Mistä tunnet eniten katumusta, hiljainen sankari?

Tuntuu epäreilultakin kysyä tätä, mutta kysyn kuitenkin, minullakin on kivuntäyteiset pisteeni, jotka olen saanut anteeksi vaivalloisesti siihen uskoen, no koko aika voimakkaammin, anteekisisaaminen oli vaikea uskoa, on vieläkin, Pyhän Hengen kokemukseni jälkeenkin. Kysyn tämän mallisen heikkouteni palaneen kyntömaan perustalta hassuuden kyyneleet synkimpiä "salaisuuksia" häveten.

Jeesus Kristus voi vapauttaa sinut. Taidat tietää sen ja jos et sitä tiedä niin elämänhalun killto palautukoon silmiisi, Jumala laittaa meidät prosessiin. Kaikki ei tapahdu välittömästi, mutta jonakin päivänä ymmärrät, kuinka paljon Jumala rakastaa sinua.

Se on Joulu pian taas ja näitä lämpötiloja muistelemme kaiholla. Jesus rikkoo kahleesi.

9

116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pahoittelen kirjoitusvirhetäyteisiä kirjoituksiani nyt ja aiemmin. En ala näitä poistelemaankaan. Saa niistä selvän pinnistelemällä. Näin ja näillä mennään.

• syvä inho!!!!!!!!

Mikä röyhkeys tulla kysymään muiden anteeksisaaduista synneistä! Miinustakaa tekin. Kirjoitusvirheet ovat pahuudesta merkki!!!!!!

• poistukoon palstalta

kehitysvasmmaisuudestakin se on merkki.

• EL. aK:IM

poistukoon palstalta

Mitä sä sekoilet. Vammaiset on autuaita. Se lukee raamatussa. Munkin vammaiseksi sanomisia pidetään haukkumisena. Ei niin. Tytöt ja pojat. Jeesus sanoi, että vammaiset on autuaita.

• ( y ) työnny muhun

Pelkurit ei uskalla paljastaa. Muita homoudesta syyttelevät, mutta eivät omia asioitaan paljasta.

• EL. ak:IM

vigilance

Et oikeastaan kysynyt tossa mitään. Mutta sä olet tosi piristävä ilmanvire tälle palstalle. Jaksat hymyillä, vaikka voisi olla aihetta muuhun. Katsele toi biisi vaikka ihan huviksesi. Lottoan, että tykkäät. Ainakin sanomasta.

http://www.youtube.com/watch?v=gCBIG28On0o

• Jopas sattui

sattumaako vai ei? katsoin tv7:aa juuri ja siellä oli hiljaisen sankarin juttua, joka sisälsi katumusta ja pitkää anteeksiantamattomuutta. sitten klikkasin tänne sattumalta tätä linkkiä.

ohjelmassa oli osoitekin quiethero.org

onko tämä merkki jostakin? vau.

• selvitin asian

• Hei,

Me omallatunnolla varustetut tallustelijat taidamme tuntea katumusta elämästämme halusimmepa tai emme. Ainakin oma Samusirkkani sirittää tuon tuosta tuolla sisälläni. Tunnen huonoa omaatuntoa tekemisistäni ja tekemättä jättämistäni. Taistelen oman pahuuteni kanssa, kunnes uskallan katsoa ristiä ja sieltä näen Vapahtajani vapauttavat kasvot.

t. Maarit-pappi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      974
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      812
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe