Vaihdoin läppärin uuteen ja kun minulla on ollut Welhon nettiturva (F-secure), jouduin asentamaan sen tilalle Welho-DNA-kimpan seurauksena DNA-nettiturvan. Mutta yllätys - yllätys: DNA-nettiturva viimeistelee päivitystä koko ajan eikä saa sitä valmiiksi millään. DNA-Welhon asiantuntijoilla ei ole muuta neuvoa kuin poistaa ohjelma ja asentaa uudestaan. Mutta ei tunnu auttavan - olen poistanut moneen kertaan ja asentanut uudestaan, mutta asennuksen viimeistely vain jatkuu koko ajan ja hidastaa tietysti koneen muuta toimintaa. DNA-nettiturvan tilailmoitus kertoo, että virus- ja vakoiluohjelmatarkistusta ja ajoitettua tarkistusta päivitetään, siis koko ajan. Toisaalta palomuurin ilmoitetaan olevan käytössä ja ohjauspaneeli ilmoittaa, että myös DNA nettiturva on ajan tasalla ja virustorjunta käytössä. Mutta läppäri toimii tosi hitaasti. Taitaa olla ainoa vaihtoehto sanoa irti koko kyseinen nettiturva ja vaihtaa ilmaiseen vai keksiikö joku, miten ongelman saisi ratkaistua.
DNA-nettiturva viimeistelee asennusta koko ajan
5
863
Vastaukset
Itselläni oli myös kyseinen ongelma tosin tavallisessa F-securessa. Se ratkesi itsestään vähän ajan päästä.
- mse
Minulle tuli myös tuplakaistan mukana dna mokkula ja nettiturva, nettiturvaa ei ole asennettu koneelle kun olisi ollut päällekkäin sitten "turvia" jo liikaa.
hmm... näyttää kyllä samaa ongelmaa minulla olevan :/ en saanut mitään tietoo dna kautta :/ ja tämä ongelma eteen tuli tänään.
Juuri noin 2 viikkoo sitten asennettu uus 7windous ja samal myös dna netti turva.
melkein sanosin että ei tämä ainaka voi johtuu missään tapaukses windous ohjelmistosta.
Kyse on kyllä oltava jostain muusta.
Ja eikä tossaka apua voi olla siit että poistas ja asentas taas uudestaan
kun juuri on laitettu nuo kaikki koneeseen.tässä on teille kellä ongelma on niin apu asiaan :)
puratte dna kanssa tuon dna netti turvan sopimuksen ja
lataatte tästä sivustolta ilmasen virus ohjelman http://www.microsoft.com/finland/windows/antivirus-partners/windows-7.aspx ja mikä sitten sielt topiiki windous ohjelmistoon.
sain tuolta kaikki kuntoon tolla taval. !!!!F-Secure on "tietoturvauhka" jo itsessään, juurihan jokin aika sitten niiden labrasta karkasi virus maailmalle...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky635152Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va2524198Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty573808Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1372196Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.171551Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar601176Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!
Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk6929- 93872
entäs jos yhtenä päivänä kävisi niin
että miehet vaan yhtäkkiä kollektiivisesti kyllästyisivät ja lopettaisivat naisten palvelemisen ja naiset saisivat pärjä137847Ajattelen sinua
Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii31827