Voiko näin todella käydä?

huijattu-puijattu-

Minusta tuntuu, että minut olisi juuri tempaistu keskelle jenkkidraamelokuvaa.
Tälläiseen törmää vain elokuvissa ja tv-ohjelmissa.

Mieheni ja minä aloimme puhua lapsien hankkimisesta pian ostettuamme yhteisen asunnon. Asunto katsottiin sillä silmällä, että tilaakin olisi. Mieheni oli innoissaan muuttopäivänä ja muutamana sen jälkeen. Nyt hankitaan vauva.

Tästä kaikesta on nyt vuosi. Kun vuoden päivät olimme yrittäneet, saamatta vauvaa alulle aloin puhua lääkäriin hakeutumisesta. Eihän voi olla normaalia, että kaksi parhaassa lisääntymisiässään ei saa lasta aikaiseksi, vaikka kuinka on koitettu tehdä kaikki oikein, rennolla otteella. Mieheni ei ottanut tähän kantaa, nurisi, että tuskin se olisi mitenkään tarpeellista.

Otin kuitenkin ohjat omiin käsiini ja varasin meille lääkäri ajan. Kertoessani varaamastani ajasta mieheni kuvainnollisesti räjäytti elämäni ylösalaisin. Hän kertoi kahden kuukauden yrittämisen jälkeen tulleensa toisiin ajatuksiin vauvahaaveista, eikä halunnut eikä uskaltanut kertoa näitä uutisia minulle. Joten hän oli päättänyt minulta salaa syöttää minulle e-pillereitäni. Hän oli nähnyt kovasti vielä vaivaakin, joten tämä paljastus tuntui kuulemma hullunkuriselta... anteeksi mitä? Mies on siis syöttänyt minulle minulta salaa pillereitä ja asian paljastaminen kuulemma tuntuu hullulta?

En ollut uskoa korviani, olin varma että kyse oli jostain törkeän huonosta pilasta. Kunnes mies todistakseensa juttunsa kaivoi todisteeksi pillarilaatat lompakkonsa välistä. Nyt on sitten luottamus tuhottu ja suhde karikolla. Pahimmalta tuntuu se, että syytin itseäni siitä, ettei raskaus lähtenyt alulle, kuukaudesta toiseen. Luulen että tämä koskee enemmän kuin jos mieheni olisi pettänyt minua (olen kokenut tälläistä tosin edellisessä suhteessani). Toivon jatkuvasti herääväni tästä unesta, että jos tämä kaikki onkin pilaa.

Miten tälläisen jälkeen voi siirtyä eteenpäin?

226

12975

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sairaaaaaasta

      Siis MITÄ? Täytyy olla melko sairas ihminen että tekee jotain tuollaista :o Itse en kyllä avopuolisolleni antaisi anteeksi tollasta! En osaa sanoa miten tollasesta voi jatkaa eteenpäin, ite ainakin miettisin koko suhdetta jos luottamusta ei oo niin ei suhteessa oo mitään järkee... Mutta tsemppiä sulle mitä ikinä päätätnkään :/

      • kato perseeseen

        PROVOJEN AATELIA!!!

        E-pillerit on reseptilääke.


      • hormoniheikki
        kato perseeseen kirjoitti:

        PROVOJEN AATELIA!!!

        E-pillerit on reseptilääke.

        saa kai niitä ny netistä tilattua kun hormoneitaki saa. mut kyllä toi mahollisesti trolli on, ei kuitenkaan aiva mahodoton tarina


      • Älytön aihe
        hormoniheikki kirjoitti:

        saa kai niitä ny netistä tilattua kun hormoneitaki saa. mut kyllä toi mahollisesti trolli on, ei kuitenkaan aiva mahodoton tarina

        No onhan tämä nyt lapsellinen provo, kun yritetään taas tehdä jotain uutta moraalisääntöä siitä mitä saa ja ei saa tehdä.

        Itse en ole vaimoltani kysynyt suostumusta yhteenkään asiaan ja totta tosiaan olen ehkä monen mielestä (kuten hänen itsensäkin) jopa pakottanut hänet kanssani naimisiin.

        Jotkut ihmiset ovat vain sellaisia että he eivät itse yksinkertaiseksi ole kykeneviä tekemään mitään muuta kuin torjumaan kaiken.


      • Nainen x
        kato perseeseen kirjoitti:

        PROVOJEN AATELIA!!!

        E-pillerit on reseptilääke.

        Ei noin voi käydä kellekkään . Vain lääkäristä saa reseptin p-pillereihin . Ei lääkäri kirjoita kylläkään miehille niitä . Tämä on siis PROVO .


      • Markkinavoimat jyllä
        kato perseeseen kirjoitti:

        PROVOJEN AATELIA!!!

        E-pillerit on reseptilääke.

        Varmaan suurin osa näistä viestien aloituksista on provoja ja tarkoituksella.
        Tarkoitus tietenkin on että me lukija kommentoimme näitä ja siis osallistumme, vaikka kritisoimalla tai haukkumalla provoksi (aiheesta).
        Tarkoitus siis pyhittää keinot.


      • nnnhg
        kato perseeseen kirjoitti:

        PROVOJEN AATELIA!!!

        E-pillerit on reseptilääke.

        idiot. ne oli kirjoittajan omia pillereitä. ei niitä pakko ole popsia vaikka niitä sattuisi laatikossa olemaan.


      • omia juttujasi ovat.
        Markkinavoimat jyllä kirjoitti:

        Varmaan suurin osa näistä viestien aloituksista on provoja ja tarkoituksella.
        Tarkoitus tietenkin on että me lukija kommentoimme näitä ja siis osallistumme, vaikka kritisoimalla tai haukkumalla provoksi (aiheesta).
        Tarkoitus siis pyhittää keinot.

        Psykoanalyytikkojen mukaan narsistisesta persoonallisuushäiriöstä kärsivällä henkilöllä on laaja-alaisia suuruuskuvitelmia joko mielikuvien tai käytöksen tasolla, hän vaatii ihailua ja häneltä puuttuu kyky empatiaan. Hänen ihmissuhteensa häiriytyvät empatian puutteesta, kateudesta ja ylimielisyydestä.

        Narsistiselle häiriölle on ominaista manipulointikyky, mutta jos narsisti ei saa toista alistumaan tahtoonsa hyvällä, hän pyrkii siihen pahalla: uhkailuin, painostaen, tekemällä rikosilmoituksia, valituksia ja kanteluita. Hänellä on myös tyypillistä luoda itselleen hovi, jonka hän pitää tyytyväisenä muun muassa lahjonnalla"


      • montessori impostori
        kato perseeseen kirjoitti:

        PROVOJEN AATELIA!!!

        E-pillerit on reseptilääke.

        Kaikkea saa trokareilta rahalla kun pyytää vaan etukäteen.


      • Alfmelmac

        Kyllä mies joka hetki päästi prujut sisään oli oikein kaniini, heh heh, mutta nainen antoi parastaan. Hienoa, ei vaan tulosta.
        P.S. Mies hankki omalla nimellä pillerit ehe ehe


      • mahdollistakin
        kato perseeseen kirjoitti:

        PROVOJEN AATELIA!!!

        E-pillerit on reseptilääke.

        Niin Suomessa. Monessa maassa niitä saa apteekista vaikka kuinka ilman reseptiä, ei tarvita edes silloin kun ensimmäistä kertaa ostaa eivätkä kysele jos ostajana on mies. Eli joku kaveri on voinut tuoda ulkomailta tai sitten on ollut naisen oma resepti tai sitten joku miehen naispuolinen tuttu Suomessa on ostanut ja myynyt eteenpäin hänelle. Ihan mahdollista mutta todella törkeää! Olisi kyllä tuollainen mies entinen.


      • ARSENE LUPIN

        SINÄ SIIS HALUSIT LAPSEN MUTTA HÄN EI...

        MITÄ MUUTA HÄN ON SYÖTTÄNYT SINULLE SALAA


      • Gun

        tää on promo :D

        miten ukko muka vois "syöttää salaa" e-pillereitä?
        miten sai respan ja miten sille muka sellaisia myönnettäs
        ja entä se sitte et ku respa pitää uusia? ja kuka ne ostaa...
        miehet ku ei sellasia pillereitä tarvi,.

        hoihoi vois taaas alottaja järellä miettiä :D
        ei mee läpi.


      • Lähes valmis lääkäri
        omia juttujasi ovat. kirjoitti:

        Psykoanalyytikkojen mukaan narsistisesta persoonallisuushäiriöstä kärsivällä henkilöllä on laaja-alaisia suuruuskuvitelmia joko mielikuvien tai käytöksen tasolla, hän vaatii ihailua ja häneltä puuttuu kyky empatiaan. Hänen ihmissuhteensa häiriytyvät empatian puutteesta, kateudesta ja ylimielisyydestä.

        Narsistiselle häiriölle on ominaista manipulointikyky, mutta jos narsisti ei saa toista alistumaan tahtoonsa hyvällä, hän pyrkii siihen pahalla: uhkailuin, painostaen, tekemällä rikosilmoituksia, valituksia ja kanteluita. Hänellä on myös tyypillistä luoda itselleen hovi, jonka hän pitää tyytyväisenä muun muassa lahjonnalla"

        Jaa, hoet tuota täälläkin.


      • näämis
        Gun kirjoitti:

        tää on promo :D

        miten ukko muka vois "syöttää salaa" e-pillereitä?
        miten sai respan ja miten sille muka sellaisia myönnettäs
        ja entä se sitte et ku respa pitää uusia? ja kuka ne ostaa...
        miehet ku ei sellasia pillereitä tarvi,.

        hoihoi vois taaas alottaja järellä miettiä :D
        ei mee läpi.

        kuka tahansa voi ostaa kenen tahansa reseptillä mitä on määrätty.. itsekin olen ostanut niin mieheni ,mummoni kuin pappani ja naapurinikin lääkkeitä, eikä ole kukaan kysynyt miksi ostat vastakkaisen sukupuolen reseptilääkkeitä....


      • Fiksu muuttaa maasta
        Älytön aihe kirjoitti:

        No onhan tämä nyt lapsellinen provo, kun yritetään taas tehdä jotain uutta moraalisääntöä siitä mitä saa ja ei saa tehdä.

        Itse en ole vaimoltani kysynyt suostumusta yhteenkään asiaan ja totta tosiaan olen ehkä monen mielestä (kuten hänen itsensäkin) jopa pakottanut hänet kanssani naimisiin.

        Jotkut ihmiset ovat vain sellaisia että he eivät itse yksinkertaiseksi ole kykeneviä tekemään mitään muuta kuin torjumaan kaiken.

        Jälleen feministitrolli, millä yritetään leimata suomalaismies kauheaksi olioksi!
        Elämme naisten Suomessa, missä nykyinen tyyli ja omien miestemme syrjiminen tulee johtamaaan vakaviin selkkauksiin!


      • Gun kirjoitti:

        tää on promo :D

        miten ukko muka vois "syöttää salaa" e-pillereitä?
        miten sai respan ja miten sille muka sellaisia myönnettäs
        ja entä se sitte et ku respa pitää uusia? ja kuka ne ostaa...
        miehet ku ei sellasia pillereitä tarvi,.

        hoihoi vois taaas alottaja järellä miettiä :D
        ei mee läpi.

        "..syötti e-pillereitäni" jotka ilmiselvästi nainen on itse ostanut ennen kun vauvahanke tuli ajankohtaiseksi.
        Reseptin uusiminen ei selvästikään ole ollut vielä ajankohtaista.
        Pillerit on pieniä ja sulavia, niitä on oikein helppo ujuttaa toisen suuhun salaa.


    • Rispektii miehellesi

      Sulla on todella, todella, todella fiksu mies. Kiität sitä vielä! Ehditte lapsia sitten oikealla iällä. Kerro miehellesi terkut ja rispectit sille! -Kertakaikkiaan mahtava mies!

      • Å

        ja jotkut viittii oikeesti klikata tähä nviestiin noita turhanpäiväsiä peukkumerkkejä....


      • +++++
        Å kirjoitti:

        ja jotkut viittii oikeesti klikata tähä nviestiin noita turhanpäiväsiä peukkumerkkejä....

        häh häh


    • eswet

      Minua kiinnostaa miten hän sai syötettyä pillerit sinulle säännöllisesti? Sekoitti aamu puuroon ? Eikö olisi joskus osunut hampaisiin tms? Vaihtoi vitamiini pillerit e-pillereiksi? En vaan keksi mihin hän on voinut joka pv. saada ujutettua pillerin, se kun pitää joka pv.niellä että ehkäisyteho on taattu.

      • et silleen

        Ja minua kiinnostaa, miten mies sai ne pillerit, reseptilääkkeet ? Kyllä mitä olen pillereitä itse syönyt, niin itse piti lääkäriltä resepti hakea, ja tekivät melkoiset kyselyt, ei niitä reseptejä niin vain saa.

        Joten aloittajan kannattaisi nyt herätä tähän päivään....


      • Dara
        et silleen kirjoitti:

        Ja minua kiinnostaa, miten mies sai ne pillerit, reseptilääkkeet ? Kyllä mitä olen pillereitä itse syönyt, niin itse piti lääkäriltä resepti hakea, ja tekivät melkoiset kyselyt, ei niitä reseptejä niin vain saa.

        Joten aloittajan kannattaisi nyt herätä tähän päivään....

