Toukokuussa syntyneitä pentuja jäljellä 3, 2 urosta, 1 narttu viikolla 19.
Emä on puhdasrotuinen, koiralle tuli vanhinkopentue ja pentujen isä on rotweiler mastiffi sekoitus, väritys raidallinen luonne tasapainoinen. Emä on terve ja lonkkakuvattu, sekä luonne tasapainoinen.
Pennut ovat sisäsiistejä ja omaa rotweilerin ulkonäön hyvin vahvasti.
Uros on tiikeriraidallinen ja sen olemme ajatelleet sijoittaa osaavaan kotiin.
Narttujen hintapyyntö on 150, kiire olisi löytää koirille koti, ahtaaksi käy kotimme.
Pennut ovat eläinlääkärin tarkistamia, ja rokotettuja.
Kuljetus 100 kilometrin säteelle onnistuu.
http://www.tori.fi/vi/4149952.htm
Vahinko ja pyh sanon minä, minkähän näköisiä noikin oikein on kun ei kuvia iljennyt laittaa?
Jestas mikä ilmoitus!
6
263
Vastaukset
- Ei ole totta !
Mene sinne torille kyselee, mitä noita täältä kyselet ja kauhistelet, pyh sanon minä mikä utelias juoru akka.
- elämä ennen kaikkea
Ei Juma! Nuinko oot rasistinen jo syntyneille koiranpennuillekkin, että toi sinänsä ikävä tapahtuma pitää jo muiltakin palstoilta tänne hakee?
Mäkin haluaisin nähdä tollasen kääryleen ja toivottavasti sen kuva tänne joskus laitetaankin, mutta ei sun ahdasmielisyytes vuoksi vaan siksi että olis mukava nähdä uusia tulevaisuuden koiria. egonjatkeilla tehdään rahaa, rekisteröityjen pentujen välissä "kannattaa" teettää "vahinkopennut", nykypäivänä muka vahinko, tainut jäädä koulut käymättä jos biologiaa ei muka tuon vertaa ymmärrä; mitä mukavaa siinä on?
- Reetu.
Eipä tuossa paljoa pyydetty kuin 150 egee, juuri käypä hinta sekarotuiselle pennulle.
Vahinkopentue ja uros sijoitetaan.Jotenkin nyt näen tuon yhtälön epäloogisena :D
Jos emäkin on joku vaativarotuinen,niin yhtälö vielä enemmän aika "erikoinen"...
Kun ylipäätään niitä oikeita vahinkoja oikeasti ei tänä päivänä ole pahemmin,ja voidaan toimia niin,ettei pentuja tule,ja ilmossa kirjoitetaan,että on kiire,sen sijaan,että painotettaisiin pätevien kotien löytymistä,niin vieläkin enemmän pistää erikoiseen valoon,tuo vahinkopentue...
Sen lisäksi,tuskin olisi ollut pahitteeksi kuvauttaa tuo isäkin,vaikka jälkikäteen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354583- 553155
- 302853
- 592779
- 62370
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542165- 151589
- 171564
- 161504
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….81488