettu, että juutalaisia tulee suojella, jos oppisit jo lukemaan.

• Meinaatko,... kirjoitti:

...että Koraani ja sunna eivät pidä paikkaansa?

En. Meinaan, että et ymmärrä.

• niin. kirjoitti:

A. yahya!! Etkö lue ibn Ishaqia (Muhammedin sirat=elämänkerta)? Sehän on islamilainen lähde. Robert Spencer käyttää sitä yhtenä lähteenään ja sirat on aika karu, jos olet sitä koskaan lukenut.

Muhamed kiduttaa shafian miestä sytyttämällä tulen miehen rinnalla. Shafian mies ei silti suostunut kertomaan Muhammedille missä kulta-aarteet ovat ja hän kuoli. Shafia otettiin orjaksi ja Muhamed harrasti hänen kanssa seksiä samana iltana jona oli tappanut shafian isän, miehen, veljen... Miten tälläiseen uskontoon voi uskoa? Kerro minulle !

En tiedä. Kysy niiltä, jotka sellaisia valheita suoltavat.

• niin. kirjoitti:

Islamissa ei ajatella oman mielen ja pään mukaan. Tiedät sen itsekin. Lähdekriittisyys otetaan huomioon; Ibn Ishaq (sirat), shahih hadithit ja Koraani ovat luotettavia. Niitä muslimit käyttävät.

En tiennyt... Jos uskallat väittää noin, et tiedä islamista mitään.

Vain Koraani on täysin luotettava.

• Kerttu. kirjoitti:

Koko maailma puhui siitä etkä kuule.
        Tyypillinen ulkomaailmalta sulkeutunut fundamentalisti muslimi, eilö muhis anna lukea uuisia?

Elämässä on muutakin kuin tv:n edessä laiskottelu.

• Gay Muhammed.
        a.yahya kirjoitti:

Sinä et ole muslimi. Koraanissa on selkeästi ilmoitettu, että juutalaisia tulee suojella, jos oppisit jo lukemaan.

Hahaah hah päinvastoin siinä sanotaan että juutalaiset tulee murhata, mutta senhän sinä varmaan lasket suojeluksi.

Murhaamalla juutalaišen suojelet häntä miltä?

• Gay muhammed
        a.yahya kirjoitti:

Koraani ei ole luotettava edes vessapaperina.

• HKerttu.
        a.yahya kirjoitti:

Elämässä on muutakin kuin tv:n edessä laiskottelu.

Kuten raiskaaminen?

• niin.
        a.yahya kirjoitti:

Kyllä. Koraanin on "täysin luotettava", mutta olen kuullut että shahi hadithit ovat autenttisia ja luotettavia! Muslimioppineet käyttävät myös siratia, koska se auttaa ymmärtämään mitä Koraanin jakeet tarkoittavat ja mihin tilanteeseen ne on annettu!!

Kerropas minulle sitten mitä islam on? Miksi Muhammed sanoo shahi hadithissa: joka jättää islamin, tappakaa hänet tai minut on tehty terrorilla vahvaksi? Miksi kiellät oman uskontosi lähteet? Edustat aivan täysin erilaista islamilaisuutta mitä kukaan muu

• Gay Muhammed. kirjoitti:

Hahaah hah päinvastoin siinä sanotaan että juutalaiset tulee murhata, mutta senhän sinä varmaan lasket suojeluksi.

Murhaamalla juutalaišen suojelet häntä miltä?

En laske. En kirjoita piiloviestejä tai nurinkurisia ajatuksia. Tarkoitan sitä, mitä kirjoitan. Osoita minulle Koraanista määräys tappaa juutalaisia heidän juutalaisuutensa vuoksi.

• niin. kirjoitti:

Kyllä. Koraanin on "täysin luotettava", mutta olen kuullut että shahi hadithit ovat autenttisia ja luotettavia! Muslimioppineet käyttävät myös siratia, koska se auttaa ymmärtämään mitä Koraanin jakeet tarkoittavat ja mihin tilanteeseen ne on annettu!!

Kerropas minulle sitten mitä islam on? Miksi Muhammed sanoo shahi hadithissa: joka jättää islamin, tappakaa hänet tai minut on tehty terrorilla vahvaksi? Miksi kiellät oman uskontosi lähteet? Edustat aivan täysin erilaista islamilaisuutta mitä kukaan muu

On erittäin epätodennäköistä, että kukaan luopuu islamista. Mutta jos niin harvinainen asia pääsee sattumaan, mitä tämä ihminen enää hyötyy elämässään? On itse asiassa hänelle parempi kuolla kuin jatkaa kurjuudessa.

Käännöksesi "tehty terrorilla vahvaksi" on ilmeisesti tarkoituksenmukainen sanavalinta propagandasodassa muslimeja vastaan. Mitä Muhammad tarkoitti sitaatissaan on se, että muslimien joukot saavat viholliset pelkäämään sydämissään ennen kuin viholliset ryhtyvät varsinaiseen hyökkäykseen muslimeja vastaan.

En voi kieltää uskontoni luotettavia lähteitä, koska elän niiden mukaisesti. Minä ja kaikki tuntemani muslimit uskovat täysin samoin kuin minä - emmekä me ole pieni joukko. Terrorismista ja muusta pahasta en ole kuullut ja lukenut kuin median välitykselle, mikä merkittävästi heikentää luottamustani mediaan.