        Minä ymmärsin, että aloiittajalla oli jo ennästään ne pillerit tai ainakin reseptit olemassa... Tosin sitä en ymmärrä, miten ihmeessä kenellekään voi salaa syöttää mitään pilsuja niin säännöllisesti kuin e-pillereitä pitää syödä. Siis varsin pienetkin heitot säännöllisyydessä aiheuttavat todella herkästi muutoksia kuukautisrytmiin ja luulisi raskaaksi yrittävän naisen vahtaavan omaa kuukautisrytmiään haukan lailla.

        Minä ihmettelen ensinnäkin sitä, että kuinka mies on osannut pilleritauon jälkeen yhtäkkiä salasyöttämisensä aloittaa juuri sellaisena aikana kuukaudesta, että se ei sotkenut aloittajan luonnollista kuukautisrytmiä. Lisäksi ihmettelen sitä, että miten mies on onnistunut salasyöttämään pillerin päivässä suunnilleen samaan kellonaikaan aina liuskan kerrallaan ja sitten pitämään sen n. viikon tauon, jotta kuukautiset tulevat, ennenkuin aloittaa uuden liuskan salasyöttämuisen... Kuinka tämä kaikki on tehty niin, ettei nainen huomaa missään vaiheessa mitään? Miten ylipäätään kenellekään voi salaa syöttää pillereitä noin pitkää aikaa ja noin säännöllisesti?

        Jotenkin ei nyt tunnu uskottavalta yhtään tämä juttu...


      • Dirlandaa ja putkeen
        Dara kirjoitti:

        Minä ymmärsin, että aloiittajalla oli jo ennästään ne pillerit tai ainakin reseptit olemassa... Tosin sitä en ymmärrä, miten ihmeessä kenellekään voi salaa syöttää mitään pilsuja niin säännöllisesti kuin e-pillereitä pitää syödä. Siis varsin pienetkin heitot säännöllisyydessä aiheuttavat todella herkästi muutoksia kuukautisrytmiin ja luulisi raskaaksi yrittävän naisen vahtaavan omaa kuukautisrytmiään haukan lailla.

        Minä ihmettelen ensinnäkin sitä, että kuinka mies on osannut pilleritauon jälkeen yhtäkkiä salasyöttämisensä aloittaa juuri sellaisena aikana kuukaudesta, että se ei sotkenut aloittajan luonnollista kuukautisrytmiä. Lisäksi ihmettelen sitä, että miten mies on onnistunut salasyöttämään pillerin päivässä suunnilleen samaan kellonaikaan aina liuskan kerrallaan ja sitten pitämään sen n. viikon tauon, jotta kuukautiset tulevat, ennenkuin aloittaa uuden liuskan salasyöttämuisen... Kuinka tämä kaikki on tehty niin, ettei nainen huomaa missään vaiheessa mitään? Miten ylipäätään kenellekään voi salaa syöttää pillereitä noin pitkää aikaa ja noin säännöllisesti?

        Jotenkin ei nyt tunnu uskottavalta yhtään tämä juttu...

        Ei tunnu uskottavalta ei....mutta mutta, elämä on joskus taruakin ihmeellisempää.

        Erilaisten pillereiden ja lääkeaineiden syöttäminen tuskin on mikään ongelma,
        mikäli ei itse siitä koe moraalista krapulaa. Syitä moiseen käytökseen kannattaisi
        kyseisten ihmisten sitten etsiä peilikasta tai mistä vaan, ei varmaan ihan normia
        meininkiä, ainakaan täällä päin tellusta.

        Tuo eri aikoihin tehtävä "syöttäminen" ei ole mahdotonta ollenkaan, tarvitsee vain
        hieman "omanlaista" älyä ja loogista syy/seuraus ajattelua, mutta se olkoon tuollaisen
        tekijöiden probleemana.

        Mikäli teksti kuitenkin on "helteinen" provo, ainakin lyhytelokuvan alustuksen tuosta
        saisi aikaan, sekä hillittömän hyvät naurut.....vaikka vakava asia olleekin.


      • Avaaja on

        täys trolli.. Juttu sisältää senverran utopistisia aineksia. Mistä nuo pillerit mies esim hankki.

        Tosin tuo lasten hankkimisesta intoominenkin jo osoittaa, ettei kaikki kammarit ole lämpimänä... niitä lapsia saadaan alulle, mikäli on saadakseen... naida napsutellaan ja siitä se alkaa jos on alkaakseen.

        No jos kuitenkin tosi juttu, niin äijä vaan käräjille pahoinpitelystä, jota lääkkeitten pakkosyöttö saattas olla ja pihalle kämpästä... sekä uutta kattelemaan.


      • miranda
        Dara kirjoitti:

        Minä ymmärsin, että aloiittajalla oli jo ennästään ne pillerit tai ainakin reseptit olemassa... Tosin sitä en ymmärrä, miten ihmeessä kenellekään voi salaa syöttää mitään pilsuja niin säännöllisesti kuin e-pillereitä pitää syödä. Siis varsin pienetkin heitot säännöllisyydessä aiheuttavat todella herkästi muutoksia kuukautisrytmiin ja luulisi raskaaksi yrittävän naisen vahtaavan omaa kuukautisrytmiään haukan lailla.

        Minä ihmettelen ensinnäkin sitä, että kuinka mies on osannut pilleritauon jälkeen yhtäkkiä salasyöttämisensä aloittaa juuri sellaisena aikana kuukaudesta, että se ei sotkenut aloittajan luonnollista kuukautisrytmiä. Lisäksi ihmettelen sitä, että miten mies on onnistunut salasyöttämään pillerin päivässä suunnilleen samaan kellonaikaan aina liuskan kerrallaan ja sitten pitämään sen n. viikon tauon, jotta kuukautiset tulevat, ennenkuin aloittaa uuden liuskan salasyöttämuisen... Kuinka tämä kaikki on tehty niin, ettei nainen huomaa missään vaiheessa mitään? Miten ylipäätään kenellekään voi salaa syöttää pillereitä noin pitkää aikaa ja noin säännöllisesti?

        Jotenkin ei nyt tunnu uskottavalta yhtään tämä juttu...

        Niin käsitin minäkin, että pillerit on täytynyt olla jo VALMIIKSI hankittuina aloittajalla, näköjään YHDEN VUODEN ajalle !
        t-o-d-e-l-l-a outo juttu !


      • miranda
        miranda kirjoitti:

        Niin käsitin minäkin, että pillerit on täytynyt olla jo VALMIIKSI hankittuina aloittajalla, näköjään YHDEN VUODEN ajalle !
        t-o-d-e-l-l-a outo juttu !

        reseptejä voi hankkia siis pitkällekin ajalle, useista kuukausista vaikka vuodelle, eli reseptin kesto ei ole se outous tässä tarinassa, vaan SE, että aloittajan on täytynyt jo valmiiksi hankkia pillerit ITSE, ei niitä voi mies mennä uusimaan terkkarille vai onko muka riittänyt että resepti on pudotettu uusittavien lokeroon?
        ei toimi tämmöisten valmisteiden kohdalla! nämä pitää uusia aina HENK.KOHTAISELLA, LÄHES AINA TUTKIMUSKÄYNNILLÄ, e-pillerin käyttäjät tietää käytännön ja heitä myös neuvotaan.
        Tosin ei olisi mikään mahdottomuus että mies olisi ujuttanut pillereitä ja opiskellut näin naisen aikaisemman käyttörutiinin perusteella ottoajat ja kaikki muut, mutta todellakin pillereiden on TÄYTYNYT olla jo valmiina heillä kotona!
        tai sitten joku tk-henkilö on törttöillyt pahemman kerran!!!


      • ei uskottavaa
        miranda kirjoitti:

        reseptejä voi hankkia siis pitkällekin ajalle, useista kuukausista vaikka vuodelle, eli reseptin kesto ei ole se outous tässä tarinassa, vaan SE, että aloittajan on täytynyt jo valmiiksi hankkia pillerit ITSE, ei niitä voi mies mennä uusimaan terkkarille vai onko muka riittänyt että resepti on pudotettu uusittavien lokeroon?
        ei toimi tämmöisten valmisteiden kohdalla! nämä pitää uusia aina HENK.KOHTAISELLA, LÄHES AINA TUTKIMUSKÄYNNILLÄ, e-pillerin käyttäjät tietää käytännön ja heitä myös neuvotaan.
        Tosin ei olisi mikään mahdottomuus että mies olisi ujuttanut pillereitä ja opiskellut näin naisen aikaisemman käyttörutiinin perusteella ottoajat ja kaikki muut, mutta todellakin pillereiden on TÄYTYNYT olla jo valmiina heillä kotona!
        tai sitten joku tk-henkilö on törttöillyt pahemman kerran!!!

        Mitään lääkkeitä ei myydä vuodeksi eteenpäin, kolme kuukautta on maksimi. Ja sittenkin pitää olla kelakortti mukana kun ostaa. Eli onkos aloittajan mies kysynyt, kelakorttia jossain vaiheessa, ja jos vauva on suunnitteilla niin miksi aloittajalla olisi ollut pilleriresepti ?


      • jos lääkkeitä
        ei uskottavaa kirjoitti:

        Mitään lääkkeitä ei myydä vuodeksi eteenpäin, kolme kuukautta on maksimi. Ja sittenkin pitää olla kelakortti mukana kun ostaa. Eli onkos aloittajan mies kysynyt, kelakorttia jossain vaiheessa, ja jos vauva on suunnitteilla niin miksi aloittajalla olisi ollut pilleriresepti ?

        saa vaan 3kk kerrallaan, niin miten mie sitten olen onnistunut aina ostamaan e-pillerit puoleksi vuodeksi yhdellä kertaa.


      • Miranda taidat
        miranda kirjoitti:

        reseptejä voi hankkia siis pitkällekin ajalle, useista kuukausista vaikka vuodelle, eli reseptin kesto ei ole se outous tässä tarinassa, vaan SE, että aloittajan on täytynyt jo valmiiksi hankkia pillerit ITSE, ei niitä voi mies mennä uusimaan terkkarille vai onko muka riittänyt että resepti on pudotettu uusittavien lokeroon?
        ei toimi tämmöisten valmisteiden kohdalla! nämä pitää uusia aina HENK.KOHTAISELLA, LÄHES AINA TUTKIMUSKÄYNNILLÄ, e-pillerin käyttäjät tietää käytännön ja heitä myös neuvotaan.
        Tosin ei olisi mikään mahdottomuus että mies olisi ujuttanut pillereitä ja opiskellut näin naisen aikaisemman käyttörutiinin perusteella ottoajat ja kaikki muut, mutta todellakin pillereiden on TÄYTYNYT olla jo valmiina heillä kotona!
        tai sitten joku tk-henkilö on törttöillyt pahemman kerran!!!

        olla hieman väärässä. Olen syönyt e-pillereitä 6 vuotta ja aina olen reseptin uusinut niin että vienyt vaan uusittavien laatikkoon. Tuon reseptin määräämisen jälkeen en ole edes gynekologilla käynyt, eli uusiminen ei todelllakaan vaadi henkilökohtaista käyntiä joka kerta.
        Ja kun reseptin hakee neuvonnasta riittää että tietää henkilön nimen ja henkilötunnuksen. Jos tämä juttu olisi totta niin asiahan olisi ihan simppeli. Mies vienyt vanhaksi menneen reseptin uusittavaksi laatikkoon, hakenut sen, napannut tyttöystävältä lompsasta kela kortin ja käynyt hakemassa pillerit apteekista. Ei tuohon mikään ruudinkeksijä tarvitse olla....


      • Kos
        miranda kirjoitti:

        reseptejä voi hankkia siis pitkällekin ajalle, useista kuukausista vaikka vuodelle, eli reseptin kesto ei ole se outous tässä tarinassa, vaan SE, että aloittajan on täytynyt jo valmiiksi hankkia pillerit ITSE, ei niitä voi mies mennä uusimaan terkkarille vai onko muka riittänyt että resepti on pudotettu uusittavien lokeroon?
        ei toimi tämmöisten valmisteiden kohdalla! nämä pitää uusia aina HENK.KOHTAISELLA, LÄHES AINA TUTKIMUSKÄYNNILLÄ, e-pillerin käyttäjät tietää käytännön ja heitä myös neuvotaan.
        Tosin ei olisi mikään mahdottomuus että mies olisi ujuttanut pillereitä ja opiskellut näin naisen aikaisemman käyttörutiinin perusteella ottoajat ja kaikki muut, mutta todellakin pillereiden on TÄYTYNYT olla jo valmiina heillä kotona!
        tai sitten joku tk-henkilö on törttöillyt pahemman kerran!!!

        Vaikka mun veli on tays ikanen, niin silti mun vanhemmat voi hakee sille laakkeet ja vieda reseptit uusittavaksi. Oon ulkomailla, jos ihmettelette miks ei ole aan pisteita. Tosin jos asuu pienella paikka kunnalla, niin kylla mies voi hakee vaimolleen laakkeet, voi mun isa hakee aidille, mutta ne asuukin pienella paikkakunnalla jossa kaikki periaatteessa tuntee kaikki. Mut toi salasyottaminen... Ei voi laittaa mihinkaan nesteeseenkaan, koska se nakyis siina. Aloittajan pitas vastata tahan.


      • hola91
        jos lääkkeitä kirjoitti:

        saa vaan 3kk kerrallaan, niin miten mie sitten olen onnistunut aina ostamaan e-pillerit puoleksi vuodeksi yhdellä kertaa.

        Kelaa korvaa aina 3kk satsin mutta voi ostaa esim just puolen vuoden satsin yhdellä kertaa, mutta silloin kela ei korvaa..


      • Tiedoksi
        hola91 kirjoitti:

        Kelaa korvaa aina 3kk satsin mutta voi ostaa esim just puolen vuoden satsin yhdellä kertaa, mutta silloin kela ei korvaa..

        E-pillerit ei ole yleisesti ottaen Kela-korvattavia. Tai mulla oli kyllä Diane Novat joskus, kun ne oli määrätty sairauteen (akne), mutta sitten myöhemmin joistain uudemmista (ja kalliimmista) pillereistä ei saanut korvausta tuollakaan perusteella.


      • miranda kirjoitti:

        reseptejä voi hankkia siis pitkällekin ajalle, useista kuukausista vaikka vuodelle, eli reseptin kesto ei ole se outous tässä tarinassa, vaan SE, että aloittajan on täytynyt jo valmiiksi hankkia pillerit ITSE, ei niitä voi mies mennä uusimaan terkkarille vai onko muka riittänyt että resepti on pudotettu uusittavien lokeroon?
        ei toimi tämmöisten valmisteiden kohdalla! nämä pitää uusia aina HENK.KOHTAISELLA, LÄHES AINA TUTKIMUSKÄYNNILLÄ, e-pillerin käyttäjät tietää käytännön ja heitä myös neuvotaan.
        Tosin ei olisi mikään mahdottomuus että mies olisi ujuttanut pillereitä ja opiskellut näin naisen aikaisemman käyttörutiinin perusteella ottoajat ja kaikki muut, mutta todellakin pillereiden on TÄYTYNYT olla jo valmiina heillä kotona!
        tai sitten joku tk-henkilö on törttöillyt pahemman kerran!!!

        Itse olen kyllä saanut puhelimitse uusittua e-pillerireseptin, joten kyl luulis et jos aloittajan miehellä on naispuolinen kaveri voisi vanhan reseptin uusiminen onnistua kunhan on henkilötunnus ja koko nimi tiedossa...


      • Viivi viiskutonen .

        Niin ja aloittaja saa varoa miestään . Seuraavaksi hän voi alkaa syöttämään sinulle salaa unilääkkeitä ! Ja sitten muita lääkkeitä . En ihmettele vaikka hän myrkyttäisi sinut lääkkeillä tulevaisuudessa . Harkitse nyt mitä teet ennenkuin on myöhäistä .


      • mitä outoa?
        miranda kirjoitti:

        reseptejä voi hankkia siis pitkällekin ajalle, useista kuukausista vaikka vuodelle, eli reseptin kesto ei ole se outous tässä tarinassa, vaan SE, että aloittajan on täytynyt jo valmiiksi hankkia pillerit ITSE, ei niitä voi mies mennä uusimaan terkkarille vai onko muka riittänyt että resepti on pudotettu uusittavien lokeroon?
        ei toimi tämmöisten valmisteiden kohdalla! nämä pitää uusia aina HENK.KOHTAISELLA, LÄHES AINA TUTKIMUSKÄYNNILLÄ, e-pillerin käyttäjät tietää käytännön ja heitä myös neuvotaan.
        Tosin ei olisi mikään mahdottomuus että mies olisi ujuttanut pillereitä ja opiskellut näin naisen aikaisemman käyttörutiinin perusteella ottoajat ja kaikki muut, mutta todellakin pillereiden on TÄYTYNYT olla jo valmiina heillä kotona!
        tai sitten joku tk-henkilö on törttöillyt pahemman kerran!!!

        Noniin.. Eli jos reseptin saa vaikka vuodeksi eteenpäin, niin mikä siinä on outoa, että mies on saanut lääkkeet? Minun mieheni on joskus hakenut mun reseptilääkkeet mun kela-kortilla ilman että olen edes mukana.. Eli ei travitse olla kotona noita valmiiksi vaan mies hakenut lääkkeet ap:n kela-kortilla.

        Pilleriresepti voi olla ollut jo ENNEN vauvanyrittämistä hankittu.. Esim juuri uusittu, mutta sitten onkin päätetty jättää pillerit pois. Ja tätä hyödyntämällä mies on saanut lääkkeet, aina hakenut ap:n kela-kortilla parin kk:n satsin.


      • Näin meillä
        Miranda taidat kirjoitti:

        olla hieman väärässä. Olen syönyt e-pillereitä 6 vuotta ja aina olen reseptin uusinut niin että vienyt vaan uusittavien laatikkoon. Tuon reseptin määräämisen jälkeen en ole edes gynekologilla käynyt, eli uusiminen ei todelllakaan vaadi henkilökohtaista käyntiä joka kerta.
        Ja kun reseptin hakee neuvonnasta riittää että tietää henkilön nimen ja henkilötunnuksen. Jos tämä juttu olisi totta niin asiahan olisi ihan simppeli. Mies vienyt vanhaksi menneen reseptin uusittavaksi laatikkoon, hakenut sen, napannut tyttöystävältä lompsasta kela kortin ja käynyt hakemassa pillerit apteekista. Ei tuohon mikään ruudinkeksijä tarvitse olla....

        Meillä ( 100 000 asukkaan kaupunki) on lääkärintarkastus papa-kokeineen joka toinen vuosi ja terveydenhoitajan tarkastus joka toinen vuosi. Eli käytännössä vuosittain tulee asian tiimoilta keskusteltua. Perusterveydenhuollossa ei saa reseptiä uusittua vaan se menee aina perhesuunnitteluneuvolan kautta.


      • salajuoni
        miranda kirjoitti:

        reseptejä voi hankkia siis pitkällekin ajalle, useista kuukausista vaikka vuodelle, eli reseptin kesto ei ole se outous tässä tarinassa, vaan SE, että aloittajan on täytynyt jo valmiiksi hankkia pillerit ITSE, ei niitä voi mies mennä uusimaan terkkarille vai onko muka riittänyt että resepti on pudotettu uusittavien lokeroon?
        ei toimi tämmöisten valmisteiden kohdalla! nämä pitää uusia aina HENK.KOHTAISELLA, LÄHES AINA TUTKIMUSKÄYNNILLÄ, e-pillerin käyttäjät tietää käytännön ja heitä myös neuvotaan.
        Tosin ei olisi mikään mahdottomuus että mies olisi ujuttanut pillereitä ja opiskellut näin naisen aikaisemman käyttörutiinin perusteella ottoajat ja kaikki muut, mutta todellakin pillereiden on TÄYTYNYT olla jo valmiina heillä kotona!
        tai sitten joku tk-henkilö on törttöillyt pahemman kerran!!!

        Eikö kenellekään tullut mieleen, että miehellä voi olla juonessa mukana jokin toinen tyyppi sukupuoleltaan nainen. Jos näin ehkä se voisi olla manipuloiva äiti, joka niitä pillereitä hankkii. Mene ja tiedä, mutta vaikuttaa höpöhöpö alotukselta.


      • apuhoitaja
        et silleen kirjoitti:

        Ja minua kiinnostaa, miten mies sai ne pillerit, reseptilääkkeet ? Kyllä mitä olen pillereitä itse syönyt, niin itse piti lääkäriltä resepti hakea, ja tekivät melkoiset kyselyt, ei niitä reseptejä niin vain saa.

        Joten aloittajan kannattaisi nyt herätä tähän päivään....

        Aloittaja voi kärsiä myös Münchausenin oireyhtymästä, eli on itse popsinut lääkkeensä, mutta yrittää vakuuttaa muut siitä, että hänelle syötettiinkin ne salaa ja hän on kärsinyt hirveää vääryyttä. En jaksa uskoa aloittajan jutun todenperäisyyteen, ja koska hänen miehensä ei ole täällä kirjoittanut, on pakko epäillä aloittajan itsensä olevan hieman pipi päästään. Jos nyt kuitenkin mies on syöttänyt hänelle noita lääkkeitä salaa, niin sehän on ilmiselvä rikos, eli seuraava, joka kolkuttelee ovelle, on poliisin karhuryhmä...


      • viiskytäplus viksu
        Näin meillä kirjoitti:

        Meillä ( 100 000 asukkaan kaupunki) on lääkärintarkastus papa-kokeineen joka toinen vuosi ja terveydenhoitajan tarkastus joka toinen vuosi. Eli käytännössä vuosittain tulee asian tiimoilta keskusteltua. Perusterveydenhuollossa ei saa reseptiä uusittua vaan se menee aina perhesuunnitteluneuvolan kautta.

        Täällä riittää reseptin kuin reseptin vieminen terveysaseman laatikkoon ja kun laittaa kirjekuoren postimerkillä ja osoitteella varustettuna niin resepti tulee kotiin.
        Apteekissa ei tarvita Kela-korttia, se on vaan korvausta varten (mistä joku on saanut päähänsä, että Kela-kortti olis pakollinen apteekissa??) Lääkkeet saa niin pitkälle ajalle kuin resepti on kirjoitettu eli monesti vuodeksi. Poislukien jotkut tietyt lääkkeet joita ei tässä kannata alkaa luetella kun ne löytää jokainen googlella.

        Ymmärtääkseni e-pillereitä syövät käy papa-kokeissa säännöllisin väliajoin, ainakin näin oli 80-luvulla kun silloinen vaimo niitä popsi. Kuoli ikävä kyllä sitten myöhemmin vuosien päästä ja yhtenä osasyynä epäiltiin e-pillereitä, ettei niitä ihan turhaan kannata syödä. Ihan vaan varoitukseksi


      • Kohdunkaulansyöpä
        Miranda taidat kirjoitti:

        olla hieman väärässä. Olen syönyt e-pillereitä 6 vuotta ja aina olen reseptin uusinut niin että vienyt vaan uusittavien laatikkoon. Tuon reseptin määräämisen jälkeen en ole edes gynekologilla käynyt, eli uusiminen ei todelllakaan vaadi henkilökohtaista käyntiä joka kerta.
        Ja kun reseptin hakee neuvonnasta riittää että tietää henkilön nimen ja henkilötunnuksen. Jos tämä juttu olisi totta niin asiahan olisi ihan simppeli. Mies vienyt vanhaksi menneen reseptin uusittavaksi laatikkoon, hakenut sen, napannut tyttöystävältä lompsasta kela kortin ja käynyt hakemassa pillerit apteekista. Ei tuohon mikään ruudinkeksijä tarvitse olla....

        Siis et ole 6 vuoteen käynyt gynekologilla, vaan popsinut pillereitä, mikä tarkoittaa, että sukupuolielmää on. Ja vaikka ei olisikaan, niin on ihan itsemurhaa olla käymättä säännöllisesti lääkärintarkastuksessa.


      • Kyl niitä pillereitä
        Kohdunkaulansyöpä kirjoitti:

        Siis et ole 6 vuoteen käynyt gynekologilla, vaan popsinut pillereitä, mikä tarkoittaa, että sukupuolielmää on. Ja vaikka ei olisikaan, niin on ihan itsemurhaa olla käymättä säännöllisesti lääkärintarkastuksessa.

        voi syödä ihan muutenkin. Ensisijaisesti mulla ne säännöllistää kuukautiset, jotka muuten saattas olla puolikin vuotta poissa.


      • mymmeli1984
        miranda kirjoitti:

        reseptejä voi hankkia siis pitkällekin ajalle, useista kuukausista vaikka vuodelle, eli reseptin kesto ei ole se outous tässä tarinassa, vaan SE, että aloittajan on täytynyt jo valmiiksi hankkia pillerit ITSE, ei niitä voi mies mennä uusimaan terkkarille vai onko muka riittänyt että resepti on pudotettu uusittavien lokeroon?
        ei toimi tämmöisten valmisteiden kohdalla! nämä pitää uusia aina HENK.KOHTAISELLA, LÄHES AINA TUTKIMUSKÄYNNILLÄ, e-pillerin käyttäjät tietää käytännön ja heitä myös neuvotaan.
        Tosin ei olisi mikään mahdottomuus että mies olisi ujuttanut pillereitä ja opiskellut näin naisen aikaisemman käyttörutiinin perusteella ottoajat ja kaikki muut, mutta todellakin pillereiden on TÄYTYNYT olla jo valmiina heillä kotona!
        tai sitten joku tk-henkilö on törttöillyt pahemman kerran!!!

        reseptit saa uusittua kun vie terveyskeskuksen neuvontaan. Eikä tarvitse olla omia, itse käyn uusimassa miehen, omani, tyttäreni ja olen käynyt jopa uusimassa äitini reseptejä.


      • näämis
        et silleen kirjoitti:

        Ja minua kiinnostaa, miten mies sai ne pillerit, reseptilääkkeet ? Kyllä mitä olen pillereitä itse syönyt, niin itse piti lääkäriltä resepti hakea, ja tekivät melkoiset kyselyt, ei niitä reseptejä niin vain saa.

        Joten aloittajan kannattaisi nyt herätä tähän päivään....

        uusinta hoituu terkkarin luukun tai apteekin kautta, sinne sen voi jättää kuka vaan ja hakea myös...itse olen uusinut mieheni ja sukulaisteni reseptejä vaikeuksitta... eipä kysellä


      • miranda kirjoitti:

        reseptejä voi hankkia siis pitkällekin ajalle, useista kuukausista vaikka vuodelle, eli reseptin kesto ei ole se outous tässä tarinassa, vaan SE, että aloittajan on täytynyt jo valmiiksi hankkia pillerit ITSE, ei niitä voi mies mennä uusimaan terkkarille vai onko muka riittänyt että resepti on pudotettu uusittavien lokeroon?
        ei toimi tämmöisten valmisteiden kohdalla! nämä pitää uusia aina HENK.KOHTAISELLA, LÄHES AINA TUTKIMUSKÄYNNILLÄ, e-pillerin käyttäjät tietää käytännön ja heitä myös neuvotaan.
        Tosin ei olisi mikään mahdottomuus että mies olisi ujuttanut pillereitä ja opiskellut näin naisen aikaisemman käyttörutiinin perusteella ottoajat ja kaikki muut, mutta todellakin pillereiden on TÄYTYNYT olla jo valmiina heillä kotona!
        tai sitten joku tk-henkilö on törttöillyt pahemman kerran!!!

        E-pillerit voi mainiosti uusia joka toinen vuosi tuomalla reseptin terveyskeskuksen laatikkoon, joka toinen vuosi vaaditaan tutkimus. Näin ainakin 2 terveysasemalla jossa olen asioinut. Ja pakkauskokoja on erilaisia; resepti on voimassa vuoden mutta itse olen ainakin kerran saanut muutaman kuukauden yli olevat paketit.
        Kysymys siitä miten mies olisi saanut reseptit uusittua ei alle vuodessa ole mitenkään ajankohtainen.


    • no voi taas nyt...

      aijaijai... ylläpidon kesätyöntekijäpojat ne sitten jaksavat keksiä mitä ihmeellisempiä provoja. :)

      pojat hei, niitä e-pillereitä pitää syödä aika paljon ja usein, eikä tarinan naiselta olisi varmasti jäänyt huomaamatta vuoden aikana kadonneet pillerit puhumattakaan reseptin uusinnan vaikeuksista ja mahdollisista sivuvaikutuksista.

      • ei uskota kaikkee

        Provo mikä provo. Niinkuin useimmat aloitukset täällä.


    • Mistä sai?

      Mistä mies niitä pillereitä hankki? Netistä?

    • ?

      Miten miehesi on onnistunut saamaan e-pillerit gynekologin tai lääkärin reseptin? Miten hän onnistui syöttämään sinulle sinulta salaa pillereitä?

      • miranda

        aloittajalla oli jo pillereitä, kas kun minäkin älysin lukea tarkemmin aloitusviestiä uudemman kerran...
        pillereiden saanti oli siis varmistettu vuodelle eteenpäin, tietenkin käytön voi sitten katkaista..... jos asioista käydään yhteisiä, avoimia keskusteluja.........?????????? voi aloittajaraukkaa......


      • On varmaan noin

        tyhmän naisen kanssa onnistunut sillai, että joka päivä leikkinyt naisystävänsä kanssa leikkiä "suu auki ja silmät kiinni"...


    • Ruokolahden e-piller

      Just joo. Miten voit syöttää toiselle e-pillereitä salaa. Tuollainen vaatii jo niin paljon sekä tekijältä että kohteelta, että heittäkää mäkeen tää trolli-avaus.

    • sairasta touhua

      Mitä miehesi sanoo perusteluksi sillä, että toimii noin?? Onko hänellä kenties joku toinen kiikarissa?? Minusta et ansaitse tuollaista peluria, kukaan ei ansaitse!! Millainen mies on noin selkärangaton eikä uskalla suoraan sanoa, että en haluakaan lasta. Mitä muuta tämä sankari on pimittänyt selkäsi takana? Mielestäni täysin urpo, moraaliton, peluri, joka pelkää!! Ei muuta kuin mies pihalle vaihtoon. Ällyttövää!! Kuinka hän syötti sinulle nämä pillerit? Epäilitkö koskaan??

    • P Rovo

      Otsikko kertoo kaiken: Voiko näin todella käydä?

      Kirjoittaja epäilee itsekin, ettei mene läpi. :)

    • provoilijat

      nimerkki kertoo ihan kaiken....KIINNI JÄITTE POJET/TYTÖT!

    • nti-utelias

      miten voit olal huomaamatta että se syötti niitä sinulle:o?? en mää ainakaan syö mitään mieheni tarjoomia nappeja ellei ihan paketissa ole jotain buranaa...ja kuinka se on saanut niitä lisää..siis että miten miehelle myönnetään e-pillereitä?

      • moivaa.aa

        ei kaikki sitä voi huomata :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD sä varmaa kuvittelet että se on vii helveti yksoikosta et joo ''kyl mä ainaki huomaisin sen heti ahahaha'' fatta fak, luuleks et se on nii helveti helppoo ? =DDDDDDDDDDDD


    • 5+5

      Paskamyrsky alkakoon :) Kommentoitaa ja antakaa miinusta/plussaa!

      • sDASDASD

        mikä vitun paskamyrsky mee sä ny vaa syömää sitä äitis keittämää soppaa saaatanan turhake


      • hei oikeesti
        sDASDASD kirjoitti:

        mikä vitun paskamyrsky mee sä ny vaa syömää sitä äitis keittämää soppaa saaatanan turhake

        nää on just näitä parhaimpia kommentteja, naurattaa niin s tanasti!!!XDXDXDXDX


      • TrolliOlli+

        Äijällä on virkaheitto lääkärituttu / tai nainen, kummempaa ei tarvita.


    • se muakin tässä kovasti kiinnostaa että MITEN mies on saanu pillerit haltuun?

      mutta toisaalta JOS asia on alunperin mennyt niin että mies on ollut tietonen siitä missä sä niitä pillereitä oot säilyttäny nii selitys on se että mies on ottanu pillerit itellee... Kyllä siinä vaiheessa viimeistää pitäs ruveta hälytyskellojen soimaa jos pillereitä ei löydy mistää.

      kuitenki nuo pillerit on AINA jokasen henkilökohtasia...

      nii ja mistä sä olet löytäny tollasen selkärangattoman pellen joka ei voinu sanoa suotaa ettei haluukkaa lapsia. Ei tollanen peli vetele, jätä se mies... tuntu pahalta tai ei mutta tollasen asian paljastumisen jäliltä se ero on ainut oikee vaihtoehto.

      • just just

        Pillereitäkään ei myydä kuin kolme kuukautta kerrallaan, vuodeksi saa reseptin. Mies on siis hakenut lääkkeitä apteekista ja uusinut reseptinkin ihan itse ?


      • 6kuukautta
        just just kirjoitti:

        Pillereitäkään ei myydä kuin kolme kuukautta kerrallaan, vuodeksi saa reseptin. Mies on siis hakenut lääkkeitä apteekista ja uusinut reseptinkin ihan itse ?

        Siis kyllä niitä saa vaikka koko vuoden satsin kerralla, koska niistä ei tule kela-korvausta.

        Mutta aloitus on provo.


    • pusi pusi

      Pussaa pippeliäs

    • Haasta sellanen rotta oikeuteen,ei tuollaista saa tehdä.

    • irkkadirkka

      Olitko tajuton koko vuoden?Milla tavalla se joka päivä avasi sinun suusi ja laitoi yhden tabletin?Joka päivä yhden muuten ei toimi.

      • peikko

        Oli se. Aivojen vasen puoli oli halvaantunu, eikä särkee oo syöty. Muumit karannu laaksosta sorvaamaan itelleen peräreikää.


    • mies

      Ihme luuseri runkkari se miehes, jotain suoraselkäsyyttä pitää suomalaisessa miehessä olla!... Äijä vaihtoon vaan...

    • ..

      E-pillerit voivat olla myös hengenvaarallisia.
      Veritulppa, verenpaineet, syöpä, migreenipotilaalla varsinkin.
      Jos äijä on hakenut sun käyttämättömän reseptin tyhjäksi, niin miten apteekissa ne on muka antanut koko satsin miehelle?

      Tee rikosilmoitus.

      LOPETTAKAA STANAN KAKARAT NIILLÄ HORMONEILLA PELLEILY.

      • gjfd

        aloittaja on jo hankkinut vuodeksi eteenpäin pillerit.
        Sitten herää vauvakuume kun on hankittu kämppä.
        Mies haluaa, on jo juteltu, mutta ei se halua oikeasti, on vaan mieliksi.
        Mies tietää jo naisen pillerinottorutiinit ennestään, joten jos nainen on päättänyt elää jonkin kaavan mukaan, niin sen mukaan eletään. Joten ei kun liuskat tyhjiksi vaan. Nyt mennään miehen kaavan mukaan.
        Siis miten niin ei voi olla normaalia että kaksi parhaassa lisääntymisiässä olevat ei voi saada lasta? sehän on hyvin yleistä!


    • provoaa......

      avaaja ei edes taida tietää että e-pillereiden saaminen edellyttää säännöllistä ehkäisyneuvolassa käyntiä. ei se muuten kirjottelis tommosta paskaa.
      ylläpito hei: jotain rajaa ettei nää pennut kirjottele tänne mitä tahansa!

      • voiviineri

        Niin kyllästynyt tähän iänikuiseen provon huuteluun... Vaikka juttu olisi näin absurdi...
        Provoaa
        -> aikuiset eivät välttämättä käy "ehkäisyneuvolassa" vaan gynekologilla, jollaisia on suurinpiirtein joka yksityisellä...
        ->pillerit voi uusia kuka tahansa lääkäri
        ->Uusimista varten ei, ei tosiaan tarvitse käydä joka vuosikaan paikalla vaan onnistuu puhelimitse.. tai vaikka jättämällä apteekkiin uusittavaksi.

        Tässä aloituksessa itseä huvittti se, että olen lukenut suurinpiirtein saman jutun city.fi rippituolista, joskus tosi kauan sitten. Noh, ehkä tämä on vaan yleisempää, kuin luulin.


      • Näin täällä
        voiviineri kirjoitti:

        Niin kyllästynyt tähän iänikuiseen provon huuteluun... Vaikka juttu olisi näin absurdi...
        Provoaa
        -> aikuiset eivät välttämättä käy "ehkäisyneuvolassa" vaan gynekologilla, jollaisia on suurinpiirtein joka yksityisellä...
        ->pillerit voi uusia kuka tahansa lääkäri
        ->Uusimista varten ei, ei tosiaan tarvitse käydä joka vuosikaan paikalla vaan onnistuu puhelimitse.. tai vaikka jättämällä apteekkiin uusittavaksi.

        Tässä aloituksessa itseä huvittti se, että olen lukenut suurinpiirtein saman jutun city.fi rippituolista, joskus tosi kauan sitten. Noh, ehkä tämä on vaan yleisempää, kuin luulin.

        Mä joudun käymään joka vuosi ehkäisyneuvolassa henk.koht, että saan taas reseptin vuodeksi.


      • cbsjdikdofd

        siis kenellä tarvii kenellä ei.. ei mulle ainakaan annettu edes kyseisiä aikoja. Ihan omalääkärille käskivät.


    • Jos noin on oikeasti, niin tuo on rikos, koska e-pillerit on eseptilääke, ja muitakaan lääkkeitä ei saa syöttää vasten toisen tahtoa, että poliisin juttusille vaan, jos harkitset eroa, ja oot tosissas, että näin käynyt =)

    • Hölmöä....

      Jaahas...joku haluaa trollata.
      Ekaksikin ehkäisypillereiden syöminen aiheuttaa useimmiten jotain sivuoireita naiselle. Jos miehesi olisi niitä sinulle syöttänyt olisit tuon huomannut.
      Toiseksi en todellakaan usko, että kukaan mies pystyy syöttämään naiselleen e-pillereitä niin että naisen hormoonikierto pysyy riittävä tasaisena eli mies syöttäisi ekaksi sen 21 pilleriä ja sitten pitäisi seitsemän päivän tauon (joo niin varmaan). Jossain vaiheessa miehesi olisi ollut muualla (työmatkalla, kavereiden kanssa mökillä yms) ja e-pillereiden otto olisi myöhästynyt.

      • pirunapina

        Ei välttämättä kaikki naiset huomaa sivuoireita, ja lopettamisen jälkeenkin (jos niin olisi oikeesti käyny) kestää pitkään että keho "selviää" hormoneista.
        Kyllä minunkin mies osasi hyvin tunnistaa oman kiertoni kun käytin pillereitä.
        Mutta tosiaankin, miehen on täytynyt olla aina samaan aikaan paikalla antamassa sen pillerin silla naiselle se salaa. Joo-o.


      • Totuusjataru
        pirunapina kirjoitti:

        Ei välttämättä kaikki naiset huomaa sivuoireita, ja lopettamisen jälkeenkin (jos niin olisi oikeesti käyny) kestää pitkään että keho "selviää" hormoneista.
        Kyllä minunkin mies osasi hyvin tunnistaa oman kiertoni kun käytin pillereitä.
        Mutta tosiaankin, miehen on täytynyt olla aina samaan aikaan paikalla antamassa sen pillerin silla naiselle se salaa. Joo-o.

        En tosiaan osaa sanoa miten asianlaita on tässä viestissä, mutta e- pillereitä VOI ostaa pidemmäksikin aikaa kuin kolmeksi kuukaudeksi kerrallaan. Vaikka vuodeksi kerrallaan. Pillereiden ottamisessa on myös kahdentoista tunnin liukumavara! Eli jos ei sitä pilleriä syödä tasan samaan aikaan joka päivä,ei se haittaa. Eikä minun ainakaan tarvitse olla aina itse henkilökohtaisesti paikalla kun resepti uusitaan. Pyydän uuden puhelimitse jos ei muuta sovita.

