Nokian tulevia malleja?

Koska tulevat tuotantoon, myyntiin vai tulevatko ollenkaan esim. Lumiat: 808, 910, 920, 1000, 1001 jne.

PureView 808 lienee ollut jo jonkin aikaa myynnissä, tosin Suomessa en ole siihen törmännyt.

Onko tiedossanne luotettavaa linkkiä, josta tilanne selviäisi.

14

203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lukuja.

      Mr. Flop lupaili että pian tulee myyntiin. Lokakuuta veikkaillaan....

      Varmaa tietoa ei vielä ole.

      • lukuja

        Lopettais noitten nokian romujen tekemisen.


    • tuossa on

      Mitään ei ole virallisesti luvattu mutta tässä sellaiset aika todennäköiset ennustukset:

      Uusien Lumia-mallien julkaisu: syyskuun alussa Nokia World-tapahtumassa.

      Näiden samojen myyntiintulo USAssa: jossain vaiheessa lokakuuta. Ei ole tiedossa tuleeko saman tien kaikkialle maailmaan.

      Ja nämä ei ollut omia tietojani vaan monilta eri uutissivustoilta saatuja (en jaksanut linkata, etsi ite googlesta).

      • Kiitos infosta. Googlesta kyllä löytyy, sieltä nuokin hain, mutta
        "varmoja" päiviä ei taida olla vielä tiedossa.


      • tietäjä.
        Täpinä kirjoitti:

        Kiitos infosta. Googlesta kyllä löytyy, sieltä nuokin hain, mutta
        "varmoja" päiviä ei taida olla vielä tiedossa.

        varmoja päiviä on joka kuukaudessa.


      • tietäjä. kirjoitti:

        varmoja päiviä on joka kuukaudessa.

        Jees, tajusit lainnausmerkit.


    • 30.9. myynti alkaa

      Ainakin muiden valmistajien (HTC, lg, samsung jne) WP8 mallien myynti alkaa sunnuntaina 30. syyskuuta, jolloin ennakkotilaukset lähetetään postiin tai ovat myymälästä noudettavissa. Esim. verkkokauppa.comin jätkäsaaren 24h kioskista heti klo 00:01 la-su yönä kun vuorokausi vaihtuu, jos on ennakkotilauksen laittanut verkkokauppaan.
      Nokian on myös parempi ehtiä tuohon päivämäärään mennessä saada puhelimensa valmiiksi.

      • epäilijä.

        Antaisitko lähteen, mieluiten linkkinä, kiitos.


    • 7.8.8.8.8.8.8.8.

      eloppi lupas suhteellisen pian wp8 puhelimia mikä käytännössä tarkoittaa joskus ens kevättä,kuitenki ne myöhästyy aina

      • 7.8.8.8.8.8.8.8

        harva ostaa nokian paskoja.


      • Kupaksi käyvät
        7.8.8.8.8.8.8.8 kirjoitti:

        harva ostaa nokian paskoja.

        Niin, muta puhelimet kyllä menevät kaupaksi, varsinkin nuo tulevat uudet.


      • Kaupaksi käyvät
        Kupaksi käyvät kirjoitti:

        Niin, muta puhelimet kyllä menevät kaupaksi, varsinkin nuo tulevat uudet.

        Uusi iPhone menee kaupaksi.


    • melko fiksu

      Hesarin mukaan Nokia esittelee uudet Windows Phone 8 puhelimet
      syyskuun 5. päivä New Yorkissa.

      • I.J.

        Yes.

        Sitten vaan uutta luuria valkkaamaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1035
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      633
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      556
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe