Haluaisin äidiksi :)

äidiksi_neiti_92

Olen 20-v nuori nainen, joka miettii äidiksi tulemista.
Pidän lapsista todella paljon :) Ja minusta tuntuu siltä että minuun on iskenyt vauva-kuume. Haluan vauvan, mutta minulla ei ole miestä. Koska en ole löytänyt ketään vierelleni.

Mitä minun pitäisi tehdä :) ?

15

381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xie yanyi

      Odottaa noin 10-v, ja jos identiteettikriisi vaivaa, voit mennä terapiaan tai hankkia elämääsi sisältöä.

    • Äitiys on kivaa

      Miksei 20-v ei voi olla äiti?
      Minusta se voi kylläkin.

      • Järki vast. tunne

        Biologisesti voi, mutta järkeä siinä ei ole, koska ehtii myöhemminkin ja tod.näk hyvvemmällä menestyksellä.


    • 119191

      20v voi olla ihan yhtä hyvä äiti kuin kuka tahansa:)

      Kannattaa miettiä opiskelu- ja/tai työkuviot hyvin ennen lapsen hankintaa, ja tehdä ainakin suuntaa antava suunnitelma tulevaisuutta ajatellen vaikkei mitään olisi toteutuksen tasollakaan. Eikös se sanonta mene niin, että kun köyhyys astuu ovesta sisään, niin rakkaus lentää ikkunasta ulos?Tosin sinulla ei ole vielä miestäkään, mutta varmasti ihanteellisinta olisi kasvattaa lapsi jonkun kanssa. Lapsesta pystyy paljon paremmin nauttimaan, kun ympäröivät asiat ovat kunnossa, eikä tarvitse huolehtia miten maksaa seuraavan kuun vuokra.

      Jos lähipiirissä on lapsia, joita voit hoitaa, niin sitä voisit kokeilla. Ärsyttävät lapset lieventävät vauvakuumetta (ainakin minulla), eli jos haluat kuumeesta eroon ole mahdollisimman paljon sellaisten lasten kanssa :D Ihanat ja suloiset lapset taas lisäävät kuumetta räjähdysmäisesti.

      Tsemppiä kuumeiluun:)!

    • vauvanhaluan<3

      Mulla on sama ongelma, kauhea vauvakuume eikä miestä. Tosin ikää pikkasen vähemmän (olen 16v). Mäkin voisin ottaa neuvoja vastaan!!

      • ,

        Jos täältä pitää kysellä mitä tehdä niin taatusti ei ole valmis äidiksi. Ja sinä 16 v, unohdahan koko vauvajuttu nyt muutamiksi vuosiksi. Vai provoko olet..


      • Haloooooo
        , kirjoitti:

        Jos täältä pitää kysellä mitä tehdä niin taatusti ei ole valmis äidiksi. Ja sinä 16 v, unohdahan koko vauvajuttu nyt muutamiksi vuosiksi. Vai provoko olet..

        Kyllä! Nämä kakarat eivät voi sanoa asioihin kokemusperäistä kommenttia, koska heillä ei ole pitkäkestoista kokemusta.


    • äidiksi_neiti_92

      Vinkkejä kiitos ?

      Miten voisin saada vauvan?

      • Hdfjkk

        Mene tuon yhden raiskariperverssin luo, niin saatte yhdessä jatkaa tyhmän ja raiskarin geenejä, jos sun pakko kaikki on heti saada ja pilata oma ja lapsesi elämä.


    • Hei! täällä olisi sinulle mies joka tekisi sinusta äidin.itselläni on hirvee vauvakuume mutta vain tänään koska huomenna lähden turkuun takaisin
      tVjanne osoite:janne salin laurinkatu 58 a11 08100 lohja

    • Minä vaan

      Miten olisi käyttää sperman luovuttajaa? Esimerkiksi allekirjoittanut on luovuttanut vauvakuumeisille spermaa.

      [email protected]

    • kukkainenn

      Olipas asiallisia viestejä! ;) Itse olen 21-vuotias opiskelija. Olen vauvakuumeillut jo reilun vuoden. Parisuhteeni on vakaa, olen ollut naimisissa jo kaksi vuotta.

      Haaveenamme on vauva ensi vuodelle. Matkan varrella on ollut monenlaista mietittävää. Alkuun kuume oli valtava. Mieheni lähdettyä inttiin maailma sumeni muutamaksi kuukaudeksi, minkä jälkeen totesin myös vauvakuumeeni lieventyneen. Yksin vastuunkantaminen lapsesta olisi kertakaikkiaan liikaa. Mieheni palattua armeijasta oli omituista totutella taas elämään saman katon alla. Meni melkein kuukausi ennen kuin olo oli taas kuten ennen inttiä. Vauvakuumekin palasi.

      Kannattaa odottaa, että on vakaa parisuhde. Lapsia ehtii tehdä hieman myöhemminkin ja olisi tietysti järkevää saada opinnot valmiiksi ja jonkinlainen työpaikka. Omat opintoni eivät todennäköisesti ehdi valmiiksi mieheni opinnoista puhumattakaan, mutta teemme asiat vaikeamman kautta omasta halustamme. Ajasta tulee varmasti rankkaa, mutta siinä auttaa kun on toinen tukena.

      Toinen asia on myös se, että vauvan saaminen lopettaa huolettoman elämän ja saattaa myös vaikeuttaa tulevan kumppanin löytämistä. Näitäkin asioita kannattaa miettiä. Vauvaa ei saa tekemättömäksi ja sitä tehdessä täytyy olla täysi varmuus että tietää mihin on ryhtymässä ja että todella haluaa sitä!

      Tsemppiä! :)

      • Kasvakaa aikuisiksi

        Ette tee lapsia saatanan penikat!!!


    • perhe

      moi! tässä olisi sinulle mies, olen siisti terve raitis savuton lapsirakas tumma tukkainen ruskea silmäinen normaali kroppanen urheilua harrastava 26v kirjoita minulle. [email protected]

    • vauva

      hei neito! voin toteuttaa vauvatoiveesi. siitän sinut raskaaksi kahdella vaihtoehdoillasi. [email protected]

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2007
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1470
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      99
      1413
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1327
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1154
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      480
      1094
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      51
      982
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      933
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      882
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      856
    Aihe