        Mutta hullultahan tämä tuntuu, oli totta tai ei.


    • hyvä luoja!

      TEE rikosilmoitus,sairasta,laitonta!!sairaalaan toi mies kuuluu lukkojen taakse!!!!lääke ku lääke niin ilman toisen tietämättä niitä ei syötetä!vaarallista!ei käyny miehellä mielessä että ehkä pillerit ei sovi sinulle.olisit voinu kuolla!

      • Nyt kyllä karkaa jo mopo käsistä.


    • hdlfhjklsg

      Kuulostaa kyllä epäuskottavalta, ensinnäkin joissain pillereissä (lienee useimmissa) on oltava aika tarkkaan se sama ottamisaika, muuten teho heikkenee. No, ok ei silti välttämättä raskaaksi tule vaikka pillerit ottaakin eri aikaan - tai tässä tapauksessa antaa.

      Toinen mikä mietityttää niin on tietysti se, että on pitänyt vähän vaivaa nähdä jotta mies on ne e-pillerit jostain saanut!!! Hän ei luonnollisestikaan niitä ole voinut lääkäriltä saasa. Ja ensinnäkin tosi vastuutonta, mitäs jos naisella on veritulpan vaara??!! E-pillereitähän kyllä saa ilman reseptiä joistain maista (itse asunut sellaisessa maassa), joten periaatteessa pillerien hankkiminen ei ole ongelma.

      Mutta ihan pimeetä touhua mieheltä jos näin on :(

    • Hölmöjä ovat

      Ei voi olla totta. Ylläpitopojat pelleilee.

    • Reseptin_uusija

      Ottamatta kantaa siihen miten noita pillereitä on syötetty tai onko tämä juttu tosi vai ei, niin ei noitten pillereiden hankinta hankalaa ole. Itsekkin hoidan toisinaan Mummoni lääkkeiden reseptien uusintaa ja lääkkeiden hakua. Hänellä on ollut useitakin vahvojakin lääkkeitä kokeilussa, josko ne auttaisivat hänen vaivoihinsa (esim. Diapam, lyrica) eikä niidenkään kanssa mitään ongelmia ole ollut. Kävelee vain ensin terveyskeskukseen ja vie reseptit uusittavaksi ja pari päivää myöhemmin käy ne sieltä nimeltä hakemassa, sen jälkeen marssii apteekkiin esittää reseptit farmaseutille ja näyttää Mummon kelakortin. Olen asioinut useammassakin apteekissa eikä minulta ole yhdessäkään paikassa pyydetty omaa henkilöllisyyttäni todistamaan tai onko minut valtuutettu lääkkeet hakemaan, eli helposti tollasen E-pilleri reseptin uusii ja lääkkeet apteekista hakee, jos jotain kysystään, niin sanoo olevansa puosion asioilla.

      • cacca

        mikä on puosio?


    • just joo

      no haloo,kuka uskoo..tarina on suora kopio sarjasta Helsingin herra

      • MORMROI

        no haloo kuka vittu sä oot.. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDd tää koko stoory on sun paskasta elämänkerrasta ^^ cool story bro


    • huhhuhhhhhuuuuuuuuuu

      Tuollaista soopaa ei viitsi lukea.

    • hapan imelä

      kyllä on mies ollu fiksu nostan hattua sille.

    • ei voikaan...

      keksikää vain näitä juttuja joihin osa lähtee mukaan pitäen totuutena. Satuja nykymailmassa tällaiset ja ihmisten viihdykettä että jaksatte naputella koneenne äärellä tunnista ja päivästä toiseen.

      • gffg

        Justiinsa näin. Meneehän se lauantai aamupäivä tälleenkin.....kuten kaikiila muillakin jotka on tänne kirjoitellut, ainakin klo 11 aikaan


    • reapertti

      Ei kenellekkään syötetä salaa mitään. Ensi kerralla ne saattaa olla syanidipillereitä. Lähde niin nopeasti kuin voit!!!

      • huijari-puijari-

        Nyt neiti/rouva huijattu-puijattu- on sitten hyvä ja vastaa näihin esitettyihin kysymyksiin tai hankkii oikean elämän ja lakkaa kirjoittelemasta satujaan sivustolle. Kiitos.


    • ohiiohoi

      Siä on taas Suomi24:n kyssärikomitea keksinyt provon ja kysymykset seuraa aina perässä..

    • ProooVoooo

      Ja tämä kasiki tapahtui tietysti Porvoossa, missä miehesi lampsi Gynekologille ja sai pillerireseptin itselleen.

    • Pyh

      TÄMÄ on pahin provo ikinä. Mautonta.

    • Eläkeläis-Äijä

      Aikoinaan puoli vuosisataa sitten suoritin varusmiespaveluni ja siihen maailman aikaan vitsailtiin intissä meidän poikien kesken, että meille varmaankin syötettiin "jarrua", eli jotain kikkelin terhakkuutta lamaannuttavaa ainetta armeijan sapuskan seassa. Sehän oli poikien jutunvääntöä ilman mitään katetta. Hyvää hernerokkaa siellä saatiin eikä ainakaan minulla ollut valittamista yleensäkään ravitsemuspuolen suhteen.

      Tuosta vanhasta "jarru-jutusta" tuli mieleen, että jos Sinä onnistuisit löytämään jonkun erityisaineen, joka lamaannuttaisi oman ukkosi jököttimen jökötyksen silloin, kun äijä lähtee reissuun yksin ilman sinua, niin ennen isäntäsi matkaan lähtöä voisit "terästää" hänen sapuskoitaan kunnon jarruhöysteellä ja tekaisepa hymyhuulin hänelle vielä tanakat jarrusatsit evääksikin! Vot!

      • Jöpötys

        Parempi olisi syöttää äijälle salaa viagraa ja sitten olla antamatta sille.

        Olkoon heppi ojossa.


      • .......
        Jöpötys kirjoitti:

        Parempi olisi syöttää äijälle salaa viagraa ja sitten olla antamatta sille.

        Olkoon heppi ojossa.

        Just näin.


      • siinäpä sitten olet
        Jöpötys kirjoitti:

        Parempi olisi syöttää äijälle salaa viagraa ja sitten olla antamatta sille.

        Olkoon heppi ojossa.

        Onneksi et ole ainoa nainen maailmassa. Kyllä joku muu antaa.


    • tuulimuna

      Mies tietää varmasti, että on tuhkamuna, niin pillerit hämäykseksi lompakossa. On pihistänyt ne joltain aikaisemmalta naiseltaan, joka ei ole halunnut tulla raskaaksi ja silloin asia tutkittu.

      Tämä voisi olla selitys, jos aloitus tosiaan olisi totta ;-)

    • Vitt***tunut

      Hello. Tervetuloa elämään. Älä koskaan luota/usko toiseen ihmiseen, pääset paljon vähemmällä!!!!!1

    • pirrelii

      Tämmönen porukka uskoo!!
      Suomi täynnä tyhmiä ja yksinkertaisia???

      • ddaa

        Kyllä, me uskotaan ihan kaikki mitä tänne kirjoitetaan. Kokeile sinäkin.
        Keksi joku kiva juttu.
        Tai ihan todellinen tapahtuma.
        Kaikki menee läpi, mitään ei epäillä. Emmehän halua olla epäinhimillisiä, kylmiä, idiootteja ja siis tietenkään tyhmiä. Tänne vaan kaikki hulvattomat stoorit nyt heti.


    • Keksitty juttu

      Haiskahtaa vahvasti provolta
      1) Miten mies sai ehkäisypillereitä?
      2) Miten hän syötti sinulle niitä säännöllisesti päivittäin tietämättäsi?

      • --------------------

        hyvä pointti :) ellei ole ostanut netistä ja nehän ei usein ole sitä mitä siellä sanotaan.


    • kmjnhbgv

      Mitä jos tarina olikin totta? Silloin ootte loukannu aloittajaa aika pahasti.. Ehkä kannattais olla kokonaan vastaamatta jos epäilette alkuperää....

      • järki käteen!!!

        No JOS olisi totta, niin mitä hittoa täällä netissä vinkuu.....


    • Kissus

      Tuosta pillereiden saamisesta... Mies joutuu meillä hoitamaan usein apteekkiasiat kun en töiltäni ehdi. Kunhan on se alkuperäinen resepti ja minun kela-kortti, asia kyllä yleensä hoituu, kun reseptin saa usein uusittua vain jättämällä vanhan uusittavaksi, ei siis tarvi välttämättä edes tavata lääkäriä ellei jostain syystä kontrollikäynti ole ajankohtainen. Apteekki taas luovuttaa lääkkeet reseptiä ja kela-korttia vastaan.

      Mutta tuo syöttäminen sitten... Oma hormonilääkitys on aika tarkka kellonaikojen ja syömisien suhteen. Vain vesi kelpaa kyytipojaksi. Kuinka pillereitä voi salaa syöttää niin että ne vielä hoitavat tehtävänsä kunnolla? Ja eikös E-pillereillä ole saman kaltaisia oireita kuin kapseleillakin? Voi olla painonnousua, kuukautisten poisjääntiä yms. muuta mistä pitäis jo huomata ettei kaikki nyt ole kunnossa?

      Ja jos tää nyt kaikesta huolimatta on tositarina, taitais olla ajankohtaista lähteä lätkimään. Jos miehes pitää pikkujuttuna sitä että on sulle vuoden ajan salaa syöttänyt valmisteita jotka vaikuttavat terveydentilaan, et mitenkään voi tietää mitä muuta se salailee kun "ne on vaan niin pieniä juttuja ettei niitä kannata edes mainita..."

      • .

        Ehkäisyyn ei Kela lääkkeitä korvaa, jolloin Kela-korttia ei tarvita.


    • jioiujcd

      Jos tarina olisi totta, niin kyllähän sen perusteella on aivan selvää, ettei noiden kahden henkilön pidä jatkaa sukuaan. Ihmiskunta ei kaipaa enempää tuon kaltaisia ihmisiä eikä heidän yhteisiä jälkeläisiä.

    • voi ********** mikä

      Vain siten että mies todella katuu mitä on tehnyt, ja siis todella KATUU ja ymmärtää oikeasti ja aidosti ja sinä näet sen että miten se on vaikuttanut sinuun.
      Tuo on törkeää ja se on petos.

      Toinen vaihtoehto on tehdä ilmoitus poliisille, ja kysyä onko tässä tapahtunut rikos ja jos on nosta syyte. tai kerro tuo avoimesti kaikille, sen vanhemmille omillesi jne.

      Törkeä idiootti mies.

      • Todisteita kaivataan

        Poliisille voit mennä kertomaan noita "mies syötti mulle e-pillereitä vuoden verran joka päivä tietämättäni" -juttuja ja jäädä odottelemaan rikostutkinnan valmistumista. JOS tarina olisi tosi, asia käsiteltäisiin aikanaan raastuvassa ja pahantekijä saisi rangaistuksensa. Mutta jos huutelet ympäriinsä "avoimesti kaikille, sen vanhemmille omillesi" ja muille tutuille, syyllistyt helposti kunnianloukkaukseen ja perättömien tietojen levittämiseen. Ja tuomionsaaja olet sinä yksin.


    • into-unto

      HEIVAA SE UKKO MÄKEHES JO! SEMMONEN PERSLÄPI EI PALJO NAISTA OO ANSAINNU

    • hassuN83

      Olette te aika moukkia kun uskotte kaikkiin huhuihin. Aloittajan tarina voi aivan hyvin olla tottakin, sillä tuttavapiirissänikin on käynyt juuri näin. Aloittaja mainitseekin ekassa viestissä, että mies on syöttänyt hänen omia pillereitään, joten sivuvaikutuksia ei välttämättä ole mikäli pillerit on ennenkin sopineen hänelle. Itsekin olen joskus antanut reseptini avomiehen mukaan kun hän on muilla asioilla ollut menossa apteekkiin ja kyllä ne alkuperäisellä reseptillä antoi pillerit hänelle. Ja itse olen joskus ostanut vuodenkin satsin kerralla, niissä kun päiväystä riittää niin ei tarvitse muutaman kk:n välein olla hakemassa. Ja jos mies on teeskennellyt haluavansa lasta itsekin, hänen olisi ollut hyvinkin helppo "hemmotellessaan" avovaimoaan murskata pilleri ja sekoittaa joka aamu kahviin, tuoremehuun tms. esim yhteisellä aamupalalla ennen töihin lähtöä. Säännöllistä ja helppoa. Kuka tahansa mies osaa ajoittaa tuon pillereiden käytön jos lukee pillereiden mukana tulevan käyttöohjeen!
      Eettisestihän tuollainen on todellakin väärin, luottamuksesta puhumattakaan. Jos mies ei uskalla sanoa mielipidettään lasten hankinnasta itse niin voiko häneen luottaa muissakaan asioissa? Vaihtoon sellainen vätys! Toivottavasti aloittaja löytää rinnalleen jonkun rehellisen miehen kanssaan perhettä perustamaan!

      • trutr

        e-pilleri murskattuna ei ole yhtä tehokas kuin kokonaan nieltynä, eli raskauden riski kasvaa.


