Bussilla Pärnuun

Kyytiä vailla

Onko tietoa, pääseekö Satamasta (D) suoraan Pärnuun Bussilla? Onko kukaan mennyt Tallinnasta bussilla Pärnuun, oliko hankalaa tai kallista?

19

5449

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bussijuht
      • justersone

        jotkut bussit lähtevät satamasta, tarkista bussireisid varauspalvelusta


        bussit kulkevat puolen tunnin välein


        myös junalla pääsee


      • OPSERVER
        justersone kirjoitti:

        jotkut bussit lähtevät satamasta, tarkista bussireisid varauspalvelusta


        bussit kulkevat puolen tunnin välein


        myös junalla pääsee

        HELPPO AON..OSTA MATKALIPPU LIPPUTOMISTOSTA...LINJA-AUTOASEMALTA TAI ERILLISESTÄ LIPUNMYYNTITOIMISTOSTA (PÄRNU)


    • XLmen

      Tuo juhtin vastaushärdellin voi suomentaa silleen, että jos on kymppi rahaa ja hinaat ittesi bussiasemalle, maksimi about puolen tunnin päästä olet jo menossa Pärnuun.

    • eveliina

      Busseja menee tunnin välein, joskus tiheemminkin. Ainakin ennen hinta oli käytetyn ajan mukaan, joten pikavuoro ei ole sen kalliimpi. Bussiasemalta on helppoa ostaa lippu. Suosittuihin vuoroihin myydään myös paikkalippu.

      • pian_matkaan

        pääseekö pärnuuseen myös junalla.


      • 097070709
        pian_matkaan kirjoitti:

        pääseekö pärnuuseen myös junalla.

        Pääsee. www.edel.ee


      • Ahvenanmaaseen.
        pian_matkaan kirjoitti:

        pääseekö pärnuuseen myös junalla.

        Juu, ensin menet rautatie-asemaaseen ja vaihdat rahasi lippuuseen. Sillä menet sitten junaaseen joka vie sinut Pärnuuseen.


      • hyvin pyyhkii
        Ahvenanmaaseen. kirjoitti:

        Juu, ensin menet rautatie-asemaaseen ja vaihdat rahasi lippuuseen. Sillä menet sitten junaaseen joka vie sinut Pärnuuseen.

        OMATOIMIMATKA

        NETISTÄ TARJOUSMATKA TALLINNAAN MENO-PALUU

        BUSSILLA TALLINNASTA PÄRNUUN

        MAJOITUS sivulta www.pärnu.ee tai www.booking.com


      • Ahvenanmaaseen
        hyvin pyyhkii kirjoitti:

        OMATOIMIMATKA

        NETISTÄ TARJOUSMATKA TALLINNAAN MENO-PALUU

        BUSSILLA TALLINNASTA PÄRNUUN

        MAJOITUS sivulta www.pärnu.ee tai www.booking.com

        Jos menen omatoimi-matkaaseen niin mikä ois paras tapa päästä Tallinnaaseen?

        Entäs paljonko maksaa lippu Tallinaasenistä Pärnuuseen menoosen-paluuseen?

        Entäs millaiseen hotelliiseen kannattaa mennä kun saavun Pärnuuseen?


      • Ahvenanmaaseen kirjoitti:

        Jos menen omatoimi-matkaaseen niin mikä ois paras tapa päästä Tallinnaaseen?

        Entäs paljonko maksaa lippu Tallinaasenistä Pärnuuseen menoosen-paluuseen?

        Entäs millaiseen hotelliiseen kannattaa mennä kun saavun Pärnuuseen?

        vastauksia:

        katso laivayhtiöiden tarjoukset...esim risteilylipulla pääset halvalla yhteen suuntaan

        alle kympillä voit päästä tallinnasta pärnuun (linja autoasema =bussijaam)

        halvinta ei aina kannata ottaa...katso esim kommentteja www.booking.comista


        ja muista että kesäaikana hinnat kovimmillaan


      • tack tack
        Ahvenanmaaseen kirjoitti:

        Jos menen omatoimi-matkaaseen niin mikä ois paras tapa päästä Tallinnaaseen?

        Entäs paljonko maksaa lippu Tallinaasenistä Pärnuuseen menoosen-paluuseen?

        Entäs millaiseen hotelliiseen kannattaa mennä kun saavun Pärnuuseen?

        maaseen loppua ei suomen kielioppi tunne


      • hyvin pyyhkii kirjoitti:

        OMATOIMIMATKA

        NETISTÄ TARJOUSMATKA TALLINNAAN MENO-PALUU

        BUSSILLA TALLINNASTA PÄRNUUN

        MAJOITUS sivulta www.pärnu.ee tai www.booking.com

        d terminaalin edestä lähtee muistaakseni bussi nr2 keskikaupopungille.....kävele sieltä sitten bussijaamalle

        taksien kanssa kannattaa olla tarkkaan.....käytä tallinktaksoa tai tulikaa....


      • Ahvenanmaaseen.
        tack tack kirjoitti:

        maaseen loppua ei suomen kielioppi tunne

        Suomen kielioppi ei myöskään tunne sitä että mennään Pärnuuseen.

        Vaan oikea muoto on "mennään Pärnuun".

        Älä turhaan ota stressiä, sinun olisi aika oppia tunnistamaan sarkasmia.

        Tiedän kyllä että se huumoimuoto on suomalaiselle melko mahdoton ymmärtää.


      • old nestor
        Ahvenanmaaseen. kirjoitti:

        Suomen kielioppi ei myöskään tunne sitä että mennään Pärnuuseen.

        Vaan oikea muoto on "mennään Pärnuun".

        Älä turhaan ota stressiä, sinun olisi aika oppia tunnistamaan sarkasmia.

        Tiedän kyllä että se huumoimuoto on suomalaiselle melko mahdoton ymmärtää.

        no virosssa sitä saa riittämiin....


    • Helsinkiiseeeen

      Noin sata neuvoa ;) Paras oli tää ironikko Ahvenamaaaseeen... Ja XLmies

      Vakavasti: helppo ja halpa reissu on Tallinna-Pärnu. Bussi 2:lla tai ratikalla linja-autoasemalle, katso vaikka laivayhtiön/mainosfirman ilmaiskartasta Bussijaam. Sieltä menee n. kerran tunnissa bussi Pärnuun. Tammikuussa 2012 maksoi n. 8 e/suunta.

      Sama tietenkin toisinpäin. Suosittelen.

      • pian_matkaan

        Pärnuuseen, joo. Tuohon otettiin kiitettävästi kiinni ;-))


      • Näin on

        Taksilla pääsee pakaasien kanssa kätevimmin. Taksi ottaa noin vitosen. Bussi kahdeksan euroa, sisältää istuspaikan. Bussiasema on pärnun keskustassa. Taksi Pärnussa siinä ihan bussiaseman vieressä. Taas menee vitonen. Siis meikäläisittäin melkein ilmaista.

        Junallakin pääsee aamulla ja illalla. Juna-asema Pärnussa "hornan kuusessa".


    • Jukujuku34

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      61
      1725
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1270
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      664
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe