Vaikka rva Haukiolla onkin sutjakat sääret ja pikkusievät kasvot, olisi syytä ottaa pukeutumisessa huomioon myös tietynlainen arvokkuus ja asiallisuus presidentin vaimona. Tähän kuuluu polvien puoliväliin tai juuri polvien alapuolelle ulottuvat helman pituus. IS:n kuvassa viime torstaina mekko oli niin lyhyt ja etuhalkio niin antelia, että oli kai enintään kahdesta sentistä kiinni ettei alushousujen haarus näkynyt. Jos ei ole riittävästi omaa arvostelukykyä, on syytä käyttää asiantuntijoita apuna. Hävetti nähdä presidenttimme puolisi suorastaan rivossa kuvassa.
Vastaukset 1
Olen myös mieltä, rouvan pukeutumismaku on tylsä ja vaatimaton. Hieman lisää mausteita ja kurkkimista koko vartalopeiliin.
Ehkä maku kypsyy vuosien myötä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501128
- 109977
Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki53706Tämä meidän välinen tilanne
Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämen34699Mitä Kärnässä tapahtui?
Sinnen meni ambulanssi, paloauto, poliisiauto ja poliisimoottoripyörä.7634- 65611
- 67604
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää48586Hoikkana olet pysynyt, ja nättinä
Iloa silmille vähän liikaakin. Ei uskalla aina edes katsoa. Tulee liikaa kaipausta. Yhdelle ihanalle23561- 59528