    • Ei mulla muuta, mut

      "Mieheni syötti minulle e-pillereitä"

      "Tälläiseen törmää vain elokuvissa ja tv-ohjelmissa"

      Tulikin just mieleen ohjelma nimeltään Helsingin herra.

      • just.. huh siis työnnätkö kaiken suuhus mitä vaan eteen tuodaan,,? ehkä keskustelun paikka...???


    • Nainen23vee

      NYT NAIKKONEN SIELLÄ RUUDUN TAKANA LUEPPAS TÄMÄ NEUVO! Miehesi teki siinä tilanteessa väärin ettei kertonut sinulle mielen muutoksestaan ja syötti siis täten salaa pillereitä, mutta!..Eikö ollut parempi että jos mies olisi tullut toisiin aatoksiin ja sinä olisitkin tullut raskaaksi , ja silloin miehesi olisi paljastanut ettei halua kakaraa , niin mitäs siinä tilaneteessa ois käyny? Parempi ettei tässä tilanteessa mitään peruuttamatonta ole vielä tapahtunut..yritätte sitten kun miehes on valamis. Mutta luottamuksen suhteen neuvon olemaan varuillaan...Jos haluat lapsen niin kehotan sinua etsimään jonkun luotettavamman henkilön rinnallesi..niin minä tekisin..Eikä sinä ole todellakaan mikään kiire..Mutta mieti nyt tarkkaan mitä haluat..Ja kehottaisin kyllä dumbbaamaan tuon miekkosen ...Mieti myös tarkkaa minkälaista isähahmoa haet tuleville lapsillesi.

    • en usko

      Siis toi jätkä ei ole mies miten se voi saada reseptin millä ostaa e-pillereitä apteekista se on akka

      • plöh

        e-pillerireseptit kirjoitetaan yleensä vuodeksi eteenpäin, eli tarvitsee vain pölliä sen naisen resepti ja ostaa sillä.


      • miranda
        plöh kirjoitti:

        e-pillerireseptit kirjoitetaan yleensä vuodeksi eteenpäin, eli tarvitsee vain pölliä sen naisen resepti ja ostaa sillä.

        Jos apteekin henkilöstö antaa ne pillerit niin se on toiminut väärin! Pitäisi olla vähintään reseptin haltijan antama valtakirja ostajalla jos toinen henkilö käyttää toisen reseptiä.
        En edelleenkään usko koko tarinaan, koska muuten tässä on aika paljon rikkeen- ja rikoksen tekijöitä, ainakin asiakirjan väärennös täyttää petoksen tunnusmerkit.


      • plöh
        miranda kirjoitti:

        Jos apteekin henkilöstö antaa ne pillerit niin se on toiminut väärin! Pitäisi olla vähintään reseptin haltijan antama valtakirja ostajalla jos toinen henkilö käyttää toisen reseptiä.
        En edelleenkään usko koko tarinaan, koska muuten tässä on aika paljon rikkeen- ja rikoksen tekijöitä, ainakin asiakirjan väärennös täyttää petoksen tunnusmerkit.

        On mun mies joskus hätätilanteessa hakenut pillerireseptin kun itselläni on pillerit loppuneet ja töiden/tms vuoksi en ole päässyt apteekkiin.


    • mäkcri

      Heitä se vitun säälittävä mies pihalle, nämä asiat keskustellaan!

    • totuuuussss

      Rikosilmotus! Kyllä tuo täyttää jonkin rikosnimikkeen ja on laitonta, saat mukavat korvaukset. Varmasti ottanu suhu todella paljon henkisesti / satuttanut, muista mainita.

    • Aninda

      Oli totta tai ei niin kyseessä on joka tapauksessa pahoinpitelyyn verrattava rikos. Lääkeaineitten syöttäminen toisen siitä tietämättä.

    • sepluv

      Teet tästä kuule tragikomediakäsikirjoituksen teatterikerhoon.
      Nyt vaan paperiversiota pukkaamaan, näyttelijöitäkin vähän ja pääosan esittäjä jo tiedossa.
      Mahtava mielikuvitus.

    • Hiisivesj

      Voi kuulkaa, tiedän erään miehen, joka syöttää vaimolleen aamumehussa katumuspillereitä jauhettuna, kun on kortsu unohdettu. Muuta ehkäisyä ei käytetä. Samoin tekee ns. hoidoilleen.

      Totuus on tarua ihmeellisempää ja ulkomailta voi hommata ties mitä lääkkeitä ilman reseptiä

      • HELSINGIN HERRA

        Jep, jostain sarjasta tuttu juttu.


    • Kommunikointi off

      Järkyttävää miten joku voi antaa kellekkään salaa minkäänlaista lääkettä, puhumattakaan hormonihoitoa! Järkyttävän edesvastuutonta! Et sinä tällaisen miehen kanssa lapsia halua, usko pois.

      Ties miten on valmis vaikeissa tilanteissa "turvaamaan selustansa"..

    • pelastakaa_isät_ry

      (Off topic) Oli alkuperäinen kirjoitus provoa tai ei, niin parempi kuitenkin noin kuin huijata mies tahtomattaan isäksi ja heittää mies pihalle sen jälkeen. Elatusmaksut ja isäksi tunnustamisen nainen voi lain turvin vaatia mieheltä - miehelle ei puolestaan suoda edes oikeutta tavata lastaan.

    • 4-14

      miksi alkuperäinen vastaa kysymyksiin, ihan selvä provo.

    • valitettavastiasiaon

      Mies josta puhut, on ansainnut tulla jätetyksi rumimman kaavan mukaan. Ei hänkään säälinyt sinua.

      • provoilija :D

        heh, ihan selvä provohan tää on, miten mies on voinut salaa edes syöttää pillereitä naiselle? :D jollei ihminen hotki ruokaansa niin kyllä luulis pillerin tuntevan suussaan tai vahingossa edes joku kerta purasevan sitä. Ja kuinkahan moni mies viitsii nähdä vaivaa näinkin kauan että käy ostamassa pillereitä apteekista (luulisi että moni on jo tässä vaiheessa nolona) ja jok'ikinen päivä piilottaa ne naisen ruokaan, ilman että nainen epäilee mitään. Ja osata aloittaa oikeana päivänä taas syöttämään niitä pillereitä. Täytyy olla hyvin munaton mies kyseessä jos tällaisen vaivan on nähnyt kun niin paljon helpommalla pääsee kun kertoo naiselle totuuden.

        Lisäksi, jos kyseessä ei olisi ollut provo niin ap olisi vastannut viestiketjuun jossain vaiheessa :D


    • 22

      miten se mies muka saa pillereitä????? selkee provo...

    • niinkö

      Mistä sinun miehesi on saanut e pillereitä. Me naiset tiedämme, että pillereitä saa vain lääkäriltä, tutkimusten jälkeen.

      Onko sinun miehelläsi toinen nainen, joka hakee pillerit lääkäriltä?
      Vai onko miehesi lääkäri?

      • resepti lääkäriltä

        Ei niitä lääkäriltä SAA, vaan apteekista joutuu ostamaan.


      • aloittaja.

        Mieheni on varatuomari, ja hän on hankkinut sellaisen Oikeuden Päätöksen, että apteekkien pitää antaa hänelle e-pillereitä, koska hän tarvitsee niitä tieteellisiin tarkoituksiin. Hän kertoi Oikeudelle, että hän tekee Vertailevaa Oikeustieteellistä ttutkimusta Naisten Vaginoista.
        Nin hän ainakin minulle kertoi, en minä tiedä sellaisita Oikeuden Asioista mitään, kun olen käynyt vain peruskoulun.


    • 21

      Kai täällä puheenaiheita olisi ilman kesätoimittajien provojakin...

    • piuhat poikki

      Äijä meininkiä, onneks ei steriloinu sua salaa....

    • PROVO PROVO

      PROVOJEN PROVO!!!
      Ylläpidon eunukki-Matti taas asialla, välillä se mainostaa autoliikettään tuolla autoliikkeet-palstalla ja sit keksii näitä aloituksia, reppana kun ei ole koskaan pildeä edes nähnyt.

    • huijattu-puijattu-

      Tämä EI OLE PROVO!!!
      Elämästäni nyt vaan on tullut yhtä jänskää, kuin salkkaritkin on telkkarissa.

    • Essoa muijalle niih

      Minä syötän muijalle salaa ecstasya. Huumepäissään muija on niin kiimassa että saan nussia sitä miten tykkään. Mällit naamalle, kaksi ukko samaan aikaan eestä ja takaa jne.. Kunnon sikailua aah :P

    • tyhmä kirjoitus

      Keneltä miehesi sai e-pillerit? Salarakkaalta? Sehän on reseptilääke. Ei kai ne lääkärit miehille niitä kirjoita. Valejuttu. (ärsyttää se provo-sana, eihän se ole edes suomenkiletä=

      • back to school

        "ärsyttää se provo-sana, eihän se ole edes suomenkiletä"

        koskaan kuullut sanoja provosointi / provokaatio?


    • hui.

      Mitä määriä ja minkä mukana hän syötti?
      Eräs mies takavuosina kysyi minulta, että mitä jos hän onkin syöttänyt/syöttää salaa mieshormoneja minulle. Sairasta.

    • vieras9301578230

      Mies vaihtoon ja heti.

      Vilpillä syöttänyt sinulle pillereitä ja katsellut vierestä miten sinä joka kuukausi petyt ja suret.

      Onneksi et ehtinyt saada lasta tuollaisen kanssa, muuten saattaisit olla seuraavat 18vuotta jumissa hänen kanssaan. Uusi mies kuvioihin ja luottamuksen päälle perhettä rakentamaan!

      Tsemppiä!

    • J K

      VAI NIIIN

    • lady pink..

      Trolli..Kukaan mies ei saa sulle e-pillereitä! Kyllä sulla on pitänyt olla omat..ja miten aikuiselle syötät kovia e-pillereitä salaa..lapsellista!

    • gfds

      Kyllä pitää sano että kaikellaisista tolokkanoista sitä saapi lukea,anteeksi vaan.

    • olatsu

      sehän syötti sille naiselle sen omia pillereitä,kyllä toiselle ihmiselle voi helposti syöttää mitä vain jos osaa konstit,ei niitä myrkytysmurhiakaan muuten tulisi

      • Ambulanssi2

        Myrkytysmurhassa myrkky tosin syötetään vain kerran, eikä ajalla ole juuri merkitystä. E-pillereiden syöttämisessä pillerit pitää syöttää joka ikinen päivä ja vielä samaan aikaan. Ja on pitänyt olla selvillä naisen kuukautiskierrosta, ja tietää milloin pitää tauko pillereissä. Nainen ei siis ilmeisesti ole vuoteen ollut edes päivää erossa tästä miehestä. Ja jos naisella on ollut vuoden pillerit kotonaan, niin aika jännä ettei ole kertaakaan katsonut niitä, tarkistanut tai silmiin osunut sitä pakkausta ja näin ollen nähnyt, että joku niitä on syönyt.


    • Huomannut2

      Eiköhän tämä nyt ole taas jonkun naikkosen kuviteltua miesten syyllistämis sepustusta koko juttu. Ikään kuin vielä heitetty aasinsillan kautta, että joutnut petetyksi edellisessä suhteessa. Sääliä ja huomiota aloittaja kerjää.

    • Herran jestas!!!!

      Näin tapahtuu vaa leffois mut tosielämäss huhuh..

    • Ei voi

      Ei voi käydä
      - E-pillerit ovat reseptilääke.
      - Niissä on tarkat aloituspäivämääräohjeet ja käyttöohjeet
      - Pillereistä tulee myös yleensä aina jonkinlaisia "oireita"
      - On mahdotonta olla huomaamatta tuollaista pakkosyöttöä, paitsi jos mies tekee aina ruuat kotona

    • jahas näimpä--

      jännä juttu... enpä tiedä,
      uskoisit että ei tosi ?

    • mummeli

      Tällä palstalla on kyllä sellaista soopa että EI VOI OLLA TOTTA.

      Niinkun tämäkin juttu, eikös eee-pillerit ole resptilääke? Ainakin ennen oli ja itse ne oli hankittava eikä joku toinen.

      Kuitenkin jos joku pystyy hakemaan ja vielä " syöttämään " toisen tietämättä niin on kyllä törkeyden huippu!! Tuossa ei ole anteeksiantamisen paikka vaan rikosilmoitus
      tuo on tosi paha ihmisloukkaus. Tikulla pihalle tuollainen ukko , uskaltaa ne miehet aukoa päätänsä lihavuudestakin niin miksi ei voi rehellisesti ottaa uudestaan puheeksi lapsen hankita juttuakin. Tyhmää todella .

    • myöhässä

      kuka näitä pa.....ka juttuja kehittää...eikö ole suurempia...asioita mitä pohtis.....mahtaa olla tylsä elämä....jos ei parempaan pysty.........mites mies muka tarkkaan tietäis kaikki kierrot sun muut ----ihan pluffihyöhässä

    • pilleritön

      Miten ihmeessä miehesi on saanut käsiinsä e-pillerireseptisi? tai kenenkään muunkaan? tietääkseni miehelle ei e-pillereitä kirjoiteta, toisekseen, ilman kela-korttiasi ei miehesi olisi edes saanut apteekista lääkkeitä. ja resepti on uusittava aina välillä...Nyt ei ihan kaikki natsaa..

    • 5555

      "Minusta tuntuu, että minut olisi juuri tempaistu keskelle jenkkidraamelokuvaa.
      Tälläiseen törmää vain elokuvissa ja tv-ohjelmissa."

      Niinpä. :D Tosin edes niissä jenkkidraamoissa ei ole sorruttu aloituksen kaltaiseen yliampumiseen. Koitappa miettiä, missä kaikissa teit virheen siten, ettei tarinasi ole uskottava. Ainakin kolme (3) kohtaa.

    • Huolissaan

      Entä jos mies ei vain halua jostain syystä tutkimuksiin, ja on keksinyt tällaisen tosi paskan hätävalheen? Itse ostan kerralla pillereitä vuoden satsin, ja niitä on aina kaapeissa. Tosin en niitä tarkkaillut, kun yritimme lasta. Pillereiden saantia enemmän minua ihmetyttää, miten hän on voinut vuoden ajan joka ikinen päivä huijata toisen syömään jotain? Lisäksi on trkeä pointti tuo, että vaikka aiemmin onkin syönyt pillereitä, niin esim. tietynlaisen migreenin kanssa e-pillerit voi olla hengenvaarallisia..

      • F-secureMies

        Haistakaa p aska!


    • vikaa päässä!?

      Viitsitkin jauhaa paskaa!

    • 007x

      Rikosilmoitus äijästä ja rosikseen, kyseessä on vähintään lääkelain rikkomus ja mahdollista hegenvaaraan saattaminen/murhayritys.

      • Muista se

        Perättömistä väitteistäkin joutuu oikeuteen.


    • HERÄÄ PAHVI UNESTAS....

    • dsfsdfgsdf

      american dad

    • vastaus kysymykseesi

      "Voiko näin todella käydä?"

      Ei voi.

    • Kaikkee sitä on

      Tota, miten kukaan voi syöttää pillereitä toisen tietämättä..ja nehän ovat reseptillä. Itse olet ilmeisesti kuitenkin hankkinut aikoinaan. Ootkohan vähän tyhmä?

    • Moosan Manne

      Hai miksikä tehdä alapihan aatelisen köyhyydensä höysteeksi ellei talossa ole akkunoita kuin pilviä.Hmm.Taivahalla.

    • En usko

      "Kun vuoden päivät olimme yrittäneet"

      "Hän kertoi kahden kuukauden yrittämisen jälkeen tulleensa toisiin ajatuksiin. Joten hän oli päättänyt minulta salaa syöttää minulle e-pillereitäni."

      "Mies on siis syöttänyt minulle minulta salaa pillereitä "

      "mies todistakseensa juttunsa kaivoi todisteeksi pillarilaatat lompakkonsa välistä"

      "syytin itseäni, kuukaudesta toiseen"


      Ehkäisypillerit ovat reseptilääkkeitä joilla voi olla hengenvaarallisia seurauksia, niitä ei miehet saa ostetuksi koska miehet eivät niitä tarvitse, ja lääkärit seuraavat niiden käyttöä. Mies voi uusia pillerireseptit viemällä ne terveyskeskukseen, mutta yleensä vaaditaan seurantaa koska lääkkeet voivat aiheuttaa erilaisia oireita.

      Vuoden annoksia et saa kuin erittäin hyvästä syystä ja koko satsin joudut maksamaan itse. Kela ei korvaa kuin kolme kuukautta kerrallaan.

      Sitäpaitsi, oletteko muka olleet koko vuoden, joka päivä, kahdestaan tekemisissä?

      Minä olen eläkeläinen, samoin kuin vaimonikin. Meillä ei siis ole päivittäin paljoakaan tekemistä. Silti hän käy vierailemassa lastensa ja sukulaistensa luona monia kertoja vuoden aikana.

      Vaikka olimme töissä, siltikin kävimme sukuloimassa ja muissa menoissa ja olimme päiviä erossa toisistamme.

      Pillerit aiheuttavat lisäksi oireita jotka havaitsee varsinkin silloin kun tulee taukoa käytössä tai käytön lopettaa. Ellei hän ole syöttänyt sinulle joka päivä pillereitä, sinun on täytynyt huomata oireiden lievenevän, eli tilanteen muuttuvan kun olet ollut tauolla.

      Ja lisäksi jos ajatellaan teidän päiväänne, niin olette melko varmasti olleet töissä ja muutoin teillä on ystäviä joita tapaatte. Miten hän on voinut syöttää sinulle muka joka päivä sinun tietämättäsi lääkkeitä?

    • Hanki terapiaa

      "Toivon jatkuvasti herääväni tästä unesta, että jos tämä kaikki onkin pilaa."

      Nyt kannattaisi kyllä herätä, koska tarinasi on pilaa ja pelkkää sairaan pääsi unelmaa.

    • juaruakka

      Jokainen pillereitä syönyt nainen tajuaa hetkessä, että tämä on typerä provo. Niitä ei voi syöttää kellekään toisen huomaamatta, eikä varsinkaan niin etteikö välistä jäisi liian monta pois, jolloin raskaus alkaisi. Kuukautishäiriöitä tulisi varmasti ja hyvin outoja tuntemuksia tuollaisesta.

      Ei ole varmaan tarpeeksi kuohuttavia juttuja ihmisillä omasta takaa kun ylläpidon pitää kirjoitella näitä.

      Tässä ketjussa on jo esitetty kaikki ne syyt, miksi tämä on provo.

    • olatsu

      luulisi jutun selviävän kun tekee rikosilmoitukse

    • rage :D

      VOIS SE ALOTTAJA JO VASTATA JA SELITTÄÄ ET MIKS SE TÄLLÄSII PROVOJA LAITTAA TÄNNE??? :DDDDD :))))

    • Totuus tarua...

      En tiedä onko tarina totta vai ei, mutta korjataanpa muutama väärinkäsitys:

      1. E-pillereiden uusiminen onnistuu helposti viemällä vanha resepti terveyskeskuksen reseptilaatikkoon (ainakin täällä Helsingissä). Jos naisella on vanha e-pilleriresepti, mies on voinut viedä reseptin laatikkoon ja hakea uusitun reseptin "tyttöystävänsä puolesta". Uutta lääkäriaikaa ei tarvitse e-pillerien uusimiseen, jos ne on todettu sopiviksi joskus aikaisemmin.

      2. Kuka tahansa voi hakea toisen ihmisen reseptilääkkeet. Tyttöystävän Kela-kortti ja resepti vain mukaan ja apteekin luukulle, ei siinä ole sen kummempaa.

      3. Pillerien syöttämiselle on vain mielikuvitus rajana. Ehkä poikaystävä on jauhanut ne aamukahvin sekaan, laittanut vitamiinipurkkiin, jne...

      4. Kaikille ei tule e-pillereistä sivuoireita, ainakaan erityisen voimakkaita.

      5. Yhdistelmäehkäisypillereitä syödään 21 pvää ja sitten tauko, mutta minipillereitä syödään joka päivä, joten kiertoa ei tarvitse laskea.

      Näin se käy.

      • Totuus tarua...

        Ja vielä:

        6. Poikaystävä saa aika helposti tietää, milloin tyttöystävällä on kuukautiset (= milloin pillerien syöminen/syöttäminen pitää aloittaa), jos parilla on minkäänlaista seksielämää...


      • jhvkjgvlgkölghlk

        "5. Yhdistelmäehkäisypillereitä syödään 21 pvää ja sitten tauko, mutta minipillereitä syödään joka päivä, joten kiertoa ei tarvitse laskea."

        Ja minipillereita syödessä ei usein myöskään tule kuukautisiakaan. Ja naiselle, joka yrittää raskautta, kuukautisten poissaolo luultavasti antaisi aihetta aivojenkin käyttöön...


    • Rasmusseen

      Aivan "omia" juttuja. Kuka voi tietämättäsi syöttää Sinulle mitän? Jos näin olisi käynytkin, niin tokihan rikosilmoituksen olisit tehnyt. Toisen , vastoin tahtoaan lääkeannoksen tahi muunkaan huumavan aineen "syöttö" on varmasti Poliisi asia.

    • Ihanko

      Jossain kotimaisessa sarjassa mies syötti naiselle salaa E-pillereitä koska ei halunnut naisen kanssa lasta. Sieltäkö kopsattu tää juttu ?

    • akka

      Ihan on kyllä mahdollista, toivon vaan että ei kuitenkaan todellista :/

      Niinkuin aloittaja sanoikin, hänen omat pillerit kyseessä. Ja olivat kaksi kuukautta yrittäneet, joten ei heti ekasta kerrasta tärppää, niin silloin ei väliä vaikka pillerirytmi ei olisikaan niin säännöllistä. Tietty suurempi mahollisuus raskaudelle, mutta ei se automaattisesti tarkota että osuis.

      Itselleni ei tule ollenkaan oireita pillereistä (en ole ainakaan huomannut), mieheni vie reseptit terveyskeskukseen uusittavaksi muiden reseptien kanssa, mieheni myös hakee lääkkeet apteekista. Olen käyttänyt monta vuotta pillereitä, otan sillon kun muistan; joskus aamulla, joskus illalla, joskus saatan jopa unohtaa vaikka neljäkin pilleriä yhden liuskan aikana (harvemmin kyllä peräkkäin). Eikä ole vielä pillerit pettänyt.

    • Joopa joo

      Uus Vettenterä.

    • huuhaaata

      paskapuhetta

    • peukkujarruuu

      mekin yritimme tyttöystäväni kanssa lapsia vuosikausia,kävimme testeissäkin ja kaikki oli ok, tyttöystäväni ei vaan koskaan huomannut, että vain näyttelin orgasmia.....

    • hoh ja hah

      Ja mistähän se mies sai ne pillerit? Miehesi ei ainakaan ole reseptiä saanut.

    • Ei noin

      Oli tästä provosta se hyvä puoli, että moni suomalainen mies on saanut eksaktia tietoa e-pillereiden hankintaprosessista ja pillereiden käytöstä. Jotenki vähä säälittävää, että tällaisia juttuja keksitään. Tiedä, mitä kaikkea ikävää tämäkin poikii, kun ihmiset lukee näitä juttuja. Suomi24:lla jokin vastuu?

      • Aponeira

        Mikäs vastuu S24:lla olisi kun itse näitä keksivät?


    • jfgfdtgrdf

      Jätä se mies heti. Mitä hiton järkeä "muuttaa yhteen" jos et edes tunne häntä.

      • aloittaja ap.

        Mutta kun mun teki mieli kyrrpää.


    • Unohda mies

      Vaihda pois tuollaiset! Hyvä ettet ole kuollut... jos vaikka ne ei oliskaan sulle olleet sopivia e-pillereitä, niin olisit voinu saada jotakin vakavampaa esim. yhdistelmäpillerien ohjeistus.
      Yhdistelmähormoniehkäisyn käytön esteenä ovat:
      * Aiemmin sairastettu laskimotuki tai lisääntynyt riski tukokseen
      * Syöpä
      * Verenpainetauti
      * Tupakointi yli 35-vuotiaana
      * Migreeni, johon liittyy ennakko-oireita kuten näköhäiriöitä
      * Huomattava ylipaino (BMI >39)

      Mitäköhän viel vois syöttää sulle tietämättäs?

    • Hohhoijaa

      Siis kuinka te Naiset kerta toisensa jälkeen valitsitte tuollaisia miehiä kumppaniksenne...eI voi muuta kuin sanoa että VÄÄRÄ VALINTA....

    • © Suomi24 Oy

      Ei kukaan normaali ihminen voi olla niin tyhmä, että haluaa lapsia.

    • .....

      En tiedä.

    • siitäonjoaikaa

      Niin eihän sitä koskaan tiedä mitä suuhunsa laittaa
      jos kahvi tai ruoka on valmista töistä tullessa

      tästä on jo aikaa
      kun kävin duunin lääkärillä tarkastuksissa ihan ns yleisissä
      ensimmäiset verikokeet osoitti toista
      koska lääkkeitä en syö minkäänlaisia jos ei ihan pakko ja senkin niin pienenä
      no kolmet verikokeet sain käydä antamassa.

      Huom ensimmäisen verikokeen jälkeen ukkoni sai raivarin siitä että olin mennyt lääkäriin.

    • Tsemppiä aloittajall

      Aloittajalle: Jätä se sairas ja petollinen mies ja tee hänestä rikosilmoitus!

    • Alffiira

      Te jotka olette niin tyhmiä, että mielestänne e-pillereitä ei saa kuin lääkäriltä, menkää syvälle itseenne ja ottakaa se syntymässänne saatu ruosteinen lusikka perseestänne. Lääkkeitä saa katukaupasta ja INTERNETistä tilaamalla. Ette te voi olla niin naiiveja!

      • syön näkyleipää

        Alffiira hei. älä naurata! Älä nyt laske leikkiä vakavalla asialla! Ei sieltä internetistä mitään LÄÄKKEITÄ saa, lääkkeiden nimellä myytävää passkaa ainoastaan. Sama koskee sitä sun katukauppaas.
        Kyllä OIKEAT e-pillerit pitää hankkia apteekista.


      • Alffiira
        syön näkyleipää kirjoitti:

        Alffiira hei. älä naurata! Älä nyt laske leikkiä vakavalla asialla! Ei sieltä internetistä mitään LÄÄKKEITÄ saa, lääkkeiden nimellä myytävää passkaa ainoastaan. Sama koskee sitä sun katukauppaas.
        Kyllä OIKEAT e-pillerit pitää hankkia apteekista.

