poikatyttöfetissi

efsdc

Pakko vaan jakaa tää.mua ei muunlaiset naiset yleensä kiinnosta mut kaikki "poikatytöt" eli lyhyet rokkarityyliset hiukset ja muutenki sellanen rock tyyli saa mut NIIIIN syttymään :D aaaaaaah sellaset on vaan NIIN HOTTIKSIA!!! oon ite sellanen "kilttityttö" enemmänkin mutta sellasen kanssa lähtisin vaikka mihin bileisiin/tekemään vaikka mitä! Ketään muita naisia ketkä jakaa saman fetissin? ootteko jonkun löytäny itellenne?

41

1222

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bea

Mä en tiedä mikä siinä on, mut mulla kans toi et ainoastaan poikamaiset tytöt on ne jotka saa ihan liekkeihin. en tykkää tosi naisellisista.. ehkä siks et itekin oon aika poikatyttö ja sivukaljuki löytyy.. tietty asenne pitää kans olla niin menestys taattu :D
      flirtit kehiin vaan.
      mut jos sä oot liian kiltin näkönen, ni sekin voi olla ongelma.. mua ei ainakaan kiltit tytöt kiinnosta. muuta ittees räväkämmäks. ihan vink vink. mut se on sun oma asia. toi oli vaan neuvo. hiuksetkin auttaa paljon ja vaatteet

• Omiki,.

Makuja on monia. Mua taas viehättää enemmän ihan tavalliset naapurintyttömäiset tytöt :)

• annatse
        Omiki,. kirjoitti:

Makuja on monia. Mua taas viehättää enemmän ihan tavalliset naapurintyttömäiset tytöt :)

Pakko kompata. :'D

• Hink hink

Niin ketähän sä pöljä neuvot, kun kukaan ei ole kysynyt neuvoja sulta?
        Vink vink, älä ole ääliö. Mut toisaalta, se on sun oma asia. Toi oli vaan neuvo. Järkikin auttaa paljon, ja aivot.

• annatse
        Hink hink kirjoitti:

Niin ketähän sä pöljä neuvot, kun kukaan ei ole kysynyt neuvoja sulta?
        Vink vink, älä ole ääliö. Mut toisaalta, se on sun oma asia. Toi oli vaan neuvo. Järkikin auttaa paljon, ja aivot.

Nyt meni pikkasen ohi... :D enkä vissiin ollut ainoa. Meinasin vaan, että makuja tosiaan on monia ja naapurintyttömäiset tapaukset on uu.

• rock women

Mullakin sydän läpättää poikatytöille, niissä vain on jotain maagista kuin tyttömäisissä naisissa.
      Olen itsekin poikatyttö, lyhyet hiukset ja rokahtava pukeutumistyyli. ;P

• fhyjoiövbcergggggggg

eli jollain tasolla kuitenkin haluat miestä!

• ihhahhaaihhahhaa

yäk

• Star Swirl

Mua viehättää eniten androgyynit ja naisellisemmat naiset. Itse ole poikamainen androgyyni. Tosin iän myötä olen alkanut "pehmenemään" ja myös tyttömäiset/naiselliset piirteet luonteessani ovat tulleet esille, mikä on minusta ihanaa.

Superfemmet ja tosi miesmäiset naiset eivät sytytä.

• windsurfer20

Mitä vitsii.. mulla on tää sama juttu ja mietin tänää et tuun ettii jos ois muita vastaavia! Olen heterosuhteessa, ja aina ollut, mutta jostain ihan nuoresta lähtien oon tykänny miehekkäämmistä lepakoista... Pelkkä lyhyt tukka riittää, esim nuorena tykkäsin Siiri Nordinista. Kukaan tykästyny olympiavoittajaamme Tuuli Petäjään? :D

• hhhyyyy-i.

Butchit ja rekkikset kiinnostaa just tasan yhtä vähän kuin miehet. Romanttisessa ja seksuaalisessa mielessä siis.

• oletmuntyttösein

Yhdyn edelliseen! Ei ole mitään huumaavampaa kuin sujauttaa käsi sorean, feminiinisen rääväsuun lanteitten takaa ja silittäen alaselkää vetää lähemmäksi itseä.

• kysympä vuan
        oletmuntyttösein kirjoitti:

Yhdyn edelliseen! Ei ole mitään huumaavampaa kuin sujauttaa käsi sorean, feminiinisen rääväsuun lanteitten takaa ja silittäen alaselkää vetää lähemmäksi itseä.

