Eli sain juuri piilolinssit, ja otin toisen pois silmästä koska tuntui kuin silmässä olisi ollut roska, joten katoin mikä on vialla, ja huomasin että se on mennyt rikki. Mitä mun siis pitäisi tehdä, nämä on kuukausilinssit, mulla on näitä vain yks pari.. hieman hävettää ja vituttaa kun meni näin nopeasti rikki... ja torstaina alkaa jo koulukin.. Ja en tiennyt mille palstalle laittaisin niin laitoin tänne..
Piilolinssi rikki - mitä tehdä?
jeemä
3
275
Vastaukset
- jeeeeelol
D:
ota yhteyttä sinne mistä hankit ne.
- ...
kuukausilinssien pitäisi olla vahvat. aina pitää tarkistaa että lissit on ehjät kun otat ne käyttöön.tai sitten olet ollut liian kova kourainen, kun olet laittanut niitä silmiin... Harjoittelu tekee mestarin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923392
- 623097
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342604- 802393
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402046Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil391614