Karvanpoisto

mies21

Olen kokeillut intiimialueen karvanpoistoon nyt höylää ja sokerointia. Höylätä voin vain myötäkarvaan ja silloinkin ihoärsytystä ilmenee jonkin verran. Olen käyttänyt RFSU:n aftershavea ihon rauhoittamiseen ajelun jälkeen. Sokeroinnin jälkeen tulos on täydellinen pari viikkoa mutta karvojen kasvaessa takaisin ilmaantuu näppyjä kaikesta kuorinnasta ja rasvauksesta huolimatta. Nyt olen tyytynyt ajelemaan trimmerillä niin lyhyeksi kuin mahdollista kun parempaakaan keinoa ei tunnu löytyvän.

Viihdyn kuitenkin karvattomana ja jokin ratkaisu pitäisi löytää. Olisko karvanpoistovoiteesta apua? Toimiiko se miehen paksuille karvoille?

5

609

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karvat(on)

Itse naisena käytän karvanpoistovoidetta, joka on tarkoitettu säärikarvojen ym. poistoon. Kierrän kriittisimmät alueet, mutta aika hyvin saa paksutkin karvat pois, jos vain antaa vaikuttaa riittävän kauan ja käyttää voiteen mukana tullutta "lastaa" oikein. Saatan viimeistellä tuloksen höyläämällä suihkussa käyttäen suihkugeeliä "liukasteena", mikä vähentää ihoärsytystä. Höylääminen pelkälteen ärsyttää ihoa, mutta kun karvat ovat valmiiksi voiteen jäljiltä melkein olemattomat, saa ihon höylällä kokonaan sileäksi.

• mies21

Kuulostaa aika vaivalloiselta. Ja jos naisella on paksuja karvoja jotka eivät meinaa lähteä niin kuinka paksuja ne sitten miehellä ovat.

• kaalimato.com

Hei,
      Voit kokeilla miten karvanpoistovoide sinulla toimii. Löytyisikö esim. kosmetologilta jotakin muuta, ihoa rauhoittavaa voidetta jota voisit kokeilla jos joudut käyttämään höylää?

Terveisin
      Kaalimato.com

• 87k

Itse suosittelen tuota VEET:in voidetta, joka levieteään kuivalle iholla/karvoitukselle, mukana tulevalla sinellä, annetaan vaikuttaa 5 minttua, ja tämän jälkeen vain pyyhitään karvat pois KOSTELLA sienen karhealla puolella.

Ekaksi ajattelin itsekin että aina on humpuukia, ettei se pysty "sulattamaan" paskuaj karvoja pois, mutta kyllä sillä oikeasti lähtee aivan koitti pois, ja tulee sileetä jälkee, niiku ois 12 vuotiaan vehe :)

Lisäksi koska karvat ei suorannaisesti "katkea" vaan sulaa pois, ei takaisin kasvaessa tule mitään näppyjä eikä pois ajaessakaan, itsellänikään ei iho alapäässä kestä ajelua normaaliin tapaan

Tosin toi setti maksaa noin 10€ mutta kyllä siitä nyt viiteen kertaan ainakin riittää

Muista vain kaksi asiaa, älä anna vaikuttaa yli 5 minuttia ja huolellinen huuhtelu kun olet valmis, sillä tuo aina on varmaan melkoista myrkkyä

ITse olen harnnut laserointia, että saisi alapän pysyvästi siistiksi, tulisi kustantamaan noin 1000€

• mies21

Höyläilyn jälkeen olen kokeillut RFSU:n tuotteita mutta mitään kovin suurta vaikutusta niillä ei ole ollut. Kosmetologilta en ole käynyt kysymässä ja hieman oudoksuttaisi mennä sieltä tällaista asiaa kysymään. Paras olisi jos löytyisi jokin tuote millä saisi nuo sokeroinnin jälkeiset sisäänkasvaneet karvat kuriin. Iho kun ei muuten ota sokeroinnista yhtään itseensä ja jälki on huippua. Ainoastaan karvojen takaisinkasvu aiheuttaa ongelmia.

Olen miettinyt tuota Sabi karvanpoistovoidetta. Sitä mainostetaan ainakin hellävaraisena ja luonnonmukaisena. Jos vain löytäisin sitä jostakin.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      148
      6237
    2. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      44
      1657
    3. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      37
      1291
    4. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      45
      998
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      320
      981
    6. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      45
      893
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      13
      879
    8. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      856
    9. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      75
      845
    10. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      837
    Aihe