Mitä niis tyttömäisis on enemmän ku poikatytöis?

• ylläriylläri
        kysympä vuan kirjoitti:

Mitä niis tyttömäisis on enemmän ku poikatytöis?

Pari kiloo maalii ja kun sen pesee pois, ruma naama. Norsun takapuoli, joka peitetään mekolla. Yms.

• parempi korostaa ?
        ylläriylläri kirjoitti:

Pari kiloo maalii ja kun sen pesee pois, ruma naama. Norsun takapuoli, joka peitetään mekolla. Yms.

No, eiks se oo hyvä, että edes mekolla peitellään kun ei peitetä millään tai oikein leveää takapuolta korostetaan joillain housuilla ? Eiks se oo parempi kuitenkin korostaa niitä parhaimpia puolia kuin korostaa huonoja puolia ?

• VIRGO___

Niinno, tyttömäisenhän tietty tunnistaa vain siitä, et meikkaa kauheet sotamaalaukset, ja pukeutuu aina mekkoihin että niillä on aina norsun takapuoli.

Kauheen mustavalkosta jaottelua. Ihan kun ei olis olemassa muita kuin totaali femmejä ja rekkalesboja.

Naisellinen/tyttömäinen voi olla monella tapaa. Se et nainen pukeutuiskin naisellisemmin, voi olla "olemukseltaan" tosi äijämäinen. Tai se et jos vaikka ei meikkaa ollenkaan, niin voi silti olla tosi naisellinen muulla tapaa.

Mä tykkään eniten androgyyneistä, ketkä kallistuu enemmän naisellisuuteen. Myös femmet sytyttää.
      Sit taas ei sytytä yhtään sellaset "tomboyt", rokki- tai punktyyli. Eikä myöskään poikamaiset tytsyt. En nää mitään seksikästä niissä. Mut makuja on tosiaan monenlaisia.

• ...

Juu ja onhan niitä femmejä ja poikamaisia joka lähtöön. Eipä ne kaikki poikamaiset ole kovin hoikkia eikä kaikki femmet lihavia. Paljon olen nähnyt poikamaisia, joilla on usempi kilo ylipainoa, sanotaanko nyt suoraan, että paino on sitä 200 kg:n luokkaa. Joten niitä poikamaisia on ihan hyvin niin laihoissa, normaalipainoisissa, muutama kilo ylimääräistä ja siten niitä superylipainoisia ihan niin kuin femmejäkin joka lähtöön.

Ilmeisesti joillekin poikamaisuus tarkoittaa vain laihuutta ? Niin ja sitten on eri asia muodostuuko se paino lihaksesta vai läskistä.

• Minkie

Poikamaiset kääntää pään, vaikka olen ihastunut naiselliseenkin. Varsinkin androgyyneistä pidän ulkoisesti. Tosin se on se luonne ja kemiat, jotka pelin lopulta ratkaisee.

Johtuneeko sitten siitä, että ensimmäinen ihastukseni oli androgyyni? Vai haenko feminiininä itselleni vastapainoa? Toisaalta olen sisältäpäin enempi poikamainen, tai ehkä parempi sana olisi maskuliininen. En ole kovin passiivinen. Olen liikunnalinen, valoisa, suojeluvaistot löytyy.

Semmoset herkät ja huumorintajuiset viehättää. :>

• Yönvirkku

Kuulostaa vähän liiankin hyvältä..missähän päin sunlaiseen vois törmätä? :P

• Minkie
        Yönvirkku kirjoitti:

Kuulostaa vähän liiankin hyvältä..missähän päin sunlaiseen vois törmätä? :P

Helsingistähän minut löytää. :>

• Yönvirkku
        Minkie kirjoitti:

Helsingistähän minut löytää. :>

Jaahas, mielenkiintosta... Kenties törmätään täällä joskus ;D

• Minkie
        Yönvirkku kirjoitti:

Jaahas, mielenkiintosta... Kenties törmätään täällä joskus ;D

Niin. Ei sitä tiedä. Tai ehkä olemmekin jo törmänneet kadulla toisemme ohittaen. ;D Maailma on pieni.

Tosin mistäs sinä luulisit minut tunnistavasi? :D

• Yönvirkku
        Minkie kirjoitti:

Niin. Ei sitä tiedä. Tai ehkä olemmekin jo törmänneet kadulla toisemme ohittaen. ;D Maailma on pieni.

Tosin mistäs sinä luulisit minut tunnistavasi? :D

Jaa-a, en tosiaan tiedä.. Anna vähän vihjeitä, tai vaikka kuvamateriaalia .? ;)

• Minkie
        Yönvirkku kirjoitti:

Jaa-a, en tosiaan tiedä.. Anna vähän vihjeitä, tai vaikka kuvamateriaalia .? ;)

Hehe, näiden perusteella et mua varmaan tunnista, sulaudun massaan niin perusteellisesti :D. Pukeudun yleensä farkkuihin, trikoopaitaan ja mustaan pieneen nahkatakkiin (vähän rockia elämään!), hiukset olkapääpituiset ja tummat. Kuljen yleensä kuulokkeet korvilla. Mutta jos yhtään vainuaistia omaat, niin lempituoksustani minut voi ehkä tunnistaakkin. Se on hennesistä ostettu Golden Treasures, jossa on hyvin vahvana joku neilikan tapainen.

Kuvaa en ainakaan tähän uskalla laittaa. Vielä.. se siis odottakoon hieman.

• Yönvirkku
        Minkie kirjoitti:

Hehe, näiden perusteella et mua varmaan tunnista, sulaudun massaan niin perusteellisesti :D. Pukeudun yleensä farkkuihin, trikoopaitaan ja mustaan pieneen nahkatakkiin (vähän rockia elämään!), hiukset olkapääpituiset ja tummat. Kuljen yleensä kuulokkeet korvilla. Mutta jos yhtään vainuaistia omaat, niin lempituoksustani minut voi ehkä tunnistaakkin. Se on hennesistä ostettu Golden Treasures, jossa on hyvin vahvana joku neilikan tapainen.

Kuvaa en ainakaan tähän uskalla laittaa. Vielä.. se siis odottakoon hieman.

Joo-o, varsin mukavanoloinen kuvaus :) Koitetaan pistää tuoksu mieleen, tai siis nenään! Muista on varmasti kiva lukea tätä keskustelua, joten ehdota miten vois vaihdella ajatuksia hieman privaatimmin ? Ja minkäsikänen muuten oot? :)

• Minkie
        Yönvirkku kirjoitti:

Joo-o, varsin mukavanoloinen kuvaus :) Koitetaan pistää tuoksu mieleen, tai siis nenään! Muista on varmasti kiva lukea tätä keskustelua, joten ehdota miten vois vaihdella ajatuksia hieman privaatimmin ? Ja minkäsikänen muuten oot? :)

Voidaan toki. Anna jokin osoite niin voin vaikka laittaa sinne viestiä. :) Olen 22-vuotias.

• Yönvirkku
        Minkie kirjoitti:

Voidaan toki. Anna jokin osoite niin voin vaikka laittaa sinne viestiä. :) Olen 22-vuotias.

Ok, [email protected] :) niin enkä siis oo 13 vaan 25 :DD

• Minkie
        Yönvirkku kirjoitti:

Ok, [email protected] :) niin enkä siis oo 13 vaan 25 :DD

jepulis. Pistin viestiä. Toivottavasti tuli perille. :)

• Ihmettelen vaan...

Itse olen poikamainen, on lyhyet hiukset ja hametta en pääleni laita, vaikka maksettais. Kuitenkin valitettavasti naisellisia muotoja on tarttunut matkaan vaikka muille jakaa. Painoa on muutama kilo liikaa kyllä, mutta sekin enempi sitä lihasta. Silti, aina törmään vain niihin naisiin, jotka etsivät sitä pientä ja sievää naapurin tyttöä, vaikka itse olisivat juuri sellaisia. Missä te poikamaisista naisista pitävät naiset siis oikein olette?!

• ▒║

Komppaan tuota kysymystä osittain"Missä te poikamaisista (naisista) pitävät naiset siis oikein olette?! "

Minulla ei yli- eikä alipainoa ole mutta olen sen verran eri lailla poikamainen, etten lukeudu varsinaisesti naisten puolelle henkisestikään, vaan keikun siinä kahden ääripään välissä. Enkä siis maskuliininen nainen-ajatuksellakaan. Periatteessa en siis lepakko-forumille ole tervetullut, sorryt siitä.

Onkohan semmoisia naisia, joille ei ole niin tärkeää miten se toinen ihminen määrittelee itseänsä, tai ei määrittele... No lepakot tykkää puhtaasti naisista niin turha täällä huhuillakaan.

Joskus riitti sana "tyttömäinen" tai "poikamainen" esim. chateissa joskus 10 vuotta sitten mutta ei enää nykyään, koska niiden merkitykset ovat laajentuneet aika lailla, eivätkä ole kuin hyvä jos suuntaa antavia.
        Se on tietysti hyvä asia, eikä enää niin kapeaa.

Nyt ovat menneet aika kirjavaksi ja yhteen sanaan voi mahtua muutakin kuin ne stereotyyppiset olettamukset. "Minkälainen sä oot?" "No sellanen poikamainen..". Juu ei kerro yhtikäs mitään.

Yksi poikamainen voi olla aivan erilainen kuin toinen poikamainen.
        Jokaiselle jotakin, niin tyttömäisten kuin poikamaistenkin osalta.

Ylempää tuli esimerkki virgolta mitä voisin omalta kohdalta tarkentaa.
        Jos istuisin samassa pöydässä sellaisten hetskunaisten kanssa isolla äNNällä, jotka ovat laittautuneita meikkauksine, hiuksineen ja hameisineen, niin olisin mahdollisesti silti pöydän neitimäisin/tyttömäisin. Jotkin asiat kun voivat riippua...muista asioista.

• millahirvonen

Täällä on ainakin yksi poikamainen nainen, en hametta pukisi päälle vaik henkeä uhattaisiin, vuosien mittaan on tullut muotoja, mutta on sekin hyvästä,ettei ihan liian hoikka ole.
      Toki sekin on mielipide kysymys.
      olen meneväinen nainen, ikää mittarissa 25 v.!

• Diana.D69

Fetissi on pakkomielle ja minulla se ei ole sellaista.
      Mutta pidän maskuliinisista naisista joka ei todellakaan tarkoita ns rekkalesboa , joka nykyään tyyliltään on valloillaan.mitä se nyt sitten onkaan.
      Onneksi oma vaimo on maskuliininen, rakastan häntä.
      2 vuotta jo kihlauksesta.
      Ostanko häihin pitkän laahuksen kuten dianalla vai laitanko hunnun silmille?

• tiijaaaanakuusysi

Jopa kaksi vuotta kihlauksesta =DDDDD

• androc

hirvonen on rekkis. nordin on poikatyttö ja siitä meikäläinen tykkää niinku hullu puurosta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• millahirvonen

Itseäni en miellä rekkikseksi, mutta mielipiteitä saa olla.

• ihmisenserkku

Ainakin kuvan perusteella, ihan perus rekkikseltä näytät. Mutta ei se väärin oo : ) Me jokainen näytetän itseltämme ; )

• millahirvonen

Vähän riippuu kuinka tietty rekkislesbo määritellään, mikäli määritellään stereotypian mukaan, omasta mielestä olen poikatyttö.
      Muttei se huononna ketään.
      jokainen on oman näköisensä.

• Köh

niinpä minunkin mielestä.just kävin kaupareissulla paikallisessa.Siel oli ihmisiä jotka rakastaneet toisiaan 35 vuotta.Aika hiljaseks veti kun ite vaan paneskelen ja sit heido!

• Vaikka nainen en olekkaan. Niin maku on suhtkoht saman tyylinen. Sellaiset määrätietoiset...

• Meidänmaa

Mäkin kiinnitän huomioni enemmän poikamaisiin tyttöihin, kun femmeihin. Poikkeuksena Justin bieber lesbot, jotka näyttävät lähinnä just ja just yläaste ikäsiltä ei niinkään sytytä.

• Spyke

Mä itte taidan kuulua enemmän siihen tomboy-genreen, mut mulle on aivan sama kuka se toinen, josta mä pidän, on. Seurustelin femmen kans kaks vuotta, mut nyt se on naimisissa ja odottaa lasta... Aika tärkeä olo :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      28
      4548
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      34
      3326
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      182
      3135
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      10
      2168
    5. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      157
      1730
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1718
    7. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      25
      1681
    8. Terveiset kaivatullesi

kesän aluksi tähän ketjuun.
      Ikävä
      101
      1257
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      137
      1097
    10. Mua ei ole rengastettu, vaikka asunkin jonkun kanssa

Siihen on esteitä. Sinä taas olet rengastettu yksilö. En jaa aviovuodetta kenenkään kanssa, enkä mitään muutakaan.
      Ikävä
      14
      954
    Aihe