• HKerttu. kirjoitti:

Kuten raiskaaminen?

Ajattelin kyllä töissä ja koulussa käymistä sekä urheiluharrastuksia, mutta jos raiskaaminen on mieleesi...

• ........
        a.yahya kirjoitti:

On erittäin epätodennäköistä, että kukaan luopuu islamista. Mutta jos niin harvinainen asia pääsee sattumaan, mitä tämä ihminen enää hyötyy elämässään? On itse asiassa hänelle parempi kuolla kuin jatkaa kurjuudessa.

Käännöksesi "tehty terrorilla vahvaksi" on ilmeisesti tarkoituksenmukainen sanavalinta propagandasodassa muslimeja vastaan. Mitä Muhammad tarkoitti sitaatissaan on se, että muslimien joukot saavat viholliset pelkäämään sydämissään ennen kuin viholliset ryhtyvät varsinaiseen hyökkäykseen muslimeja vastaan.

En voi kieltää uskontoni luotettavia lähteitä, koska elän niiden mukaisesti. Minä ja kaikki tuntemani muslimit uskovat täysin samoin kuin minä - emmekä me ole pieni joukko. Terrorismista ja muusta pahasta en ole kuullut ja lukenut kuin median välitykselle, mikä merkittävästi heikentää luottamustani mediaan.

"On erittäin epätodennäköistä, että kukaan luopuu islamista." - Tämä oli suorastaan huvittava kommentti. ;) http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_former_Muslims

"On itse asiassa hänelle parempi kuolla kuin jatkaa kurjuudessa." - Ja tämä taasen kertoo siitä, että olet hyvin häiriintynyt, henkisesti sairas persoona, jonka paikka olisi jossakin laitoksessa...

"Käännöksesi "tehty terrorilla vahvaksi" on ilmeisesti tarkoituksenmukainen sanavalinta propagandasodassa muslimeja vastaan." - Kyse on täysin oikea käännös. Uskottomien väkivaltainen pelottelu ja kau­hun kylväminen näiden keskuuteen, ts. terrori, oli yk­si keskeisistä menetelmistä, joiden avul­la Mu­ham­­mad pyrki toteuttamaan harhojensa tuottamaa 'käskyä' taistella ihmisiä vas­taan, kunnes kaikki alistuvat.

• Todellisuudessa...
        a.yahya kirjoitti:

...se menee juuri niin kuin nimim. 'niin.' kirjoitti. Ei-muslimien mestaamista kannattava patologinen valehtelija a.yahya yrittää vain...no, valehdella, ;)

• Eli...
        a.yahya kirjoitti:

En tiedä. Kysy niiltä, jotka sellaisia valheita suoltavat.

...patologinen valehtelija ja ei-muslimien teurastamisen kannattaja a.yahya yrittää taas uskotella meille, että islamin luotettavimmat lähteet ovat valhetta.

• Eli...
        a.yahya kirjoitti:

En. Meinaan, että et ymmärrä.

...yrität taas sanoa, että ei-muslimien tulisi uskoa mielummin kaltaisiasi valehtelevia muslimipropagandisteja kuin omia silmiään. ;)

• .......
        a.yahya kirjoitti:

En laske. En kirjoita piiloviestejä tai nurinkurisia ajatuksia. Tarkoitan sitä, mitä kirjoitan. Osoita minulle Koraanista määräys tappaa juutalaisia heidän juutalaisuutensa vuoksi.

http://wikiislam.net/wiki/Islamic_Antisemitism

• Sinä...
        a.yahya kirjoitti:

...olet huono valehtelija. Koraanissa ja sunnassa on selkeästi ilmoitettu, että juutalaiset tulee alistaa ja tappaa.

• Pitkämuistinen
        a.yahya kirjoitti:

a yahyalle

Otappa selvää palestiinalaisen Hizbollah-järjestön perustamisasiakirjasta,
        mitkä tavoitteet heillä on juutalaisten suhteen !

• a.yähyä
        a.yahya kirjoitti:

Ajattelin kyllä töissä ja koulussa käymistä sekä urheiluharrastuksia, mutta jos raiskaaminen on mieleesi...

Joko sinut on ympärileikattu?

Annahan kun arvaan. Ei ole. Jos olisi, olist ylpeä siitä ja toisit sen esiin joka käänteessä.

• niin.
        a.yahya kirjoitti:

"On erittäin epätodennäköistä, että kukaan luopuu islamista. Mutta jos niin harvinainen asia pääsee sattumaan, mitä tämä ihminen enää hyötyy elämässään? On itse asiassa hänelle parempi kuolla kuin jatkaa kurjuudessa."

Oletko sinä oikeasti noin pihalla? Monet miljoonat muslimit jättävät islamin ja käännynnäisistä noin 70% jättää islamin myöhemmin. Eli sinä myönsit juuri ylläolevassa lauseessa, että islamin jättäneet saa ja pitääkin tappaa "parempi kuolla kuin elää "kurjuudessa". Uskomatonta. Vastaan sinulle myöhemmin muihin argumentteihin, kone käy kuumana.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      233
      1541
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1306
    3. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      20
      1287
    4. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      6
      1187
    5. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      968
    6. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      940
    7. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      66
      905
    8. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      880
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      861
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      835
    Aihe