        Oikeat? Niitä pillereitä on ihan oikeita halvalla saatavissa ulkomailta. Ei ne suomalaiset pillerit ole ainoita oikeita. Ihanko tosissasi meinaat ettei katukaupasta saadut lääkkeet ole oikeita? Ihmeellisesti niitä silti ostetaan ja otetaan yliannostuksia ja kuollaan pois.

        Tän asian vakavuus katosi kun joku kirjoitti tämän threadin.


    • spartalainen

      Kakaroita pitää tehdä vain sen verran, kuinka paljon valtio tarvitsee kansalaisia.
      Meillä Spartassa ennen vanhaan hoidettiin asia niin, että viisaat johtajamme laskivat, paljonko valtio tarvitsi sotilaita ja paljonko uusien sotilaiden synnyttäjiä.
      Kaikki kakarat saivat syntyä, mutta sen jälkeen ylimääräiset kakarat heitettiin kallionjyrkänteeltä alas rotkoon, että hupsis vain.
      Se oli yhteiskuntasuunnittelua ja väestöpolitiikkaa, eikä siinä mitään vauvakuumeita kyselty.

    • asdasdasarwetrq4tad

      trolli trolli äksdee äksdee, ***** oon teini ja hengaan suomi24 sivuil huutelmas joka juttuu: "tää on trolli, ei ***** mikä trolli, paras trolli ikinä, huhhuh, kukanäitä keksii"

      hei hankkikaa elämä!? for real, suomi on iso maa, ja varmasti tämänkaltaisia asioita tapahtuu jokapuolella maailmaa, uskokaa tai älkää

      "äksdee äksdee nää on näitä parhaita kommenteja, repeilen kotona munkkupossu pitkin rinnuksia ja itken omaa lihavuuttani, trolli trolli"

      c´mon, menkää pihalle nauramaan ja lopettakaa se perkeleen läskeily

      • totuuuuss

        IIIIIKS, mun on nyt pakko sanoa "trolli tai ei" ettei kukaa oikeesti leimaa mua nii tyhmäks et luulen tätä juttua "todeks"

        -

        aloittajan tarina ei varmasti ole ainoaa laatuaan suomessa, uskokaa tai älkää, teiänki kumppanit on teitä pettäny jollai tapaa, vaikea sitä on uskoa? mutta totta se on!


    • hautomostakajahtaa

      Voihan sitä syöttää vaikka pas-kaa, hyvän selityksen kera, jos toinen on haluaa syödä.... kuka näitä typeriä aloituksia oikein hautoo..

    • sitäseon..unta

      Suosittelen todellakin sitä "heräämistä" noiden miesten suhteen..
      Elät tosiaan unessa noiden äijien kanssa,jotka käyttävät sinua hyväkseen..
      Kello soimaan...

    • oot huijari....

      No kuule huijari et mitenkään.. ellei miehesi ole itse lääkäri tai töissä paikassa josta saa pillereitä... kuule höpelö niitä kun ei saa kuin reseptillä... eli seuraa kysymys miten ukollasi oli e-pillereitä ylipäätään tuskin on saanut niitä keneltäkään lekurilta....

    • farm.

      Trollihan aloitus on, mutta sen verran oikaisua vastauksiin; ei siellä apteekissa tarvitse olla KELA-korttia mukana, saa ne ostetuksi ilmankin, kuten muutkin lääkkeet. KELA-kortti on apteekissa sen takia mukana, että sillä saa niistä lääkkeistä joista nyt yleensä saa, korvauksen saman tien eikä tarvitse sitä korvausta hakea erikseen.

      Vain yhdestä e-pillerimerkistä ja sen gen.sub. saa KELA-korvauksen.

      Mutta siis pointti tälle viestille oli se, että reseptillä niitä lääkkeitä sieltä apteekista ostetaan, ei sillä KELA-kortilla, sitä ei siellä tarvitse näyttää laisinkaan.

    • -johan pomppas-

      Mitäpä pillereitä luulit koka aamu ottavasi? Hullunnapukoitako?
      Humpuukia koko kirjoitus.

    • Taas näitä tyhjästä tehtyjä juttuja kuten muutenkin suomi24:n keskustelut on tämän maan wc-tavaraa, kun täällä ei ole omalla nimellä pakollista rekisteröintiä.
      Suomi24 jutut voi jättää omaan arvoonsa ja Suomen yksi joutavimmista nettisaiteista aikuisten oikeesti. Kiva joskus katsella ja saa ainakin nauraa kunnolla tämän tyhmän maan tyhmiä kansalaisia!

    • ihmettelenkovasti

      Miksi jätät kertomatta konstin miten hän on ne sinulle salaa syöttänyt?

    • TestoMies

      Syötin muijalle salaa testopillereitä. Vähän ihmetteli karvoituksen ja k_litoriksen kasvua, mutta kyllä se siitä. Äänikin on nykyään seksikäs altto.
      On sängyssä aivan eläin ja jaksaa kotitöitäkin huomattavasti paremmin. P_erse on kuin tykkihevosella, kyllä jutkii nasevasti takaisin :)

    • nainen 38v

      Pillereiden syöminen aiheuttaa tietynlaisia muutoksia naisessa.Aloittajan täytyisi olla vähintään aivokuollut,jos ei itse huomaisi e-pillereiden vaikutusta kehossa.Mutta kuten todettu,tämä on provo.Huomaa jo siitäkin,että aloittaja itse ei reagoi kommentteihin mitenkään.E-pillereiden syöttäminen salaa toiselle ei vain ole mahdollista ilman,että sitä huomaisi.

    • ei epäselvää

      Pidän tätä ihan mahdollisena. Jos nainen on syönyt esim 7vuotta pillereitä ja sitten ollut aikeissa lopettaa ne ja tulla raskaaksi. Mies on heti alkanut salaa syöttämään niitä. Eihän siinä mitään oireita tule, kun hormoni taso pysyy kokoajan samana. Ja uskallan väittää että useimmassa parisuhteessa mies tietää koska naisella on menkat. Ja pakkauksessa on selvät ohjeet kuinka toimia. Oletetaan että naisella on kotona on vaikka 6kk pillerit kotona (vuodeksi ne saisi kerralla) Sitten kun 6kk loppuu niin mies ottaa naisen reseptin ja menee sen kanssa apteekkiin. Tiedän että miehille annetaan vaimojensa pillereitä mukaan, kyllä minäkin olen hakenut mummuni reseptilääkkeitä eikä koskaan ole ollut mitään ongelmaa. Ja jos nainen on käynyt vuoden sisään tarkastuksessa resepti uusitaan ilman tarkastusta. Lappu vain jätetään uusittavaksi, jonka mies voi noutaa. Ei se ole ongelma että ehkäisypillerit ovat reseptilääkkeitä. Nykyään on käytössä sähköinen resepti ja siinä tarvii tietää vain henkilötunnus. Ja mielestäni pillerien pakkosyöttö onnistuu helposti. Jauhaa vain juoman tai ruuan joukkoon. Minä en ainakaan tutki jokaista lihapullan palaa sen takia että epäilisin sinne olevan jotain piilotettu. Ja pillereiden salasyöttö onnistuu kyllä. Hoitoalalla tehdään samaa, jos on potilas jolla ei ole tarpeeksi ymmärryskykyä ja tarvitsee välttämättä jonkin lääkkeen, ja alas menee ilman kakomisia. Mielestäni tässä asiassa ei ole mitään epäselvää kohtaa. Voihan olla että koko juttu on keksitty, mutta mahdollinen voi myös olla.

    • höperö :D

      Hmmm...ensinnäkin vähän mietityttää että mistä miehesi on niitä pillereitä saanut, kun tietääkseni miehille niitä ei myönnetä ja yleensä lääkäri ne määrää ja samalla tehdään tutkimus että kaikki on ok.
      Noinkin kauan olet tietämättäsi syönyt pillereitä...miten hän niitä sulle syötti ja etkö ihmetelyt mitään opireita? Yleensähän pillerit aiheuttaa jonkinlaisia oireita käyttäjälleen.

      En taida oikein uskoa koko juttua kun kuulostaa niin omituiselta.
      JOS olisi totta, niin ei muuta kuin mies vaihtoon vaan :)

    • nwc

      Check our blog! www.noworkcrew.blogspot.fi

    • joku jostain vain

      Kylläpä täällä riittää porukkaa väittämässä, että mies ei voisi saada e-pillereitä mistään.

      "Joten hän oli päättänyt minulta salaa syöttää minulle e-pillereitäni." -> naisella siis aiemmin ollut pillerit ja jossain resepti, jonka mies kiikuttanut uusittavaksi terveyskeskuksen laatikkoon ja käynyt noutamassa jossain kohtaa ja sitten apteekkiin ostoksille.

      Olen syönyt 7 vuotta e-pillereitä aknen ja menkkakipujen vuoksi. Sain reseptin alunperin terveyskeskuslääkäriltä ja sitä samaa reseptiä uusittu tähän asti. Ei vaadi välissä siis gynekäyntejä tms. Aina vuoden pillerit uusintakerran jälkeen saan. Isänikin on kerran hakenut reseptini terveyskeskuksesta. Pienellä paikkakunnalla tosin hänet tunnetaan isäkseni, mutta jokatapauksessa: mies pystyi saamaan uusitun e-pillerireseptin haltuunsa.

      Mitä tulee salasyöttämiseen niin minulla ainakin on niin säännöllinen aamupalarytmi, että mikään ei olisi helpompaa kuin laittaa joka-aamuiseen pikapuurooni jotain ylimääräistä. (Käyn laittamassa hiukseni aina puuron jäähtyessä, etten ole edes vieressä kyttäämässä ruokaani koko ajan.)

      En väitä, että tarina olisi tosi tai sen enempää valettakaan. Todella ikävää, jos jollekin on näin käynyt ja kun on tullut purkamaan kiukkuaan, ei häntä ole uskottu...

    • kusetettu-puijattu

      Nainen ei syö e-pillereitä, vaikka kertoo syövänsä. Nainen haulaa näin saada miehestä aviomiehen. Mies maksaa elatusmaksut, vaikka ei olisi lasta halunnut. Kuulostaako tutulta tarinalta? Ei ole sen hyväksyttävämpi asia kuin huijattu-puijattu aloittajankaan asia.

    • surullista
    • greateee

      taas provojen aatelia s24 selta eli enirolta:) oikeen megamoka upeeta

    • Teidän story on loppu.Tuosta miehesi saa linnareissun ihan varmasti,ja joutuu maksamaan sulle kaikki kulut yhteisen elonne ajalta jonka piti sinua iloltyttönään,sillä sehän sinä hälle olet etkä morsian.Jos tämä ei ole provo ja ja kuulut kantaväestöön niin varmaan saat muilta suomalaisilta vaikka miten pitkälle menevää apua,esim munat muusiksi ym.Laita vaan naamakuvaan yleiseen kiertoon pärstä niin ei voi huijatä muita samalla tavalla joten käsitä että vastuu on sinun jos se pilaa jonkun elämän,ties montako panopuuta sillä on?

    • kumiukko.fi

      Ompa hurja tarina!

      Juuri tämänkin vuoksi kondomi on oivallinen ehkäisyväline, molemmat osapuolet tietää varmasti missä mennään! ;)

      Terveisin,
      Kumiukko
      http://www.kumiukko.fi

      • ....................

        onks kumiukko sun oikee nimi vai mainostatko jotain?


    • adsfgttt

      Mitenniin provo?! Aivan hyvin voi olla totta. itelläkin täysi paketti pillereitä kaapissa mutten niitä syö.. En oo muuten tarkistanu vähään aikaan vieläkö ne on siellä :D hmmh, itellä vauvakuume ja miehellä ei.. Nyt alko pelottaan, heti kattomaan tilanne:D Noei, vaan kyllä minä mieheeni luotan!

    • pävö

      Miehesi ei ole valmis ottamaan vastuuta ja hoitamaan omaa osuuttaan hän pelkää jotakin ehkä lapsuudessa lähipiirissä tapahtunutta tai sitä millainen isä hänestä tulisi.Oma mieheni silloin 38v.ei ottanut vastuuta kun poika syntyi ja myöh.43v kun tyttö syntyi minä vein tarhaan 6.00 ja hain 17.00 mieheni teki 6.00-14.00 14.00-22.00 ja 22.00-6.00 vuoroja viikon yhtä vuoroa hänellä oli auto minulla ei matkaa tarhalle n.20 min kävellen ja talvella kun tuli paljon lunta eikä yksityis tietä aurattu matka kesti tunnin.Tarhassa ihmettelivät aikansa kun lapset olivat minun lomani sieltä pois.Mieheni oli yli 20v. samassa työpaikassa ja lapset hoidossa hänen lomillaan.Viikonloput oli hänellä vapaat mutta muut asiat olivat tärkeempiä joten ero tuli.

      • voine voinelainen

        En oikein ymmärrä miten sinun vuodatus vastaa aloittajan viestiin.
        Paitsi että tietysti haluat vuodattaa ja valittaa elämäsi mokia missä vain
        Siksi internet on niin suosittu,,,,,


    • hobo4

      Jopas ärsyttää kun täällä on 200 ihmistä päivitelleet tismalleen samoja asioita.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1605
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1056
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe